Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп’ютерна техніка для закладів освіти
Очікувана вартість
842 094,00 UAH
UA-2019-08-23-002267-c ● e0ab51abe245453fae36ee1aac1ce5f5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тростянецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141466 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Соборна, 103, корпус А |
Контактна особа: |
Шнирук Леся Станіславівна +380434322942 komitet_kt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 23:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 842 094,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 421,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
джерело фінансування закупівлі - залишки освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
комп’ютерна техніка для закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24300, Україна, Вінницька область, Тростянець, вул. Соборна, 103, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 23:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 23:06 |
Додаток 5).doc | |
23 серпня 2019 23:06 |
Додаток 4).docx | |
23 серпня 2019 23:06 |
Додаток 3).docx | |
23 серпня 2019 23:06 |
Додаток 2).doc | |
23 серпня 2019 23:06 |
Додаток 1).doc | |
23 серпня 2019 23:06 |
ТД компи 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 08:49
Дата відповіді: 31 серпня 2019 01:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на запит в системі електроних закупівель Замовник надає роз'яснення:
1. Товар, що закуповується за даною процедурою повинен відповідати технічним вимогам зазначеним в тендерній документації. 2. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» учасниками можуть бути фізичні особи, у тому числі фізичні особи - підприємці, юридичні особи, тобто фізична особа підприємець може як бути платником ПДВ так і їм не бути. Відповідно до вимог ст..29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону, тобто замовник ні яким чином не може вплинути на процес аукціону, які ціни зазначити учасниками в тендерній пропозиції такі ціни під час аукціону і будуть використовуватись системою для визначення найбільш економічної вигідної. 3. Відповідно до ст.22 Закону України ''Про публічні закупівлі'' технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
1. Товар, що закуповується за даною процедурою повинен відповідати технічним вимогам зазначеним в тендерній документації. 2. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» учасниками можуть бути фізичні особи, у тому числі фізичні особи - підприємці, юридичні особи, тобто фізична особа підприємець може як бути платником ПДВ так і їм не бути. Відповідно до вимог ст..29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону, тобто замовник ні яким чином не може вплинути на процес аукціону, які ціни зазначити учасниками в тендерній пропозиції такі ціни під час аукціону і будуть використовуватись системою для визначення найбільш економічної вигідної. 3. Відповідно до ст.22 Закону України ''Про публічні закупівлі'' технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" |
841 750,00
UAH з ПДВ
|
841 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ #2971407894 |
Переможець |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 10:46
|
договір комп-ютери 2019.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідність продовжити строк (термін) поставки (передачі) товару |
Номер договору про закупівлю: | 109.1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |