Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (Шкільний автобус)
DK 021:2015: code 34120000-4 «Motor vehicles for transportation of 10 or more persons» (School bus)
DK 021:2015: code 34120000-4 «Motor vehicles for transportation of 10 or more persons» (School bus)
Очікувана вартість
38 768 100,00 UAH
UA-2019-08-07-003192-b ● a6790500ec474250b5f0ee8844843069
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КЗ Київської обласної ради "Сервісно-ресурсний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 32792069 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська область обл., Боярка, Шкільна,28 |
Контактна особа: |
Андрєєва Ольга Миколаївна +380442482244 src_kz@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Андрєєва Ольга Миколаївна +380442482244 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | PI Kyiv Regional Council "Service Resource Center" |
National ID: | 32792069 |
Contact point: |
Dika Irina Valeriivna +380442482244 src_kz@ukr.net |
Additional contacts: |
Olga Andreeva +380442482244 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 19:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 38 768 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 387 681,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 07 серпня 2019 19:00 |
Enquiries until: | 19 листопада 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 38 768 100 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 387 681 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України». Місце поставки товарів: відділи освіти Київської області згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
"As the e-procurement system windowro.gov.ua provides for the obligatory indication of the expected value of" with "or" without "VAT the customer indicated the value" of "VAT. However, the evaluation and participation of the participants are allowed regardless of the form of taxation, determined in accordance with the tax legislation of Ukraine. " Place of delivery of goods: Education Departments of the Kyiv Region in accordance with Annex 3 to this Tender Documentation.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
School bus
CPV: 34120000-4
Період постачання:
по 24 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі протягом 14 банківських днів з моменту поставки товару. Джерело фінансування: кошти державного та обласного бюджетів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 19:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 17:47 |
Перелік змін 21.11.2019.pdf | |
21 листопада 2019 17:47 |
оголошеня 21.11.pdf | |
21 листопада 2019 17:47 |
Змiни_до_тендерноi_документацii_2.pdf | |
15 жовтня 2019 16:21 |
Додаток 4 із змінами 2.pdf | |
15 жовтня 2019 16:20 |
Додаток 3 із змінами 2.pdf | |
11 жовтня 2019 16:07 |
Додаток 5 із змінами.pdf | |
11 жовтня 2019 16:07 |
Додаток 2 із змінами.pdf | |
11 жовтня 2019 16:07 |
Додаток 1 із змінами.pdf | |
11 жовтня 2019 16:07 |
Додаток 6.pdf |
21 листопада 2019 19:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 листопада 2019 17:47 |
Перелік змін 21.11.2019.pdf
|
|||||||||
21 листопада 2019 17:47 |
оголошеня 21.11.pdf
|
|||||||||
21 листопада 2019 17:47 |
Змiни_до_тендерноi_документацii_2.pdf
|
|||||||||
15 жовтня 2019 16:21 |
Додаток 4 із змінами 2.pdf
|
|||||||||
15 жовтня 2019 16:20 |
Додаток 3 із змінами 2.pdf
|
|||||||||
11 жовтня 2019 16:07 |
Додаток 5 із змінами.pdf
|
|||||||||
11 жовтня 2019 16:07 |
Додаток 2 із змінами.pdf
|
|||||||||
11 жовтня 2019 16:07 |
Додаток 1 із змінами.pdf
|
|||||||||
11 жовтня 2019 16:07 |
Додаток 6.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-07-003192-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 29 серпня 2019 13:42
Вимога
Дискримінаційні умови закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 15:36
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення порушення тендерний комітет Комунального закладу Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» повідомляє про наступне:
У відповідності до положень статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями тендерним комітетом Комунального закладу Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» «07» серпня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (Шкільний автобус) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-07-003192-b.
Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для здійснення закупівлі шкільних автобусів замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент". Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі. Отже в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги. Тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Також повідомляємо Вас, що технічним вимогам, що встановлені в тендерній документації відповідає продукція щонайменше 2 сертифікованих в Україні виробників шкільних автобусів. Практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з цього питання, також підтверджує, що дана вимога не є дискримінаційною. Тому тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення змін до тендерної документації, а саме в технічні вимоги до предмета закупівлі.
Детально розглянувши Ваше звернення, повідомляємо про наступне. Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для здійснення закупівлі шкільних автобусів нами було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Хочемо звернути вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Вимога щодо габаритних розмірів транспортного засобу встановлена нами не для того, щоб перешкодити учаснику взяти участь у процедурі закупівлі, а з огляду на особливості майбутньої експлуатації автобусу. Транспортний засіб, який ми плануємо придбати, повинен буде возити дітей до опорного закладу з навколишніх населених пунктів. На маршруті, який являється найоптимальнішим, передбачено обмеження висоти проїзду на певних дорожніх ділянках. У випадку придбання автобусу вищої висоти, водію доведеться змінювати маршрут, що призведе до надмірних витрат пального та часу. Окрім цього, габаритні розміри, зазначені нами, значно розширять можливість обслуговування транспорту на різних спеціалізованих СТО та дозволять зберігати автобус в гаражному приміщенні, як найближче до місця експлуатації, що забезпечить його краще збереження та безпеку. Оскільки Вами не доведена можливість запропонувати замовнику еквівалент за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією, та враховуючи те, що тендерна документація не містить ні найменування марки товару, а ні виробника тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення відповідних змін до тендерної документації. Довідково: законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
У відповідності до положень статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями тендерним комітетом Комунального закладу Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» «07» серпня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (Шкільний автобус) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-07-003192-b.
Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для здійснення закупівлі шкільних автобусів замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент". Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі. Отже в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги. Тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Також повідомляємо Вас, що технічним вимогам, що встановлені в тендерній документації відповідає продукція щонайменше 2 сертифікованих в Україні виробників шкільних автобусів. Практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з цього питання, також підтверджує, що дана вимога не є дискримінаційною. Тому тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення змін до тендерної документації, а саме в технічні вимоги до предмета закупівлі.
Детально розглянувши Ваше звернення, повідомляємо про наступне. Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для здійснення закупівлі шкільних автобусів нами було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Хочемо звернути вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Вимога щодо габаритних розмірів транспортного засобу встановлена нами не для того, щоб перешкодити учаснику взяти участь у процедурі закупівлі, а з огляду на особливості майбутньої експлуатації автобусу. Транспортний засіб, який ми плануємо придбати, повинен буде возити дітей до опорного закладу з навколишніх населених пунктів. На маршруті, який являється найоптимальнішим, передбачено обмеження висоти проїзду на певних дорожніх ділянках. У випадку придбання автобусу вищої висоти, водію доведеться змінювати маршрут, що призведе до надмірних витрат пального та часу. Окрім цього, габаритні розміри, зазначені нами, значно розширять можливість обслуговування транспорту на різних спеціалізованих СТО та дозволять зберігати автобус в гаражному приміщенні, як найближче до місця експлуатації, що забезпечить його краще збереження та безпеку. Оскільки Вами не доведена можливість запропонувати замовнику еквівалент за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією, та враховуючи те, що тендерна документація не містить ні найменування марки товару, а ні виробника тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення відповідних змін до тендерної документації. Довідково: законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-07-003192-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 04 вересня 2019 11:14
Дата подання: 04 вересня 2019 11:14
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 вересня 2019 18:17
рішення від 06.09.2019 № 12465 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 06 вересня 2019 18:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2019 № 13446.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 16:19
рішення від 23.09.2019 № 13446.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 22:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2019 09:48
Номер скарги: UA-2019-08-07-003192-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 13 жовтня 2019 17:42
Дата подання: 13 жовтня 2019 17:42
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 22:33
Рішення від 17.10.2019 №14843 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 22:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.11.2019 №15829.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 19:01
Рішення від 01.11.2019 №15829.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 23:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2019 09:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 грудня 2019
Найменування: | КЗ Київської обласної ради "Сервісно-ресурсний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 32792069 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна, Київська область обл., Боярка, Шкільна,28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТРАК - БАС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 грудня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій