Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)
Очікувана вартість
2 834 035,00 UAH
UA-2019-08-22-002542-c 635c092f692b4b9b8b80b0cd08e8fb3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа замовника: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 11:23
Очікувана вартість: 2 834 035,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 283,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39200, Україна, Полтавська область, О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/, Кобеляцького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3). Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Переклад трудових книжок працівників (та інших документів наданих третьою стороною)
Дата подання: 26 серпня 2019 09:08
Дата відповіді: 27 серпня 2019 13:47
Чи потрібно надавати переклад трудових книжок працівників з російської мови на українську?
Відповідь: Відповідно до п. 12 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову цих документів.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 2 714 939,35
UAH з ПДВ
2 704 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" 2 829 035,00
UAH з ПДВ
2 705 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 2 833 000,00
UAH з ПДВ
2 833 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 10:14
sign.p7s
18 вересня 2019 10:12
Хозхімсервіс 15423 p7s.7z
18 вересня 2019 09:54
sign.p7s
18 вересня 2019 09:48
2 абз_лаба_люди_pagenumber.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 17:28
sign.p7s
26 вересня 2019 17:23
Кобеляки-Білики.pdf
18 вересня 2019 17:24
sign.p7s
18 вересня 2019 17:22
Пропозиція 5.pdf
18 вересня 2019 17:21
Пропозиція 4.pdf
18 вересня 2019 17:21
Пропозиція 1.pdf
18 вересня 2019 17:21
Пропозиція 3.pdf
18 вересня 2019 17:21
Пропозиція 6.pdf
18 вересня 2019 17:21
Пропозиція 7.pdf
18 вересня 2019 17:21
Пропозиція 2.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 16:45
sign.p7s
18 вересня 2019 16:20
1.pdf
18 вересня 2019 16:20
2.PDF
18 вересня 2019 16:20
Downloads.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Відхилено 2 704 500,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:08
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси"
#40511881
Переможець 2 705 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси"
#40511881
2 705 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 жовтня 2019 10:10
Договір укладений
08 жовтня 2019 10:10
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2019 10:33
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2019 10:30
ДУ 1 Кобеляки-Білики.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися зменшити суму Договору підряду.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-162
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 176 942,45
UAH (в тому числі ПДВ 362 823,74 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку