Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Machines for data processing (hardware) (laptop)
Очікувана вартість
5 106 178,00 UAH
UA-2019-06-25-002483-c e7440b25757343d2ac9fd7cbe845516b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Zimenko Lyudmila
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 22:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 15:43
Очікувана вартість: 5 106 178,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 530,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 25 червня 2019 17:30
Enquiries until: 19 липня 2019 22:00
Complaints submission until: до 25 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2019 22:00

Information

Estimated total value: 5 106 178 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 531 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної , сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
364 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

laptop
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару але з урахуванням: оплата здійснюється відповідно до статті 23 та 49 Бюджетного кодексу України, та відповідно до п.3.3 розділу 3 Проекту Договору де зазначено "Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений Товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії Товару" Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання прописане під ноутбук Dell Vostro 3568
Дата подання: 25 червня 2019 18:49
Дата відповіді: 25 червня 2019 18:58
Шановний Замовнику, хочемо ЗНОВУ звернути Вашу увагу, що технічне завдання вказує лише на одну модель виробника DELL, а саме Dell Vostro 3568. Ми вважаємо, це вже не схоже на помилку, та просимо Вас внести зміни до тендерної документації, щоб збільшити кількість потенційних учасників та створити конкурентно спроможне середовище. Просимо Вас дати можливість постачати обладнання як зі зйомним, так з інтегрованим акумулятором. Шановний Тендерний комітет, просимо Вас прийняти до розгляду дану вимогу, або більш детально переглянути технічне завдання, що дозволить запропонувати Вам більш широкий асортимент та якісніше обладнання. Дякую Вам за увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Технічне завдання прописане під ноутбук Dell Vostro 3568
Дата подання: 26 червня 2019 12:08
Дата відповіді: 26 червня 2019 12:27
Шановний замовнику! Хочемо нагадати, про Вашу закупівлю UA-2019-05-21-002644-a, в якій прийняли участь лише два учасника, з однаковими ноутбуками (на який ми як раз вказуємо у запитанні). Беручи до уваги, що на ринку України, представлені всі відомі світові бренди такі як Lenovo, Acer, HP які мають чудові рішення для освіти, виникає запитання, чому ваше технічне завдання яке повнно відповідати твердженню "у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені", не дає можливість створити конкуренцію. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в Додатку 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги міститься примітка: "Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробника слід розуміти «або еквівалент»., також в п.6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено "Усі посилання у Додатку 4 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент" та відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником з урахуванням, що усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Будь ласка приймайте участь.
тендерне забезпечення
Дата подання: 27 червня 2019 12:08
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:49
чи потрібно тендерне забезпечення? за формоб прозорро - воно відсутнє, а в тексті фігурує
Відповідь: Доброго дня, керуватися інформацією, що зазначена в Тендерній документації, стосовно відтворення інформації в системі, звернулися до спеціалістів системи, дякуємо за питання.
Надати в складі пропозиції довідку чинну на момент подання пропозиції.
Дата подання: 27 червня 2019 15:11
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:08
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Надати в складі пропозиції довідку чинну на момент подання пропозиції. прошу пояснити довідка повинна бути складена учасником в довільній формі? чи необхідно надати довідку видану уповноваженим на це органом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня, відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника.
Технічні вимоги
Дата подання: 02 липня 2019 12:05
Дата відповіді: 04 липня 2019 12:38
Доброго дня. Прохання надати вичерпні роз'яснення з наступних технічних вимог до ноутбуків: 1. Батарея Зйомна - практично усі ноутбуки мають зйомну батарею, проте деякі з них потребують зняття нижньої кришки ноутбука для її виймання/заміни. Чи вважатиметься такий варіант таким, що відповідає вимозі? 2. Вимога стосовно портів VGA / HDMI - більшість сучасних ноутбуків обладнано лише портом HDMI. Чи розлядатиме Замовник як такий, що відповідає вимогам, ноутбук із HDMI портом + адаптер HDMI-VGA у комплекті постачання? 3. Стосовно батареї - Літій-іонна, 4-осередкова 40 Вт * ч. Є змога запропонувати ноутбуки, що мають ємність батареї більше 40 Вт * г, проте мають меншу кількість комірок. Крім цього, мають час автономнох роботи до більш ніж 10 годин. Але через дану вимогу вони формально не відповідають вимозі, оскільки вона описана не корректно та під одного виробника. Чи розглядатиме Замовник ноутбуки із меншою кількістю комірок, але більшої ємності? Також, за можливості, варто переформулювати дану вимогу, вказавши необхідний час автономної роботи (до- або не менше годин), оскільки різні ноутбуки мають різне енергоспоживання, залежно від конфігурації та відповідно час автономної роботи залежить від двох параметрів - енергоспоживання та ємність батареї, а не лише від другого. А кількість комірок взагалі вимагати не корректно, оскільки комірки бувають різної ємності. Дякуємо за вичерпну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. Ваші зауваження, питання та пропозиції направлені до відділу технічного нагляду, котрий вивчає технічну частину предмета закупівлі та надає на оприлюднення, після отримання, уповноваженою особою, інформації щодо вищезазначених питань будуть надані відповіді або внесені зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 липня 2019
UA-2019-06-25-002483-ce7440b25757343d2ac9fd7cbe845516b
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Учасник Документи Рішення
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу” Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 11:21
налоговая ноуты.pdf
08 серпня 2019 12:10
для гум пол 0808.jpg
08 серпня 2019 12:10
для гум пол 0808-2.jpg
06 серпня 2019 17:56
оновлена пропозиція.pdf
25 липня 2019 17:54
Електронний підпис
25 липня 2019 17:54
Електронний підпис
25 липня 2019 17:54
Скан 25 июля 2019 г. (2).pdf
25 липня 2019 13:11
Електронний підпис
25 липня 2019 13:11
Електронний підпис
25 липня 2019 13:11
VOSTRO_3581_лист_08.07.2019.pdf
25 липня 2019 13:11
3581_declaration.pdf
25 липня 2019 13:10
3581_certificate_Ukrsepro.pdf
25 липня 2019 13:10
microsoft.pdf
25 липня 2019 13:10
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
25 липня 2019 13:10
inquiry_print.pdf
25 липня 2019 13:10
G0719-4382-GL_tender.pdf
25 липня 2019 13:10
AEPCertificate давидова.jpg
25 липня 2019 13:10
Свідотство ПДВ.pdf
25 липня 2019 13:10
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
25 липня 2019 13:10
окпо.pdf
25 липня 2019 13:10
накази.pdf
25 липня 2019 13:10
Лицензия с эцп.pdf
25 липня 2019 13:10
КВНЗ ДАНО видгук.pdf
25 липня 2019 13:10
ИНН Жукова цветной.pdf
25 липня 2019 13:10
давидова перевод.pdf
25 липня 2019 13:10
Гос рег + ндс.pdf
25 липня 2019 13:10
антикор программа.jpg
25 липня 2019 13:10
3021 -Проект договору.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 19:18
Електронний підпис
26 липня 2019 19:18
Електронний підпис
26 липня 2019 19:15
Статут 2019 р. .pdf
26 липня 2019 19:15
аналогічний договір.pdf
26 липня 2019 19:15
проект договору.pdf
26 липня 2019 19:15
копія паспорта 1-6.pdf
26 липня 2019 19:15
протокол + наказ.pdf
26 липня 2019 19:15
Опис 2019р. .pdf
26 липня 2019 19:15
лист підтвердження .pdf
26 липня 2019 19:15
Довідка.zip
26 липня 2019 19:15
Довідка (1).zip
26 липня 2019 19:15
3581_certificate_Ukrsepro (1).pdf
26 липня 2019 19:15
Майкрософт.pdf
26 липня 2019 19:15
3581_declaration.pdf
26 липня 2019 19:15
VOSTRO_3581_лист_08.07.2019.pdf
26 липня 2019 19:15
авторизація.PDF
26 липня 2019 19:15
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 5 105 318,40
UAH з ПДВ
5 054 234,64
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу” 5 088 720,00
UAH з ПДВ
5 063 189,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 11:21
налоговая ноуты.pdf
08 серпня 2019 12:10
для гум пол 0808.jpg
08 серпня 2019 12:10
для гум пол 0808-2.jpg
06 серпня 2019 17:56
оновлена пропозиція.pdf
25 липня 2019 17:54
Електронний підпис
25 липня 2019 17:54
Електронний підпис
25 липня 2019 17:54
Скан 25 июля 2019 г. (2).pdf
25 липня 2019 13:11
Електронний підпис
25 липня 2019 13:11
Електронний підпис
25 липня 2019 13:11
VOSTRO_3581_лист_08.07.2019.pdf
25 липня 2019 13:11
3581_declaration.pdf
25 липня 2019 13:10
3581_certificate_Ukrsepro.pdf
25 липня 2019 13:10
microsoft.pdf
25 липня 2019 13:10
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
25 липня 2019 13:10
inquiry_print.pdf
25 липня 2019 13:10
G0719-4382-GL_tender.pdf
25 липня 2019 13:10
AEPCertificate давидова.jpg
25 липня 2019 13:10
Свідотство ПДВ.pdf
25 липня 2019 13:10
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
25 липня 2019 13:10
окпо.pdf
25 липня 2019 13:10
накази.pdf
25 липня 2019 13:10
Лицензия с эцп.pdf
25 липня 2019 13:10
КВНЗ ДАНО видгук.pdf
25 липня 2019 13:10
ИНН Жукова цветной.pdf
25 липня 2019 13:10
давидова перевод.pdf
25 липня 2019 13:10
Гос рег + ндс.pdf
25 липня 2019 13:10
антикор программа.jpg
25 липня 2019 13:10
3021 -Проект договору.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 19:18
Електронний підпис
26 липня 2019 19:18
Електронний підпис
26 липня 2019 19:15
Статут 2019 р. .pdf
26 липня 2019 19:15
аналогічний договір.pdf
26 липня 2019 19:15
проект договору.pdf
26 липня 2019 19:15
копія паспорта 1-6.pdf
26 липня 2019 19:15
протокол + наказ.pdf
26 липня 2019 19:15
Опис 2019р. .pdf
26 липня 2019 19:15
лист підтвердження .pdf
26 липня 2019 19:15
Довідка.zip
26 липня 2019 19:15
Довідка (1).zip
26 липня 2019 19:15
3581_certificate_Ukrsepro (1).pdf
26 липня 2019 19:15
Майкрософт.pdf
26 липня 2019 19:15
3581_declaration.pdf
26 липня 2019 19:15
VOSTRO_3581_лист_08.07.2019.pdf
26 липня 2019 19:15
авторизація.PDF
26 липня 2019 19:15
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 5 054 234,64
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 17:35

Документи

06 серпня 2019 17:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
5 054 234,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 17:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 11:34
Договір 01250-НУШ19 від 21.08.2019.pdf укладений
21 серпня 2019 11:33
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 11:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 054 234,64
UAH (в тому числі ПДВ 842 372,44 UAH)