Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-06-14-002488-b ce81fb3b5cd140afae384356793b21a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інеса Ігорівна Чечотка

+380462238170 msp@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський міський стоматологічний центр» Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05519468
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., М.ЧЕРНІГІВ, ДЕСНЯНСЬКИЙ Р-Н , ПРОСП. ПЕРЕМОГИ БУД. 154
Контактна особа: Інеса Ігорівна Чечотка
+380462238170
msp@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:30
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, Проспект Перемоги 154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:02
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
14 червня 2019 15:02
протокол щодо початку відкритих торгів .pdf
14 червня 2019 15:02
проект договору підряду 2019.docx
14 червня 2019 15:02
тд 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000052 ● bfc7ca1c259b4a99b91252dd4ebe4864
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.06.2019 № 39
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 18.06.2019 № 39

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-06-14-002488-b 14.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-14-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.02.2020 № 10
Чернігів
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзацу четвертого пункту четвертого Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 17 лютого 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-06-14-002488-b, UA-2019-09-12-001918-b, UA-2019-11-21-000816-b здійснені комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський міський стоматологічний центр» Чернігівської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

2020-02-14 12:43:48


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кобища Олександр Михайлович 269 935,00
UAH з ПДВ
267 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Романченко Павло Віталійович 270 000,00
UAH з ПДВ
267 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 15:31
ГАРАНТІЯ.pdf
03 липня 2019 12:16
Електронний підпис
03 липня 2019 11:30
Смета после тендера.zip
02 липня 2019 15:42
Договор Аналог.pdf
26 червня 2019 12:09
Електронний підпис
26 червня 2019 12:09
Електронний підпис
25 червня 2019 18:16
Електронний підпис
25 червня 2019 18:06
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2019 12:39
Тех Вимоги Дод3.pdf
27 червня 2019 12:39
МТБ квадіфікація Дод 1.pdf
27 червня 2019 12:39
договір дод 4.pdf
27 червня 2019 12:39
довідки дод 2_6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кобища Олександр Михайлович

ФОП Романченко Павло Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кобища Олександр Михайлович
#3204111072
Переможець 267 235,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 10:34

Документи

03 липня 2019 10:34
Електронний підпис
01 липня 2019 13:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кобища Олександр Михайлович
#3204111072
267 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 10:34
Електронний підпис
01 липня 2019 13:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 15:04
Звіт про виконання договоруpdf.pdf укладений
12 грудня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 11:57
Договір підряду 234.pdf укладений
18 липня 2019 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 267 235,00
UAH