Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи щодо відновлення і підтримки сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Уманка (від гідротехнічної споруди на вул. Незалежності до місця злиття з річкою Паланка) в адміністративних межах м. Умань Черкаської області – нове будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
12 406 754,00 UAH
UA-2019-06-12-001392-a 161503a21dde4b5d8b7aadd67e5379c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:01
Очікувана вартість: 12 406 754,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Заходи щодо відновлення і підтримки сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Уманка (від гідротехнічної споруди на вул. Незалежності до місця злиття з річкою Паланка) в адміністративних межах м. Умань Черкаської області – нове будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (кошти державного бюджету та кошти міського бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, від гідротехнічної споруди на вул. Незалежності до місця злиття з річкою Паланка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:31
ДОДАТОК_5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
12 червня 2019 16:31
ДОДАТОК_4. ЗРАЗОК_1.ЗРАЗОК_2.
12 червня 2019 16:31
ДОДАТОК_3. ФОРМА Тендерна пропозиція
12 червня 2019 16:31
ДОДАТОК_2. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
12 червня 2019 16:31
ДОДАТОК 6. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
12 червня 2019 16:31
ДОДАТОК_1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ
12 червня 2019 16:31
Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 12 405 912,78
UAH з ПДВ
12 405 912,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" 12 406 750,00
UAH з ПДВ
12 406 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 14:55
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:53
Календарний графік.PDF
02 серпня 2019 09:33
Електронний підпис
02 серпня 2019 09:31
ст. 6 локальний кош. 4.1.1.PDF
01 серпня 2019 15:58
Електронний підпис
01 серпня 2019 15:56
Пояснювальний лист.PDF
01 серпня 2019 15:56
Локальний кошторис.PDF
17 липня 2019 18:09
Електронний підпис
17 липня 2019 18:04
Локальний кошторис.PDF
17 липня 2019 18:04
Тендерна пропозиція.PDF
17 липня 2019 18:04
Календарний графік.PDF
27 червня 2019 17:06
Електронний підпис
27 червня 2019 16:58
Договірна ціна.PDF
27 червня 2019 16:58
Локальний кошторис.PDF
27 червня 2019 16:58
Акт листопад1.PDF
27 червня 2019 16:58
Акт вересень.PDF
27 червня 2019 16:58
Акт жовтень.pdf
27 червня 2019 16:58
Акт вересень1.PDF
27 червня 2019 16:58
Аналогічний договір.PDF
27 червня 2019 16:58
Акт грудень0001.PDF
27 червня 2019 16:58
Акт листопад.PDF
27 червня 2019 16:58
Акт грудень.PDF
27 червня 2019 16:58
Акт грудень 2.PDF
27 червня 2019 16:58
Акт грудень 3.PDF
27 червня 2019 16:58
Статут.PDF
27 червня 2019 16:58
Акт1.pdf
27 червня 2019 16:58
GARANTIYA_60 000,00UAH.zip
27 червня 2019 16:58
накази-працівники.pdf
27 червня 2019 16:58
Акт квітень.PDF
27 червня 2019 16:58
Договір на техніку.pdf
27 червня 2019 16:58
пасп дир.PDF
27 червня 2019 16:58
тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 16:58
Довідка - працівники.pdf
27 червня 2019 16:58
перелік техніки.pdf
27 червня 2019 16:58
КБ-3 крайня.PDF
27 червня 2019 16:58
Інформаційна довідка.pdf
27 червня 2019 16:58
гарантійний лист.pdf
27 червня 2019 16:58
витяг.PDF
27 червня 2019 16:58
лист-згода.pdf
27 червня 2019 16:58
дозвіл.PDF
27 червня 2019 16:58
Лист-відгук.pdf
27 червня 2019 16:58
протокол дир.PDF
27 червня 2019 16:58
ліцензія.PDF
27 червня 2019 16:58
наказ підписант.pdf
27 червня 2019 16:58
довідка субпідряду.pdf
27 червня 2019 16:58
витяг пдв.PDF
27 червня 2019 16:58
Довідка відрядження.PDF
27 червня 2019 16:58
наказ дир.PDF

Публічні документи

27 червня 2019 14:45
Електронний підпис
27 червня 2019 14:44
Реєстраційні документи
27 червня 2019 14:44
Рішення засновника
27 червня 2019 14:44
Паспорт Плужник М.А.
27 червня 2019 14:43
Довідка банку
27 червня 2019 14:43
Дозвільні документи
27 червня 2019 14:43
Тендерна пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
Переможець 12 405 912,78
UAH з ПДВ
16 липня 2019 16:05

Документи

16 липня 2019 16:05
Електронний підпис
16 липня 2019 16:02
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
12 405 912,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2019 16:05
Електронний підпис
16 липня 2019 16:02
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 12:06
Додаткова угода 5 укладений
22 вересня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 16:17
Додаткова угода 4 зміни до договору
08 липня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 16:33
Додаткова угода 3 зміни до договору
15 червня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:07
Додаткова угода 2 зміни до договору
21 грудня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 13:01
Додаткова угода 1 зміни до договору
12 серпня 2019 12:59
Протокол зміни до договору
12 серпня 2019 12:59
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 16:42
Договір з додатками укладений
02 серпня 2019 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 червня 2019 р. № 430-р «Про затвердження розподілу у 2019 році обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності за об’єктами (заходами)», пункту 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI, керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 6.2.6., 10.1.2. Договору будівельного підряду № 92 від 02.08.2019 року (далі – Договір), Сторони домовились найменування Об’єкту будівництва по тексту Договору та додатках до нього доповнити у дужках словом «коригування» та викласти у новій редакції: «Заходи щодо відновлення і підтримки сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Уманка (від гідротехнічної споруди на вул. Незалежності до місця злиття з річкою Паланка) в адміністративних межах м. Умань Черкаської області – нове будівництво (коригування)»
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2019 рік та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 5.2., 10.5., 11.2. Договору будівельного підряду № 92 від 02 серпня 2019 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 12 405 912,78 грн (дванадцять мільйонів чотириста п’ять тисяч дев’ятсот дванадцять гривень, 78 копійок), в тому числі ПДВ: 2 067 652,13 грн (два мільйони шістдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні, 13 копійок). Річний план асигнувань на 2019 рік зменшується на 3 735 675,69 грн (три мільйони сімсот тридцять п’ять тисяч шістсот сімдесят п’ять гривень, 69 копійок) та складає 8 670 237,09 грн (вісім мільйонів шістсот сімдесят тисяч двісті тридцять сім гривень, 09 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 3 735 675,69 грн (три мільйони сімсот тридцять п’ять тисяч шістсот сімдесят п’ять гривень, 69 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2020 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.5., 11.2. Договору будівельного підряду № 92 від 02 серпня 2019 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 12 405 912,78 грн (дванадцять мільйонів чотириста п’ять тисяч дев’ятсот дванадцять гривень, 78 копійок), в тому числі ПДВ: 2 067 652,13 грн (два мільйони шістдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні, 13 копійок). Вартість виконаних робіт у 2019 році становить 8 670 237,09 грн (вісім мільйонів шістсот сімдесят тисяч двісті тридцять сім гривень, 09 копійок) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік складає 525 462,92 грн (п’ятсот двадцять п’ять тисяч чотириста шістдесят дві гривні, 92 копійки) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 3 210 212,77 грн (три мільйони двісті десять тисяч двісті дванадцять, 77 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2021 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2021 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 2. На виконання вимог постанови Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» від 28.12.2018 р. № 162 Сторони домовились до Розділу 15. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін внести зміни та банківські реквізити Замовника і Генпідрядника викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ IBAN UA548201720344221006100088616 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172; ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" IBAN UA 943808050000000026004556763 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» МФО 380805
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік, рішення міської ради від 23.06.2020 р. № 4-79/7 та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 92 від 02 серпня 2019 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 12 405 912,78 грн (дванадцять мільйонів чотириста п’ять тисяч дев’ятсот дванадцять гривень, 78 копійок), в тому числі ПДВ: 2 067 652,13 грн (два мільйони шістдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні, 13 копійок). Вартість виконаних робіт у 2019 році становить 8 670 237,09 грн (вісім мільйонів шістсот сімдесят тисяч двісті тридцять сім гривень, 09 копійок) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік збільшується на 129 630,38 грн (сто двадцять дев’ять тисяч шістсот тридцять гривень, 38 копійок) та складає 655 093,30 грн (шістсот п’ятдесят п’ять тисяч дев’яносто три гривні, 30 копійок) грн з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 3 080 582,39 грн (три мільйони вісімдесят тисяч п’ятсот вісімдесят дві гривні, 39 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2021 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 325 330,39
UAH (в тому числі ПДВ 1 554 221,73 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін