Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівель Борщівської центральної комунальної районної лікарні (утеплення фасадів, заміна вікон) по вул. С. Бандери, 108 в м. Борщові. Коригування»
Очікувана вартість
9 575 238,00 UAH
UA-2019-08-23-000641-a 9373302c27644c1aa0d8f297c634428b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 13:42
Очікувана вартість: 9 575 238,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 876,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт будівель Борщівської центральної комунальної районної лікарні (утеплення фасадів, заміна вікон) по вул. С. Бандери, 108 в м. Борщові. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, м. Борщів, вул. С. Бандери, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти державного фонду регіонального розвитку та місцевий бюджет Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти державного фонду регіонального розвитку та місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 16:52
Додаток 4 Проект договору.docx
23 серпня 2019 16:52
Додаток 1 Технічне завдання.rtf
23 серпня 2019 16:52
Тендерна документація 23.08.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-000641-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" ", Код ЄДРПОУ:42289320
Дата подання: 30 серпня 2019 14:23
Щодо встановлення дискримінаційних вимог в ТД
Додатком №2 ч.1. п.2.3 Вами передбачено, що «У штаті учасника повинен бути сертифікований кошторисник (надати сертифікат)».
Наведена умова Документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тим суб’єктам господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають можливість укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками. Вважаємо, що такі дії в частині встановлення наведеної вище умови Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Дана позиція неодноразово підтверджувалася рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2019 11:54
Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Ваші твердження є повністю хибними з огляду на наступне. В тендерній документації зазначена вимога щодо надання в складі пропозиції учасника діючого кваліфікаційного сертифікату сертифікованого кошторисника. Сертифікований інженер-кошторисник має знати всі нюанси складання кошторисної документації відповідно до ДСТУ та діючих законодавчих норм, отже ця вимога має гарантувати, що договірна ціна учасника буде складена вірно, особливо коли мова іде про кошти державного бюджету. Дана вимога є правом замовника відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". В законодавстві відсутнє посилання на те, що при складанні ціни пропозиції учасника (договірної ціни), ми не маємо права вимагати її складання сертифікованим інженером-кошторисником, отже це не є порушенням, тим більше, що всі учасники знаходяться в рівних умовах і дана вимога ніяким чином не дискримінує когось з них. Згідно п.2 ч.2 ст. 16 Закону передбачена можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки документів. З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000641-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" ", Код ЄДРПОУ:42289320
Дата подання: 30 серпня 2019 16:54
Щодо подання "остаточної пропозиції учасника"
Розділом 3 п.1.1. ч.1.1.6 Вами встановлено вимогу: "Учасник надає Замовнику у строк, що не перевищує 1 календарний день після визначення учасника переможцем електронною системою закупівель, договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника, в програмному комплексі АВК-5 чи суміжному та PDF-форматі".
Проте, відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону про публічні закупівлі тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій замовник визначає самостійно і вказує його в оголошенні про закупівлю та тендерній документації. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Отже, Закон чітко визначає, коли подається тендерна пропозиція і не містить положень, що давали б учасникам право довантажувати якість документи тендерної пропозиції після закінчення строку для їх подання.Тому документи, які учасник довантажує після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є частиною тендерної пропозиції і виходячи з положень ст. 30 Закону, ненадання таких документів, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Дана позиція неодноразово підтверджувалася рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, просимо привести вимоги Документації відповідно до норм Закону шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2019 13:21
Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Умова тендерної документації «Учасник надає Замовнику у строк, що не перевищує 1 календарний день після визначення учасника переможцем електронною системою закупівель, договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника, в програмному комплексі АВК-5 чи суміжному та PDF-форматі» передбачена для можливості проведення аналізу вартості матеріалів, обладнання і механізмів, та перевірки на відповідність кошторисної документації технічному завданню до моменту визначення Учасника переможцем.
Також зазначаємо, що дана норма не містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чи порушують принципи здійснення закупівель, отже не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”.
З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000641-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" ", Код ЄДРПОУ:42289320
Дата подання: 30 серпня 2019 17:25
Щодо вимоги про подання не менше двох аналогічних договорів
Додатком №2 р.1. п.3.1 Документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки «про виконання аналогічних договорів (не менше двох) із зазначенням назви Замовників, ПІБ та контактні телефони осіб замовників», та подання копій аналогічних договорів (додаток№2, р.1 п.3.2).
Згідно з ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст.16 Закону встановлено, що Замовник встановлює один або кілька таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Встановлення вимоги про надання щонайменше двох аналогічних договорів прямо суперечить нормі Закону, обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії не менше двох аналогічних договорів та є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Такі дії порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений ст.3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зважаючи на викладене, просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2019 11:56
Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Ваші твердження є повністю хибними з огляду на наступне.
Щодо подання в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не менш 2-х аналогічних договорів викликана складністю проведення робіт із капітального ремонту та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати роботи та забезпечити гарантійний строк експлуатації. . Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Окрім цього, Мінекономрозвитку надавались роз’яснення щодо можливості замовником для підтвердження досвіду установлювати вимогу подання учасником не менше 2-х чи більше аналогічних договорів. Так, у відповідь на запит 111/2017 Мінекономрозвитку зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів. З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд " 7 547 555,00
UAH з ПДВ
7 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДЗЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 9 000 000,00
UAH з ПДВ
8 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Водовіз Петро Миколайович 8 912 000,00
UAH з ПДВ
8 912 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 18:59
IMG_0053.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0052.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0051.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0050.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0049.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0048.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0047.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0046.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0045.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0044.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0043.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0042.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0041.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0040.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0039.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0038.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0037.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0036.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0035.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0034.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0033.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0033 — копия (2).pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0033 — копия — копия.pdf
09 вересня 2019 18:59
IMG_0032 — копия — копия.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0065.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0064.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0063.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0062.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0061.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0060.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0059.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0058.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0057.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0056.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0055.pdf
09 вересня 2019 18:58
IMG_0054.pdf
09 вересня 2019 18:53
IMG_0026.pdf
09 вересня 2019 18:53
IMG_0025.pdf
09 вересня 2019 18:50
IMG_0012.pdf
09 вересня 2019 18:50
IMG_0011.pdf
09 вересня 2019 18:50
IMG_0010.pdf
09 вересня 2019 18:50
IMG_0009.pdf
09 вересня 2019 18:50
IMG_0008.pdf
09 вересня 2019 18:50
IMG_0007.pdf
09 вересня 2019 18:50
IMG_0006.pdf
09 вересня 2019 18:49
IMG_0005.pdf
09 вересня 2019 18:48
IMG_0004.pdf
09 вересня 2019 18:47
IMG_0003.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0053.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0052.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0051.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0050.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0049.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0048.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0047.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0046.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0045.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0044.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0043.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0042.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0041.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0040.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0039.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0038.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0037.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0036.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0035.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0034.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0033.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0032.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0031.pdf
09 вересня 2019 18:37
IMG_0030.pdf
09 вересня 2019 18:33
Відгук Бойко(1).PDF
09 вересня 2019 18:33
Відгук Бойко(1).PDF
09 вересня 2019 18:20
IMG_0032.pdf
09 вересня 2019 18:19
IMG_0032.pdf
09 вересня 2019 18:19
IMG_0031.pdf
09 вересня 2019 18:19
IMG_0030.pdf
09 вересня 2019 18:15
IMG_0029.pdf
09 вересня 2019 18:13
IMG_0028.pdf
09 вересня 2019 18:08
IMG_0027.pdf
09 вересня 2019 18:08
IMG_0026.pdf
09 вересня 2019 18:05
IMG_0011.pdf
09 вересня 2019 18:05
IMG_0009.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0027.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0005.pdf
09 вересня 2019 18:04
Ліцензія_Повноваження(1).zip
09 вересня 2019 18:04
IMG_0007.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0016.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0022.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0004.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0015.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0002.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0019.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0012.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0026.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0006.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0020.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0013.jpg
09 вересня 2019 18:04
IMG_0001.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0026.pdf
09 вересня 2019 18:04
Untitled.FR12(1).pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0008.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0027.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0010.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0014.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0017.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0003.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0018.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0021.pdf
09 вересня 2019 18:04
23233223.pdf
09 вересня 2019 18:04
Відгук фірма(1).JPG
09 вересня 2019 18:04
IMG_0002.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0024.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0025.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0013.jpg
09 вересня 2019 18:04
відгук.pdf
09 вересня 2019 18:04
IMG_0023.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 17:15
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:15
Довідка.PDF
17 вересня 2019 15:36
Електронний підпис
17 вересня 2019 15:35
120.imd
17 вересня 2019 15:35
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
17 вересня 2019 15:35
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
17 вересня 2019 15:35
зведений кошторис.pdf
17 вересня 2019 15:35
Договірна ціна.pdf
09 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
09 вересня 2019 17:19
лист Замовника.pdf
09 вересня 2019 16:19
71.imd
09 вересня 2019 16:19
Реєстр.PDF
09 вересня 2019 16:19
План фінансування робіт.PDF
09 вересня 2019 16:19
Лист-згода.PDF
09 вересня 2019 16:19
Лист дозвіл.PDF
09 вересня 2019 16:19
Довідка що печатки.PDF
09 вересня 2019 16:19
Довідка ст. 17.PDF
09 вересня 2019 16:19
Довідка про приміщення.PDF
09 вересня 2019 16:19
Графік виконання робіт.PDF
09 вересня 2019 16:19
Відомості про учасника.PDF
09 вересня 2019 16:19
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
09 вересня 2019 16:19
Цінова пропозиція.PDF
09 вересня 2019 16:19
Договір кошторисник.PDF
09 вересня 2019 16:19
Довідка про працівників.PDF
09 вересня 2019 13:57
ст. 17.PDF
09 вересня 2019 13:57
Проект договору.PDF
09 вересня 2019 13:57
ПАСПОРТ ГУДЗЬ О.В..pdf
09 вересня 2019 13:57
Лист санкції.PDF
09 вересня 2019 13:57
Лист санкції розширений.PDF
09 вересня 2019 13:57
Лист зі статистики.PDF
09 вересня 2019 13:57
копія паспорту.PDF
09 вересня 2019 13:57
КОД ГУДЗЬ О.В..pdf
09 вересня 2019 13:57
Інформація про рахунки.PDF
09 вересня 2019 13:57
Договір до гарантії.PDF
09 вересня 2019 13:57
Довідка Укргазбанк.PDF
09 вересня 2019 13:57
Довідка субпідрядники.PDF
09 вересня 2019 13:57
Довідка податки.PDF
09 вересня 2019 13:57
Довідка Ощадбанк.PDF
09 вересня 2019 13:57
Довідка матеріали.PDF
09 вересня 2019 13:57
Довідка звітність.PDF
09 вересня 2019 13:57
Довідка заходи довкілля.PDF
09 вересня 2019 13:57
Довідка до гарантії.PDF
09 вересня 2019 13:57
Довідка 90 днів.PDF
09 вересня 2019 13:57
ВИПИСКА.pdf
09 вересня 2019 13:57
Банківська гарантія.pdf
09 вересня 2019 13:57
ШТАТНИЙ РОЗПИС.pdf
09 вересня 2019 13:57
Техпаспорта.PDF
09 вересня 2019 13:57
ТЕХ ПАСПОРТ.pdf
09 вересня 2019 13:57
Охорона праці.PDF
09 вересня 2019 13:57
Докумети працівників 1.PDF
09 вересня 2019 13:57
Документи працівників 2.PDF
09 вересня 2019 13:57
Договірна ціна Євгень.pdf
09 вересня 2019 13:57
договірна ціна Гринчук.pdf
09 вересня 2019 13:57
Договір підряду Євгень.pdf
09 вересня 2019 13:57
Договір підряду Гринчук.pdf
09 вересня 2019 13:57
диплом.pdf
09 вересня 2019 13:57
Відгук Євгень.pdf
09 вересня 2019 13:57
Відгук Гринчук.pdf
09 вересня 2019 13:57
ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
09 вересня 2019 13:57
Гарантійний лист вікна.pdf
09 вересня 2019 13:57
Технічне завдання.PDF

Публічні документи

09 вересня 2019 18:06
20190905_122806.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122615.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122544.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122435.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122415.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122356.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122337.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122319.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122145.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122105.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_122025.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_121923.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_121843.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_121843.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_121758.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_121707.PDF
09 вересня 2019 18:06
Цінова пропозиція.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_121044.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_121007.PDF
09 вересня 2019 18:06
20190905_120940.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Ренесансінвестбуд ПП

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДЗЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП Водовіз Петро Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд "
#41560835
Відхилено 7 400 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 16:30
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДЗЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2941106474
Переможець 8 910 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДЗЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2941106474
8 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:11
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 18:33
Додаткова угода 4 .pdf зміни до договору
06 липня 2021 18:31
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 16:08
дод-уг-3.pdf зміни до договору
25 червня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 11:49
дод.уг. борщів_.pdf зміни до договору
19 червня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 12:21
д.у. до дог_14.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 14:10
договір 14 борщів.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів, фінансування на 2020 рік, продовження дії договору на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору, зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження змін до плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 910 000,00
UAH