Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-08-05-000200-b 00c0238c14ec4c6aa60396a07b7dfa66
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Квітнева сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04345925
Вебсайт замовника: http://kvitneva.gromada.org.ua
Місцезнаходження замовника: 13532, Україна, Житомирська обл., с. Квітневе, Майдан Героїв Небесної Сотні, 1
Контактна особа замовника: Ігор Паламар
+380977751998
ipalamar@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13532, Україна, Житомирська область, Квітневе, Майдан Героїв Небесої сотні 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

05 серпня 2019 09:57
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000006 ● 69420e328afb45b29892676a22b28d07
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-30 17:26:28
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.09.2019
№ 51

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2019-08-05-000200-b від 05.08.2019 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-03 11:13:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2019-08-05-000200-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Так, пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, цей закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Частиною 1 ст. 12 Закону визначено, що процедура закупівлі здійснюється шляхом застосування однієї з таких процедур в електронній системі закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі.
Відповідно до інформації відображеної на веб – порталі встановлено, що Замовником проводилася закупівля за предметом «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей» очікуваною вартістю 400 000,00 гривень (ID UA-2019-08-05-000200-b).
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити чому здійснювалась вказана закупівля без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-08 11:07:00

Відповідь на звернення

Доброго дня. Помилку по закупівлі UA-2019-08-05-000200-b було допущено з боку уповноваженої особи Паламар Ігоря Васильовича. Квітнева сільська рада буде змушена притягнути його до дисциплінарної відповідальності.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-08 12:04:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2019-08-05-000200-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Просимо надати пояснення, чи укладався договір з Глухоман Світлана Юріївна якщо так, то завантажте його до пояснення.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-09 09:23:17

Договір

Підписаний договір

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Квітнева сільська рада інформує щодо закупівлі дитячих путівок UA-2019-08-05-000200-b про те що порушення неможливо усунути так як договір виконаний у повному обсязі.

2019-10-24 13:19:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Квітнева сільська рада, 04345925, Україна, с. Квітневе, Майдан Героїв Небесної Сотні, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей, 400000UAH, 55240000-4, ДК021, 80, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 00c0238c14ec4c6aa60396a07b7dfa66, 2019-08-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Звіт про укладений договір
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 30 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: дотримання Квітневою сільською радою, (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, інформацію розміщену Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі у 2019 році по предмету «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей», код за ДК 021:2015: 55240000-4 та пояснення Замовника від 03.10.2019 та 08.10.2019. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено імперативну вимогу, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, при цьому річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) протягом п’яти днів з дня затвердження. При цьому, пунктами 3 та 7 форми річного плану закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено зазначення інформації щодо конкретної назви предмета закупівлі та процедури закупівлі. В той же час, відповідно до підпункту 18 частини 1 статті 1 Закону, зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Разом з тим, відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 2 Закону, вимоги вказаного Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Так, за результатами моніторингу щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору встановлено, що Замовником 05 серпня 2019 року на веб-порталі оприлюднено річний план закупівель за номером ІD: UA-P-2019-08-05-000260-b відповідно до якого, заплановано придбання послуг по предмету: «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей», за кодом 55240000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ДК 021:2015), загальною очікуваною вартістю в сумі – 400 000,00 грн., без використання електронної системи. Разом з тим, відповідно до звіту про укладання договору оприлюдненого на веб-порталі 05 серпня 2019 року Замовником укладено договір на закупівлю послуг від 04.07.2019 року № 161 за предметом закупівлі: «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей», код за ДК 021-2015: 55240000-4, на загальну суму 400 000,00 гривень. Поряд з тим, частиною 7 статті 2 Закону передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Крім того, частиною 3 статті 36 Закону забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Таким чином, Замовник може проводити процедури закупівель передбачені статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі послуг дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі встановлені в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону (200 тис. грн.) в межах єдиної процедури. Отже, Замовником укладено договір про закупівлю від 04.07.2019 року № 161 в сумі 400 000,00 грн., без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною 1 статті 12 Закону, чим не дотримано вимоги частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону., 16 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору установлено порушення вимог частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Глухоман Світлана Юріївна
#2892911345
Переможець 400 000,00
UAH
05 серпня 2019 09:57

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 серпня 2019 11:12

Актуальні тендери

До пошуку