Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
541 500,00 UAH
UA-2019-08-12-002131-a fb65b4b3c58d4794abf47cc799ca1439
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протиняк Маряна Ігорівна

+380676738490 osvitabor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бориславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144714
Місцезнаходження: 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вулиця Шевченка,42
Контактна особа: Протиняк Маряна Ігорівна
+380676738490
osvitabor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 21:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 12:35
Очікувана вартість: 541 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 21:12
ТД-Охорона.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000103 ● 15d7414a23944f888412951da3ccc07d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.05.2020 № 75

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-12-002131-a 12.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо виявлених порушень, повідомляємо, що відповідно до Листа МЕРТ 3304-04/22177-06 від 28.05.2019 "Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490", зазначено, що функції електронних майданчиків не були виправлені, і таким чином, форми документів не відповідають вимогам зазначеного Наказу. Таким чином, замоником оприлюднено джерело фінансування в оголошенні в пункті "додаткова інформація" Щодо додатків до договору, повідомляємо, що вони підписуються після підписання договору, та проведення обстеження, а також містять інформацію з обмеженим доступом, а таким чином не публікуються в системі. Також інформуємо, що звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі.

2020-05-25 08:59:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сапсан-Еліт" 492 000,00
UAH з ПДВ
432 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гард 511 500,00
UAH з ПДВ
495 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 15:46
Відсутність судимості.PDF
28 серпня 2019 16:34
Фото_6.jpg
28 серпня 2019 16:34
Фото_5.jpg
28 серпня 2019 16:34
Фото_10 (1).jpg
28 серпня 2019 16:34
Фото_2.jpg
28 серпня 2019 16:34
Фото_9.jpg
28 серпня 2019 16:34
Фото_1.jpg
28 серпня 2019 16:34
Статут.PDF
28 серпня 2019 16:34
Договір.PDF
28 серпня 2019 16:34
Довідка про Пульт.PDF
28 серпня 2019 16:34
Ліцензія, Виписка.PDF
28 серпня 2019 16:34
Листи.PDF
28 серпня 2019 16:34
Загальні відомості.PDF
28 серпня 2019 16:34
Довітка про довкілля.PDF
28 серпня 2019 16:34
Відсутність підстав.PDF
28 серпня 2019 16:34
Технічні Вимоги.PDF
28 серпня 2019 16:34
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

28 серпня 2019 17:38
Цінова пропозиція.docx
28 серпня 2019 17:38
Технічні вимоги.docx
28 серпня 2019 17:38
Статут Гард 6ст..doc
28 серпня 2019 17:38
Статут Гард 5ст..doc
28 серпня 2019 17:38
Статут Гард 4ст..doc
28 серпня 2019 17:38
Статут Гард 3ст..doc
28 серпня 2019 17:38
Статут Гард 2ст..doc
28 серпня 2019 17:38
Статут Гард 1ст..doc
28 серпня 2019 17:38
Проект Договору.docx
28 серпня 2019 17:38
Ліцензія.doc
28 серпня 2019 17:38
Єдинии_ податок Гард.doc
28 серпня 2019 17:38
Довідка про досвід.doc
28 серпня 2019 17:38
Гарантіи_нии_ лист.doc
28 серпня 2019 17:38
Виписка Гард 2ст..doc
28 серпня 2019 17:38
Виписка Гард 1ст..doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сапсан-Еліт"

ТОВ Гард

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сапсан-Еліт"
#38007526
Переможець 432 250,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сапсан-Еліт"
#38007526
432 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 17:45
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2019 22:14
Scan.pdf ОХОРНА ЗМЕНШЕННЯ.pdf зміни до договору
06 жовтня 2019 22:07
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 14:15
Договір укладений
18 вересня 2019 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 0681-С17СЕліт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 415 625,00
UAH