послуги з охорони приміщень Інституту сільського господарства Степу Національної академії аграрних наук України
Очікувана вартість
208 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001184-a c69ce4e3f6c64d108990550ce116d3fe
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Світлана Дмитрівна

380504874731 kdsgds00729907@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Інститут сільського господарства Степу Національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 00729907
Місцезнаходження замовника: 27602, Україна, Кіровоградська обл., с. Созонівка, Центральна,2
Контактна особа замовника: Сергієнко Світлана Дмитрівна
380504874731
kdsgds00729907@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 208 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
послуги з охорони приміщень Інституту сільського господарства Степу Національної академії аграрних наук України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27602, Україна, Кіровоградська область, с. Созонівка, Кіровоградський р-н, вул. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування - кошти державного бюджету України Пiсляоплата 28 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 липня 2019 17:02
Електронний цифровий підпис
15 липня 2019 17:00
Додаток 5.doc
15 липня 2019 16:59
Додаток 4.doc
15 липня 2019 16:59
Додаток 3.doc
15 липня 2019 16:59
Додаток 2.doc
15 липня 2019 16:59
Додаток 1.doc
15 липня 2019 16:59
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної пропозиції
Дата подання: 18 липня 2019 10:46
Дата відповіді: 18 липня 2019 13:15
Просимо надати деякі роз’яснення по забезпеченню визначеної Вами тендерної пропозиції, оскільки на наш погляд у складі пропозиції визначенні деякі дискримінаційні вимоги для окремої категорії учасників, зокрема у переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначеного, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ (питома вага 100 %), а якщо учасник не є платником ПДВ, то яким чином буде визначатися переможець, тобто вплине більша сума з ПДВ на визначення переможця тендерних торгів, з меншою сумою але без ПДВ, якщо да то яка величина різниці сум з ПДВ та без ПДВ, це по перше, а по друге - питання стосовно надання у складі пропозицій довідок про відсутність судимості на кожного охоронника не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. На наш погляд дана вимога взагалі є безпідставною та лише несе значні фінансові витрати для потенційних учасників торгів, тому як згідно із вимогами ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18 річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів, а тому при прийняття на роботи усі охоронники надають довідки про відсутність судимостей, які відповідно видають уповноваженими на це органами. При цьому відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних» та наказу МВС України від 29.11.2016 № 1256 максимальний строк видання таких довідок встановлений протягом 30 календарних днів, а враховуючи, що оголошення оприлюднено 15.07.2019, а пропозицію необхідно подати до 01.08.2019, то взагалі фактично унеможливлює належне виконання даної дискримінаційної вимоги, а у разі отримання таких довідок у терміновому порядку, то вартість такої довідки на сьогоднішній день становить понад 700 грн. лише на одного охоронника, при тому, що і так достовірно відомо про відсутність судимостей у наявного персоналу охорони. Сподіваємося на подальше взаємовигідне співробітництво та партнерське порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: згідно із вимогами ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18 річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Враховуючи норми ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право вимагати від учасників надання інших документів, передбачених чинним законодавством. Також норми чинного законодавства з питань публічних закупівель визначають методику оцінки пропозицій. В тендерній документації встановлено, що єдиним критерієм оцінки є ціна. Таким чином у замовника відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Розподіл охоронників по постам та їх кількість
Дата подання: 19 липня 2019 09:10
Дата відповіді: 22 липня 2019 12:05
1. Як повинна бути розподілена кількість охоронників, тобто скільки повинно бути охоронників на Посту 1 та Посту 2? 2. Виходячи з стартової суми тендеру, в місяць максимальна сума фінансування заробітної плати становитиме 41 600,00 . Виходячи з суми мінмальної з.п. в Україні, фонд з.п. повинен бути як мінімум 100 152,00 грн. Так як 6 осіб на добу, в режимі 1/3, це передбачає 24 особи. Яким чином тоді замовник передбачає оплату послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах фінансування замовника на зазначені цілі. Тендерна документація не містить окремих вимог до учасників в частині чисельності охоронників 24 особи
Кількість охоронників на об'єктах
Дата подання: 19 липня 2019 14:58
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:35
Уточніть, будь-ласка, скільки повинно бути охоронників на кожному об'єкті, враховуючи, що в тендерній документації зазначено - загальна чисельність наряду на добу – 6 охоронників, кількість об'єктів - 2?
Відповідь: не менше 3 на обєкт
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
01 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку