Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексний проект «Сватівського районного територіального медичного об’єднання», який включає в себе: «Капітальний ремонт приміщення терапевтичного відділення розташоване у будівлі неврологічного відділення за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11» Коригування; «Капітальний ремонт приміщення терапевтичного відділення розташоване у будівлі головного корпуса за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11» Коригування; «Капітальний ремонт приміщення поліклінічного відділення розташоване у будівлі головного корпусу за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11» Коригування; «Капітальний ремонт приміщення харчоблоку знаходиться за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11» Коригування; «Капітальний ремонт приміщення моргу знаходиться за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11». Коригування
Очікувана вартість
13 489 070,00 UAH
UA-2019-06-24-000128-a fe7ffd9766604c20a72a116166c6dd73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Минка Ірина Олександрівна

+380669132084 rtmo.svt.lg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СВАТІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СВАТІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42974427
Місцезнаходження: 92600, Україна , Луганська обл., місто Сватове, провулок Промисловий, будинок 11
Контактна особа: Минка Ірина Олександрівна
+380669132084
rtmo.svt.lg@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 09:19
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 09:19
Початок аукціону: 10 липня 2019 14:16
Очікувана вартість: 13 489 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 445,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67445.35 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комплексний проект «Сватівського районного територіального медичного об’єднання», який включає в себе: «Капітальний ремонт приміщення терапевтичного відділення розташоване у будівлі неврологічного відділення за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11» Коригування; «Капітальний ремонт приміщення терапевтичного відділення розташоване у будівлі головного корпуса за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11» Коригування; «Капітальний ремонт приміщення поліклінічного відділення розташоване у будівлі головного корпусу за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11» Коригування; «Капітальний ремонт приміщення харчоблоку знаходиться за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11» Коригування; «Капітальний ремонт приміщення моргу знаходиться за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11». Коригування (фінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92602, Україна, Луганська область, м. Сватове, пров. Промисловий, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 09:15
ТД кап. ремонт будівель.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-26-000020 ● 76e2afe40af14afbb55d6645e282f251
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2019 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
25.06.2019 № 29
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.06.2019 № 29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-24-000128-a 24.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерну документацію по предмету закупівлі: Комплексний проект «Сватівського районного територіального медичного об’єднання», який включає в себе: «Капітальний ремонт приміщення терапевтичного відділення розташоване у будівлі неврологічного відділення за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11». Коригування; «Капітальний ремонт приміщення терапевтичного відділення розташоване у будівлі головного корпуса за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11». Коригування; «Капітальний ремонт приміщення поліклінічного відділення розташоване у будівлі головного корпусу за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11». Коригування; «Капітальний ремонт приміщення харчоблоку знаходиться за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11». Коригування; «Капітальний ремонт приміщення моргу знаходиться за адресою: 92602, Луганська обл., м. Сватове, пров. Промисловий, 11». Коригування ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45453000-7 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт внутрішніх приміщень) було розглянуто 02.07.2018 на засіданні Робочої групи з питань ініціювання, підготовки та реалізації проектів, що підтримуються Європейським інвестиційним банком та схвалено, як таку, що відповідає додатковим вимогам і особливостям, які встановлені посібником «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами» відповідно до витягу з протоколу, що додається.

2019-06-27 15:12:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІСТВУД-УКРАЇНА" 13 412 191,17
UAH з ПДВ
13 412 191,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" 13 489 010,00
UAH з ПДВ
13 489 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 14:55
Довідка.zip
15 липня 2019 14:55
несудимість.pdf
08 липня 2019 20:21
Електронний підпис
08 липня 2019 20:17
Кошторис-2.pdf
08 липня 2019 20:17
Кошторис-1.pdf
08 липня 2019 20:17
Статут.pdf
08 липня 2019 20:17
Розрахунок зар.плати.pdf
08 липня 2019 20:17
Протокол 2-2019.pdf
08 липня 2019 20:17
Проект договору.pdf
08 липня 2019 20:17
ПДВ.pdf
08 липня 2019 20:17
Паспорт директор.pdf
08 липня 2019 20:17
Наказ директор.pdf
08 липня 2019 20:17
Ліцензія Іствуд.pdf
08 липня 2019 20:17
Кошторис Сватове.rar
08 липня 2019 20:17
Звітність.pdf
08 липня 2019 20:17
Гарантія.zip
08 липня 2019 20:17
15. Обороти.pdf
08 липня 2019 20:17
14. План фінансування.pdf
08 липня 2019 20:17
13. Упововажена особа.pdf
08 липня 2019 20:17
10. Довкілля.pdf
08 липня 2019 20:17
8. Звіт.pdf
08 липня 2019 20:17
7. Працівники.pdf
08 липня 2019 20:17
6. Обладнання.pdf
08 липня 2019 20:17
4. Субпідрядник.pdf
08 липня 2019 20:17
3. Пакт про згоду.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 19:47
Статут.pdf
05 липня 2019 19:47
Виписка.pdf
05 липня 2019 19:47
Довідка банку.pdf
05 липня 2019 19:47
Тендер.pdf
05 липня 2019 19:47
Протокол.pdf
05 липня 2019 19:47
ПДВ.pdf
05 липня 2019 19:47
Наказ.pdf
05 липня 2019 19:47
Опис.pdf
05 липня 2019 19:47
гарантия.zip
05 липня 2019 19:47
смета.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІСТВУД-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІСТВУД-УКРАЇНА"
#37416170
Переможець 13 412 191,17
UAH з ПДВ
15 липня 2019 10:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ІСТВУД-УКРАЇНА" #37416170

№ рішення у справі

73-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІСТВУД-УКРАЇНА"
#37416170
13 412 191,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 13:08
д у _ 4 ис.PDF зміни до договору
16 липня 2021 13:06
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 12:56
ду 3 ис.PDF зміни до договору
29 січня 2021 18:11
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 17:07
ДУ _2 и.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 14:50
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 13:14
ДУ 1 підряд.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 13:13
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 12:01
Договір укладений
29 липня 2019 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт до 01.02.2021 року, зміни в додатку 2, додатку 3 та п. 20 договору
Номер договору про закупівлю: 35/07-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 35/07-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зтерміну дії договору до 31.10.2021 р.зміна графіку виконання робіт та плану фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 35/07-П
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміна виконання робіт , зміна терміна дії договору , узгодження календарного графіка виконання робіт та плану фінансування виконаних робіт. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 35/07-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML