Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони масових заходів)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001222-a dc731612dd5449bea2384aec2253fa41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курносова Тетяна

380442883199
ktv.t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки"
Код ЄДРПОУ: 02224548
Вебсайт: http://www.rusdram.com.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Контактна особа: Курносова Тетяна
380442883199,
ktv.t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 14:16
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги з охорони масових заходів на період театрального сезону 2019-2020 років.
Опис Послуги наведено у технічному завданні, що додається (Додаток №1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони масових заходів (власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг Виконавця здійснюється Замовником щомісячно на підставі акта про надані послуги, за надані послуги в термін до десятого числа місяця наступного за місяцем надання послуг. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:18
15.07.2019 Тендерна Документація послуги з охорони 4.docx
17 липня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:18
15.07.2019 Тендерна Документація послуги з охорони 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 липня 2019 12:08
Дата відповіді: 23 липня 2019 09:42
У Вас зазначено вимогу: Копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ), виданий уповноваженим органом України (для юридичних осіб) або копію відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та картки фізичної особи-платника податків з одержаним ідентифікаційним номером (для фізичних осіб), завірені згідно чинного законодавства, і що діє на дату подання завантаження документа в систему. Але зазначені документи не мають терміну дії, тому є питання - коли мають бути видані дані документи, щоб вони діяли на дату подання докуемнта в систему? Дякуємо за відповідь завчасно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції; Учасник повинен розмістити (завантажити файли у сканованому вигляді у форматах: PDF, JPEG тощо.) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме розмістити копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ), виданий уповноваженим органом України (для юридичних осіб) або копію відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та картки фізичної особи-платника податків з одержаним ідентифікаційним номером (для фізичних осіб), завірені згідно чинного законодавства, і що діє на дату подання завантаження документа в систему. Якщо Ваш документ немає терміну дії, то можете його подавати у складі тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-001222-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 02 серпня 2019 10:47
Вимога
Шановний Замовнику, повторно звертаємося до Вас щодо питання власної дискваліфікації з приводу аналогічного досвіду (минулого разу ми навіть подавали скаргу в АМКУ за Вашою закупівлею - (ua-2019-03-07-001140-b), але на жаль, чомусь Ви скасували закупівлю). Приватне підприємство «ОХОРОНА-004» заперечує проти власної дискваліфікації з подальшою аргументацією:
а) Замовник у протоколі відхилення зазначає, що ПП «ОХОРОНА-004» надало аналогічний договір, який не підтверджує досвід надання послуг аналогічних предмету закупівлі, а саме послуг з охорони масових заходів.
У тендерній документації Замовником визначено вимогу: Довідка за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічного договору, укладеного на строк не менше ніж 3 місяці та виконаного у повному обсязі за нижче наведеною формою. На підтвердження інформації надається:- оригінал або завірена учасником копія договору (з додатками), що включають інформацію про надання послуг аналогічних предмету закупівлі (послуг з охорони массових заходів); - оригінал відгуку, що виданий Замовником з яким було укладено договір, що наведений у довідці із зазначенням інформації про вчасність виконання умов договору, відсутності чи наявності претензій щодо якості послуги.
Предмет закупівлі, оголошеної Замовником – охоронні послуги. Об’єкт охорони – масовий заклад (Театр), в якому проводяться масові заходи (вистави, постанови).
У складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» подало аналогічний договір на охоронні послуги, які надавалися Театрально-видовищному закладу культури «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра». Термін надання послуг – з 26.03.2018 року до 31.12.2018 року.
Таким чином підсумуємо: Замовник вимагав надати договір на охоронні послуги – ПП «ОХОРОНА-004» надало такий договір. Замовник вимагав підтвердити досвід охорони саме масового заходу – ПП «ОХОРОНА-004» надало такий договір. При чому об’єктом охорони нашого аналогічного договору також є Театр. Замовник вимагав, щоб термін надання послуг складав не менше 3 місяців – ПП «ОХОРОНА-004» надало договір, термін дії якого складає більше 10 місяців. Тому ми просто маємо одне єдине питання: ЧИМ ВАШ ТЕАТР ім. Лесі Українки НЕ ТАКИЙ ТЕАТР, як ТЕАТР НА ЛІВОМУ БЕРЕЗІ ДНІПРА!? І чому договір з охорони цього театру Вам не підходить? Це ж такий заклад, як Ваш! Якщо питання в тому, що в договорі немає саме припису "масовий захід", то вибачте звичайно, але тоді учасники повинні укласти договір спеціально під Вас? Та й навіть інші учасники (які чомусь постійно надають послуги з охорони саме Вам), такого договору не мають, окрім укладеного саме з Вами!
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що ПП «ОХОРОНА-004» в повному обсязі виконало вимоги Замовника, а Замовник упереджено розглядає пропозицію ПП «ОХОРОНА-004» та неправомірно її відхиляє. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, бо в інакшому разі зустрінемося в АМКУ, якщо лише Ви знову не скасуєте закупівлю!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 10:03
Шановний Учасник - ПП «ОХОРОНА-004».
ДП «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки», надалі - Театр, наголошує, що Театр має потребу в охороні масових заходів, а саме: забезпечення громадського порядку під час проведення вечірніх вистав. Вами був наданий аналогічний договір № 1486 від 26.03.2018 р. з Театрально-видовищним закладом культури «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі» на послуги з цілодобової охорони порядку і безпеки на об’єкті та прилеглій території, шляхом організації одного посту охорони з цілодобовим режимом роботи у робочі, вихідні та святкові дні та одного 12 годинного посту з режимом роботи у робочі, вихідні та святкові дні згідно Додатку 1 до Договору № 1486 про закупівлю послуг від 26.03.2018 р. (Технічне завдання).
Згідно Тендерної документації, Додаток 1 «Технічне завдання», Театр, як Замовник, оголосив тендер на закупівлю послуг: «Охоронні послуги (послуги з охорони масових закладів)» з метою забезпечення громадського порядку під час проведення вечірніх вистав шляхом перебування охоронників біля двох входів (два пости) до глядачевої частини з центрального входу до Театру з патрулюванням касового фойє Театру для запобігання несанкціонованого вторгнення до Театру сторонніх осіб та порушень відвідувачами правил поведінки в громадських місцях. Тобто, зазначені послуги передбачають роботу з великим скупченням людей та вміння залагоджувати конфліктні ситуації в рамках діючого законодавства та з урахуванням специфіки Театру, а не послуги з цілодобової охорони приміщень театрально-видовищного закладу.
Отже, наданий вами, як Учасником торгів, договір не є аналогічним за предметом закупівлі (послуги з охорони масових заходів) та не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому Замовником у відповідності до статті 16 Закону стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також, повідомляємо, що відповідно до частини другої пункту 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий Учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога про скасування рішення Замовника не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та є неправомірною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 221 200,00
UAH
189 568,40
UAH
Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" 246 480,00
UAH
189 600,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУПОЛ 87" 247 050,00
UAH
216 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 10:19
Електронний підпис
30 липня 2019 12:49
Електронний підпис
30 липня 2019 12:46
фото одягу.pdf
30 липня 2019 12:46
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 12:46
Проект договору.pdf
30 липня 2019 12:46
Працівники.pdf
30 липня 2019 12:46
Повноваження.pdf
30 липня 2019 12:46
Копія-Статут.pdf
30 липня 2019 12:46
Копія-Паспорт.pdf
30 липня 2019 12:46
Копія-Ліцензія.pdf
30 липня 2019 12:46
Гарантійний лист.pdf
30 липня 2019 12:46
Відгук.pdf
30 липня 2019 12:46
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 15:51
Розрахунок ціни ТП
06 серпня 2019 15:51
Довідка ДФС
06 серпня 2019 15:51
Довідка МВС
30 липня 2019 16:02
6.7-Витяг ЄДРЮО.pdf
30 липня 2019 16:02
6.6-Ліцензія.pdf
30 липня 2019 16:02
6.4-Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2019 16:02
6.3-CТАТУТ.pdf
30 липня 2019 16:02
6.1-Розрахунок.pdf
30 липня 2019 16:01
4.2.1-довідка персонал.pdf
30 липня 2019 16:01
4.1-Фото одягу.PDF
30 липня 2019 16:01
4.1-довідка про МТБ.pdf
30 липня 2019 16:01
1-Пропозиція.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 16:24
Електронний підпис
30 липня 2019 16:23
Зразок посвідчення.pdf
30 липня 2019 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 16:23
Листи погодження.pdf
30 липня 2019 16:23
Гарантійний лист.pdf
30 липня 2019 16:23
Ліцензія.pdf
30 липня 2019 16:23
Реєстр документів.pdf
30 липня 2019 16:22
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 липня 2019 16:22
Статут.pdf
30 липня 2019 16:22
Довідка про витрати.pdf
30 липня 2019 16:22
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"

ТОВ "КУПОЛ 87"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 189 568,40
UAH
02 серпня 2019 09:23
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"
#40207890
Переможець 189 600,00
UAH
02 серпня 2019 18:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"
#40207890
189 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 17:31
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 16:11
19.08.2019 Договір № 26 (охорона массових заходів).pdf укладений
19 серпня 2019 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 128 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 480,00 UAH)