Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Договор на постачання нафтопродуктів, код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92, бензин А-95 та скраплений газ)
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2019-06-14-001466-b 5e36b1bb7b4d4033bddd5994f17701c1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Василівна Максимова

+380960505542 maksimova.bukhgalter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ №5 ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 38008907
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, с. Липці, вул. Пушкінська, буд.109
Контактна особа: Наталя Василівна Максимова
+380960505542
maksimova.bukhgalter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 14:00
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5880 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Пушкінська 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Пушкінська 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1500 літр
Скраплений газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Пушкінська 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Строк поставки: з дати укладення договору про закупівлю до 31 грудня 2019 року, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки від Покупця. Товар постачається частинами (партіями) згідно замовлень (заявок) Покупця. Поставка Товару проводиться шляхом заправки автотранспорту Покупця на АЗС Постачальника, за талонами Постачальника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 12:19
Тендерна документація пр(1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-001466-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 17 червня 2019 10:37
ВИМОГА (ТД)
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційну вимогу шляхом збільшення радіусу місце розташування АЗС від адреси Замовника до 22 км.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 12:17
Шановний учасник.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні  технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
До складу КНП “ЦПМД № 5 Харківського району” входять 8 амбулаторій та 4 фельдшерських пунктів, які розташовані в селах Харківського району. За кожній амбулаторією закріплен автомобіль. Наприклад, від АЗПСМ с. Тернова до предполагаємого місця розташування АЗС 47 км. Збільшення радіусу місця розташування АЗС від адреси Замовника недоцільно, тому що суттево збільшує витрату пального на проїзд до АЗС, та збільшує витрати КНП, який фінансується з бюджету.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛКОВА КАТЕРИНА ГРИГОРІВНА" 262 860,00
UAH з ПДВ
262 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2019 16:54
договор 35.png
28 червня 2019 16:54
договор 4.png
28 червня 2019 16:54
ндс.PDF
28 червня 2019 16:54
лист відгук дог.№35.PDF
28 червня 2019 16:54
лист відгук дог.№4.PDF
28 червня 2019 16:54
договор оренди.PDF
28 червня 2019 16:54
газ сертифікат.PDF
28 червня 2019 16:54
витяг.PDF
28 червня 2019 16:54
А-95 паспорт сертифікат.PDF
28 червня 2019 16:54
А-92 паспорт сертифікат.PDF
28 червня 2019 16:54
16 договір .PDF
28 червня 2019 16:54
15 тендерна пропозиція.PDF
28 червня 2019 16:54
14 гарантійний лист.PDF
28 червня 2019 16:54
12 опис товару.PDF
28 червня 2019 16:54
11 захист довкілля.PDF
28 червня 2019 16:54
10 відсут.заборг..PDF
28 червня 2019 16:54
09 довідка антикор..PDF
28 червня 2019 16:54
7 лист розяснення.PDF
28 червня 2019 16:54
6 лист роз яснення.PDF
28 червня 2019 16:54
5 згода з проектом.PDF
28 червня 2019 16:54
1 довідка про мат.базу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛКОВА КАТЕРИНА ГРИГОРІВНА"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 червня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій