Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-08-05-000200-b 00c0238c14ec4c6aa60396a07b7dfa66
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Квітнева сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04345925
Вебсайт замовника: http://kvitneva.gromada.org.ua
Місцезнаходження замовника: 13532, Україна , Житомирська обл., с. Квітневе, Майдан Героїв Небесної Сотні, 1
Контактна особа замовника: Ігор Паламар
+380977751998
ipalamar@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13532, Україна, Житомирська область, Квітневе, Майдан Героїв Небесої сотні 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

05 серпня 2019 09:57
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000006 ● 69420e328afb45b29892676a22b28d07
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-30 17:26:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.09.2019
№ 51

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2019-08-05-000200-b від 05.08.2019 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-03 11:13:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2019-08-05-000200-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Так, пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, цей закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Частиною 1 ст. 12 Закону визначено, що процедура закупівлі здійснюється шляхом застосування однієї з таких процедур в електронній системі закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі.
Відповідно до інформації відображеної на веб – порталі встановлено, що Замовником проводилася закупівля за предметом «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей» очікуваною вартістю 400 000,00 гривень (ID UA-2019-08-05-000200-b).
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити чому здійснювалась вказана закупівля без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-08 11:07:00

Відповідь на звернення

Доброго дня. Помилку по закупівлі UA-2019-08-05-000200-b було допущено з боку уповноваженої особи Паламар Ігоря Васильовича. Квітнева сільська рада буде змушена притягнути його до дисциплінарної відповідальності.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-08 12:04:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2019-08-05-000200-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Просимо надати пояснення, чи укладався договір з Глухоман Світлана Юріївна якщо так, то завантажте його до пояснення.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-09 09:23:17

Договір

Підписаний договір

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Квітнева сільська рада інформує щодо закупівлі дитячих путівок UA-2019-08-05-000200-b про те що порушення неможливо усунути так як договір виконаний у повному обсязі.

2019-10-24 13:19:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Квітнева сільська рада, 04345925, Україна, с. Квітневе, Майдан Героїв Небесної Сотні, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей, 400000UAH, 55240000-4, ДК021, 80, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 00c0238c14ec4c6aa60396a07b7dfa66, 2019-08-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Звіт про укладений договір
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 30 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: дотримання Квітневою сільською радою, (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, інформацію розміщену Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі у 2019 році по предмету «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей», код за ДК 021:2015: 55240000-4 та пояснення Замовника від 03.10.2019 та 08.10.2019. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено імперативну вимогу, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, при цьому річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) протягом п’яти днів з дня затвердження. При цьому, пунктами 3 та 7 форми річного плану закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено зазначення інформації щодо конкретної назви предмета закупівлі та процедури закупівлі. В той же час, відповідно до підпункту 18 частини 1 статті 1 Закону, зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Разом з тим, відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 2 Закону, вимоги вказаного Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Так, за результатами моніторингу щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору встановлено, що Замовником 05 серпня 2019 року на веб-порталі оприлюднено річний план закупівель за номером ІD: UA-P-2019-08-05-000260-b відповідно до якого, заплановано придбання послуг по предмету: «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей», за кодом 55240000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ДК 021:2015), загальною очікуваною вартістю в сумі – 400 000,00 грн., без використання електронної системи. Разом з тим, відповідно до звіту про укладання договору оприлюдненого на веб-порталі 05 серпня 2019 року Замовником укладено договір на закупівлю послуг від 04.07.2019 року № 161 за предметом закупівлі: «Придбання путівок з оздоровлення та відпочинку дітей», код за ДК 021-2015: 55240000-4, на загальну суму 400 000,00 гривень. Поряд з тим, частиною 7 статті 2 Закону передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Крім того, частиною 3 статті 36 Закону забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Таким чином, Замовник може проводити процедури закупівель передбачені статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі послуг дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі встановлені в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону (200 тис. грн.) в межах єдиної процедури. Отже, Замовником укладено договір про закупівлю від 04.07.2019 року № 161 в сумі 400 000,00 грн., без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною 1 статті 12 Закону, чим не дотримано вимоги частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі та укладанні договору установлено порушення вимог частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Глухоман Світлана Юріївна
#2892911345
Переможець 400 000,00
UAH
05 серпня 2019 09:57

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 серпня 2019 11:12

Актуальні тендери

До пошуку