Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш Б-10, АЛІТ Щ)
Очікувана вартість
3 620 088,00 UAH
UA-2019-07-05-000117-b 12e19fb38cd64fb386809cc115f400a2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюченко Максим Олександрович

380442490971
sayyescom.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16
Контактна особа: Михайлюченко Максим Олександрович
380442490971,
sayyescom.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 13:56
Очікувана вартість: 3 620 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1280 тони
Асфальтобетонна суміш Б-10, АЛІТ Щ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 13:17
Зміни до ТД .pdf
19 серпня 2019 12:52
ЗТД- Асфальтобетонна суміш Б-10, аліт Щ.docx
19 серпня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 13:17
Зміни до ТД .pdf
19 серпня 2019 12:52
Зміни до ТД .pdf
19 серпня 2019 12:30
Зміни до ТД .pdf
19 серпня 2019 12:52
ЗТД- Асфальтобетонна суміш Б-10, аліт Щ.docx
19 серпня 2019 12:29
ЗТД- Асфальтобетонна суміш Б-10, аліт Щ.docx
05 липня 2019 09:26
ТД- Асфальтобетонна суміш Б-10, аліт Щ.docx
05 липня 2019 09:24
ТД- Асфальтобетонна суміш Б-10, аліт П.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-05-000117-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 17 липня 2019 18:30
СКАРГА на вимоги тендерної документації
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-05-000117-b Комунальним підприємством "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району" м. Києва (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш Б-10, АЛІТ Щ). Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (далі - Скаржник) має багаторічний досвід постачання асфальтобетонних сумішей, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та може в подальшому призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції. Відповідно до частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що кінцевий строк подання пропозицій 22 липня 2019 року о 17:00, Скаржник має законне право на оскарження умов тендерної документації. 1. У підпункті 4.3 пункту 4 розділу 1 Тендерної документації міститься інформація про місце, кількість, обсяг поставки товарів, зокрема, вказано місце поставки: самовивіз з бази навантаження Учасника, яка знаходиться на відстані не більш як 30 км від місцезнаходження Замовника. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 3). У додатку 3 Тендерної документації міститься «Технічні вимоги до предмета закупівлі» за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш Б-10, АЛІТ Щ). Згідно з пунктом 6 додатку 3 Тендерної документації місцезнаходження бази навантаження асфальтобетонної суміші розташоване на відстані не більш як 30 км від місцезнаходження Замовника. (Вказати місцезнаходження бази навантаження, поштову адресу, телефони, режим роботи, ПІБ контактних осіб, які безпосередньо знаходяться на базі навантаження). У разі якщо місцезнаходження бази навантаження не визначено поштовою адресою, Учасник надає GPS координати місцезнаходження. Також Учасник надає довідку в довільній формі, що містить інформацію про відстань в кілометрах від бази навантаження до місцезнаходження Замовника із зазначенням схеми проїзду/ маршруту проїзду в обидві сторони. 1) Замовник у тендерній документації встановив вимоги, згідно з якими участь у процедурі закупівлі зможуть прийняти лише учасники, які мають бази відвантаження в радіусі не більше 30 км. Скаржник вважає вказані вимоги незаконними, оскільки наше підприємство не має бази відвантаження на встановленій Замовником відстані в межах 30 км, однак має базу відвантаження, яка знаходиться на більшій відстані, та яка повністю забезпечує потреби для зберігання та подальшого відвантаження товару у встановлений Замовником строк не більше 2 (двох) годин з моменту подання Замовником транспортного засобу під навантаження. Повідомляємо, що наша база відвантаження знаходиться за адресою: Київська область, Васильківський район село Крячки вулиця Кривова 46 та на відстані від адреси Замовника: 34 км, для підтвердження надаємо договір оренди земельної ділянки на якому розташована база відвантаження. Тобто, у встановлені Замовником строки для постачання предмету закупівлі, Скаржник цілком в змозі відвантажити необхідну кількість товару Замовнику в денний та / або нічний час, а також вихідні дні, в зимовий та літній час незалежно від обсягу закупівлі. А тому, розташування нашої бази відвантаження, ніяким чином не впливає на нашу спроможність якісно виконати Договір, що буде укладено за результатами закупівлі. 2) Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зазначена вимога обмежує наше право на участь у закупівлі, оскільки наша база навантаження знаходиться на 4 км далі, а ніж допустима відстань, яка встановлена Замовником. 3) Відповідно до додатку 3 Тендерної документації постачання товару здійснюється окремими партіями, по заявці Замовника та згідно його виробничих потреб але в будь-якому разі в термін не більше 2 (двох) годин з моменту подання Замовником транспортного засобу під навантаження, у т.ч. у вихідні та святкові дні. Передбачається можливість постачання товару невеликими партіями (від 1 тони). Враховуючи зазначене, у Замовника відсутня необхідність у встановлені обмеження місцезнаходження бази відвантаження, оскільки протягом 2 годин учасник має змогу відвантажити асфальтобетонні суміші Замовнику незалежно від відстані розташування бази відвантаження учасника. Разом з тим, повідомляємо, що розрахунковий час в дорозі від адреси Замовника до бази навантаження ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" складає 42-48 хвилин (в залежності від обраного маршруту) для підтвердження надаємо скрін-шот маршруту. Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну відстань місцезнаходження матеріально-технічної бази учасника до адреси Замовника. Замовник ніяк не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення саме такого місцезнаходження бази відвантаження відносно його місця розташування. Таким чином, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб'єкти господарювання, у тому числі Скаржника, які мають бази відвантаження, які розташовані на відстані більше ніж 30 км від адреси Замовника. Слід зазначити, про наявність існуючої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при вирішенні аналогічної ситуації, а саме: - рішення від 10.10.2018 № 10445-р/пк-пз, предметом розгляду якого було встановлення вимоги наявності сервісного центру на відстані не більше, ніж 250 км від розташування Замовника. Колегією було встановлене наступне: «Враховуючи наведене, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають сервісні центри саме на відстані не більше, ніж 250 км від розташування Замовника (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника). Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації». - рішення від 31.01.2017 року № 389-р/пк-пз, предметом розгляду якого було встановлення Замовником вимоги щодо наявності складу на території Сахновщинського району Харківської області. Колегією було встановлене наступне: «Враховуючи викладене, прийняти участь у Процедурі закупівлі можуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають в наявності склад на території Сахновщинського району Харківської області, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі (у тому числі, Скаржника). Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині». Підсумовуючи зазначення встановлення вимог, які обмежуються територіальним місцезнаходженням або конкретною відстанню до Замовника трактується органом оскарження, як порушення статті 22 Закону та зазначені вимоги не можуть бути гарантією своєчасного постачання товару Замовнику чи його відвантаження. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2). У додатку 2 Тендерної документації міститься перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з пунктом 1 додатку 2 Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надається у разі якщо учасник був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2017 та/або 2018 року лист від КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами). Згідно з частиною другою статті 16 Закону Замовник в праві встановити такий кваліфікаційний критерій, як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", однак Замовник в тендерній документації вимагає надання підтвердження не лише досвіду виконання аналогічного договору, а і підтвердження позитивного досвіду виконання договорів з КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва, який є Замовником цієї процедури закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки нами у 2017 році було укладено та виконано ряд договорів із зазначеним Замовником, однак під час виконання цих договорів у Замовника були певні зауваження, які були нами усунені у відповідності до умов договору та не впливали на якість та строки виконання цих договорів. На підставі встановлених у тендерній документації вимог, Замовник залишає за собою право надавати зазначений лист виключно тим суб’єктам господарювання, яким вважає за потрібне, а також надавати преференції окремим підприємствам щодо подальшої участі у процедурі закупівлі. Також, в умовах тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо способу підтвердження досвіду виконання договорів із КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва (у разі його наявності), якщо учаснику не було надано лист від Замовника. Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію будь-якого учасника та нашу тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо досвіду, лише на підставі того, що ним не буде виданий зазначений лист щодо досвіду виконання учасником договорів з конкретним Замовником за конкретно встановлений період. Скаржник у телефонному режимі звернувся до КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва із запитом про отримання листа щодо досвіду виконання учасником договорів з цим Замовником за період 2017/2018 років, однак на момент подання скарги даного листа так і не було отримано. Нами також, було направлено офіційне звернення до Замовника з вимогою надати лист для подальшої участі у процедурі закупівлі. Отже, дії Замовника в частині встановлення вказаних вимог тендерної документації є такими, що порушують принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Крім того, Замовником не доведена та не обґрунтована необхідність встановлення у тендерній документації вказаних вище вимог. Таким чином, Замовник з урахуванням наведеної вище інформації повинен внести зміни до тендерної документації у цій частині Неналежні дії Замовника призводять до порушення прав Скаржника, що завдає нам економічну шкоду, а також порушує принципи недискримінації учасників, обмежують коло компаній, які можуть взяти участь у процесі закупівлі, та конкуренцію під час закупівель послуг. Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2019 21:29
рішення від 22.07.2019 № 9818 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 21:29
рішення від 07.08.2019 № 10832.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Усунено
Дата виконання рішення замовником: 19 серпня 2019 12:35

Документи подані скаржником

17 липня 2019 18:30
Маршрут.png
17 липня 2019 18:30
скарга UA-2019-07-05-000117-b .pdf
17 липня 2019 18:30
скарга UA-2019-07-05-000117-b.docx

Документи подані замовником

31 липня 2019 16:17
лист-відгук.pdf
07 серпня 2019 15:03
наказ.pdf
07 серпня 2019 15:03
Обгрнутування Б10.pdf
07 серпня 2019 15:04
Контрагенти.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 3 066 600,00
UAH з ПДВ
2 952 119,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 3 264 000,00
UAH з ПДВ
2 952 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 12:37
Електронний підпис
27 серпня 2019 12:42
Електронний підпис
27 серпня 2019 12:37
Банківська гарантія.rar
27 серпня 2019 12:37
Кваліфікація ч.3.pdf
27 серпня 2019 12:37
Кваліфікація ч. 2.rar
22 липня 2019 16:48
Електронний підпис
22 липня 2019 16:44
Банківська гарантія.rar
22 липня 2019 16:44
Кваліфікація ч.3.rar
22 липня 2019 16:44
Тех. вимоги Б-10 Аліт_Щ.pdf
22 липня 2019 16:44
Пропозицiя_Б-10,_АЛIТ_Щ.pdf
22 липня 2019 16:44
Кваліфікація ч. 2.rar
22 липня 2019 16:44
Кваліфікація ч. 1.rar

Публічні документи

27 серпня 2019 11:29
Електронний підпис
23 серпня 2019 12:27
Техвимоги.pdf
23 серпня 2019 12:23
Довідка_відстань.pdf
22 серпня 2019 11:17
Проект_договору_Б.pdf
22 серпня 2019 11:14
Пропозиція_Б.pdf
19 липня 2019 17:14
Електронний підпис
19 липня 2019 17:13
Проект_договору.pdf
19 липня 2019 17:13
Тендерна_пропозиція.pdf
19 липня 2019 17:13
Асфальт_Б-10.pdf
19 липня 2019 17:13
Асфальт_АЛІТ_Щ.pdf
19 липня 2019 17:13
Пояснення_відстань.pdf
19 липня 2019 17:13
Техвимоги.pdf
19 липня 2019 17:13
Статут.pdf
19 липня 2019 17:13
Паспорт_Директора.pdf
19 липня 2019 17:13
Договір_125.pdf
19 липня 2019 17:13
Відомості_Підряд.pdf
19 липня 2019 17:13
Відгук_Дарниця.pdf
19 липня 2019 17:13
Гарантійний_лист.pdf
19 липня 2019 17:13
Довідка_працівники.pdf
19 липня 2019 17:13
Довідка_Статутні.pdf
19 липня 2019 17:13
Довідка-База.pdf
19 липня 2019 17:13
Договір_125_Дарниця.pdf
19 липня 2019 17:13
Довідка-досвід.pdf
19 липня 2019 17:13
ЛИСТ-ВІДГУК-Дарниця.pdf
19 липня 2019 17:13
Накладні_Дарниця.pdf
19 липня 2019 17:13
Накладна_Дарниця_2019.pdf
19 липня 2019 17:13
Паспорт Жабський.pdf
19 липня 2019 17:13
Погодження_договір.pdf
19 липня 2019 17:13
Свідоцтво_ПДВ.pdf
19 липня 2019 17:13
Пояснення_атестати.pdf
19 липня 2019 17:13
Пояснення_ліцензія.pdf
19 липня 2019 17:13
Довідки_СТ-17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Очікує рішення 2 952 119,80
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 14:17

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 вересня 2019 15:05
Коментар щодо відміни: зазначена процедура оскаржувалася Учасником в антимонопольному комітеті України та 12.08.2019 р. було винесено рішення, яким зобо´вязано Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. Однак, 19.08.2019 р. у зв´язку із технічною помилкою до тендерної документації були включені зміни не в повному обсязі як того вимагає антимонопольний комітет України, чим порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». У зв´язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель пропонується відмінити процедуру закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш Б-10, АЛІТ Щ) (№UA-2019-07-05-000117-b).
Документи:
30 вересня 2019 15:04
Відміна процедури.pdf