Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Test strips for measuring cholesterol and blood glucose levels, 2 lots
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840879 doztender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840879 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 8 965 986,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 15 липня 2019 17:03 |
Enquiries until: | 05 серпня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 серпня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 8 965 986 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
07 серпня 2019 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2019 17:49 |
Внесення_змін_1.PDF | |
07 серпня 2019 17:49 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf | |
15 липня 2019 17:03 |
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF | |
15 липня 2019 17:03 |
ТД_тести_холестерин___глюкоза.PDF | |
15 липня 2019 17:03 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF | |
15 липня 2019 17:03 |
Додаток_4_(Проект_договору).PDF | |
15 липня 2019 17:03 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF | |
15 липня 2019 17:03 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF |
07 серпня 2019 17:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2019 17:49 |
Внесення_змін_1.PDF
|
|||
07 серпня 2019 17:49 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
|
|||
15 липня 2019 17:03 |
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
|
|||
15 липня 2019 17:03 |
ТД_тести_холестерин___глюкоза.PDF
|
|||
15 липня 2019 17:03 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
|
|||
15 липня 2019 17:03 |
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
|
|||
15 липня 2019 17:03 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
|
|||
15 липня 2019 17:03 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 09 серпня 2019 12:04
Дата подання: 09 вересня 2019 11:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000031 ● 93e544f6b34f4395a526021eed9c7d9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 195
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-07-15-002046-b 15.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо наступні аргументовані заперечення: Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас, Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. При цьому формами документів у сфері закупівель не передбачено зазначення результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету. У свою чергу, наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», яким замовникам рекомендовано керуватись під час розроблення положення про тендерний комітет, визначено, що формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби. При цьому перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання. Так, у відповідності до статті 28 Закону, електронною системою автоматично сформовано ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, за результатом унесеної Департаментом інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи. У висновку про результати моніторингу зазначено, що «Перевіркою документів, розміщених в електронній системі закупівель, встановлено, що протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.10.2019 № 410 не підписаний всіма членами комітету, присутніми на його засіданні». Однак, у системі електронних торгів щодо цієї процедури відсутній будь-який ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ від 11.10.2019 № 410. Разом з тим, Департаментом внесено додаткову інформацію про закупівлю, зокрема, Протокол від 11.10.2019 № 401, щодо розгляду пропозицій учасників закупівлі. Додатково інформуємо, що в Протоколі розгляду пропозицій учасників від 11.10.2019 № 401 вказано, що «Після детального розгляду та обговорення інформації, наданої на розгляд тендерного комітету, за результатами голосування тендерним комітетом ОДНОГОЛОСНО прийнято відповідне рішення». На вказаний документ теж накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи (додається). Це також підтверджено Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у відповіді на запит за номером 1141/2017 (додається). Тобто, Департаментом дотримано вимоги Закону. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Так, вимогами ТД затверджено інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, зокрема, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 1). Вимогами додатку 1 до ТД передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати в електронному вигляді довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії виконаних договорів на поставку лікарських засобів та виробів медичного призначення за 2017?2019 роки (у разі наявності). Документація не містить окремих вимог щодо порядку оформлення довідки у довільній формі та не містить зразка документу. Учасниками ТОВ «БАДМ-Б» та ТОВ «БІЛІМЕД» в складі тендерної пропозиції, в електронному вигляді, надано довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з копіями договорів, в яких зазначено ЗАМОВНИКІВ ЗАКУПІВЛІ із зазначенням прізвищ відповідальних осіб та контактних телефонів, чим підтверджено відповідність вимогам додатку 1 до ТД. Зокрема, у ТОВ «БІЛІМЕД» в наданих документах зазначено, що ЗАМОВНИКОМ виступала: - Національний військово-медичний клінічний центр «Головний військовий клінічний госпіталь», тел. (044) 529-00-94, контактна особа ЗАМОВНИКА Казмірчук А. П. зазначена в договорах з посиланням на номер та дату укладання договору (копії додаються). - КУ «База спеціального медичного постачання Житомирської обласної ради», тел. (0412) 34-54-25, контактна особа ЗАМОВНИКА Павлусенко А.В. зазначена в договорах з посиланням на номер та дату укладання договору (копії додаються). Зокрема, у ТОВ «БАДМ-Б» в наданих документах зазначено, що ЗАМОВНИКОМ виступала: - КЗОЗ БРР «Бакалійська клінічна районна лікарня», тел. (05749) 5-37-37, контактна особа ЗАМОВНИКА РУДЕНКО М. О. зазначена в договорах з посиланням на номер та дату укладання договору (копії додаються). - КЗ «Ріпкинська центральна районна лікарня», тел. (04641) 2-17-67 контактна особа ЗАМОВНИКА Моспанко П. П. зазначена в договорах з посиланням на номер та дату укладання договору (копії додаються). Вимоги Закону не порушено.
2019-11-18 16:55:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини четвертої статті 11 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 - Тест-смужки для холестерометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня холестерину в крові (47006 Швидкий тестовий пристрій загального холестерину / ліпопротеїну високої щільності) - 292950 од. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 647 035,50 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 33 235,18 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 199400 UAH |
Аукціон
Позиції
загального холестерину / ліпопротеїну високої щільності) - 292950 од. (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
"МК МЕДГРУПП" ТОВ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД" #40087705 |
Переможець |
6 444 665,64
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 17:08
|
Додаткова 1 до договору 134.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2019 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 17:00
|
Договір 134.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 16:59
|
Договір 134.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 134 про закупівлю товарів за державні кошти від «29» 10.2019 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 292950 од. |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |