Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція котельні навчальних корпусів Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури за адресою: вул. Вознесенський узвіз, 20 м. Київ
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000328-a 769d0ab9db1d4e57805662431cd2fb21
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михальов Дмитро Миколайович

+380442721186 mdn72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 02214165
Вебсайт: http://naoma.edu.ua/ua/news/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Вознесенський узвіз, 20
Контактна особа: Михальов Дмитро Миколайович
+380442721186
mdn72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 12:47
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 12:47
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:55
Очікувана вартість: 4 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція котельні навчальних корпусів Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури за адресою: вул. Вознесенський узвіз, 20 м. Київ (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Вознесенський узвіз,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт . Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання на строк до 3 місяців з моменту здійснення попередньої оплати в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт в межах державного фінансування на 2019 рік – _______________________ на строк до трьох місяців з моменту одержання авансу. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати завіреними копіями та оригіналами накладних на придбання матеріалів, конструкцій виробів (оригінали накладних повертаються). Невикористані суми авансу Підрядник повертає на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше 5 календарного дня від граничного дня погашення авансу. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Підрядник звітує про використання коштів попередньої оплати шляхом надання Замовникові актів виконаних робіт (типової форми КБ-2В) та довідок про вартість виконаних робіт та витрат (типової форми КБ-3) з додаванням до них документів, що підтверджують використання коштів попередньої оплати для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів. Конструкцій, виробів (видаткові накладні тощо). 4.2. Фінансування робіт (реконструкція об'єкта) здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету. 4.3. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 15-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. 4.4. У випадку виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті. 4.5. На виконання зобов’язань умов цього договору, оплата робіт за цим Договором здійснюється Замовником в межах 95 % від їх вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. У випадку порушення термінів здачі об'єкта в експлуатацію з вини Підрядника, інфляційне подорожчання робіт, що виникло після цих термінів, Підряднику не компенсується. 4.6. Додаткові роботи, що виконані Підрядником без попереднього узгодження з Замовником і непередбачені цим договором, не оплачуються. 4.7. Роботи, при виконанні яких допущено відхилення від проектно-кошторисної документації чи порушення діючих норм і правил, оплачуються після усунення відхилень і порушень в порядку передбаченому Договором. 4.8.Додаткові витрати при здачі-прийманні об'єкта, що зумовлені незадовільним виконанням зобов'язань, порушення умов Договору покриваються за рахунок винної сторони. 4.9. Про тимчасове припинення виконання робіт з причин відсутності фінансування Замовник попереджає Підрядника письмово. При цьому, Сторони вирішують питання щодо охорони та освітлення об'єкту 4.10. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначаються зі всіх складових вартості робіт, розрахованих у договірній ціні. Валютою платежу є гривня. 4.11. Приймання та оплату робіт, виконаних субпідрядниками, здійснює Підрядник 4.12. Документи, не подані Підрядником у вказаний термін, додаються і подаються наступним звітним місяцем. 4.13. Підрядник не вправі вимагати оплати за: - невиконані роботи - виконані роботи, які не визначені в договорі - роботи виконані іншими підрядними організаціями без погодження з замовником - неякісно виконані роботи Замовник здійснює оплату робіт Підряднику на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін 35 календарних днів з моменту виконання робіт. Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. При виникненні бюджетних зобов'язань, оплата виконаних робіт проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 12:43
67_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
22 серпня 2019 12:43
67_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
22 серпня 2019 12:43
67_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
22 серпня 2019 12:43
67_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
22 серпня 2019 12:43
67_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
22 серпня 2019 12:43
67_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
22 серпня 2019 12:43
67_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
22 серпня 2019 12:43
67_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
22 серпня 2019 12:43
67_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
22 серпня 2019 12:43
ДОГОВІР на роботи додаток 5 .doc
22 серпня 2019 12:43
ДОДАТОК _4.docx
22 серпня 2019 12:43
ДОДАТОК _3.docx
22 серпня 2019 12:43
ДОДАТОК _2.docx
22 серпня 2019 12:43
ДОДАТОК _1.docx
22 серпня 2019 12:43
ТД - котельня .doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 вересня 2019 11:46
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю затвердженої проектно-кошторисної документації відмінити процедуру закупівлю робіт з реконструкції котельної навчальних корпусів Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури за адресую Вознесенський узвіз, 20 м. Київ згідно пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність подальшої потребив закупівлі товарів, робіт і послуг).
Документи:
06 вересня 2019 11:45
Протокол