Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№2)
current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 2)
Очікувана вартість
168 331 961,00 UAH
UA-2019-06-27-001859-b 052cc30f3e994001a2a5588194712bff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Nosulenko Artem
048 7958918
artns@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 червня 2019 21:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 11:25
Очікувана вартість: 168 331 961,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 27 червня 2019 21:27
Enquiries until: 19 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 168 331 961 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№2). (джерело фінансування закупівлі- кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 2)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 21:24
1_Проект_договору_ПДР.doc
27 червня 2019 21:24
ТД ПДР №2.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 серпня 2019
UA-2019-06-27-001859-b052cc30f3e994001a2a5588194712bff
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 серпня 2019 20:54
ПР3 розгляд ПДР 2 02 08 19.pdf
02 серпня 2019 20:54
Електронний підпис

Публічні документи

12 серпня 2019 15:19
довідка ДФС
12 серпня 2019 15:19
довідка МВС
26 липня 2019 10:52
спеціалісти.pdf
26 липня 2019 10:52
проект договору.pdf
26 липня 2019 10:52
мат-тех база.pdf
26 липня 2019 10:52
Ліцензія банку.pdf
26 липня 2019 10:52
довідки відгук.pdf
26 липня 2019 10:52
GRI0422OD19.pdf
26 липня 2019 10:52
тендерна пропозиція.pdf

Документи

02 серпня 2019 20:55
ПР3 розгляд ПДР 2 02 08 19.pdf
02 серпня 2019 20:55
Електронний підпис

Публічні документи

27 липня 2019 16:43
Справка_529.pdf
27 липня 2019 16:43
Заявка_529.pdf
27 липня 2019 16:43
гарантия_529.pdf
27 липня 2019 16:43
гарантия_529.pdf.(2).P7S
27 липня 2019 16:43
гарантия_529.pdf.(1).P7S
27 липня 2019 16:43
7.Гарантійний лист.pdf
27 липня 2019 16:43
13.4.лист ДІІР №2.pdf
27 липня 2019 16:43
17.3.Відгук.pdf
27 липня 2019 16:43
16.Дипломи.pdf
27 липня 2019 16:43
Банк_лицензия_-МТБ.pdf
27 липня 2019 16:43
5 Потокол засновника.pdf
27 липня 2019 16:43
1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

27 липня 2019 16:43
Доп_к_ГД_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю та конфіденційну інформацію

27 липня 2019 16:43
ГД_1_вiд_27.06.18.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю та конфіденційну інформацію

27 липня 2019 16:43
Доп_2_к_ГД_№1_от_05.04.19.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю та конфіденційну інформацію

Документи

02 серпня 2019 20:55
ПР3 розгляд ПДР 2 02 08 19.pdf
02 серпня 2019 20:55
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 168 200 000,00
UAH з ПДВ
167 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " 168 050 000,00
UAH з ПДВ
168 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 15:19
довідка ДФС
12 серпня 2019 15:19
довідка МВС
26 липня 2019 10:52
спеціалісти.pdf
26 липня 2019 10:52
проект договору.pdf
26 липня 2019 10:52
мат-тех база.pdf
26 липня 2019 10:52
Ліцензія банку.pdf
26 липня 2019 10:52
довідки відгук.pdf
26 липня 2019 10:52
GRI0422OD19.pdf
26 липня 2019 10:52
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2019 16:43
Справка_529.pdf
27 липня 2019 16:43
Заявка_529.pdf
27 липня 2019 16:43
гарантия_529.pdf
27 липня 2019 16:43
гарантия_529.pdf.(2).P7S
27 липня 2019 16:43
гарантия_529.pdf.(1).P7S
27 липня 2019 16:43
7.Гарантійний лист.pdf
27 липня 2019 16:43
13.4.лист ДІІР №2.pdf
27 липня 2019 16:43
17.3.Відгук.pdf
27 липня 2019 16:43
16.Дипломи.pdf
27 липня 2019 16:43
Банк_лицензия_-МТБ.pdf
27 липня 2019 16:43
5 Потокол засновника.pdf
27 липня 2019 16:43
1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

27 липня 2019 16:43
Доп_к_ГД_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю та конфіденційну інформацію

27 липня 2019 16:43
ГД_1_вiд_27.06.18.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю та конфіденційну інформацію

27 липня 2019 16:43
Доп_2_к_ГД_№1_от_05.04.19.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю та конфіденційну інформацію

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 167 700 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
167 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 14:03
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2023 11:39
Ду №31.pdf зміни до договору
02 жовтня 2023 11:39
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2023 13:36
ДУ 28 до 8П-2_19 від 21.02.23.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 13:36
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 09:23
ДУ 26 8П-2_19 від 08.02.22.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 09:22
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 08:15
8П-2_19 ПДР2 Березівка 27,08,19.pdf укладений
28 серпня 2019 08:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, збільшити на 7 162 718,00 грн. та встановити у розмірі – 8 162 718,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 8 162 718,00грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ № 8П-2/19 в преамбулі, викласти в наступній редакції: ДОГОВІР № 8П-2/19 2. Доповнити банківські реквізити Підрядника у розділі XІII «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA583808050000000026008205872 в АТ «Райффайзен банк Аваль», МФО 380805
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 5 497 776,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 5 497 776,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2021року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 3 500 000,00 грн та встановити у розмірі – 8 997 776,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 8 997 776,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 8 519 549,00 грн та встановити у розмірі – 17 517 325,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 17 517 325,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 264 630,00 грн та встановити у розмірі – 17 781 955,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 17 781 955,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Новоселівської сільської ради Березівського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Новоселівської сільської ради Березівського району Одеської області від 19.06.2020р. №300 -УII «Про виділення на співфінансування коштів для проведення поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення») встановити у розмірі – 975 778,00 грн. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 4 500 000,00 грн та встановити у розмірі – 22 281 955,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 23 257 733,00грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: р/р UA058201720344320031000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 3 000 000,00 грн та встановити у розмірі – 25 281 955,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 26 257 733,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 14 499 980,00 грн та встановити у розмірі – 39 781 935,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 40 757 713,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Березівської міської ради Одеської області на 2020 рік (Рішення Двадцять другої сесії Березівської міської ради VII скликання від 11.08.2020 р. № 1057-VII/1 «Про фінансування поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160614 Вікторівка - Гуляївка – Лисенкове») встановити у розмірі – 9 757 870,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 50 515 583,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: р/р UA248201720344371032100095031
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Малігонівської сільської ради Ширяївського району Одеської області на 2020 рік (Рішення 42 сесії 7 скликання Малігонівської сільської ради Ширяївського району від 02 липня 2020 року № 456 -VII «Назва об’єкта на проведення поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення») встановити у розмірі – 200 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 50 715 583,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: р/р UA438201720344320028000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 509 883,60 грн та встановити у розмірі – 40 291 818,60 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 51 225 466,60 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Миколаївської районної ради (КПКВК 0217461) на 2020 рік (Рішення Миколаївської районної ради від 19 червня 2020 року №333 «Про внесення змін і доповнень до рішення районної ради від 20 грудня 2019 року №300 «Про районний бюджет Миколаївського району на 2020 рік»») встановити у розмірі – 487 938,00 грн. 2. Фінансування з бюджету Великомихайлівської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області (КПКВК 0117461) на 2020 рік (Рішення Великомихайлівської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області від 31.07.2020 року № 4528-VII «Про виділення коштів на проведення поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160813 Велика Михайлівка – Великокомарівка – Великоплоске, км 0+000 – 32-188») встановити у розмірі – 390 352,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 52 103 756,60 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: р/р UA958201720344380030096095031 р/р UA418201720344360033000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 487 938,00 грн та встановити у розмірі – 39 803 880,60 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 51 615 818,60 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 19 600 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 19 600 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XIІI. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до п.п. 3, п.10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» п. 5.1. розділу V. «Надання послуг» та п. 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31.12.2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2022 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік зменшити на 19 600 000,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 1517462) у розмірі – 19 600 000,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 19 600 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з допущенням технічної помилки в попередній додатковій угоді п.1 викласти в наступній редакції: п.1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 19 600 000,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) у розмірі – 19 600 000,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 19 600 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Новоборисівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області (КПК 0117461) на 2021 рік (Рішення Новоборисівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області від 15 березня 2021 року № 132-VIII «Про внесення змін і доповнень до рішення Новоборисівської сільської ради № 33-VIII від 22 грудня 2020 року «Про бюджет Новоборисівської сільської територіальної громади на 2021 рік») встановити у розмірі– 294 100,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 19 894 100,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XШ. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA318201720344351052100095031
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 11 906 368,00 грн та встановити у розмірі– 31 506 368,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 31 800 468,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 15 386 876,00 грн та встановити у розмірі– 46 893 244,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 47 187 344,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі– 13 963 020,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 13 963 020,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3, п.10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» п. 5.1. розділу V. «Надання послуг» та п. 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31.12.2023 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2023 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2023 рік встановити у розмірі – 16 030 561,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 16 030 561,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3, п.10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» п. 5.1. розділу V. «Надання послуг» та п. 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31.12.2024 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2024 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4.7. розділу IV. Договору «Порядок здійснення оплати», у зв’язку зі зменшенням плану фінансування за рахунок субвенції державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517462) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції державного бюджету» на експлуатаційне утримання, зменшити на 1 006 859,00 грн та встановити у розмірі 15 023 702,00 грн. 1. У зв’язку зі збільшенням плану фінансування за рахунок обласного бюджету Одеської обласної державної (військової) адміністрації на 2023 рік (Розпорядження Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23.08.2023 р. № 623/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 23 грудня 2022 року № 903/А-2022») на 2023 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517461) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» на експлуатаційне утримання, збільшити на 2 257 233,40 грн та встановити у розмірі 31 647 055,40 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 46 670 757,40 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XIV. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA358201720344360059000095031 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 8П-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 167 700 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 950 000,00 UAH)