Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Перемоги, ПВ-2032, ПВ-2079, ПВ-2031, ПВ-2993, ПВ-2259, ПВ-2141, ПВ-2621, ПВ-2585, ПВ-2585/1, ПВ-2229, ПВ-2513, ПВ-2926, ПВ-2926/1, ПВ-2085, ПВ-2881, ПВ-2882, ПВ-2927, ПВ-2221, ПВ-2568, ПВ-8045, ПВ-8233, ПВ-8810, ПВ-8033, ПВ-8797, ПВ-8145, ПВ-8139, ПВ-8091, ПВ-7662, ПВ-8703, ПВ-8968, ПВ-8968/1 у Шевченківському, Солом'янському та Святошинському районах м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
37 664 886,80 UAH
UA-2019-06-20-001860-b 0b8e5fc1a83c4d969f2ecd158a580b99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 14:14
Очікувана вартість: 37 664 886,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 188 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Перемоги, ПВ-2032, ПВ-2079, ПВ-2031, ПВ-2993, ПВ-2259, ПВ-2141, ПВ-2621, ПВ-2585, ПВ-2585/1, ПВ-2229, ПВ-2513, ПВ-2926, ПВ-2926/1, ПВ-2085, ПВ-2881, ПВ-2882, ПВ-2927, ПВ-2221, ПВ-2568, ПВ-8045, ПВ-8233, ПВ-8810, ПВ-8033, ПВ-8797, ПВ-8145, ПВ-8139, ПВ-8091, ПВ-7662, ПВ-8703, ПВ-8968, ПВ-8968/1 у Шевченківському, Солом'янському та Святошинському районах м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м.Київ. просп. Перемоги, ПВ-2032, ПВ-2079, ПВ-2031, ПВ-2993, ПВ-2259, ПВ-2141, ПВ-2621, ПВ-2585, ПВ-2585/1, ПВ-2229, ПВ-2513, ПВ-2926, ПВ-2926/1, ПВ-2085, ПВ-2881, ПВ-2882, ПВ-2927, ПВ-2221, ПВ-2568, ПВ-8045, ПВ-8233, ПВ-8810, ПВ-8033, ПВ-8797, ПВ-8145, ПВ-8139, ПВ-8091, ПВ-7662, ПВ-8703, ПВ-8968, ПВ-8968/1 у Шевченківському, Солом'янському та Святошинському районах м.Києва.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 17:00
Тендерна документація зі змінами від 31.07.2019 з закресленнями.doc
06 серпня 2019 17:00
повідомлення учасникам від 06.08.2019.pdf
06 серпня 2019 17:00
Тендерна документація зі змінами від 06.08.2019.doc
31 липня 2019 17:00
Тендерна документація зі змінами від 31.07.2019.doc
29 липня 2019 17:30
Тендерна документація зі змінами від 29.07.2019.doc
03 липня 2019 15:48
Тендерна документація зі змінами від 03.07.2019.doc
20 червня 2019 18:57
Тендерна документація.doc
31 липня 2019 17:00
Тендерна документація зі змінами від 29.07.2019 з закресленнями.doc
31 липня 2019 17:00
Повідомлення учасникам від 31.07.2019.pdf
29 липня 2019 17:30
Тендерна документація зі змінами від 03.07.2019 з закресленнями.doc
29 липня 2019 17:30
Повідомлення учасникам від 29.07.2019.pdf
03 липня 2019 15:49
Тендерна документація з закресленнями.doc
03 липня 2019 15:49
Повідомлення учасникам.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 26 червня 2019 11:19
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:11
1) Прошу надати у письмовому вигляді всі чотири (чи всі наявні) Типові перерізи вулиць для розрахунку, із вказанням параметрів вулиць та опор. (Для прикладу, інформація для кожної ділянки має містити: Ширина вулиці / кількість полос / розташування опор / крок опор / висота опори / висота кронштейнів / довжина кронштейнів / відступ опор від кромки дороги / чи можна змінювати висоту опор та кронштейнів? (зараз для великих кроків немає рішення, яке все задовольняє, TI=12, що більше, ніж 10). 2) Прошу надати креслення в електронній формі (з вказанням одиничного розміру на кресленні, масштабу) запланованої ділянки дороги із вказанням червоних ліній робіт. 3) Прошу погодити Клас дороги по освітленню А3 (1,2 кд/кв.м.) або інший. 4) Чи можлива заміна подвійних кронштейнів одинарними? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
2) Повідомляємо, що КП «Київміськсвітло» не є розпорядником містобудівної документації, тому не маємо компетенції надавати креслення запланованої ділянки дороги.
3) До компетенції КП «Київміськсвітло» не належить погоджування класу дороги по освітленню А3 (1,2 кд/кв.м.) або інший.
4) Заміна подвійних кронштейнів одинарними, зміна висоти опор та кронштейнів є неможливим, у зв’язку з тим, що згідно ДБН А.2.2-3:2014 роботи з капітального ремонту не передбачають зміну геометричних розмірів об’єкту на якому виконуються роботи. Також, це змінить архітектурно-проектне рішення, що є неможливим для даного об’єкту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-001860-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:41761319
jhgjg
ytgfuyty
Скасована
Дата: 27 червня 2019 09:31
Причина: проба
Номер вимоги: UA-2019-06-20-001860-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІВВ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:41761319
Дата подання: 27 червня 2019 13:12
Вимога
про внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:27
Шановний учасник!

На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
по першому пункту:
Відповідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Діючі нормативно-правові акти в сфері будівництва передбачають зазначення в проектно-кошторисній документації по об’єкту будівництва конкретних типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання тощо.
Отже, зазначення конкретного типу, марки обладнання, виробу, найменування заводу-виготовлювача обладнання в дефектних актах на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення обґрунтоване вимогами до виготовлення проектної документації, тому в тендерній документації КП «Київміськсвітло» при оголошенні закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення обов’язково передбачається можливість використання еквіваленту, що відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що в додатку 1 до тендерної документації, а саме в примітках, передбачено, що «Усі назви виробників, торговельних марок, моделей, фірм, конструкцій, патентів, джерел походження, які зазначені у технічному завданні, читати в редакції з додаванням виразу «або еквівалент»».
Що стосується невідповідності світильників ITW SYSTEMS PARK LED в частині ступеня захисту оптичного та електричного блоку не нижче IP65 повідомляємо, що відповідно до паспорту на світильник та протоколу випробувань, наданого виробником, вказані світильники мають ступень захисту оптичного та електричного блоку IP65.
по другому пункту:
Умовами закупівлі передбачена саме така вимога.
по третьому пункту:
Рішенням Київської міської ради від 18.12.2018р. № 461/6512 було затверджено Комплексну міську цільову програму “Електрона Столиця”, згідно якого передбачено впровадження єдиної уніфікованої системи управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва. Відповідно до п. 6.1 даної програми визначено захід – Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва та виконавця/співвиконавця заходу - КП «Інформатика».
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій» (зі змінами та доповненнями) КП «Київміськсвітло» зобов’язане надавати на погодження технічні завдання (технічні вимоги) до початку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, в тому числі пов’язаних із керуванням засобами освітлення (мережами зовнішнього освітлення) до Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
Відповідно до інформації, наданої Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) в м. Києві впроваджується нова система керування мережами зовнішнього освітлення по лініям електроживлення (PLC (Power line Communication)) від Seak Energetics.
Система керування, якою оснащені світлодіодні світильники, що встановлюються в межах капітальних ремонтів мереж зовнішнього освітлення, що здійснює КП «Київміськсвітло» повинна бути сумісна з програмно-апаратним комплексом управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва, що впроваджується.
по четвертому пункту:
Відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
по п’ятому та шостому пунктах:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

27 червня 2019 13:02
Протокол 10.243-2017.jpg
27 червня 2019 13:03
37,664.pdf

Документи

02 липня 2019 16:21
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-20-001860-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МІКС ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:40946026
Дата подання: 04 липня 2019 11:58
Скарга на умови тендерної документації
Встановлення наявності порушень в закупівлі та вжиття заходів по їх усуненню
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 09 липня 2019 23:22
рішення від 09.07.2019 № 9069 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 23:21
рішення від 25.07.2019 № 10052.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 22:53

Документи подані скаржником

04 липня 2019 11:58
1._протокол.pdf
04 липня 2019 11:58
3._копiя_довiдки_ТПП.pdf
04 липня 2019 11:58
4.__37_664_866,_80_грн.pdf
04 липня 2019 11:58
Платіжка 2463.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 37 449 872,36
UAH з ПДВ
37 449 872,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА" 37 650 100,56
UAH з ПДВ
37 650 100,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху 37 660 000,00
UAH з ПДВ
37 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 37 664 805,00
UAH з ПДВ
37 664 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 18:34
Електронний підпис
22 серпня 2019 18:27
МВС.pdf
22 серпня 2019 18:25
ДФС.pdf
14 серпня 2019 14:13
Електронний підпис
14 серпня 2019 13:59
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 7.pdf
14 серпня 2019 13:59
7. ДОВІДКА про Учасника.pdf
14 серпня 2019 13:59
6.Статут 2017.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Статут 2016.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Витяг.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Протокол №2.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Наказ №1.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Наказ №2.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Протокол №1.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Опис 2017 355936830678.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Опис 2016 425932254099.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2019 13:58
6.Витяг з Протоколу №1.pdf
14 серпня 2019 13:58
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 11:56
Електронний підпис
13 серпня 2019 11:55
Статут.pdf
13 серпня 2019 11:55
рішення учасника 02 19.pdf
13 серпня 2019 11:55
Опис.pdf
13 серпня 2019 11:55
Ліцензія.pdf
13 серпня 2019 11:55
листи та довідки.pdf
13 серпня 2019 11:55
Лист-відгук.pdf
13 серпня 2019 11:55
Додатки.pdf
13 серпня 2019 11:55
Додатки 3.pdf
13 серпня 2019 11:55
додатки 2.pdf
13 серпня 2019 11:55
Відомості ЄДР.pdf
13 серпня 2019 11:55
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2019 11:55
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 22:44
Електронний підпис
13 серпня 2019 22:39
сертификат_ИСО_9001-2015_18.pdf
13 серпня 2019 22:39
опис внесення змін.pdf
13 серпня 2019 22:39
ліцензія_Д-БР_АБІУ.pdf
13 серпня 2019 22:39
дозвіл ДержПраці.pdf
13 серпня 2019 22:38
довідка працівники.pdf
13 серпня 2019 22:38
довідка досвід.pdf
13 серпня 2019 22:38
виписка ТОВ Д-БР.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 15:21
Електронний підпис
14 серпня 2019 15:19
Пропозиція2.7z
14 серпня 2019 15:19
Пропозиція1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"

ТОВ Дорекс-Безпека руху

ТОВ Євро Знак

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 37 449 872,36
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
37 449 872,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:00
ЗВІТ.pdf укладений
03 січня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:47
ДУ №1 від 27.12.2019 р. до Дог. №61-КР від 02.09.2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 13:35
Договір №61-КР від 02.09.2019.pdf укладений
03 вересня 2019 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 36904566,09 (Тридцять шість мільйонів дев'ятсот чотири тисячі п'ятсот шістдесят шість грн. 09 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 6150761,01 (Шість мільйонів сто п'ятдесят тисяч сімсот шістдесят одна грн. 01 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 36904566,09 (Тридцять шість мільйонів дев'ятсот чотири тисячі п'ятсот шістдесят шість грн. 09 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 6150761,01 (Шість мільйонів сто п'ятдесят тисяч сімсот шістдесят одна грн. 01 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 61-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 36 904 566,09
UAH (в тому числі ПДВ 6 150 761,01 UAH)