Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 00000, 0000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000000000 000000000000 000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2019 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2019 12:30 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 13:09 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
11 липня 2019 14:08 |
00000000 |
11 липня 2019 14:08 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
11 липня 2019 10:38 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
30 липня 2019 13:09 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
11 липня 2019 14:08 |
00000000
|
||
11 липня 2019 14:08 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
11 липня 2019 10:38 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-19-000043 ● a3ff176e51494b0586758d60a6b287f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2019 № 40
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.08.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-11-000535-b 11.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.
В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-20 11:59:52
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-11-000535-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro Квартирно-експлуатаційний відділ м. Рівне 11.07.2019 оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктами «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Поясніть чому дану інформацію не відображено в формі оголошення про проведення відкритих торгів?
2. Пунктом 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити, яким чином умови тендерної документації на закупівлю покрівельних робіт та інших спеціалізованих будівельних робіт узгоджуються з вимогами абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
3. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТзОВ «Ребелс» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
Згідно п. 7 розділу III «Інформація про субпідрядника» тендерної документації, у разі залучення субпідрядників для виконання робіт, учасник надає копії документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги для субпідрядника згідно додатку 1 тендерної документації. Крім того учасник надає:
- копію договору субпідряду ( із зазначенням конкретних обсягів робіт, що доручаються субпідряднику)
- документи, що підтверджують повноваження на підпис договору зі сторони субпідрядника.;
- установчі та реєстраційні документи субпідрядника
- лист згоду на обробку та поширення персональних даних уповноваженої особи субпідрядника
Всі документи повинні бути завірені підписом та печаткою (за наявності) представників учасника та залученого субпідрядника.
У складі тендерної пропозиції ТзОВ «Ребелс» завантажена довідка з інформацією про субпідрядників № 21 від 05.07.2019 року, в якій учасником надано інформацію про залучення ТзОВ «Системи безпеки» для виконання окремих видів робіт, а саме: вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій, блискавкозахист, із зазначенням орієнтовної вартості робіт субпідрядника 465 822,00 грн (25,18%).
Згідно наявного в тендерній пропозиції договору № 23/07 від 23.07.2019 року укладеного між ТзОВ «Ребелс» (Замовник) та ТзОВ «Системи безпеки» (Підрядник) на виконання робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій, монтаж системи блискавко захисту на об’єкті: Капітальний ремонт покрівлі будівлі (казарма) військового містечка № 2 по вул. Соборна, 364 м. Рівне, вартість доручених Підряднику робіт складає 700 598,00 грн з ПДВ, що не відповідає вартості зазначеної в довідці № 21 від 05.07.2019.
Також, в завантаженій учасником тендерній пропозиції відсутні окремі сторінки статуту ТзОВ «Системи безпеки» (наявні сторінки 1 та 7), що не відповідає вимогам встановленими Замовником (п. 7 розділу III тендерної документації).
Варто зазначити, що відповідно до додатку 4 тендерної документації, якщо у складі пропозиції Учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу, тощо), вважатиметься, що Учасник не надав такого документу, та пропозиція такого Учасника буле відхилена згідно з ст. 30 Закону.
Крім того, в завантаженій учасником ТзОВ «Ребелс» тендерній пропозиції (файл «субпідрядник. pdf») містяться документи з інформацією про субпідрядника ТзОВ «Системи безпеки». Надані документи не завірені підписом та печаткою представників учасника, що не відповідає вимогам встановленими Замовником (п. 7 розділу III тендерної документації).
Відповідно до п. 7 розділу III «Інформація про субпідрядника» тендерної документації, у разі залучення субпідрядників для виконання робіт, учасник надає копії документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги для субпідрядника згідно додатку 1 тендерної документації.
В завантаженій учасником ТзОВ «Ребелс» тендерній пропозиції відсутні документи з інформацією про відповідність кваліфікаційним критеріям субпідрядника ТзОВ «Системи безпеки» передбаченим додатком 1 тендерної документації, а саме: пунктами 2.2, 3.1, 3.2, 4.1, 4.2 та 5 (-наявність дозвільних документів на виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій або діючого договору з відповідною організацією (копія документів); - наявність дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та робіт на висоті (копія документів)).
Зважаючи на вищенаведене, просимо забезпечити надання членами тендерного комітету Квартирно-експлуатаційного відділу м. Рівне, якими проводився розгляд тендерної пропозиції ТзОВ «Ребелс», пояснень з вищевказаних невідповідностей тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-27 16:40:21
Відповідь на пояснення
Оприлюднення оголошення відкритих торгів на закупівлю «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» проводилось через електронний майданчик «e-tender.biz». на момент оприлюднення на цьому майданчику не було таких граф (розділів) для внесення відповідної інформації. Якби такі графи (розділи) були б наявні, система не дозволила б оприлюднити оголошення без потрібної інформації.
Згідно п. 7 розділу 3 тендерної документації замовника , в разі залучення субпідрядника, учасник надає копії документів що підтверджують кваліфікаційні вимоги для субпідрядників згідно додатку 1, а саме:
а) Наявність обладнання
б) Наявність працівників
в) Наявність працівників ІТР
Наявний договір, укладений між ТОВ «Системи безпеки» та ТОВ «Ребелс» з додатками,- договір наявний в оригіналі, з підписами сторін та відтисками мокрих печаток сторін. Як відомо, згідно загальноприйнятих умов діловодства, належним чином завірений оригінал документу підтверджує дійсні реальні наміри сторін та додаткового посвідчення тою чи іншою стороною не потребує, оскільки вже містить всю необхідну інформацію, а тому оригінали документів не засвідчуються печаткою учасника. Умови тендеру дотримані учасником.
Договір про виконання робіт укладений між субпідрядником і учасником з відбитками мокрих печаток. Вартість робіт згідно договору складає 700 598 грн. з ПДВ., проте за умовами договору ціна є динамічною, згідно п. 4.1 договору і може змінюватись як у більшу, так у меншу сторону. Договір з субпідрядником розрахований до жовтня 2020 р., всі мають бути виконані за 2 роки, необхідно враховувати інфляційні процеси і інші фактори, що не заборонено Законом.
Згідно п. 7 розділу 3 тендерної документації від замовника не вимагається підтвердження кваліфікаційних критеріїв дозвільних документів роботи на висоті. Проте зазначені документи є в наявності. Відповідальність за відповідність кваліфікаційним вимогам субпідрядника покладається на підрядника. Тому саме підрядник зобов’язаний був перевірити наявність дозвільних документів у субпідрядника до моменту укладення договору субпідряду. Зазначений обов’язок є апріорі обов’язком підрядника та безумовно дотриманий учасником. Кваліфікаційні критерії підтверджено.
Згідно з додатком 4 до тендерної документації замовника подається учасниками цінова пропозиція, яка була надана тендерному комітету учасником ТОВ «Ребелс», отримано в електронному вигляді, наявна скан-копія належної якості, містить всю інформацію та є читабельною в загальноприйнятому розумінні. Перша тендерна пропозиція була подана в складі тендерної документації, а друга- за результатами торгів. Стосовно залучення ТОВ «Ребелс» субпідрядника ТОВ «Системи Безпеки»,- статут субпідрядника ТОВ «Системи Безпеки» Квартирно-експлуатаційним відділом м.Рівне отримано в повному обсязі. Статут ТОВ «Системи безпеки » не вимагався тендерними умовами. Додатково повідомляємо, що діючими нормами цивільного та господарського законодавства не заборонено залучення субпідрядника підрядною організацією.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-21 14:27:21
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-11-000535-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
За результатами торгів Квартирно-експлуатаційний відділ м. Рівне (Замовник), в особі Чухіля А.М. з переможцем торгів – ТОВ «Ребелс» (Підрядник), в особі директора Демчука П.Л., укладено договір від 20.08.2019 № 102 на суму 1 799 000,00 грн з ПДВ (на 2019 рік – 1 031 609,53 грн з ПДВ).
Відповідно до п. 19.2 договору від 20.08.2019 № 102, договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами, та діє до 30.10.2020 року, або до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань.
Однак, проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації затвердженої протоколом від 11.07.2019 № 146) було передбачено , що Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 30.12.2020 року або до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань (п. 20.2 Договору). Таким чином виявлено розбіжність між вимогами тендерної документації (проекту договору) та укладеним договором від 20.08.2019 № 102 в частині терміну дії до 30.10.2020 замість 30.12.2020. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
У своїй тендерній пропозиції переможець торгів надав гарантійний лист щодо погодження з проектом договору та з усіма істотними умовами, які визначені в ньому згідно додатку № 3 до тендерної документації, а також додано проект договору, скріплений підписом директора та печаткою, згідно якого договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 30.12.2020 року або до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань (п. 20.2 Договору).
Варто зазначити, що в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2019-07-11-000535-b та пункті 4.4 розділу I тендерної документації вказано строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.10.2020 року.
Крім того, розділом 5 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено надання підрядником забезпечення виконання зобов’язань за договором у розмірі 1-го (одного) відсотка від суми Договору у формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Відповідно до укладеного договору від 20.08.2019 № 102 інформація щодо надання підрядником забезпечення виконання зобов’язань за договором відсутня.
Зважаючи на вищенаведене, просимо забезпечити надання відповідальними особами Квартирно-експлуатаційного відділу м. Рівне, пояснень з вищевказаних невідповідностей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-27 16:31:46
Пояснення на запит
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Рівне не погоджується з висновком щодо розбіжності між вимогами тендерної документації в частині терміну дії договірних зобов’язань та вважаємо, що розбіжності між вимогами тендерної документації (проекту договору) та укладеним договором від 20.08.2019 року № 102 в частині терміну дії до 30.10.202 року – відсутні.
Зазначений в додатку проект договору не є остаточними і вичерпними, і умови договору можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель, про що було вказано в тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження, відображені у вищезазначеному листі взяті до уваги та додатково слід повідомляємо, що згідно з додатком 4 (копія додатку додається) до тендерної документації замовника подається учасниками цінова пропозиція, яка була надана тендерному комітету учасником ТОВ «Ребелс», отримано в електронному вигляді, наявна скан-копія належної якості, містить всю інформацію та є читабельною в загальноприйнятому розумінні. Перша тендерна пропозиція була подана в складі тендерної документації, а друга- за результатами торгів. Стосовно залучення ТОВ «Ребелс» субпідрядника ТОВ «Системи Безпеки»,- статут субпідрядника ТОВ «Системи Безпеки» Квартирно-експлуатаційним відділом м.Рівне отримано в повному обсязі. Статут ТОВ «Системи безпеки » не вимагався тендерними умовами. Додатково повідомляємо, що діючими нормами цивільного та господарського законодавства не заборонено залучення субпідрядника підрядною організацією. Згідно п. 7 розділу 3 тендерної документації замовника , в разі залучення субпідрядника, учасник надає копії документів що підтверджують кваліфікаційні вимоги для субпідрядників згідно додатку 1, а саме: а) Наявність обладнання б) Наявність працівників в) Наявність працівників ІТР ТОВ «Ребелс» надало всі документи про підтвердження кваліфікацію ТОВ «Системи безпеки» такі як дозвільні документи на виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій, наявні дозвільні документи на виконання робіт на висоті. Наявний договір, укладений між ТОВ «Системи безпеки» та ТОВ «Ребелс» з додатками,- договір наявний в оригіналі, з підписами сторін та відтисками мокрих печаток сторін. Як відомо, згідно загальноприйнятих умов діловодства, належним чином завірений оригінал документу підтверджує дійсні реальні наміри сторін та додаткового посвідчення тою чи іншою стороною не потребує, оскільки вже містить всю необхідну інформацію, а тому оригінали документів не засвідчуються печаткою учасника. Умови тендеру дотримані учасником. Договір про виконання робіт укладений між субпідрядником і учасником з відбитками мокрих печаток. Вартість робіт згідно договору складає 700 598 грн. з ПДВ., проте за умовами договору ціна є динамічною, згідно п. 4.1 договору і може змінюватись як у більшу, так у меншу сторону. Договір з субпідрядником розрахований до жовтня 2020 р., всі мають бути виконані за 2 роки, необхідно враховувати інфляційні процеси і інші фактори, що не заборонено Законом. Відповідно до п. 4 до тендерної документації учасник надав, після аукціону договірну ціну з усіма необхідними розрахунками виконаними в програмному комплексі АВК згідно ДБН. Строків подання даних розрахунків в тендерній документації не обумовлено, тому учасник не був обмеженим по термінах в наданні вказаних документів. Згідно п. 7 розділу тендерної документації від замовника не вимагається підтвердження кваліфікаційних критеріїв дозвільних документів роботи на висоті. Проте зазначені документи є в наявності. Відповідальність за відповідність кваліфікаційним вимогам субпідрядника покладається на підрядника. Тому саме підрядник зобов’язаний був перевірити наявність дозвільних документів у субпідрядника до моменту укладення договору субпідряду. Зазначений обов’язок є апріорі обов’язком підрядника та безумовно дотриманий учасником. Кваліфікаційні критерії підтверджено. В тендерній документації виконання робіт вказано до 31.12.2020 року. Однак в заключному договорі строк виконання робіт 30.10.2020 року. Допущена технічна помилка.
2019-09-13 11:01:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 13:24
|
000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 13:27
|
000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
25 листопада 2019 08:38
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
25 листопада 2019 08:37
|
00000000 | зміни до договору |
29 серпня 2019 10:53
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
29 серпня 2019 10:52
|
00000000 | укладений |
20 серпня 2019 16:39
|
00000000000000000000000000000000000000 | укладений |
20 серпня 2019 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |