Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Боремельська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04386580 |
Місцезнаходження: | 35210, Україна , Рівненська обл., с.Боремель, Першотравнева 64 |
Контактна особа: |
Корінь Віктор Михайлович 380673636313 sr_boremel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2019 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2019 13:56 |
Очікувана вартість: | 15 319 682,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 196,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети.
(ДК 021:2015: код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 18:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 18:10 |
Перелік Змін.pdf | |
26 червня 2019 18:08 |
Тендерна документація зі змінами.pdf |
26 червня 2019 18:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2019 18:10 |
Перелік Змін.pdf
|
|||
26 червня 2019 18:08 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-21-000007 ● df3aa440db7c4b69ae6353a574d6d7ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2019 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2019 № 28
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління ОЛЕНА ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2019 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-06-11-001359-a 11.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
В межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція Малівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Терновій, 37 в с. Малеве Демидівського району Рівненської області (благоустрій території, реконструкція даху, зовнішнє опорядження фасадів, протипожежні заходи)» повідомляємо про те, що було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів додано інформацію, передбачену пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі».
2019-06-27 15:52:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- UA-M-2019-09-02-000030 ● d55c3af3a26d4b2893592a016e13f081
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2019 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2019 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.09.2019 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-11-001359-a 11.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-03 16:30:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція Малівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Терновій, 37 в с. Малеве Демидівського району Рівненської області (благоустрій території, реконструкція даху, зовнішнє опорядження фасадів, протипожежні заходи)»
(ДК 021:2015: код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-11-001359-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Під час проведення моніторингу встановлено, що пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати копію ліцензії, виданої уповноваженим державним органом, якщо вона необхідна для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (об’єкт відноситься до класу наслідків – СС2), надати інформацію про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт (вказати яких). Також, відповідно до п. 6 розділу ІІІ учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Об’єкт відноситься до класу наслідків – СС2. В разі виконання робіт самостійно, без залучення субпідрядних організацій, згідно з п. 7 розділу ІІІ учасник подає лист в довільній формі із зазначенням, що субпідрядні організації не будуть залучатись, та Учасник буде виконувати всі роботи своїми силами.
Технічне завдання (додаток №2 до тендерної документації) в переліку робіт містить роботи з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій, які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852.
Тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ "Компанія Барбакан" в своєму складі не містить ліцензії, що дає право на провадження діяльності з виконання робіт з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій чи будь-якого пояснення про неможливість подання такого документу.
Відповідно до завантаженої в складі пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан" довідки про незалучення субпідрядних організацій №08/06/24-2019 від 24.06.2019 у разі перемоги у відкритих торгах субпідрядні організації в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатись не будуть, ТОВ "Компанія Барбакан" буде виконувати всі роботи своїми силами.
В технічному завданні наявні також роботи з монтажу комплексної системи пожежогасіння, монтажу системи пожежної сигналізації. З метою з’ясування питання чи підлягають вказані роботи ліцензуванню вкажіть до якої категорії складності відноситься вказаний в тендерній документації об’єкт: ІV чи V, з посиланням на документ в якому міститься вказана інформація.
Відповідно до вимог п. 2 розділу VI тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору. ТОВ "Компанія Барбакан" в складі пропозиції подано окремі сторінки документу, що посвідчує особу уповноважену на підписання договору – паспорту директора товариства Мандрицького В.В., а не документ в цілому, як того вимагає тендерна документація.
З огляду на факти зазначені вище, вкажіть, з яких підстав на засіданні тендерного комітету 12.08.2019 вказано, що пропозиція учасника ТОВ "Компанія Барбакан" відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації, та відповідно його визнано переможцем торгів, в той час як його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації містить наступну вимогу: Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також вимагається розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт з усіма розрахунками.
Вкажіть чи подавались учасником-переможцем у встановлений термін документи визначені п. 5 розділу ІІІ тендерної документації. В разі їх наявності просимо долучити їх до пояснення як документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-05 12:53:00
пояснення до закупівлі: UA-2019-06-05-001012-b
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція Малівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Терновій, 37 в с. Малеве Демидівського району Рівненської області (благоустрій території, реконструкція даху, зовнішнє опорядження фасадів, протипожежні заходи)» (ДК 021:2015: код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-11-001359-a), надаємо наступні пояснення.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження наступних файлів (у форматі JPEG або PDF):
- копія ліцензії, видана уповноваженим державним органом, якщо вона необхідна для виконання робіт, вказаних в технічному завданні(об’єкт відноситься до класу наслідків – СС2).
- інформація про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт (вказати яких).»
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що – «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Об’єкт відноситься до класу наслідків – СС2.»
У складі Пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» міститься, зокрема, Ліцензія від 15 березня 2017 року №11-Л, видана ДАБІ України на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV I V категорії складності. Умови Тендерної документації в даному випадку не були порушенні, оскільки ліцензія вищезазначеним учасником була надана.
Відповідно до п. 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що – «В разі виконання робіт самостійно, без залучення субпідрядних організацій Учасник подає лист в довільній формі із зазначенням, що субпідрядні організації не будуть залучатись, та Учасник буде виконувати всі роботи своїми силами».
У складі Пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» міститься довідка про незалучення субпідрядних організацій №08/06/24-2019 від 24.06.2019, де зазначається інформація в довільній формі, що вимагалася Тендерною документацією – «у разі перемоги у відкритих торгах, субпідрядні організації в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, залучатись не будуть, ТОВ «Компанія Барбакан» буде виконувати всі роботи своїми силами.». Умови Тендерної документації в даному випадку не були порушенні, оскільки довідка, що вимагалася Тендерною документацією, вищезазначеним учасником була надана.
Надаємо пояснення, що об’єкт відноситься до класу наслідків – СС2, про що вказано у Тендерній документації.
Відповідно до п. 2 розділу VI тендерної документації передбачено, що – «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору.».
У складі Пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» міститься копія документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору, в якому, міститься вся необхідна інформація, що повністю дозволяє ідентифікувати особу.
Відповідно до п. 5 розділу III тендерної документації передбачено, що – «Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону, а саме:
- оригінал або нотаріально завірену копію (або в електронному вигляді) документа, виданого уповноваженим органом про те, що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, чи фізичну особу, яка є Учасником, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, видані не більше двохмісячної давнини відносно дати оголошення про проведення відкритих торгів;
- оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого уповноваженим органом про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету всіх рівнів або довідку, видану уповноваженим органом електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадової особи відповідного контролюючого органу. Довідка має бути чинною на дату подання Учасником;
- розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно- монтажних робіт з усіма розрахунками, виконаними у відповідності до всіх норм та Законів у паперовому вигляді;
- розрахунок динамічної договірної ціни на виконання будівельно- монтажних робіт в електронному вигляді (файл у форматі *bsdu).».
Повідомляємо, що учасником-переможцем ТОВ «Компанія Барбакан» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надалися усі вищезазначені документи, що вимагалися п. 5 розділу III тендерної документації (підтверджуючі документи - долучаються до листа).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція Малівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Терновій, 37 в с. Малеве Демидівського району Рівненської області (благоустрій території, реконструкція даху, зовнішнє опорядження фасадів, протипожежні заходи)» (ДК 021:2015: код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-11-001359-a), надаємо наступні пояснення. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження наступних файлів (у форматі JPEG або PDF): - копія ліцензії, видана уповноваженим державним органом, якщо вона необхідна для виконання робіт, вказаних в технічному завданні(об’єкт відноситься до класу наслідків – СС2). - інформація про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт (вказати яких).» Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що – «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Об’єкт відноситься до класу наслідків – СС2.» У складі Пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» міститься, зокрема, Ліцензія від 15 березня 2017 року №11-Л, видана ДАБІ України на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV I V категорії складності. Умови Тендерної документації в даному випадку не були порушенні, оскільки ліцензія вищезазначеним учасником була надана. Відповідно до п. 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що – «В разі виконання робіт самостійно, без залучення субпідрядних організацій Учасник подає лист в довільній формі із зазначенням, що субпідрядні організації не будуть залучатись, та Учасник буде виконувати всі роботи своїми силами. В разі залучення субпідрядних організацій Учасник подає інформацію у довільній формі щодо залучення кожного такого суб’єкта господарювання із зазначенням його реквізитів (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Додатково до зазначеної інформації Учасник-переможець подає наступні документи субпідрядної організації: завірену Учасником копію статуту юридичної особи (свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця, в разі якщо учасник фізична особа, підприємець), завірені Учасником копії ліцензії для провадження відповідного виду господарської діяльності із додатками, завірену Учасником копію договору про співпрацю між Учасником та субпідрядною організацією.», вказані роботи у Технічному завданні (додаток №2 до тендерної документації) із вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій – не становлять обсяг більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У складі Пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» міститься довідка про незалучення субпідрядних організацій №08/06/24-2019 від 24.06.2019, де зазначається інформація в довільній формі, що вимагалася Тендерною документацією – «у разі перемоги у відкритих торгах, субпідрядні організації в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, залучатись не будуть, ТОВ «Компанія Барбакан» буде виконувати всі роботи своїми силами.». Умови Тендерної документації в даному випадку не були порушенні, оскільки довідка, що вимагалася Тендерною документацією, вищезазначеним учасником була надана. Відповідно до п. 2 розділу VI тендерної документації передбачено, що – «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору.». У складі Пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан»,яка діє згідно Статуту, міститься копія документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору, в якому, міститься вся необхідна інформація, що повністю дозволяє ідентифікувати особу уповноваженого на підписання договору. Таким чином учасником-переможцем дотримано всі вимоги які встановлені Замовником.
2019-09-25 12:48:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2019 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" |
14 400 000,00
UAH з ПДВ
|
13 940 407,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
15 199 976,40
UAH з ПДВ
|
13 946 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
14 981 990,00
UAH з ПДВ
|
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" |
14 618 436,00
UAH з ПДВ
|
14 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрбудреммонтаж інжиніринг" |
14 749 880,40
UAH з ПДВ
|
14 749 880,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" #37796796 |
Відхилено |
13 940 407,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 10:09
|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Відхилено |
13 946 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 14:09
|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Переможець |
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2020 11:22
|
jpg2pdf.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 09:54
|
Application1(2020-6-25)0005.JPEG | зміни до договору |
25 червня 2020 17:22
|
додаткова угода pdf.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 17:20
|
Application1(2020-6-25)0003.JPEG | зміни до договору |
25 червня 2020 17:13
|
Application1(2020-6-25)0004.JPEG | зміни до договору |
25 червня 2020 17:13
|
Application1(2020-6-25)0005.JPEG | зміни до договору |
25 червня 2020 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 16:55
|
Application1(2019-9-2)0009.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:42
|
Application1(2019-9-2)0010.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:41
|
Application1(2019-9-2)0011.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:41
|
Application1(2019-9-2)0006.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:39
|
Application1(2019-9-2)0005.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:39
|
Application1(2019-9-2)0002.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:39
|
Application1(2019-9-2)0007.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:39
|
Application1(2019-9-2)0008.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:39
|
Application1(2019-9-2)0003.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:39
|
Application1(2019-9-2)0004.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:39
|
Application1(2019-9-2)0001.JPEG | укладений |
02 вересня 2019 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти №03-03/127 від 02 вересня 2019 року, у зв’язку із чим погодили наступну (нову) редакцію абзацу 1 п.5.1. цього Договору : "5.1. Строк виконання робіт - до 31 грудня 2020 року ". |
Номер договору про закупівлю: | 03-03/127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни до Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти № 03-03/127 від 02.09.2019р. до пункту 4.4 .Внести зміни до до пункту 13 договору,у зв’язку зі зміною реквізитів Замовника.Додаток №1 до Договору "Договірна ціна" викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 03-03/127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |