Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з поточного ремонту приміщення стоматологічного кабінету будівлі хірургічного корпусу КП "Нікопольська міська лікарня №1" ДОР за адресою Україна, 53210, м. Нікополь, Дніпропетровська обл., вул..50 років НЗФ, буд.2а
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-06-14-000938-c ● 0e325d6f8a2f4440a6ac5af6fa2d4373
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство «Нікопольська міська лікарня №1» Дніпропетровської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 26238302 |
Місцезнаходження: | 53211, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул.50 років НЗФ 2а |
Контактна особа: |
Попужайло Олена Юріївна +380994778065 ngb1@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 15:07 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Закупівля проводиться на нові кошти, виділені рішенням сессії Нікопольської міської ради №85-49/VII від 24.05.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з поточного ремонту приміщення стоматологічного кабінету будівлі хірургічного корпусу КП "Нікопольська міська лікарня №1" ДОР за адресою Україна, 53210, м. Нікополь, Дніпропетровська обл., вул..50 років НЗФ, буд.2а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53210, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. 50 років НЗФ, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів в розмірі не більше 30% від загальної вартості робіт, а саме: __________________________________________________________ Підрядник в термін до ___________ 2019 року надає звіт за отриманні авансом кошти у вигляді Акта виконаних робіт КБ-2. Остаточна оплата за виконанні роботи проводиться згідно рахунку протягом 10-ти календарних днів після підписання Акту виконаних робіт КБ-2. 3.5. Розрахунки за Договором здійснюються шляхом зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. 3.6. При зміні ціноутворюючих факторів (надання додаткових робіт, зростання вартості матеріалу, устаткування) нові ціни узгоджуються додатково. Про зміну ціни Сторони укладають додаткову угоду до даного Договору. | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2019 08:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 17:30 |
договор стомат.doc | |
14 червня 2019 17:30 |
ТД ремонт стомат 2019 (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СТОСОВНО класу відповідальності СС3
Дата подання: 15 червня 2019 17:31
Дата відповіді: 19 червня 2019 15:19
Шановний Замовнику! З чого ви визначили ,що ваш заклад відноситься до класу наслідків СС3? По перше, Клас наслідків надається лише на капремонт, реконструкцію та нове будівництво і його визначає лише проектант при складанні проекту. А згідно Законодавства ( ст. 32 із змінами.внесенеми згідно із законом №5496-VI від 20.11. 2012 р. , в редакції закону №1817-VIIIdsl 17/01/2017 з урахуванням змін ,внесених законом №2059-VIII dsl 23/05/ 2017 р. До тогож згідно постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р. №927 від 10.10.2012 ро. № 406 від 07.06. 2017р. ліцензії та дозволи на поточний ремонт та капітальний ремонт класу наслідків СС1 НЕ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАКОНОДАВСТВОМ !!!! Читайте закони.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Стосовно вашого запитання щодо відношення нашого лікувального закладу до класу наслідків СС3: Повідомляємо що відповідно до Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» до категорії класу СС3 відносяться будівлі або споруди визначається відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ». До будівель і споруд класу СС3відносяться великі лікарні та інші заклади охорони здоров'я. Клас наслідків (відповідальності) будівлі,або споруди визначається на підставі характеристики можливих наслідків відвідмови будівлі або споруди. ССЗ значні наслідки визначається на підставі можливої небезпеки для здоров'я і життя людей, кількість осіб які постійно перебувають на об’єкті понад 300, які періодично перебувають на об’єкті понад 1000 ,та які перебувають поза об'єктом понад 50000. Враховуючи що тільки кількість працівників нашого закладу складає 564 людини, не включаючи кількість хворих які перебувають в стаціонарі який розрахований для перебування в ньому одночасно 390 пацієнтам наш заклад відноситься до будівель і споруд класу СС3.Ми як замовники не обмежені правом вимагати будь які документи які на нашу думку необхідні для якісного виконання послуги, до того ж дана ліцензія не є унікальною тому ми ніяким чином не обмежуємо права учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП" #41657321 |
Переможець |
182 600,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2019 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 10:23
|
Протокол | укладений |
29 листопада 2019 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 14:50
|
Кошторис к договору 637.125.PDF | зміни до договору |
19 липня 2019 14:48
|
Дод.угода к договору 637.125.PDF | зміни до договору |
19 липня 2019 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 13:16
|
Договір | укладений |
17 липня 2019 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з механічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 637/125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 637/125 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |