Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівель Борщівської центральної комунальної районної лікарні (утеплення фасадів, заміна вікон) по вул. С. Бандери, 108 в м. Борщові. Коригування»
Очікувана вартість
9 575 238,00 UAH
UA-2019-08-23-000641-a ● 9373302c27644c1aa0d8f297c634428b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тернопількомунінвест |
Код ЄДРПОУ: | 32865587 |
Місцезнаходження: | 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а |
Контактна особа: |
Чуй Павло Павлович +380352289449 pavlo.chuy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 13:42 |
Очікувана вартість: | 9 575 238,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 876,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт будівель Борщівської центральної комунальної районної лікарні (утеплення фасадів, заміна вікон) по вул. С. Бандери, 108 в м. Борщові. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48702, Україна, Тернопільська область, м. Борщів, вул. С. Бандери, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування - кошти державного фонду регіонального розвитку та місцевий бюджет | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування - кошти державного фонду регіонального розвитку та місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 16:52 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
23 серпня 2019 16:52 |
Додаток 1 Технічне завдання.rtf | |
23 серпня 2019 16:52 |
Тендерна документація 23.08.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000641-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" ", Код ЄДРПОУ:42289320
Дата подання: 30 серпня 2019 14:23
Щодо встановлення дискримінаційних вимог в ТД
Додатком №2 ч.1. п.2.3 Вами передбачено, що «У штаті учасника повинен бути сертифікований кошторисник (надати сертифікат)».
Наведена умова Документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тим суб’єктам господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають можливість укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками. Вважаємо, що такі дії в частині встановлення наведеної вище умови Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Дана позиція неодноразово підтверджувалася рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Наведена умова Документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тим суб’єктам господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають можливість укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками. Вважаємо, що такі дії в частині встановлення наведеної вище умови Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Дана позиція неодноразово підтверджувалася рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2019 11:54
Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Ваші твердження є повністю хибними з огляду на наступне. В тендерній документації зазначена вимога щодо надання в складі пропозиції учасника діючого кваліфікаційного сертифікату сертифікованого кошторисника. Сертифікований інженер-кошторисник має знати всі нюанси складання кошторисної документації відповідно до ДСТУ та діючих законодавчих норм, отже ця вимога має гарантувати, що договірна ціна учасника буде складена вірно, особливо коли мова іде про кошти державного бюджету. Дана вимога є правом замовника відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". В законодавстві відсутнє посилання на те, що при складанні ціни пропозиції учасника (договірної ціни), ми не маємо права вимагати її складання сертифікованим інженером-кошторисником, отже це не є порушенням, тим більше, що всі учасники знаходяться в рівних умовах і дана вимога ніяким чином не дискримінує когось з них. Згідно п.2 ч.2 ст. 16 Закону передбачена можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки документів. З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000641-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" ", Код ЄДРПОУ:42289320
Дата подання: 30 серпня 2019 16:54
Щодо подання "остаточної пропозиції учасника"
Розділом 3 п.1.1. ч.1.1.6 Вами встановлено вимогу: "Учасник надає Замовнику у строк, що не перевищує 1 календарний день після визначення учасника переможцем електронною системою закупівель, договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника, в програмному комплексі АВК-5 чи суміжному та PDF-форматі".
Проте, відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону про публічні закупівлі тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій замовник визначає самостійно і вказує його в оголошенні про закупівлю та тендерній документації. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Отже, Закон чітко визначає, коли подається тендерна пропозиція і не містить положень, що давали б учасникам право довантажувати якість документи тендерної пропозиції після закінчення строку для їх подання.Тому документи, які учасник довантажує після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є частиною тендерної пропозиції і виходячи з положень ст. 30 Закону, ненадання таких документів, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Дана позиція неодноразово підтверджувалася рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, просимо привести вимоги Документації відповідно до норм Закону шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Проте, відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону про публічні закупівлі тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій замовник визначає самостійно і вказує його в оголошенні про закупівлю та тендерній документації. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Отже, Закон чітко визначає, коли подається тендерна пропозиція і не містить положень, що давали б учасникам право довантажувати якість документи тендерної пропозиції після закінчення строку для їх подання.Тому документи, які учасник довантажує після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є частиною тендерної пропозиції і виходячи з положень ст. 30 Закону, ненадання таких документів, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Дана позиція неодноразово підтверджувалася рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, просимо привести вимоги Документації відповідно до норм Закону шляхом внесення відповідних змін.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2019 13:21
Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Умова тендерної документації «Учасник надає Замовнику у строк, що не перевищує 1 календарний день після визначення учасника переможцем електронною системою закупівель, договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника, в програмному комплексі АВК-5 чи суміжному та PDF-форматі» передбачена для можливості проведення аналізу вартості матеріалів, обладнання і механізмів, та перевірки на відповідність кошторисної документації технічному завданню до моменту визначення Учасника переможцем.
Також зазначаємо, що дана норма не містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чи порушують принципи здійснення закупівель, отже не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”.
З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Умова тендерної документації «Учасник надає Замовнику у строк, що не перевищує 1 календарний день після визначення учасника переможцем електронною системою закупівель, договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника, в програмному комплексі АВК-5 чи суміжному та PDF-форматі» передбачена для можливості проведення аналізу вартості матеріалів, обладнання і механізмів, та перевірки на відповідність кошторисної документації технічному завданню до моменту визначення Учасника переможцем.
Також зазначаємо, що дана норма не містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чи порушують принципи здійснення закупівель, отже не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”.
З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-000641-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" ", Код ЄДРПОУ:42289320
Дата подання: 30 серпня 2019 17:25
Щодо вимоги про подання не менше двох аналогічних договорів
Додатком №2 р.1. п.3.1 Документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки «про виконання аналогічних договорів (не менше двох) із зазначенням назви Замовників, ПІБ та контактні телефони осіб замовників», та подання копій аналогічних договорів (додаток№2, р.1 п.3.2).
Згідно з ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст.16 Закону встановлено, що Замовник встановлює один або кілька таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Встановлення вимоги про надання щонайменше двох аналогічних договорів прямо суперечить нормі Закону, обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії не менше двох аналогічних договорів та є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Такі дії порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений ст.3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зважаючи на викладене, просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст.16 Закону встановлено, що Замовник встановлює один або кілька таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Встановлення вимоги про надання щонайменше двох аналогічних договорів прямо суперечить нормі Закону, обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії не менше двох аналогічних договорів та є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Такі дії порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений ст.3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зважаючи на викладене, просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2019 11:56
Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Ваші твердження є повністю хибними з огляду на наступне.
Щодо подання в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не менш 2-х аналогічних договорів викликана складністю проведення робіт із капітального ремонту та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати роботи та забезпечити гарантійний строк експлуатації. . Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Окрім цього, Мінекономрозвитку надавались роз’яснення щодо можливості замовником для підтвердження досвіду установлювати вимогу подання учасником не менше 2-х чи більше аналогічних договорів. Так, у відповідь на запит 111/2017 Мінекономрозвитку зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів. З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Щодо подання в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не менш 2-х аналогічних договорів викликана складністю проведення робіт із капітального ремонту та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати роботи та забезпечити гарантійний строк експлуатації. . Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Окрім цього, Мінекономрозвитку надавались роз’яснення щодо можливості замовником для підтвердження досвіду установлювати вимогу подання учасником не менше 2-х чи більше аналогічних договорів. Так, у відповідь на запит 111/2017 Мінекономрозвитку зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів. З огляду на вищесказане, повідомляємо, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд " |
7 547 555,00
UAH з ПДВ
|
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДЗЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
8 910 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Водовіз Петро Миколайович |
8 912 000,00
UAH з ПДВ
|
8 912 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд " #41560835 |
Відхилено |
7 400 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 16:30
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУДЗЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2941106474 |
Переможець |
8 910 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 18:33
|
Додаткова угода 4 .pdf | зміни до договору |
06 липня 2021 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 16:08
|
дод-уг-3.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 11:49
|
дод.уг. борщів_.pdf | зміни до договору |
19 червня 2020 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 12:21
|
д.у. до дог_14.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2019 14:10
|
договір 14 борщів.pdf | укладений |
08 жовтня 2019 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів, фінансування на 2020 рік, продовження дії договору на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору, зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затвердження змін до плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |