Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція котельної Медичного реабілітаційного центру «Південний Буг» МВС України по вул. Шевченка, 25 в м. Хмільник Вінницької області
Очікувана вартість
7 468 235,00 UAH
UA-2019-08-20-002201-c 52322d7581584eb7bc0244ab4ca266f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мазур

+380969080016 nata_79mv1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ПІВДЕННИЙ БУГ""
Код ЄДРПОУ: 08733794
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Шевченка, 25
Контактна особа: Наталія Мазур
+380969080016
nata_79mv1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 11:50
Очікувана вартість: 7 468 235,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 341,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37341 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - Державний бюджет








Примітки:
Умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної документації та тендерної пропозиції.
При укладанні договору з переможцем торгів перелік додатків до договору, їх нумерація та зміст можуть бути уточнені та/або змінено за згодою сторін договору.

Проект договору про закупівлю додатково додається в окремому файлі «Договір.docх»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція котельної Медичного реабілітаційного центру «Південний Буг» МВС України по вул. Шевченка, 25 в м. Хмільник Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Шевченка,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - Державний бюджет Подальша оплата за фактично та якісно виконані роботи проводиться шляхом здійснення Замовником оплати на поточний рахунок Підрядника, вказаний у Договорі, протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3). Пiсляоплата 45 Календарні 70
Підписання договору При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок та дозволу на попередню оплату Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі до 30% від суми кошторисних призначень на 2019 рік на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 15:27
ДОДАТОК №4.docx
20 серпня 2019 15:27
ДОДАТОК №3.docx
20 серпня 2019 15:27
ДОДАТОК №1.docx
20 серпня 2019 15:27
технічне завдання.rar
20 серпня 2019 15:27
ДОГОВІР.doc
20 серпня 2019 15:27
ТД - котельня.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-002201-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП", Код ЄДРПОУ:39794298
Дата подання: 11 вересня 2019 20:54
не відповідність пропозиціїВимогам Замовника
Замовник в додатку № 1 до тендерної документації передбачив вимогу до учасників щодо способу підтвердження наявності досвіду аналогічних договорів (роботи по реконструкції котельної з встановленням газового котла(котлів) потужністю не нижче 500 кВт). Зокрема в тендерній документації зазначено:
П 3.2. «Копії аналогічних договорів (не менше двох), що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів зі всіма додатками до наданих договорів»
П 4.4. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю чи частково

ТОВ «Теплоенергетична компанія» в складі пропозиції надала на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів три договори з додатками та актами виконаних робіт. У двох із цих договорів є ознаки фальшування, а саме:
1. Договір 1-РДС/11 від 18 жовтня 2011 р. до якого учасником надано договірну ціну на реконструкцію дитячого садка по вул. Першотравневій, 80 с. Широка Гребля, Хмільницького району Вінницької області, що здійснюється в 2019р.
Зазначення в договірній ціні дати яка наступає через 7 років після підписання договору, на наш погляд, є ознакою фальшування цього документу.
Крім того звертаємо увагу замовника на те що в процедурі закупівлі UA-2019-07-19-003038-b «Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області код ДК 021:2015 45000000-7» ТОВ «Теплоенергетична компанія» також надавала копію договору 1-РДС/11 від 18 жовтня 2011 р. разом з актами виконаних робіт. Даний документ доступний за посиланням
https://public.docs.openprocurement.org/get/663c182abc2e468faa9d6f293f2e1989?KeyID=52462340&Signature=q3zmmg%252BdM2k%2FkHtUS28ltC86cYmYoS74MXwZ0sWQ%252Bxv%2FVcBD0CTff2CgJWXZTRiFXsYCMdH%2FD5EUGqxhiRCgCg%253D%253D

Так для «Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні» в акті №21 за грудень 2012р в поз 69 і 70 йде мова про встановлення котла потужністю до 0,21 МВт, а для ДП "МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ПІВДЕННИЙ БУГ" в цьому ж акті потужність котла виросла до 0,5 МВт. Таким чином фальшування документу очевидне. Учасник умисно скоригував потужність котла для забезпечення відповідності вимозі замовника щодо потужності не менше 500кВт.

2. Договір 12/07 від 11 березня 2007 р. до якого учасник надав договірну ціну на Реконструкція котельної ТОВ "Санаторій "Поділля", розташованої по вул. Курортна, 10 м. Хмільник Вінницької області, що здійснюється в 2013 роцi. Зазначення в договірній ціні дати яка наступає через 6 років після підписання договору, на наш погляд, є ознакою фальшування цього документу.
Крім того замовник вимагав надати саме КОПІЇ договорів та додатків до них. Учасник порушив вимогу Замовника та замість копії першої сторінки договірної ціни надав електронний файл створений за допомогою комп’ютерних засобів шляхом форматування на якому й зазначив що роботи виконуються в 2013 р хоча договір датовано 2007 роком.
В якості документу що засвідчують факт виконання робіт учасник надав документ створений за допомогою комп’ютерних засобів шляхом форматування (окрім останньої сторінки). Будь-які підписи на наданих файлах відсутні. Є підписи тільки на останній сторінці де зафіксована сума.

З огляду на викладене вище договори № 12/07 від 11 березня 2007 р. та №1-РДС/11 від 18 жовтня 2011 р. не можуть бути зараховані як досвід виконання аналогічних договорів. Таким чином учасником ТОВ «Теплоенергетична компанія» не виконана вимога щодо надання аналогічних договорів (не менше двох), а пропозиція учасника має бути відхилена як така що не відповідає вимогам документації замовника. Нагадуємо, що саме по цій причині Вами було відхилено нашу пропозицію на попередній процедурі закупівлі по цьому ж об’єкту, і у разі якщо Замовник визнає дане порушення в пропозиції ТОВ «Теплоенергетична компанія» несуттєвим - ми змушені будемо вбачати в цьому дискримінацію.

Разом з цим акцентуємо увагу тендерного комітету що в розділі 5 ч2 п 2.2. тендерної документації Замовника зазначено: «у разі отримання достовірної інформації про наявність факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника:

Просимо тендерний комітет ДП "МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ПІВДЕННИЙ БУГ" уважніше вивчити документи надані ТОВ «Теплоенергетична компанія» та скасувати своє рішення щодо визначення цього учасника переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 16:16
Розглянувши Вашу вимогу інформуємо:
Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник має надати копії аналогічних договорів (не менше двох), що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів зі всіма додатками до наданих договорів.
Учасником ТОВ «Теплоенергетична компанія» надано договір № 1-РДС/11 від 18 жовтня 2011 р. до якого учасником надано договірну ціну на реконструкцію дитячого садка по вул. Першотравневій, 80 с. Широка Гребля, Хмільницького району Вінницької області, що здійснюється в 2019р, як вбачається із змісту поданих документів в повному об’ємі відображено, що роботи виконувались в період дії договору, а саме у календарному графіку виконання робіт, акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2012 року та лист-відгук, щодо якості виконаних робіт по договору від 25.06.2019 року № 02-21/157.
Відповідно до п 1.3 розділу 3 тендерної документації вказана помилка носить формальний характер та не впливає на зміст пропозиції.
Відносно невідповідності актів наданих для «Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні» та відповідних актів наданих для Медичного реабілітаційного центу «Південний Буг» інформуємо, що тендерний комітет не має можливості перевірити достовірність поданих даних крім як на підставі завантажених через електрону систему закупівель документів.
Відносно договору підряду№12/07 від 11 березня 2007 р.укладеного з ТОВ «Агроспецбуд» до якого учасником надано договірну ціну в якій зазначено 2013 рік хоча далі по тексту зазначено, що в цінах станом на 11 березня 2007 року також в інших документах в повному об’ємі відображено, що роботи виконувались в період дії договору, а саме: в акті приймання виконаних будівельних робіт за червень 2007року, довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2007 року , лист-відгук щодо якості виконання робіт по договору № 4 від 25 червня 2019 року та , лист-відгук щодо якості виконання робіт по договору № 117 від 26 червня 2019 року.
Відповідно до п 1.3 розділу 3 тендерної документації вказана помилка носить формальний характер та не впливає на зміст пропозиції.
Стосовно не надання копій договорів слід зазначити, що тендерна документація не визначає яким чином вона має бути зроблена.
Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України визначено, що копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак.
Відповідно до зазначених вище правил залежно від способу виготовлення копії поділяють на факсимільні і вільні.
Вільні копії виготовляються шляхом передрукування або переписування оригіналу документа, що повністю відтворюють його інформацію, але не абсолютно точно відтворюють його зовнішні ознаки (шрифт, реквізити бланка, підпис, печатку тощо).
Враховуючи наведене Ваша вимога стосовно скасування рішення щодо наміру укласти договір з ТОВ «Теплоенергетична компанія» підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-002201-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП", Код ЄДРПОУ:39794298
Дата подання: 11 вересня 2019 21:23
в додаток до вже поданої інформації
надаємо скановану копію раніше поданої скарги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 16:18
Розглянувши Вашу вимогу інформуємо:
Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник має надати копії аналогічних договорів (не менше двох), що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів зі всіма додатками до наданих договорів.
Учасником ТОВ «Теплоенергетична компанія» надано договір № 1-РДС/11 від 18 жовтня 2011 р. до якого учасником надано договірну ціну на реконструкцію дитячого садка по вул. Першотравневій, 80 с. Широка Гребля, Хмільницького району Вінницької області, що здійснюється в 2019р, як вбачається із змісту поданих документів в повному об’ємі відображено, що роботи виконувались в період дії договору, а саме у календарному графіку виконання робіт, акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2012 року та лист-відгук, щодо якості виконаних робіт по договору від 25.06.2019 року № 02-21/157.
Відповідно до п 1.3 розділу 3 тендерної документації вказана помилка носить формальний характер та не впливає на зміст пропозиції.
Відносно невідповідності актів наданих для «Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні» та відповідних актів наданих для Медичного реабілітаційного центу «Південний Буг» інформуємо, що тендерний комітет не має можливості перевірити достовірність поданих даних крім як на підставі завантажених через електрону систему закупівель документів.
Відносно договору підряду№12/07 від 11 березня 2007 р.укладеного з ТОВ «Агроспецбуд» до якого учасником надано договірну ціну в якій зазначено 2013 рік хоча далі по тексту зазначено, що в цінах станом на 11 березня 2007 року також в інших документах в повному об’ємі відображено, що роботи виконувались в період дії договору, а саме: в акті приймання виконаних будівельних робіт за червень 2007року, довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2007 року , лист-відгук щодо якості виконання робіт по договору № 4 від 25 червня 2019 року та , лист-відгук щодо якості виконання робіт по договору № 117 від 26 червня 2019 року.
Відповідно до п 1.3 розділу 3 тендерної документації вказана помилка носить формальний характер та не впливає на зміст пропозиції.
Стосовно не надання копій договорів слід зазначити, що тендерна документація не визначає яким чином вона має бути зроблена.
Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України визначено, що копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак.
Відповідно до зазначених вище правил залежно від способу виготовлення копії поділяють на факсимільні і вільні.
Вільні копії виготовляються шляхом передрукування або переписування оригіналу документа, що повністю відтворюють його інформацію, але не абсолютно точно відтворюють його зовнішні ознаки (шрифт, реквізити бланка, підпис, печатку тощо).
Враховуючи наведене Ваша вимога стосовно скасування рішення щодо наміру укласти договір з ТОВ «Теплоенергетична компанія» підлягає відхиленню.

Документи подані скаржником

11 вересня 2019 21:23
оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Теплоенергетична компанія" 6 648 928,27
UAH з ПДВ
6 611 587,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" 6 660 744,17
UAH з ПДВ
6 623 402,98
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 7 231 746,00
UAH з ПДВ
7 231 746,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дельфін 7 466 900,81
UAH з ПДВ
7 466 900,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 16:29
Електронний підпис
11 вересня 2019 15:54
Лист по ст62.pdf
11 вересня 2019 15:54
Довідка ТОВ ТЕК.zip
11 вересня 2019 15:54
Довідка ТОВ ТЕК.pdf
11 вересня 2019 15:54
Довідка про банкрутство.pdf
11 вересня 2019 15:54
Довідка Бучко В.Я..zip
11 вересня 2019 15:54
Довідка Бучко В.Я..pdf
11 вересня 2019 15:54
Dovidka_19246613820890586713.pdf.p7s
11 вересня 2019 15:54
Dovidka_19246613820890586713.pdf
05 вересня 2019 14:46
Електронний підпис
05 вересня 2019 14:45
№1к_Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 16:30
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:01
Електронний підпис
04 вересня 2019 14:02
Електронний підпис
04 вересня 2019 13:56
Договір.doc
04 вересня 2019 13:56
4.12. Витяг.pdf
04 вересня 2019 12:32
Електронний підпис
04 вересня 2019 12:31
РЕЄСТР.pdf
04 вересня 2019 12:31
Договір.doc
04 вересня 2019 12:31
6.4. Ліцензія з додатками.pdf
04 вересня 2019 12:31
6.3. Гарантійний лист.pdf
04 вересня 2019 12:31
6.3.1. Гарантійний лист.pdf
04 вересня 2019 12:31
6. РЕЄСТР.pdf
04 вересня 2019 12:31
5 РЕЄСТР.pdf
04 вересня 2019 12:31
4.17. Фото Санаторій Радон.pdf
04 вересня 2019 12:31
4.15. Гарантійний лист.pdf
04 вересня 2019 12:31
4.12. Витяг.pdf
04 вересня 2019 12:31
4.5. Лист-гарантія.pdf
04 вересня 2019 12:31
4.2.2 Штатний розпис.pdf
04 вересня 2019 12:31
4. РЕЄСТР.pdf
04 вересня 2019 12:31
тендерна гарантія 14117.pdf.p7s
04 вересня 2019 12:31
тендерна гарантія 14117.pdf
04 вересня 2019 12:31
Протокол НР.7Z
04 вересня 2019 12:31
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
04 вересня 2019 12:31
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
04 вересня 2019 12:31
Наказ Фролова Ю.М.pdf
04 вересня 2019 12:31
Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 вересня 2019 12:31
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
04 вересня 2019 12:31
Лист для клієнтів.pdf.p7s
04 вересня 2019 12:31
Лист для клієнтів.pdf
04 вересня 2019 12:31
Лист для клієнтів.7z
04 вересня 2019 12:31
Гарантія 14117-19.7z
04 вересня 2019 12:31
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
04 вересня 2019 12:31
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
04 вересня 2019 12:31
Витяг Протокол НР.pdf
04 вересня 2019 12:31
Витяг із Статуту.pdf (1).p7s
04 вересня 2019 12:31
Витяг із Статуту.pdf.p7s
04 вересня 2019 12:31
Витяг із Статуту.pdf
04 вересня 2019 12:31
Витяг із Статуту.7z
04 вересня 2019 12:31
Банківська ліцензія.pdf.p7s
04 вересня 2019 12:31
Банківська ліцензія.pdf
04 вересня 2019 12:31
Банківська ліцензія.7z
04 вересня 2019 12:31
3. РЕЄСТР.pdf
04 вересня 2019 12:31
2.4. Статут.pdf
04 вересня 2019 12:31
2. РЕЄСТР.pdf
04 вересня 2019 12:31
№1_Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 12:31
1. РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 17:28
Електронний підпис
04 вересня 2019 17:26
5.ІД.rar
04 вересня 2019 17:26
ТЧ.rar
04 вересня 2019 17:26
9.Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2019 17:26
4. ВПВ_17.rar

Публічні документи

03 вересня 2019 13:51
Гарантия 12817.zip
03 вересня 2019 13:51
Локальний кошторис 6.pdf
03 вересня 2019 13:51
Локальний кошторис 2 1 8.pdf
03 вересня 2019 13:51
Локальний кошторис 2 1 6.pdf
03 вересня 2019 13:51
Локальний кошторис 2 1 5.pdf
03 вересня 2019 13:51
Локальний кошторис 2 1 4.pdf
03 вересня 2019 13:51
Локальний кошторис 2 1 3.pdf
03 вересня 2019 13:51
Локальний кошторис 2 1 2.pdf
03 вересня 2019 13:51
Локальний кошторис 2 1 1.pdf
03 вересня 2019 13:51
Договірна ціна.pdf
03 вересня 2019 13:51
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 13:51
Технічні х-ки Додаток 2.pdf
03 вересня 2019 13:51
Термін дії ТД.pdf
03 вересня 2019 13:51
Статут.pdf
03 вересня 2019 13:51
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 вересня 2019 13:51
Рух коштів.pdf
03 вересня 2019 13:51
Реєстр документів.pdf
03 вересня 2019 13:51
Проект Договору.pdf
03 вересня 2019 13:51
паспорт директора.pdf
03 вересня 2019 13:51
ліцензія та дозвіл.pdf
03 вересня 2019 13:51
лист погодження договір.pdf
03 вересня 2019 13:51
Лист гарантія щодо ОП.pdf
03 вересня 2019 13:51
Лист гарантія матеріали.pdf
03 вересня 2019 13:51
ДОГОВІР.doc
03 вересня 2019 13:51
Договір техніка.pdf
03 вересня 2019 13:51
Договір Стадниця.pdf
03 вересня 2019 13:51
Договір Люксон.pdf
03 вересня 2019 13:51
Досвід Стадниця.pdf
03 вересня 2019 13:51
Додаток _ 1.pdf
03 вересня 2019 13:51
довідка із статистики.pdf
03 вересня 2019 13:51
Відомості про учасника.pdf
03 вересня 2019 13:51
Відгук Сокиряни.pdf
03 вересня 2019 13:51
Відгук Відділ Освіти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Теплоенергетична компанія"

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

ТОВ Дельфін

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Теплоенергетична компанія"
#34422155
Переможець 6 611 587,08
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Теплоенергетична компанія"
#34422155
6 611 587,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 08:44
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 18:03
додатк 7.PDF зміни до договору
23 лютого 2021 17:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:23
дода 6від 22122020 дог6120190001.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 12:46
додаткова угод 5 від 01062020.PDF зміни до договору
01 червня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 18:26
Додаткова угода4 від20032020.jpg зміни до договору
20 березня 2020 18:24
додаток 2 до угоди4.jpg зміни до договору
20 березня 2020 18:24
додаток1 до угоди4.jpg зміни до договору
20 березня 2020 18:24
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 09:40
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
12 лютого 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 11:42
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
11 лютого 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:47
додаткова угода 1_р.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 14:46
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 15:02
договір 612019.PDF укладений
27 вересня 2019 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 61/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 61/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 61/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладається в новій редакції графік виконання робіт та план фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 61/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 3 п 5 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. У звязку з затримкою постачання обладнання відповідно до п 19 Загальні умови укладання та викоання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених ПКМУ від 01.08.2005 № 668
Номер договору про закупівлю: 61/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменешення суми договору та продовження його дії
Номер договору про закупівлю: 61/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп1 п 4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 року, відповідно до п 1.2, п 5.4, п 15.1 Договору з метою забезпечення економії бюджетних коштів та у звязку з несприятливими погодніми умовами , а також внесенням змін до кошторису
Номер договору про закупівлю: 61/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 5 746 308,23
UAH (в тому числі ПДВ 957 718,03 UAH)