Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво магістрального водопроводу від с. Великі Грибовичі до м. Дубляни»
Очікувана вартість
25 965 224,40 UAH
UA-2019-09-18-001767-b 08a50cacff3b4e02a33e031cb674a86a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Василь

+380970021874 DUBLANY@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУБЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЖОВКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04371940
Місцезнаходження: 80381, Україна , Львівська обл., Дубляни, Жовківський район, ВУЛИЦЯ СТУДЕНТСЬКА, будинок 5
Контактна особа: Попович Василь
+380970021874
DUBLANY@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:59
Очікувана вартість: 25 965 224,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 826,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Будівництво магістрального водопроводу від с. Великі Грибовичі до м. Дубляни»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80381, Україна, Львівська обл., Дубляни, відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Кошти державного, місцевого та обласного бюджету Аванс 30 Календарні 30
Дата виставлення рахунку Кошти державного, місцевого та обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:55
Тендерна документація (2).doc
18 вересня 2019 14:55
Додаток_3_проект_договору (4).doc
18 вересня 2019 14:55
Додаток 2 Технічне завдання (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 вересня 2019 16:35
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:38
Детально проаналізувавши Тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Відповідно до Додатку 2 «Технічне завдання» Замовник вказує ряд документів, які повинні бути включенні до тендерної пропозиції, а саме: - Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності двошарових соекструдованих водопровідних труб вимогам чинних в Україні нормативних документів (ДСТУ, ТУ). - Документ про якість (паспорт, свідоцтво якості) на партію раніше виготовленої аналогічної продукції, у відповідності до чинних в Україні нормативних документів (ДСТУ, ТУ). - Протоколи приймально-здавальних випробувань відповідного типорозміру водопровідних труб на відповідність ДСТУ (ТУ), за яким виготовляються соекструдовані водопровідні труби. - Протоколи періодичних випробувань по даній групі труб на відповідність ДСТУ (ТУ), за яким виготовляються соекструдовані водопровідні труби. - Протокол сертифікаційних випробувань , у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на соекструдовану водопровідну трубу. - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування соекструдованих труб для мереж господарсько-питного водопостачання. В залежності від терміну дії сертифікату відповідності на продукцію потрібно надати у складі тендерної пропозиції: * якщо сертифікат виданий з терміном на 1 рік - Звіт про аналіз документації виробника продукції за результатами проведення сертифікації продукції ; * якщо сертифікат виданий з терміном на 2 роки - Акт обстеження виробництва при проведенні сертифікації продукції та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією ; * якщо сертифікат виданий з терміном на 3 роки - Атестат виробництва та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією ; * якщо сертифікат виданий з терміном на 5 років - Сертифікат на систему управління якістю та останній щорічний звіт органу сертифікації за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю . - Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та останній (або перший) звіт органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю . - Сертифікат на систему екологічного керування, яка діє на підприємстві виробника (копія), на відповідність чинним в Україні нормативним документам (ДСТУ ISO 14001:2015)». - Документ про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування , з додатком (сфера акредитації випробувальної лабораторії): титульний аркуш та аркуші, що стосуються випробування продукції), а також документ про акредитацію сертифікаційного органу, який видав сертифікат відповідності. - Документ, що засвідчує наявність відділу технічного контролю (ВТК) у виробника. - Довідку про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають чинним нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. - Фото маркування труб ПЕ (нанесене на такого самого типу, що пропонується для постачання, продукцію). - Лист-підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (у довільній формі). Учасник повинен надати письмову гарантію заводу-виробника, завірену його підписом і печаткою* та письмову гарантію від свого імені завірену підписом і печаткою* на труби водопровідні двошарові соекструдовані, які пропонується до прокладання, з гарантійним терміном не менше 2 років. - Учасники в складі тендерної пропозиції повинні подати документ, який підтверджує спроможність здійснити поставку труб поліетиленових. - Спроможність учасника поставити такі труби в обсягах та строки вказані у тендерній документації, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника, адресованого на замовника торгів із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) труби для виконання проекту, із зазначенням номеру оголошення. У статті 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» вказано з чого повинна міститись тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

Відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі, встановлено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Замовник формуючи вимоги тендерної документації та технічного завдання ставив собі за мету пересвідчитися, що роботи будуть виконані на належному рівні із застосуванням ЯКІСНИХ матеріалів. З цих міркувань, замовник встановив перелік документів для підтвердження якості труб.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-18-001767-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 26 вересня 2019 21:53
Дискримінаційні вимоги
Детально проаналізувавши Тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Відповідно до Додатку 2 «Технічне завдання» Замовник вказує ряд документів, які повинні бути включенні до тендерної пропозиції, а саме: - Сертифікат відповідності щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності двошарових соекструдованих водопровідних труб вимогам чинних в Україні нормативних документів (ДСТУ, ТУ). - Документ про якість (паспорт, свідоцтво якості) на партію раніше виготовленої аналогічної продукції, у відповідності до чинних в Україні нормативних документів (ДСТУ, ТУ). - Протоколи приймально-здавальних випробувань відповідного типорозміру водопровідних труб на відповідність ДСТУ (ТУ), за яким виготовляються соекструдовані водопровідні труби. - Протоколи періодичних випробувань по даній групі труб на відповідність ДСТУ (ТУ), за яким виготовляються соекструдовані водопровідні труби. - Протокол сертифікаційних випробувань , у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на соекструдовану водопровідну трубу. - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України щодо можливості застосування соекструдованих труб для мереж господарсько-питного водопостачання. В залежності від терміну дії сертифікату відповідності на продукцію потрібно надати у складі тендерної пропозиції: * якщо сертифікат виданий з терміном на 1 рік - Звіт про аналіз документації виробника продукції за результатами проведення сертифікації продукції ; * якщо сертифікат виданий з терміном на 2 роки - Акт обстеження виробництва при проведенні сертифікації продукції та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією ; * якщо сертифікат виданий з терміном на 3 роки - Атестат виробництва та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією ; * якщо сертифікат виданий з терміном на 5 років - Сертифікат на систему управління якістю та останній щорічний звіт органу сертифікації за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю . - Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та останній (або перший) звіт органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю . - Сертифікат на систему екологічного керування, яка діє на підприємстві виробника (копія), на відповідність чинним в Україні нормативним документам (ДСТУ ISO 14001:2015)». - Документ про акредитацію випробувальної лабораторії, яка провела сертифікаційні випробування , з додатком (сфера акредитації випробувальної лабораторії): титульний аркуш та аркуші, що стосуються випробування продукції), а також документ про акредитацію сертифікаційного органу, який видав сертифікат відповідності. - Документ, що засвідчує наявність відділу технічного контролю (ВТК) у виробника. - Довідку про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають чинним нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. - Фото маркування труб ПЕ (нанесене на такого самого типу, що пропонується для постачання, продукцію). - Лист-підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (у довільній формі). Учасник повинен надати письмову гарантію заводу-виробника, завірену його підписом і печаткою* та письмову гарантію від свого імені завірену підписом і печаткою* на труби водопровідні двошарові соекструдовані, які пропонується до прокладання, з гарантійним терміном не менше 2 років. - Учасники в складі тендерної пропозиції повинні подати документ, який підтверджує спроможність здійснити поставку труб поліетиленових. - Спроможність учасника поставити такі труби в обсягах та строки вказані у тендерній документації, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника, адресованого на замовника торгів із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) труби для виконання проекту, із зазначенням номеру оголошення. У статті 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» вказано з чого повинна міститись тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 01.10.2019 № 13955.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 22:24

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 20 787 673,20
UAH з ПДВ
20 787 673,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІМУС ВІА" 22 798 806,00
UAH з ПДВ
22 408 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 23 907 276,00
UAH з ПДВ
22 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 10:24
Електронний підпис
16 жовтня 2019 10:22
public_doc.p7s
16 жовтня 2019 10:22
public_doc.pdf
16 жовтня 2019 10:22
Довідка з МВС.PDF
04 жовтня 2019 12:09
Електронний підпис
04 жовтня 2019 11:10
Електронний підпис
04 жовтня 2019 11:02
Протокол НР.7Z
04 жовтня 2019 11:02
Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 жовтня 2019 11:02
Лист для клієнтів.7z
04 жовтня 2019 11:02
Довідки з кредобанку.PDF
04 жовтня 2019 11:02
довідка рейтинг банку.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Гарантія 15043-19.7z
04 жовтня 2019 11:02
Витяг із Статуту.7z
04 жовтня 2019 11:02
Банківська ліцензія.7z
04 жовтня 2019 11:02
Штатний розпис.pdf
04 жовтня 2019 11:02
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
04 жовтня 2019 11:02
Технічне завдання.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Рішення №3.PDF
04 жовтня 2019 11:02
рiшення №2.PDF
04 жовтня 2019 11:02
Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Ліцензія.PDF
04 жовтня 2019 11:02
Лист персональні дані.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Лист із Статистики.PDF
04 жовтня 2019 11:02
Кошторис Дубляни.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Дубляни кошторис.imd
04 жовтня 2019 11:02
Довідка санкції.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Довідка стаття 17.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Довідка робітники.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
04 жовтня 2019 11:02
Відгук Онур Двірцева.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2019 11:02
ВИТЯГ платника ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 11:02
Акт Замарстинівська.PDF
04 жовтня 2019 11:02
АКТ Двірцева.PDF

Публічні документи

04 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:57
Гарантійний демпінг.PDF
04 жовтня 2019 14:57
Гарантійний субпідряд.PDF
04 жовтня 2019 14:57
Гарантійний 5%.PDF
04 жовтня 2019 14:57
Гарантійний екологія.PDF
04 жовтня 2019 14:57
Довідка обладнання.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Технічне завдання.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Статут Оптімус копія.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Протокол дозвіл.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Проект договору.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Ліцензія ОПТІМУС ВІА.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Лист статистика.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Лист Статистика 1ПВ.pdf
04 жовтня 2019 14:12
Лист санкції.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Копія звіту 1ДФ.pdf
04 жовтня 2019 14:12
Згода персон дані.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Згода істотні умови.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Довідка про підписи.PDF
04 жовтня 2019 14:12
гарантійний корупц 3.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Гарантійний корупц 2.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Гарантійний антикоруп.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Відгук2.jpg
04 жовтня 2019 14:12
Відгук1.jpg
04 жовтня 2019 14:12
Витяг ПДВ Оптімус.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Витяг ОПТІМУС 02.10.2019.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Виписка.PDF
04 жовтня 2019 14:12
Баланс.PDF

Публічні документи

04 жовтня 2019 11:01
Електронний підпис
04 жовтня 2019 10:59
Гарантія.zip
04 жовтня 2019 10:59
ВПВ.zip
04 жовтня 2019 10:59
ТРУБИ.zip
04 жовтня 2019 10:59
Додаток 2.zip
04 жовтня 2019 10:59
Установчі документи.zip
04 жовтня 2019 10:59
Додаток 3.zip
04 жовтня 2019 10:59
ІНШЕЕЕЕ.zip
04 жовтня 2019 10:59
Аналогічні договори.zip
04 жовтня 2019 10:59
Наявність механізмів.zip
04 жовтня 2019 10:59
Акти Стрілецька.zip
04 жовтня 2019 10:59
Трудові книжки ч.2.zip
04 жовтня 2019 10:59
АКТИ СТАНЦІЙНА.zip
04 жовтня 2019 10:59
Трудові книжки ч.1.zip
04 жовтня 2019 10:59
Наявність працівниікв.zip
04 жовтня 2019 10:59
Договір Стрілецька.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

ТОВ "ОПТІМУС ВІА"

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Переможець 20 787 673,20
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
20 787 673,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 12:13
додаткова угода водогін (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 10:42
Додаткова угода водогін (1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:41
договір водогін2020.pdf укладений
01 квітня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 14:22
договір водогін.pdf укладений
04 листопада 2019 14:18
водогін договірна ціна.pdf укладений
04 листопада 2019 14:18
до договору водогін.pdf укладений
04 листопада 2019 14:18
додаткова угода водогін.pdf укладений
04 листопада 2019 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення порядку фінансування на 2020рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості придмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML