Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№5)
current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 5)
Очікувана вартість
70 822 356,00 UAH
UA-2019-08-12-000946-b d402f79d86f24974953d7eec2e4c4563
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Nosulenko Artem
048 7958918
artns@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 13:45
Очікувана вартість: 70 822 356,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 12 серпня 2019 15:34
Enquiries until: 02 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 08 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 70 822 356 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,71 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№5). (джерело фінансування закупівлі- кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 5)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 15:31
ТД ПДР№ 5 (1).docx
12 серпня 2019 15:31
Проект_договору_ПДР.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 жовтня 2019
UA-2019-08-12-000946-bd402f79d86f24974953d7eec2e4c4563
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 вересня 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 жовтня 2019 11:56
Документи переможця.pdf
11 вересня 2019 15:52
Техніка.pdf
11 вересня 2019 15:52
Персонал.pdf
11 вересня 2019 15:52
Аналогічний договір.pdf
11 вересня 2019 15:52
Повноваження.pdf
11 вересня 2019 15:52
Інші документи.pdf
11 вересня 2019 15:52
016-001-34986-2019.pdf.p7s
11 вересня 2019 15:52
016-001-34986-2019.pdf
11 вересня 2019 15:52
Документи до гарантії.pdf
11 вересня 2019 15:52
доверенность Скоч 10.12.2018.zip

Документи

12 вересня 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2019 19:21
Електронний підпис
11 вересня 2019 19:21
Електронний підпис
11 вересня 2019 19:21
відгук.pdf
11 вересня 2019 16:14
Скан витягу ПДВ.pdf
11 вересня 2019 16:14
Рішення від засновників.pdf
11 вересня 2019 16:14
Персонал.pdf
11 вересня 2019 16:14
Лист від ТФ Ескадор.pdf
11 вересня 2019 16:14
Лист від Облавтодор.PDF
11 вересня 2019 16:14
Лист від Ескадор.pdf
11 вересня 2019 16:14
Копії наказів Ескадор.PDF
11 вересня 2019 16:14
Копії наказів Ескадор ч2.pdf
11 вересня 2019 16:14
Копії дипломів.pdf
11 вересня 2019 16:14
Договір РДС-ТФ Ескадор.PDF
11 вересня 2019 16:14
Довідка про санкціїї.PDF
11 вересня 2019 16:14
Довідка про обладнання.pdf
11 вересня 2019 16:14
Довідка про довкілля.pdf
11 вересня 2019 16:14
Довідка за ст 17.PDF
11 вересня 2019 16:14
Гарантійний лист.pdf
11 вересня 2019 16:14
4 Форми КБ до дог. 3П.pdf
11 вересня 2019 16:14
3 Форми КБ до дог. 3П.pdf
11 вересня 2019 16:14
2Форми КБ до дог. 3П.pdf
11 вересня 2019 16:14
1Форми КБ до дог. 3П.pdf
11 вересня 2019 16:14
13510-67 Ростдорстрой p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 70 607 100,00
UAH з ПДВ
70 107 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 70 720 000,00
UAH з ПДВ
70 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 11:56
Документи переможця.pdf
11 вересня 2019 15:52
Техніка.pdf
11 вересня 2019 15:52
Персонал.pdf
11 вересня 2019 15:52
Аналогічний договір.pdf
11 вересня 2019 15:52
Повноваження.pdf
11 вересня 2019 15:52
Інші документи.pdf
11 вересня 2019 15:52
016-001-34986-2019.pdf.p7s
11 вересня 2019 15:52
016-001-34986-2019.pdf
11 вересня 2019 15:52
Документи до гарантії.pdf
11 вересня 2019 15:52
доверенность Скоч 10.12.2018.zip

Публічні документи

11 вересня 2019 19:21
Електронний підпис
11 вересня 2019 19:21
Електронний підпис
11 вересня 2019 19:21
відгук.pdf
11 вересня 2019 16:14
Скан витягу ПДВ.pdf
11 вересня 2019 16:14
Рішення від засновників.pdf
11 вересня 2019 16:14
Персонал.pdf
11 вересня 2019 16:14
Лист від ТФ Ескадор.pdf
11 вересня 2019 16:14
Лист від Облавтодор.PDF
11 вересня 2019 16:14
Лист від Ескадор.pdf
11 вересня 2019 16:14
Копії наказів Ескадор.PDF
11 вересня 2019 16:14
Копії наказів Ескадор ч2.pdf
11 вересня 2019 16:14
Копії дипломів.pdf
11 вересня 2019 16:14
Договір РДС-ТФ Ескадор.PDF
11 вересня 2019 16:14
Довідка про санкціїї.PDF
11 вересня 2019 16:14
Довідка про обладнання.pdf
11 вересня 2019 16:14
Довідка про довкілля.pdf
11 вересня 2019 16:14
Довідка за ст 17.PDF
11 вересня 2019 16:14
Гарантійний лист.pdf
11 вересня 2019 16:14
4 Форми КБ до дог. 3П.pdf
11 вересня 2019 16:14
3 Форми КБ до дог. 3П.pdf
11 вересня 2019 16:14
2Форми КБ до дог. 3П.pdf
11 вересня 2019 16:14
1Форми КБ до дог. 3П.pdf
11 вересня 2019 16:14
13510-67 Ростдорстрой p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 70 107 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 09:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
70 107 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 09:34
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 13:12
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 12:32
8П-5_19 Евродор 04.11.19.pdf укладений
04 листопада 2019 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA403282090000026000311054801 в АБ «Південний»
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік збільшити на 1 765 307,00 грн та встановити у розмірі – 2 765 307,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 765 307,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 1 024 549,00 грн та встановити у розмірі – 1 740 758,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 1 740 758,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 3 497 775,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 3 497 775,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2021року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Багатянської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Багатянської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області від 12.02.2020 р. №586- VII «Про проведення робіт з поточного-дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161011/М-15/-Саф’яни-Багате (як співфінансування на договорних засадах)» встановити у розмірі – 2 830 500,00 грн. Фінансування з бюджету Одеської обласної ради (КПКВК 1917461) на 2020 рік (Рішення Одеської обласної ради від 15.05.2020р. №1319-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 20 грудня 2019 року № 1199-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік»») встановити у розмірі 780 000 ,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 7 108 275,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступними рахунками: р/р UA498201720344320002000095031 р/р UA348201720344380013000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Рішення Багатянської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області від 12.02.2020 р. №586- VII «Про проведення робіт з поточного-дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161011/М-15/-Саф’яни-Багате (як співфінансування на договорних засадах)» викласти у новій редакції: Рішення Багатянської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області від 12.02.2020 р. №586- VII «Про проведення робіт з поточного-дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161011/М-15/-Сафьяни-Богате (як співфінансування на договорних засадах)»
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 300 000,00 грн та встановити у розмірі – 4 797 775,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 8 408 275,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 2 000 000,00 грн та встановити у розмірі – 6 797 775,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 10 408 275,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 215 000,00 грн та встановити у розмірі – 7 012 775,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 10 623 275,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування з бюджету Одеської обласної державної адміністрації (КПКВК 3717461) на 2020 рік (Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 09.10.2020р. № 705/од-2020 «Про перерозподіл видатків та доходів обласного бюджету на 2020 рік») встановити у розмірі – 727 030,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 11 350 305,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступними рахунком: Рахунок № UA898201720344340037000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 942 544,00 грн та встановити у розмірі – 8 955 319,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 13 292 849,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 716 767,00 грн та встановити у розмірі – 9 672 086,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 14 009 616,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 05.08.2020р. № 518/од-2020 «Про внесення змін до Переліку автомобільних доріг місцевого значення, затвердженого розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 25 червня 2012 року № 632/А-2012»: Додаток до договору «Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення» викласти в наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 8 400 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 8 400 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XIІI. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до п.п. 3, п.10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» п. 5.1. розділу V. «Надання послуг» та п. 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31.12.2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2022 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 8 400 000,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) у розмірі – 8 400 000,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 8 400 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з відсутністю подальшої потреби закупівлі послуг за цим договором, сторони дійшли згоди внести наступні зміни в п.5.1., розд. V. Надання послуг., та викласти в наступній редакції: п.5.1. Термін надання послуг: з дати підписання договору до 15 червня 2021р. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік зменшити на 5 647 859,00 грн встановити у розмірі – 2 752 141,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 2 752 141,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Виконання послуг за договором становлять – 18 502 515,00 грн
Номер договору про закупівлю: 8П-5/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML