Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Покрівельні матеріали (Єврорубероїд)
Очікувана вартість
2 509 760,00 UAH
UA-2019-07-09-001729-b ● 25209e7f4a3e42e9aaef79b3bfc17258
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК"" |
Код ЄДРПОУ: | 32830821 |
Місцезнаходження: | 93412, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115 |
Контактна особа: |
Людмила Яковенко +380645254079 tender@svitanok.lg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 2 509 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 097,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Закупівля за кошти підприємства.
Ціна з урахуванням доставки окремими партіями до складів замовника.
Ціна з урахуванням доставки окремими партіями до складів замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40480 метр квадратний
Покрівельні матеріали (Єврорубероїд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецк, вул. Маяковського, 7В; пр. Гвардійський, 40В; вул. Сметаніна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата 100% впродовж 180 календарних днів від дати отримання рахунку на оплату за кожну отриману окрему партію товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2019 17:21 |
ТД Покрівельні матеріали 2019.docx | |
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 4.docx | |
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 3.docx | |
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 2.docx | |
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 6 Проект.docx | |
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 9.docx | |
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 8.docx | |
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 7.docx | |
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 5.docx | |
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 1.docx |
10 липня 2019 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2019 17:21 |
ТД Покрівельні матеріали 2019.docx
|
|||
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 4.docx
|
|||
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 3.docx
|
|||
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 2.docx
|
|||
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 6 Проект.docx
|
|||
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 9.docx
|
|||
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 8.docx
|
|||
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 7.docx
|
|||
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 5.docx
|
|||
09 липня 2019 14:08 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-09-001729-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЕНКО АРТУР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3245301839
Дата подання: 30 липня 2019 18:55
Дискваліфікація ФО-П Павенко А.О.
Шановні члени, тендерного комітету КП "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК"", даною вимогою ФО-П Павенко А.О. повідомляє, що у корені не згоден з вашим рішенням. Щодо листа з гарантійними зобов'язаннями, даний лист учасники мали надати в довільній формі, що передбачає форму листа, яку вважатиме коректною, беспосередньо учасник. Якщо замовник мав на увазі якісь найбільш точні дані, або інформацію, то це мала бути не довідка в довільній формі, а конкретна довідка, за формою, предоставленою замовником. Учасником була надана довідка в тій формі, яка була обрана, на думку учасника, як найбільш коректна. Зауваження щодо джерела технологічної карти теж вважаємо абсурдним т.я. учасник має право користуватись будь-якими джерелами. Нестача окремих сторінок є механічною помилкою, що не є критичним. Із наданого документу замовник може побачити наявність у учасника технологічної карти, за запитом учасник має можливість надати окремі недостаючі сторінки. Учасником також наданий лист від заводу виробника що представлення їх інтересів з печаткою завод та за підписом уповноваженої особи. В тендерній документації немає вимоги надавати окремо довіреність, хоча за запитом замовника було надано таку довіреність та завантажено до системи після закінчення аукціону. Згідно п.1 Розділу 3 ТД до формальних (несуттєвих) помилок відносяться не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів. Тому не завірення сторінок пропозиції та проекту договору не є суттевою помилкою, тим паче, що учасник виправив помилку, та за результатами аукціону надав підписаний варіант пропозиції. Надання самого проекту договору свідчить про згоду з його умовами та згоду на підписання такої форми договору у разі перемоги в торгах. Не надання сторінки із специфікацією не є критичною помилкою і не несе для даного документу важливої інформації від учасника. Пропозиція ФО-П Павенко А.О. нижча від опонента на 361 891,20 грн. Невже замовник готовий заплатити на 361 891,20 грн. за той самий товар на тих самих умовах лише через невеликі механічні помилки в документах на дату подання, які не є критичними. Учасник ФО-П Павенко А.О. готовий надати будь-які документи на вимогу замовника. Будь-ласка передивіться своє рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 12:59
Шановний Учасник!
У відповідь на вимогу ФО-П Павенко А.О. про дискваліфікацію, тендерний комітет дає роз'яснення що до відхилення його пропозиції.
КП «ЖИТЛОСЕРВІС «СВІТАНОК» є комунальним, унітарним підприємством. Підпорядковується Северодонецькій міській раді. Товар закуповує для ведення господарчої діяльності на благо громади м. Сєвєродонецьк. Якість товару – це один з найважливіших пріоритетів після ціни. Тому, саме дані критерії прописані у кваліфікаційних критеріях умов тендеру.
Відповідно Статті 16. «Кваліфікаційні критерії» Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно цього Замовником було надано Додаток №3 «Кваліфікаційні критерії» до Тендерної документації, згідно яких Замовник визначає відповідність учасника.
Згідно Додатку № 3 Тендерної документації:
1. - Учасники повинні надати зразки товару впродовж 2х днів з дати аукціону за адресою Замовника.
- Учасник ФО-П Павенко А.О. станом на 15:00 30.07.2019року не надав зразків товару на адресу Замовника.
2. Підписаний уповноваженою особою Учасника лист від Учасника в довільній формі із зазначенням гарантійних зобов’язань на товар.
- У листі № 205 від 24.07.2019р. наданому ФО-П Павенко А.О. гарантійні зобов’язання на товар не прописані.
За даними кваліфікаційними критеріями тендерна пропозиція учасника ФО-П Павенко А.О. відхилена.
Тендерний комітет також виявив не відповідність пропозиції учасника умовам тендерної документації, які і прописані у протоколі розгляду, які ФО-П Павенко А.О. вважає не суттєвими.
Вимогу UA-2019-07-09-001729-b.b1, що до дискваліфікації учасника ФОП Павенко А.О. відхилити.
У відповідь на вимогу ФО-П Павенко А.О. про дискваліфікацію, тендерний комітет дає роз'яснення що до відхилення його пропозиції.
КП «ЖИТЛОСЕРВІС «СВІТАНОК» є комунальним, унітарним підприємством. Підпорядковується Северодонецькій міській раді. Товар закуповує для ведення господарчої діяльності на благо громади м. Сєвєродонецьк. Якість товару – це один з найважливіших пріоритетів після ціни. Тому, саме дані критерії прописані у кваліфікаційних критеріях умов тендеру.
Відповідно Статті 16. «Кваліфікаційні критерії» Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно цього Замовником було надано Додаток №3 «Кваліфікаційні критерії» до Тендерної документації, згідно яких Замовник визначає відповідність учасника.
Згідно Додатку № 3 Тендерної документації:
1. - Учасники повинні надати зразки товару впродовж 2х днів з дати аукціону за адресою Замовника.
- Учасник ФО-П Павенко А.О. станом на 15:00 30.07.2019року не надав зразків товару на адресу Замовника.
2. Підписаний уповноваженою особою Учасника лист від Учасника в довільній формі із зазначенням гарантійних зобов’язань на товар.
- У листі № 205 від 24.07.2019р. наданому ФО-П Павенко А.О. гарантійні зобов’язання на товар не прописані.
За даними кваліфікаційними критеріями тендерна пропозиція учасника ФО-П Павенко А.О. відхилена.
Тендерний комітет також виявив не відповідність пропозиції учасника умовам тендерної документації, які і прописані у протоколі розгляду, які ФО-П Павенко А.О. вважає не суттєвими.
Вимогу UA-2019-07-09-001729-b.b1, що до дискваліфікації учасника ФОП Павенко А.О. відхилити.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЕНКО АРТУР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3245301839 |
Відхилено |
2 144 630,40
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 16:07
|
ТОВ «ПРОМБУДСХІД» #33221471 |
Переможець |
2 506 521,60
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:17
|
ДП 1 дог. 1440-19 .PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 08:13
|
1440-19.PDF | укладений |
22 серпня 2019 08:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 12.2. договору, та частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIІI, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 1440/19 від 22.08.2019 (далі Договір) зазначеного в п.12.1 цього договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 31.03.2020, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 1440/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |