Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покрівельні матеріали (Єврорубероїд)
Очікувана вартість
2 509 760,00 UAH
UA-2019-07-09-001729-b 25209e7f4a3e42e9aaef79b3bfc17258
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Яковенко

+380645254079 tender@svitanok.lg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК""
Код ЄДРПОУ: 32830821
Місцезнаходження: 93412, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115
Контактна особа: Людмила Яковенко
+380645254079
tender@svitanok.lg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 11:34
Очікувана вартість: 2 509 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 097,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Закупівля за кошти підприємства.
Ціна з урахуванням доставки окремими партіями до складів замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40480 метр квадратний
Покрівельні матеріали (Єврорубероїд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецк, вул. Маяковського, 7В; пр. Гвардійський, 40В; вул. Сметаніна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата 100% впродовж 180 календарних днів від дати отримання рахунку на оплату за кожну отриману окрему партію товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 17:21
ТД Покрівельні матеріали 2019.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 4.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 3.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 2.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 6 Проект.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 9.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 8.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 7.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 5.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 1.docx
10 липня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 17:21
ТД Покрівельні матеріали 2019.docx
09 липня 2019 14:08
ТД Покрівельні матеріали 2019.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 4.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 3.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 2.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 6 Проект.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 9.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 8.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 7.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 5.docx
09 липня 2019 14:08
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-09-001729-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЕНКО АРТУР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3245301839
Дата подання: 30 липня 2019 18:55
Дискваліфікація ФО-П Павенко А.О.
Шановні члени, тендерного комітету КП "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК"", даною вимогою ФО-П Павенко А.О. повідомляє, що у корені не згоден з вашим рішенням. Щодо листа з гарантійними зобов'язаннями, даний лист учасники мали надати в довільній формі, що передбачає форму листа, яку вважатиме коректною, беспосередньо учасник. Якщо замовник мав на увазі якісь найбільш точні дані, або інформацію, то це мала бути не довідка в довільній формі, а конкретна довідка, за формою, предоставленою замовником. Учасником була надана довідка в тій формі, яка була обрана, на думку учасника, як найбільш коректна. Зауваження щодо джерела технологічної карти теж вважаємо абсурдним т.я. учасник має право користуватись будь-якими джерелами. Нестача окремих сторінок є механічною помилкою, що не є критичним. Із наданого документу замовник може побачити наявність у учасника технологічної карти, за запитом учасник має можливість надати окремі недостаючі сторінки. Учасником також наданий лист від заводу виробника що представлення їх інтересів з печаткою завод та за підписом уповноваженої особи. В тендерній документації немає вимоги надавати окремо довіреність, хоча за запитом замовника було надано таку довіреність та завантажено до системи після закінчення аукціону. Згідно п.1 Розділу 3 ТД до формальних (несуттєвих) помилок відносяться не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів. Тому не завірення сторінок пропозиції та проекту договору не є суттевою помилкою, тим паче, що учасник виправив помилку, та за результатами аукціону надав підписаний варіант пропозиції. Надання самого проекту договору свідчить про згоду з його умовами та згоду на підписання такої форми договору у разі перемоги в торгах. Не надання сторінки із специфікацією не є критичною помилкою і не несе для даного документу важливої інформації від учасника. Пропозиція ФО-П Павенко А.О. нижча від опонента на 361 891,20 грн. Невже замовник готовий заплатити на 361 891,20 грн. за той самий товар на тих самих умовах лише через невеликі механічні помилки в документах на дату подання, які не є критичними. Учасник ФО-П Павенко А.О. готовий надати будь-які документи на вимогу замовника. Будь-ласка передивіться своє рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 12:59
Шановний Учасник!
У відповідь на вимогу ФО-П Павенко А.О. про дискваліфікацію, тендерний комітет дає роз'яснення що до відхилення його пропозиції.
КП «ЖИТЛОСЕРВІС «СВІТАНОК» є комунальним, унітарним підприємством. Підпорядковується Северодонецькій міській раді. Товар закуповує для ведення господарчої діяльності на благо громади м. Сєвєродонецьк. Якість товару – це один з найважливіших пріоритетів після ціни. Тому, саме дані критерії прописані у кваліфікаційних критеріях умов тендеру.
Відповідно Статті 16. «Кваліфікаційні критерії» Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно цього Замовником було надано Додаток №3 «Кваліфікаційні критерії» до Тендерної документації, згідно яких Замовник визначає відповідність учасника.
Згідно Додатку № 3 Тендерної документації:
1. - Учасники повинні надати зразки товару впродовж 2х днів з дати аукціону за адресою Замовника.
- Учасник ФО-П Павенко А.О. станом на 15:00 30.07.2019року не надав зразків товару на адресу Замовника.
2. Підписаний уповноваженою особою Учасника лист від Учасника в довільній формі із зазначенням гарантійних зобов’язань на товар.
- У листі № 205 від 24.07.2019р. наданому ФО-П Павенко А.О. гарантійні зобов’язання на товар не прописані.
За даними кваліфікаційними критеріями тендерна пропозиція учасника ФО-П Павенко А.О. відхилена.
Тендерний комітет також виявив не відповідність пропозиції учасника умовам тендерної документації, які і прописані у протоколі розгляду, які ФО-П Павенко А.О. вважає не суттєвими.
Вимогу UA-2019-07-09-001729-b.b1, що до дискваліфікації учасника ФОП Павенко А.О. відхилити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЕНКО АРТУР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 2 144 630,40
UAH з ПДВ
2 144 630,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ПРОМБУДСХІД» 2 506 521,60
UAH з ПДВ
2 506 521,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 10:31
Електронний підпис
30 липня 2019 10:28
Довідка_19203575450000838685.pdf
30 липня 2019 10:28
Довідка ДФСУ.pdf
26 липня 2019 16:37
Сертифікат.pdf
26 липня 2019 16:37
Лист від віробника.pdf
26 липня 2019 16:13
Довіреність.pdf
26 липня 2019 16:02
Довіреність.jpg
25 липня 2019 12:02
Пропозиція.pdf
24 липня 2019 14:59
Пропозиція.doc
24 липня 2019 14:59
Лист-відгук (2).pdf
24 липня 2019 14:59
Документація.pdf
24 липня 2019 14:59
Аналогічний договір.pdf
24 липня 2019 14:59
Технічні вимоги.pdf
24 липня 2019 14:59
Проект договору.pdf
24 липня 2019 14:59
Паспорт и код.pdf
24 липня 2019 14:59
Витяг.pdf
24 липня 2019 14:59
Витяг розширений.pdf
24 липня 2019 14:59
Виписка.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 16:14
ДФС.rar
05 серпня 2019 16:14
довідка МВС.rar
24 липня 2019 14:30
Електронний підпис
16 липня 2019 13:09
Електронний підпис
16 липня 2019 13:09
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2019 13:09
Проект договору.pdf
16 липня 2019 13:09
довідка МТБ.pdf
16 липня 2019 13:09
копія договору ЛЖЕК.pdf
16 липня 2019 13:09
копія договору ДЕСР.pdf
16 липня 2019 13:09
копія відгуку ДЕСР.pdf
16 липня 2019 13:09
лист про гарантію.pdf
16 липня 2019 13:09
лист виробник.pdf
16 липня 2019 13:09
копія ТУ Акваізол.pdf
16 липня 2019 13:09
лист про товар.pdf
16 липня 2019 13:09
лист про новий товар.pdf
16 липня 2019 13:09
додаток 9.pdf
16 липня 2019 13:09
Документ_ЄДР_1005535691.zip
16 липня 2019 13:09
копія Статуту.pdf
16 липня 2019 13:09
копія опису.pdf
16 липня 2019 13:09
додаток 2 (тех.вимоги).pdf
16 липня 2019 13:09
додаток 8.pdf
16 липня 2019 13:09
додаток 5 (відомості).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЕНКО АРТУР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ «ПРОМБУДСХІД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЕНКО АРТУР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3245301839
Відхилено 2 144 630,40
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:07
ТОВ «ПРОМБУДСХІД»
#33221471
Переможець 2 506 521,60
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ПРОМБУДСХІД»
#33221471
2 506 521,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:17
ДП 1 дог. 1440-19 .PDF зміни до договору
27 грудня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 08:13
1440-19.PDF укладений
22 серпня 2019 08:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.2. договору, та частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIІI, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 1440/19 від 22.08.2019 (далі Договір) зазначеного в п.12.1 цього договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 31.03.2020, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 1440/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 982 670,40
UAH (в тому числі ПДВ 163 778,40 UAH)