Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№1)
current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 1)
Очікувана вартість
157 601 822,00 UAH
UA-2019-06-27-000628-c 17b029ed0ac34f6f8f2c1c67b238a9f0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Nosulenko Artem
048 7958918
artns@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 червня 2019 21:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 15:49
Очікувана вартість: 157 601 822,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,32%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 27 червня 2019 21:19
Enquiries until: 19 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 157 601 822 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,32 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№1). (джерело фінансування закупівлі- кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 1)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 21:16
Проект_договору_ПДР.doc
27 червня 2019 21:16
ТД ПДР №1.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 серпня 2019
UA-2019-06-27-000628-c17b029ed0ac34f6f8f2c1c67b238a9f0
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 серпня 2019 20:50
ПР3 розгляд ПДР 1 02 08 19.pdf
02 серпня 2019 20:51
Електронний підпис

Публічні документи

12 серпня 2019 15:12
довідка ДФС
12 серпня 2019 15:12
довідка МВС
26 липня 2019 09:53
спеціалісти.pdf
26 липня 2019 09:53
проект договору.pdf
26 липня 2019 09:53
мат-тех база.pdf
26 липня 2019 09:53
Ліцензія банку.pdf
26 липня 2019 09:53
довідки відгук.pdf
26 липня 2019 09:53
GRI0421OD19.pdf
26 липня 2019 09:53
тендерна пропозиція.pdf

Документи

02 серпня 2019 20:52
ПР3 розгляд ПДР 1 02 08 19.pdf
02 серпня 2019 20:52
Електронний підпис

Публічні документи

27 липня 2019 16:46
Справка_530.pdf
27 липня 2019 16:46
Заявка_530.pdf
27 липня 2019 16:46
гарантия_530.pdf
27 липня 2019 16:46
гарантия_530.pdf.(1).P7S
27 липня 2019 16:46
гарантия_530.pdf.(2).P7S
27 липня 2019 16:46
Банк_лицензия_-МТБ.pdf
27 липня 2019 16:46
13.4.лист ДІІР №1.pdf
27 липня 2019 16:46
17.3.Відгук.pdf
27 липня 2019 16:46
16.Дипломи.pdf
27 липня 2019 16:46
7.Гарантійний лист.pdf
27 липня 2019 16:46
5 Потокол засновника.pdf
27 липня 2019 16:46
1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

27 липня 2019 16:46
Доп_к_ГД_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю і конфіденційну інформацію

27 липня 2019 16:46
Доп_2_к_ГД_№1_от_05.04.19.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю і конфіденційну інформацію

27 липня 2019 16:46
ГД_1_вiд_27.06.18.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю і конфіденційну інформацію

Документи

02 серпня 2019 20:53
ПР3 розгляд ПДР 1 02 08 19.pdf
02 серпня 2019 20:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 157 250 000,00
UAH з ПДВ
157 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " 157 300 000,00
UAH з ПДВ
157 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 15:12
довідка ДФС
12 серпня 2019 15:12
довідка МВС
26 липня 2019 09:53
спеціалісти.pdf
26 липня 2019 09:53
проект договору.pdf
26 липня 2019 09:53
мат-тех база.pdf
26 липня 2019 09:53
Ліцензія банку.pdf
26 липня 2019 09:53
довідки відгук.pdf
26 липня 2019 09:53
GRI0421OD19.pdf
26 липня 2019 09:53
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2019 16:46
Справка_530.pdf
27 липня 2019 16:46
Заявка_530.pdf
27 липня 2019 16:46
гарантия_530.pdf
27 липня 2019 16:46
гарантия_530.pdf.(1).P7S
27 липня 2019 16:46
гарантия_530.pdf.(2).P7S
27 липня 2019 16:46
Банк_лицензия_-МТБ.pdf
27 липня 2019 16:46
13.4.лист ДІІР №1.pdf
27 липня 2019 16:46
17.3.Відгук.pdf
27 липня 2019 16:46
16.Дипломи.pdf
27 липня 2019 16:46
7.Гарантійний лист.pdf
27 липня 2019 16:46
5 Потокол засновника.pdf
27 липня 2019 16:46
1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

27 липня 2019 16:46
Доп_к_ГД_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю і конфіденційну інформацію

27 липня 2019 16:46
Доп_2_к_ГД_№1_от_05.04.19.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю і конфіденційну інформацію

27 липня 2019 16:46
ГД_1_вiд_27.06.18.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи містять банківську таємницю і конфіденційну інформацію

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 157 250 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
157 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 17:38
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 08:54
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:10
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 10:23
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 13:55
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 08:13
8П-1_19 ПДР1 Березівка 27,08,19.pdf укладений
28 серпня 2019 08:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Підрядника у розділі XІII «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA583808050000000026008205872 в АТ «Райффайзен банк Аваль», МФО 380805
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області від 03.10.2019 р. №2654-VII «Про внесення змін і доповнень до рішення Куяльницької сільської ради № 1341- VII від 22.12.2018р. «Про бюджет Куяльницької сільської ради Подільського району на 2019 рік») збільшити на – 1 877 950,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 877 950,00 грн Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступними рахунком: р/р 35431036095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Одеської обласної ради (КПКВК 1917461) на 2019 рік (Рішення Одеської обласної ради від 25.10.2019 р. №1100-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21.12.2018р. №913- VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік»») встановити у розмірі – 3 211 360,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 6 089 310,00 грн Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступними рахунком: р/р 35437085095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування з бюджету Одеської обласної ради (КПКВК 1917461) на 2019 рік (Рішення Одеської обласної ради від 22 лютого 2019 року № 941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік»») збільшити на 2 205 514,00 грн та встановити у розмірі – 5 416 874,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області від 04.12.2019 р. № 3138 - VII «Про внесення змін і доповнень до рішення Куяльницької сільської ради від 22.12.2018р. № 1341- VI I «Про бюджет Куяльницької сільської ради Подільського району на 2019 рік»») збільшити на – 449 984,00 грн та встановити у розмірі - 2 327 934,00грн. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, збільшити на 1 186 420,00 грн. та встановити у розмірі – 2 186 420,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 9 931 228,00 грн Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Одеської обласної ради (КПКВК 1917461) на 2019 рік (Рішення Одеської обласної ради від 25 жовтня 2019 року № 1100-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік»») збільшити на 976 099,00 грн та встановити у розмірі – 6 392 973,00 грн. 2. Фінансування з бюджету Одеської обласної ради (КПКВК 1917463) на 2019 рік (Рішення Одеської обласної ради від 25 жовтня 2019 року № 1100-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік»») збільшити на 1 953 583,00 грн та встановити у розмірі – 1 953 583,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 12 860 910,00 грн Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступними рахунком: р/р 35435017195095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області від 04.12.2019 р. № 3138 - VII «Про внесення змін і доповнень до рішення Куяльницької сільської ради від 22.12.2018р. № 1341- VI I «Про бюджет Куяльницької сільської ради Подільського району на 2019 рік»») зменшити на – 10 028,00 грн та встановити у розмірі - 2 317 906,00грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 12 850 882,00 грн Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 4 597 776,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 4 597 776,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2021року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Окнянської селищної ради Окнянського району Одеської Області на 2020 рік (Рішення Окнянської селищної ради Окнянського району Одеської Області від 28.01.2020р. №1193/23 -VII «Про внесення змін і доповнень до рішення селищної ради від 20 грудня 2019 року №1120/22-VII «Про бюджет Окнянської селищної ради Окнянського району Одеської Області на 2020 рік») встановити у розмірі – 1 953 583,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 551 359,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: р/р UA048201720344310012000095031 в ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКІЙ СЛУЖБІУКРАЇНИ, м. Київ
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 227 700,00 грн та встановити у розмірі – 5 825 476,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 7 779 059,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 6 700 000,00 грн та встановити у розмірі – 12 525 476,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 14 479 059,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Одеської обласної ради (КПКВК 1917461) на 2020 рік (Рішення Одеської обласної ради від 10.08.2020р. № 1393-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 20 грудня 2019року № 1199-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік»») встановити у розмірі – 2 439 550,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 16 918 609,00грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступними рахунком: рахунок UA498201720344320002000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 3 465 000,00 грн та встановити у розмірі – 15 990 476,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 20 383 609,00грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області від 16 квітня 2020 року № 4404 - VII «Про внесення змін і доповнень до рішення Куяльницької сільської ради від 24 грудня 2019 року № 3175-VII «Про бюджет Куяльницької сільської ради Подільського району на 2020 рік») встановити у розмірі – 1 464 332,00 грн. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 748 979,00 грн та встановити у розмірі – 16 739 455,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 22 596 920,00грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: Рахунок № UA308201720344370007000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 2 504 000,00 грн та встановити у розмірі – 19 243 455,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 25 100 920,00грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області від 16 квітня 2020 року № 4404 - VII «Про внесення змін і доповнень до рішення Куяльницької сільської ради від 24 грудня 2019 року № 3175-VII «Про бюджет Куяльницької сільської ради Подільського району на 2020 рік») збільшити на 501 028,00 грн та встановити у розмірі – 1 965 360,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 25 601 948,00грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 293,20 грн та встановити у розмірі – 19 243 161,80 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 25 601 654,80 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 05.08.2020р. № 518/од-2020 «Про внесення змін до Переліку автомобільних доріг місцевого значення, затвердженого розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 25 червня 2012 року № 632/А-2012»: Додаток до договору «Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення» викласти в наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 18 600 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 18 600 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XIІI. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до п.п. 3, п.10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» п. 5.1. розділу V. «Надання послуг» та п. 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31.12.2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2022 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 18 600 000,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) у розмірі – 18 600 000,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 18 600 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 8П-1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 18 червня 2021
Сума оплати за договором: 36 498 953,80
UAH (в тому числі ПДВ 6 083 158,97 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір №8П-1/19 від 27.08.2019р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України.