Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 386+000 - км 390+426, Вінницька область
Major repair of the highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 386 + 000- km 390 + 426, Vinnytsia region
Очікувана вартість
230 100 000,00 UAH
UA-2019-06-05-000227-a ba7de5b0a20f42ff82bad909ee4809f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast
National ID: 25845655
Contact point: Strembitskyi Vitalii
+380432671305
tendersadvin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:35
Очікувана вартість: 230 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1150500 UAH
Publication date: 05 червня 2019 11:43
Enquiries until: 28 червня 2019 10:00
Complaints submission until: до 04 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 230 100 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 150 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 386+000 - км 390+426, Вінницька область. (джерело фінансування - за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Major repair of the highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 386 + 000- km 390 + 426, Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснювати оплату наданих послуг (виконаних робіт) після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Пiсляоплата 7 Робочі 20
Виконання робіт Замовник може здійснювати оплату наданих послуг (виконаних робіт) після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Пiсляоплата 7 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 19:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 15:12
41) ТД КР М-12 386+000-390+426 велика об_їзна - зміни -3.docx
27 червня 2019 14:13
41) ТД КР М-12 386+000-390+426 велика об_їзна - зміни -3.docx
27 червня 2019 15:12
41) Зміни до ТД - 3.docx
27 червня 2019 14:13
41) Зміни до ТД - 3.docx
26 червня 2019 14:49
41) ТД КР М-12 386+000-390+426 велика об_їзна - зміни - 2.docx
26 червня 2019 14:49
41) Зміни до ТД - 2.docx
11 червня 2019 15:41
41) ТД КР М-12 386+000-390+426 велика об_їзна - зміни.docx
11 червня 2019 15:41
41) Зміни до ТД.docx
06 червня 2019 19:59
41) ТД КР М-12 386+000-390+426 велика об_їзна.docx
06 червня 2019 19:59
41) Проект договору КР М-12 386+000-390+426.docx
05 червня 2019 11:40
r_11_СД_ИВР КР 386-390.xls
05 червня 2019 11:40
ВОР РМГ.rtf
05 червня 2019 11:40
Обсяги робіт-26.12.18-випр-по-заув-гаї.doc
05 червня 2019 11:40
ВОР 49П.doc
05 червня 2019 11:40
28-18_ДЗІП_М-12_Зведена відомість обсягів робіт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 06 червня 2019 18:26
Дата відповіді: 06 червня 2019 20:10
Просимо Замовника завантажити до системи Прозорро ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ розроблену відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та приклад Проекту договору складений Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Відповідь: Дякуємо! Тендерна документація та проект договору завантажено!
тендерна документація
Дата подання: 07 червня 2019 08:21
Дата відповіді: 11 червня 2019 15:45
Просимо Замовника, враховуючи положення ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ п.5 «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах», виключити або відкорегувати в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ критерій вказаний у Додатку №1 (таблиця №4, пункт 4) «дійсний (діючий, невідкликаний) відгук виданий протягом поточного року від Замовника, де Замовником вважається служба автомобільних доріг у відповідній області, що належить до сфери управління Укравтодору». Вважаємо цей критерій дискримінаційний по відношенню до іноземних компаній (ми являемось іноземною компанією), які бажають взяти участь у данній тендерній процедурі, оскільки іноземні учасники можуть надати відгуки відносно документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт/послуг у Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, Учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах, але у цих країнах відсутні офіційні представництва ДЕРЖАВНОГО АГЕНСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ УКРАЇНИ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ... для учасників нерезидентів Замовником вважається балансоутримувач-нерезидент автомобільної дороги;
... для учасників нерезидентів Генпідрядником/Виконавецем суб’єкт господарювання-нерезидент в якого Учасник виконував роботи (частину робіт) як Субпідрядник/ Субвиконавець по аналогічному договору (аналогічних договорах).

Відповідні зміни внесені в ТД.
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 червня 2019 07:35
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:15
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах). Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі). Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-05-000227-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 03 липня 2019 19:31
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. додану скаргу).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2019 21:08
Рішення від 08.07.2019 № 9042.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 21:08
Про перенесення розгляду скарги № 5539.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 12:24
рішення від 18.07.2019 № 9708.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:57
Номер скарги: UA-2019-06-05-000227-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ, Код ЄДРПОУ:43037023
Дата подання: 28 липня 2019 23:41
Скарга на рішення про допуск учасників замовником
Скарга долучена. Звертаємо увагу, що скаржник сплатив 15 тис. грн. плати за подання скарги трьома окремими платіжними дорученнями по 5 тис. грн. кожна, що не заборонено Законом.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 19:39

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

08 серпня 2019 14:18
Пояснення UA-2019-06-05-000227-a.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2019
UA-2019-06-05-000227-aba7de5b0a20f42ff82bad909ee4809f7
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Учасник Документи Рішення
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ Документи
Відхилено
Документи

Документи

22 липня 2019 23:03

код ЄДРПОУ 40984166 у ЄДР не знайдено.

23 липня 2019 16:39
41) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 16:39
41) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 16:39
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 13:37
Технічне завдання.pdf
05 липня 2019 13:37
Проект договору.pdf
05 липня 2019 13:37
Ліцензія з додатком.pdf
05 липня 2019 13:37
Лабораторія.pdf
05 липня 2019 13:37
Документи банку.rar
05 липня 2019 13:37
Довідка про витрати.PDF
05 липня 2019 13:37
Довідка працівники.pdf
05 липня 2019 13:37
Довідка мат-тех база.PDF
05 липня 2019 13:37
Гарантійні листи.PDF
05 липня 2019 13:37
Витяг.pdf
05 липня 2019 13:37
АБЗ.pdf

Документи

23 липня 2019 16:41
41) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 16:41
Електронний підпис

Публічні документи

08 липня 2019 08:45
Електронний підпис
08 липня 2019 08:45
Електронний підпис
05 липня 2019 17:50
Електронний підпис
05 липня 2019 17:50
Електронний підпис
05 липня 2019 17:49
14.1. Лист ШБУ 1 150 500.pdf
05 липня 2019 16:19
6. Про підписанта..pdf
05 липня 2019 16:19
12. Проект договору.pdf
05 липня 2019 16:19
9. Інші документи.pdf

Документи

23 липня 2019 16:42
41) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 16:42
Електронний підпис

Публічні документи

08 липня 2019 09:38
Електронний підпис
08 липня 2019 09:38
Електронний підпис
06 липня 2019 13:44
8. Довідка за ст.17.PDF
06 липня 2019 13:44
49 лицензия Банк.pdf
06 липня 2019 13:44
48 відгук.pdf
06 липня 2019 13:44
46. Скан Статуту.PDF
06 липня 2019 13:44
41. Проект договору.PDF
06 липня 2019 13:44
35. Лист від банку.pdf
06 липня 2019 13:44
34. КБ 68К ч.3.PDF
06 липня 2019 13:44
33. КБ 68К ч.2.pdf
06 липня 2019 13:44
32. КБ 68К ч.1.pdf
06 липня 2019 13:44
31. КБ 46П.PDF
06 липня 2019 13:44
30. КБ 42П.PDF
06 липня 2019 13:44
29. КБ 26П.PDF
06 липня 2019 13:44
28. Кб 21П ч.2.pdf
06 липня 2019 13:44
27. Кб 21П ч.1.pdf
06 липня 2019 13:43
24. Договір оренди АБЗ.PDF
06 липня 2019 13:43
20. Дог.№46П.PDF
06 липня 2019 13:43
19. Дог.№42П.PDF
06 липня 2019 13:43
18. Дог.№26П.PDF
06 липня 2019 13:43
17. Дог.№21П.pdf
06 липня 2019 13:43
16. Дог.№ 68К.pdf
06 липня 2019 13:43
016-001-25626-2019.zip

Документи

23 липня 2019 16:42
41) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 16:45
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2019 12:17
Електронний підпис
17 серпня 2019 12:14
Довідка МВС
17 серпня 2019 12:14
Довідка ДФС
07 липня 2019 19:03
Електронний підпис
07 липня 2019 19:03
Електронний підпис
07 липня 2019 18:58
38 Технічний опис.pdf
07 липня 2019 18:58
37 Про ОГ санкції.pdf
07 липня 2019 18:58
36 Про субпідряд.pdf
07 липня 2019 18:58
35 Проект договору.pdf
07 липня 2019 18:58
33 Про кінцеву ціну.pdf
07 липня 2019 18:58
32 Заходи довкілля.pdf
07 липня 2019 18:58
31 Ліцензія.pdf
07 липня 2019 18:58
30 Про підприємство.pdf
07 липня 2019 18:58
29 Стаття 17.pdf
07 липня 2019 18:58
28 Відгуки.pdf
07 липня 2019 18:58
27 ген КБ-2в_ КБ-3 336-342.rar
07 липня 2019 18:58
26 КБ-2в_ Кб-3 _28-ІВ.rar
07 липня 2019 18:58
25 ген Кб-2В_ кб-3 342-347.rar
07 липня 2019 18:58
24 КБ-2в КБ-3 _27-ІВ.rar
07 липня 2019 18:58
20 Договір 28 ІВ.pdf
07 липня 2019 18:58
19 Договір 27 ІВ.pdf
07 липня 2019 18:58
18 Довідка про досвід.pdf
07 липня 2019 18:57
14 дозвіл забруднення.pdf
07 липня 2019 18:57
12 Договір оренди АБЗ.pdf
07 липня 2019 18:57
11 Бух довідка АБЗ.pdf
07 липня 2019 18:57
9 Паспорт АБЗ.pdf
07 липня 2019 18:57
8 Довідка МТБ табл2.pdf
07 липня 2019 18:57
7 Довідка МТБ табл1.pdf
07 липня 2019 18:57
5 Довідка банка.pdf
07 липня 2019 18:57
3 Витяг ЄДР.pdf
07 липня 2019 18:57
2 Статут.pdf
07 липня 2019 18:57
1 Право підпису.pdf

Документи

23 липня 2019 16:40
41) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 16:40
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2019 22:11
СТАТУТ.pdf
07 липня 2019 22:10
ПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
07 липня 2019 22:10
ВИПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"

ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" 223 230 000,00
UAH з ПДВ
222 079 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 228 100 000,00
UAH з ПДВ
222 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 227 000 000,00
UAH з ПДВ
227 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2019 12:17
Електронний підпис
17 серпня 2019 12:14
Довідка МВС
17 серпня 2019 12:14
Довідка ДФС
07 липня 2019 19:03
Електронний підпис
07 липня 2019 19:03
Електронний підпис
07 липня 2019 18:58
38 Технічний опис.pdf
07 липня 2019 18:58
37 Про ОГ санкції.pdf
07 липня 2019 18:58
36 Про субпідряд.pdf
07 липня 2019 18:58
35 Проект договору.pdf
07 липня 2019 18:58
33 Про кінцеву ціну.pdf
07 липня 2019 18:58
32 Заходи довкілля.pdf
07 липня 2019 18:58
31 Ліцензія.pdf
07 липня 2019 18:58
30 Про підприємство.pdf
07 липня 2019 18:58
29 Стаття 17.pdf
07 липня 2019 18:58
28 Відгуки.pdf
07 липня 2019 18:58
27 ген КБ-2в_ КБ-3 336-342.rar
07 липня 2019 18:58
26 КБ-2в_ Кб-3 _28-ІВ.rar
07 липня 2019 18:58
25 ген Кб-2В_ кб-3 342-347.rar
07 липня 2019 18:58
24 КБ-2в КБ-3 _27-ІВ.rar
07 липня 2019 18:58
20 Договір 28 ІВ.pdf
07 липня 2019 18:58
19 Договір 27 ІВ.pdf
07 липня 2019 18:58
18 Довідка про досвід.pdf
07 липня 2019 18:57
14 дозвіл забруднення.pdf
07 липня 2019 18:57
12 Договір оренди АБЗ.pdf
07 липня 2019 18:57
11 Бух довідка АБЗ.pdf
07 липня 2019 18:57
9 Паспорт АБЗ.pdf
07 липня 2019 18:57
8 Довідка МТБ табл2.pdf
07 липня 2019 18:57
7 Довідка МТБ табл1.pdf
07 липня 2019 18:57
5 Довідка банка.pdf
07 липня 2019 18:57
3 Витяг ЄДР.pdf
07 липня 2019 18:57
2 Статут.pdf
07 липня 2019 18:57
1 Право підпису.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 09:38
Електронний підпис
08 липня 2019 09:38
Електронний підпис
06 липня 2019 13:44
8. Довідка за ст.17.PDF
06 липня 2019 13:44
49 лицензия Банк.pdf
06 липня 2019 13:44
48 відгук.pdf
06 липня 2019 13:44
46. Скан Статуту.PDF
06 липня 2019 13:44
41. Проект договору.PDF
06 липня 2019 13:44
35. Лист від банку.pdf
06 липня 2019 13:44
34. КБ 68К ч.3.PDF
06 липня 2019 13:44
33. КБ 68К ч.2.pdf
06 липня 2019 13:44
32. КБ 68К ч.1.pdf
06 липня 2019 13:44
31. КБ 46П.PDF
06 липня 2019 13:44
30. КБ 42П.PDF
06 липня 2019 13:44
29. КБ 26П.PDF
06 липня 2019 13:44
28. Кб 21П ч.2.pdf
06 липня 2019 13:44
27. Кб 21П ч.1.pdf
06 липня 2019 13:43
24. Договір оренди АБЗ.PDF
06 липня 2019 13:43
20. Дог.№46П.PDF
06 липня 2019 13:43
19. Дог.№42П.PDF
06 липня 2019 13:43
18. Дог.№26П.PDF
06 липня 2019 13:43
17. Дог.№21П.pdf
06 липня 2019 13:43
16. Дог.№ 68К.pdf
06 липня 2019 13:43
016-001-25626-2019.zip

Публічні документи

08 липня 2019 08:45
Електронний підпис
08 липня 2019 08:45
Електронний підпис
05 липня 2019 17:50
Електронний підпис
05 липня 2019 17:50
Електронний підпис
05 липня 2019 17:49
14.1. Лист ШБУ 1 150 500.pdf
05 липня 2019 16:19
6. Про підписанта..pdf
05 липня 2019 16:19
12. Проект договору.pdf
05 липня 2019 16:19
9. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"
#41792106
Переможець 222 079 500,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"
#41792106
222 079 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 09:58
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 09:57
41) ду 3 до 127 19-П (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 15:27
Договір 127 19-П.pdf укладений
04 вересня 2019 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 127/19-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 218 837 009,10
UAH (в тому числі ПДВ 36 472 834,85 UAH)