Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-05 Київ-Одеса-пішохідний перехід на км 463+240
Очікувана вартість
15 751 563,00 UAH
UA-2019-06-24-000788-a f540f5135fdc44b687457a5f1b96f0f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 11:18
Очікувана вартість: 15 751 563,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 757,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78757.82 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-05 Київ-Одеса-пішохідний перехід на км 463+240
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", та від 23.04.2014р. № 117(із змінами) "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2В) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3)) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2019 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 19:45
зміни до ТД.docx
08 липня 2019 19:45
Тендерна документація (зі змінами).docx
08 липня 2019 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 19:45
зміни до ТД.docx
08 липня 2019 19:45
Тендерна документація (зі змінами).docx
24 червня 2019 12:06
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо недискримінації учасників
Дата подання: 27 червня 2019 22:37
Дата відповіді: 02 липня 2019 11:54
Вимоги ТД обмежують кількість учасників тому що потребують участі тільки монтажних організацій, тому що відповідно ТД Учасник повинен показати наявність працівників відповідної кваліфікації та матеріально технічної бази для монтажу саме на цьому підприємстві, а також підтвердити досвід виконання таким підприємством. З іншого боку такий виклад ТД не дає змогу бути учасником спеціалізованим заводам-виробникам, але вочевидь для виробництва мостів повинні залучатися саме спеціалізовані заводи металоконструкцій, які повинні мати відповідну матеріально технічну базу. Таке упереджене ставлення порушує принцип статті 3 «недискримінації учасників» Закону України "Про публічні закупівлі". Тому що учасник, який є спеціалізованим заводом виробником міг би повноцінно стати учасником, якщо матиме можливість залучати до робіт субпідрядника – монтажну організацію. Просимо підтвердити таку можливість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт /послуг)» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - «…учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 8.»

Для підтвердження відповідності учасників встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, допускається подавати дані від субпідрядника по формах таблиць 1,2,3 Додатку №3, долучивши до пропозиції Учасника згоду субпідрядника на участь в тендері, оформлену в довільній формі.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 27 червня 2019 22:39
Дата відповіді: 02 липня 2019 11:55
П. 2. Додатку 3 Тендерної документації вимагає надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно вимог тендерної документації ми плануємо залучати працівників субпідрядника для виконання монтажних робіт. Просимо підтвердити можливість вказувати у довідці працівників субпідрядника (монтажної організації). В такому разі для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників будуть надані наступні документи на кожну особу ВІД СУБПІДРЯДНИКА: 1. Для штатних працівників - копії наказів про призначення на посаду та копії трудових книжок. 2. Для працівників залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт /послуг)» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - «…учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 8.»

Для підтвердження відповідності учасників встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, допускається подавати дані від субпідрядника по формах таблиць 1,2,3 Додатку №3, долучивши до пропозиції Учасника згоду субпідрядника на участь в тендері, оформлену в довільній формі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельне Підприємство "Мостострой" 14 902 159,04
UAH з ПДВ
14 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ 15 490 000,00
UAH з ПДВ
14 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Південьтрансбуд 15 751 563,00
UAH з ПДВ
14 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 11:27
Електронний підпис
16 липня 2019 11:19
Лист РДС.pdf
16 липня 2019 11:17
ЛК2-1(4-5) ЛК8-1,ПВР8,ЗВВ8.pdf
16 липня 2019 11:17
ЛК2-2(1-4) ПВР,ЗВВ.pdf
16 липня 2019 11:17
ПВР2-1.pdf
16 липня 2019 11:17
ЛК2-1-(1-3).pdf
16 липня 2019 11:17
ДЦ.pdf
15 липня 2019 20:52
Дог_ціна1стор.jpg
15 липня 2019 20:52
Дог_ціна2стор.jpg
15 липня 2019 20:52
Лист.pdf
15 липня 2019 20:52
Гарантия_4256.zip
15 липня 2019 20:52
Licence.zip
15 липня 2019 20:52
Dovirenist_Ryzhiy.zip
15 липня 2019 20:52
Мостострой Статут.pdf
15 липня 2019 20:52
Мостострой Ліцензія.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 20:16
Електронний підпис
25 липня 2019 19:41
Оригінал довідки МВС
16 липня 2019 11:54
Електронний підпис
16 липня 2019 11:53
відгук 2017.jpg
16 липня 2019 11:53
відгук 2016.pdf
16 липня 2019 11:53
Видатові МАСТ5.png
16 липня 2019 11:53
видаткові МАСТ4.png
16 липня 2019 11:52
видаткові МАСТ3.pdf
16 липня 2019 11:52
видаткові МАСТ2.pdf
16 липня 2019 11:52
видаткові МАСТ.pdf
16 липня 2019 11:52
трудовіе книжки УСМ.7z
16 липня 2019 11:52
_техника УСМ.7z
16 липня 2019 11:52
Прац 5.pdf
16 липня 2019 11:52
Прац 4.pdf
16 липня 2019 11:52
Прац 3.pdf
16 липня 2019 11:52
Прац.pdf
16 липня 2019 11:52
Прац 2.pdf
16 липня 2019 11:52
Непоп_трудовая.pdf
16 липня 2019 11:52
Коваль_трудовая.pdf
16 липня 2019 11:52
Фёдоров_трудовая.pdf
16 липня 2019 11:52
авто 4.pdf
16 липня 2019 11:52
авто 3.pdf
16 липня 2019 11:52
Голуб_трудовая.pdf
16 липня 2019 11:52
28_УСК працівники.pdf
16 липня 2019 11:52
Договір Маст-буд_2017.pdf
16 липня 2019 11:52
Договір Маст-буд_2016.pdf
16 липня 2019 11:52
Договір Маст-буд_2015.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 11:44
Довідка 4-ОПП.pdf
16 липня 2019 11:44
Статут.pdf
16 липня 2019 11:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 липня 2019 11:44
Додаток _ 4. 4.pdf
16 липня 2019 11:44
Додаток _ 4. 2.pdf
16 липня 2019 11:44
Додаток _ 4. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельне Підприємство "Мостострой"

ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ

ТОВ Південьтрансбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельне Підприємство "Мостострой"
#31317397
Відхилено 14 149 999,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 18:11
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ
#01412868
Переможець 14 150 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 18:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 18:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ
#01412868
14 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2019 18:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 17:33
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:31
ДУ №8 до БДР 133-08-19.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 12:24
ДУ №7 до БДР 133-08-19.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 12:19
ДУ №6 до БДР 133-08-19..pdf зміни до договору
22 вересня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 14:33
ДУ №5 до БДР 133-08-19.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 20:53
ДУ №4 до БДР 133-08-19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:50
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 13:00
ДУ №3 до БДР 133-08-19.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 12:59
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 18:17
ДУ №2 до БДР 133-08-19.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 18:16
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 12:43
ДУ №1 до БДР 133-08-19.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 12:42
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 17:11
№ БДР-133-08-19.pdf укладений
08 серпня 2019 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.1.1., 5.1., Розділу 14, 15, Додатку №1 Договору та доповнено Договір Додатком №3
Номер договору про закупівлю: БДР-133/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-133/08-19 від 08.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-133/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору підряду №БДР-133/08-19 від 08.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 1.2., 5.4. та Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-133/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору підряду №БДР-133/08-19 від 08.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1. Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-133/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору підряду №БДР-133/08-19 від 08.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-133/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору підряду №БДР-133/08-19 від 08.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-133/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-133/08-19 від 08.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-133/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до Договору №БДР-133/08-19 від 08.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-133/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8 до Договору №БДР-133/08-19 від 08.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 736 981,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 789 496,93 UAH)