Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу "В" з обладнанням
Automotive emergency (emergency) medical care type B with equipment
Очікувана вартість
9 200 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000438-a 7de88b9d44774b3f9c6dd132e1ae9021
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трещинська Людмила Іванівна

+380444893408 kocemdmk@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗ Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 34002938
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Багговутівська 1
Контактна особа: Трещинська Людмила Іванівна
+380444893408
kocemdmk@meta.ua
Додаткові контактні особи: Трещинська Людмида Іванівна
+380444891291
kocemdmk@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: PI Municipal Institution of Kyiv Oblast Council "Kyiv Oblast Centre for Emergency and Disaster Medicine" t
National ID: 34002938
Contact point: Treschynska Lyudmila Ivanivna
+380444893408
kocemdmk@meta.ua
Additional contacts: Treschynska lyudmila Ivanivna
+380444891291
kocemdmk@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 червня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 15:10
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 15:10
Початок аукціону: 24 вересня 2019 11:15
Очікувана вартість: 9 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 червня 2019 15:05
Enquiries until: 09 серпня 2019 15:10
Complaints submission until: до 15 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 серпня 2019 15:10

Information

Estimated total value: 9 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 46 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу "В" з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Багговутівська.1
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Automotive emergency (emergency) medical care type B with equipment
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу "В" з обладнанням Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 10:04
протокол.pdf
07 серпня 2019 10:04
Тендерна зміни.doc
19 липня 2019 17:08
протокол 82 А.pdf
07 серпня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 10:04
протокол.pdf
07 серпня 2019 10:04
Тендерна зміни.doc
19 липня 2019 17:08
ТДВ зміни.doc
13 червня 2019 15:06
ТД1.doc
19 липня 2019 17:08
протокол 82 А.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-13-000438-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 10 липня 2019 14:59
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником незаконних вимог у тендерній документації
13 червня 2019 року Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласнийцентр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією іноземною мовою щодо закупівлі товару: Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням. Ознайомившись з тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол засідання № 82 від 13.06.2019 року) (Далі — Тендерна Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Додатком 1 тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставкутовару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії виконаних договорів на поставку товарів за 2014-2018 роки (у разі наявності). Вважаємо вказані вимоги тендерної документації незаконними та дискримінаційними по відношенню до ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС», який має намір прийняти участь в процедурі закупівлі та має аналогічний договір укладений в 2018 році (договір додається). Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Як вбачається з норми Закону, достатньо щоб учасник підтвердив виконання одного аналогічного договору. Отже вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (декількох), а не договору та посилання на конкретні роки укладення договору є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінує учасників які не мають можливості надати інформацію більш ніж щодо одного договору що підтверджує нашу кваліфікацію. Таким чином, вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України “Про публічні закупівлі” та такою що порушує добросовісну конкуренцію та відкритість на всіх стадіях закупівель Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Відповідно до медико-технічних вимог предмету закупівлі, встановлених Замовником в тендерній документації, - автомобіль швидкої допомоги тип В повинен відповідати технічним вимогам ДСТУ 7032:2009. Всупереч зазначеному, затверджені Замовником «Технічні вимоги» на автомобіль швидкої допомоги (тип В) (дал- АШМД), суттєво відрізняються від ДСТУ 7032:2009, мають зайву деталізацію, що є штучним звуженням предмету закупівлі, а отже такі вимоги не лише суперечать принципам державних закупівель, які визначені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), але є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників, виключно в межах одного виробника та його представників. Зважаючи на аналіз технічних вимог, який був проведений досвідченими фахівцями ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС», легко прийти до висновку, що тендерна документація містить вимоги до предмету закупівлі за наявністю функцій медичного устаткування автомобіля швидкої допомоги (тип В) за величинами параметрів що вимагаються, - як опис окремо взятого медичного устаткування, яке не має при цьому еквіваленту. Так, за кожним пунктом медичного устаткування учасник фактично вимушений запропонувати у складі своєї тендерної пропозиції лише певну модель виробника за відсутності альтернативи, що свідчить про повну відсутність конкурентного середовища. У п.16 таблиці 1, Додатку 2 до тендерної документації (Оксиметр) Замовник вимагає: «Наявність USB (тип В) роз’єму». Вказана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки дані параметри не впливають на функціональність оксиметру, а також звужує коло потенційних учасників які мають бажання взяти участь в процедурі закупівлі. Жодним національним стандартом не встановлено наявність USB (тип В) роз’єму» Також у комплектації автомобіля відсутні прилади та комп'ютери, до яких може бути під’єднаний оксиметр через порт USВ, більш того для передачі інформації на інші комп’ютери обов’язково має бути встановлено спеціальне програмне забезпечення. У більшості виробників застосовуються інші способи передачі даних на зовнішні пристрої, виробники таких виробів постійно удосконалюють оксиметри, роблячи їх більш функціональними i більш портативними, використовуючи сучасні технологічні рішення. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. Відповідно до п.1 Загальних вимог Додатку 2 тендерної документації АШМД та устаткування до них за технічними характеристиками повинні відповідати вимогам або бути кращім, ніж у заявлених технічних вимогах, проте Замовник виписал технічні умови таким чином, що не можливо запропонувати краще по технічним характеристикам медичне обладнання, а саме п.21 Таблиці 10 – Медико-технічні вимоги до устаткування (Глюкометр) Замовник вимагає: «Глюкометр повинен оцінювати кров при об’ємі проби не менше 4 мкл», відповідно Ми маємо можливість поставити у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – Глюкометр, який забезпечить якісне оцінювання рівня цукру в крові з показником оцінювання крові при об’ємі проби до 3 мкл., що є безперечно кращим показником по зрівнянню з Глюкометром, що вимагає замовник, оскільки для здійснення оцінювання рівня цукру в крові пацієнтів буде проводитись менший забір крові, крім того глюкометр, який пропонує ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» у складі АШМД відповідає усім українським та європейським стандартам. Технічна вимога Замовника є неправомірною, такою що обмежує в правах потенційних учасників, унеможливлює участь в процедурі закупівлі, оскільки наша пропозиція, яка в повному обсязі відповідає державним стандартам та ДСТУ 7032:2009, може бути відхилена Замовником. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні рішення. 3. Відповідно до п.24 таблиці 9 Додатку 2 (Пристрій для вливання під тиском) Замовник вимагає: «Мінімальна швидкість інфузії не більше 0,01 мл/год», «Інтервал програмування ваги пацієнта 0,1-300 кг». Вказані вимоги є необґрунтованими та дискримінаційними, оскільки Замовник не обґрунтував доцільність встановлення вимоги щодо мінімальної швидкості інфузії не більше 0,01 мл/год. Переважна більшість виробників виробляють такі пристрої з показником мінімальної швидкості інфузії 0,1 мл/год. Крім того вказана вимога не впливає на функціональність пристрою та не регламентована жодним національним стандартом України. Вимога Замовника «Інтервал програмування ваги пацієнта, не менш 0,1-300 кг.» є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки в автомобілі швидкої медичної допомоги відсутні прилади для зважування пацієнтів, відповідно лікарі не в змозі чітко визначити вагу пацієнтів і вимушені здійснювати введення ін’єкційних ліків або розчинів за об’ємом та часом відповідно своїх навиків та досвіду. Відповідно вказана вимога є не об’єктивною та не функціональною. Вище зазначені мають зайву деталізацію, що є штучним звуженням предмету закупівлі. ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни. 4. Відповідно до умов п. 6 Додатку 2 Тендерна Документації встановлено вимогу Надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника (дилера, дистриб'ютора) офіційно уповноваженого на це виробником, що підтверджує можливість постачання учасником медичної техніки в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією (надати оригінал такого листа). У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника (дилера, дистриб'ютора), офіційно уповноваженого на це виробником, Учасник повинен додати до такого листа копії документів, що підтверджують повноваження представника на таке представництво на території України. Дана вимога дискримінує учасників, в тому числі ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС», які мають необхідне медичне обладнання у себе на складі. Наше підприємство є виробником автомобілів швидкої медичної допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України та маємо на своєму складі раніше придбане обладнання та устаткування. Враховуючи вище викладене просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації з врахуванням можливостей учасників, які мають медичне обладнання (яке відповідає вимогам Замовника) на складі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є виробником автомобілів швидкої медичної допомоги, який пройшов клінічні випробування та повністю відповідає всім національним стандартам України. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» не може прийняти участь у закупівлі. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» мета тендерних процедур полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діянням та зловживанням. Частиною 2 ст. 5 зазначеного Закону визначено, що Замовник не може встановити дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласнийцентр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» усунути дискримінаційні умови зазначені вище шляхом внесення змін до тендерної документації та привести її у відповідність із вимогами чинного законодавства України. Додатки: 1. Платіжне доручення. 2. Копія аналогічного договору Директор ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» А.В. Гончаренко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 липня 2019 19:27
рішення від 12.07.2019 № 9366 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 19:27
рішення від 31.07.2019 № 10409.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 22:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до вимог рішення постійно діючої адміністартивної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було внесено зміни до тендерної документації та усунуто порушення, зазначені у мотивувальній частині рішення.
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2019 10:16

Документи подані скаржником

10 липня 2019 14:59
скарга 438.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-06-13-000438-a7de88b9d44774b3f9c6dd132e1ae9021
Найменування: КЗ Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 34002938
Місцезнаходження: 04107, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул.Багговутівська 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС Документи
Очікується рішення
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

19 серпня 2019 15:10
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

16 серпня 2019 13:02
Електронний підпис
16 серпня 2019 12:54
20. Лист про еквівалент.pdf

Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 15:58
Електронний підпис
16 серпня 2019 15:56
Технічна частина 2 ок.pdf
16 серпня 2019 15:56
Технічна частина 3 ок.pdf
16 серпня 2019 15:56
Технічна частина 1 ок.pdf
16 серпня 2019 15:56
Технічна частина 10 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 9 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технычна частина 11 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 8 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 7 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 4 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 5 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 6 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
2. Інші документи.pdf
16 серпня 2019 15:55
3. Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 13:02
Електронний підпис
16 серпня 2019 12:54
20. Лист про еквівалент.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 15:58
Електронний підпис
16 серпня 2019 15:56
Технічна частина 2 ок.pdf
16 серпня 2019 15:56
Технічна частина 3 ок.pdf
16 серпня 2019 15:56
Технічна частина 1 ок.pdf
16 серпня 2019 15:56
Технічна частина 10 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 9 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технычна частина 11 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 8 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 7 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 4 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 5 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
Технічна частина 6 ок.pdf
16 серпня 2019 15:55
2. Інші документи.pdf
16 серпня 2019 15:55
3. Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 серпня 2019 15:14
Коментар щодо відміни: Згідно з абзацом 3 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги.
Документи:
22 серпня 2019 15:14
рішення про відміну Авто В 9.200.FR12.pdf