Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів Нової української школи
Очікувана вартість
401 930,00 UAH
UA-2019-05-24-003338-a 2ff140633cb44577a0a22cab3fce1877
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плохенко Людмила Миколаївна

380647432986 plohenko.lydmila@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21829079
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, пл. Миру, 2
Контактна особа: Плохенко Людмила Миколаївна
380647432986
plohenko.lydmila@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 22:48
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 11:26
Очікувана вартість: 401 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 401,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Комп’ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 22:49
Тендерна документація.doc
24 травня 2019 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 22:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 22:49
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 09:05
Дата відповіді: 27 травня 2019 22:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику
1) відповідно до тендерної документації та Закону України, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”; тобто учасник може пропонувати будь яку торгвельну марку тощо, що відповідають технічним вимогам (є ідентичними або ліпшими)
2) Учасників всіх форм власності можуть приймати участь у закупівлі. Пропозиції платників і неплатників ПДВ розглядаються відповідно до вимог закону. Ціна аукціону є остаточною
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 28 травня 2019 12:49
Дата відповіді: 30 травня 2019 22:21
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Тендерна документація містять інформацію про надання товару, який повністю відповідає законодавчим вимогам.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000035 ● 372dfe0a50ee43629bef9a3b58c0c307
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


04.06.2019 № 24

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 04.06.2019 № 24
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

6 UA-2019-05-24-003338-a 24.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

закупівля буде відмінена

2019-06-12 21:29:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 394 000,00
UAH з ПДВ
394 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТЕЛЬ-ГРУПП" 398 200,00
UAH з ПДВ
398 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 13:08
Електронний підпис
10 червня 2019 13:02
Бенефінциар.pdf
10 червня 2019 13:02
ДОВІДКА ст17Загальна.pdf
08 червня 2019 11:55
Якість 1.rar
08 червня 2019 11:55
Порівняльна таблиця777.pdf
08 червня 2019 11:55
Про сертифікати.pdf
08 червня 2019 11:55
Технічне завдання.pdf
08 червня 2019 11:55
Document_ВИТЯГ.pdf
08 червня 2019 11:55
Банк ФОП.pdf
08 червня 2019 11:55
Витяг ФОП Єд.податок.PDF
08 червня 2019 11:55
Захист довкілля.pdf
08 червня 2019 11:55
Лист-Згода п.5.pdf
08 червня 2019 11:55
Не банкрут.pdf
08 червня 2019 11:55
Не корупціонер.pdf
08 червня 2019 11:55
Не пов'язані.pdf
08 червня 2019 11:55
Про антикорупційну.pdf
08 червня 2019 11:55
Персональні данні 1.pdf
08 червня 2019 11:55
Не пропонує хабар.pdf
08 червня 2019 11:55
Податки та збори.pdf
08 червня 2019 11:55
Не судимий.pdf
08 червня 2019 11:55
Про досвід виконання.pdf
08 червня 2019 11:55
Про корупцію.pdf
08 червня 2019 11:55
Про МТБ.pdf
08 червня 2019 11:55
Про ліцензування.pdf
08 червня 2019 11:55
Про оподаткування.pdf
08 червня 2019 11:55
Про право підпису.pdf
08 червня 2019 11:55
Про працівників.pdf
08 червня 2019 11:55
Санкції.pdf
08 червня 2019 11:55
ст50.pdf
08 червня 2019 11:55
Строк дії пропозиції.pdf
08 червня 2019 11:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 09:46
Технічні специфікації.rar
10 червня 2019 09:46
Статут.rar
10 червня 2019 09:46
Реєстраційні.rar
10 червня 2019 09:46
Паспорт,код.bmp
10 червня 2019 09:46
Довідки2.zip
10 червня 2019 09:46
Довідки1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ІСТЕЛЬ-ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2595419638
Відхилено 394 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 05:45
ТОВ "ІСТЕЛЬ-ГРУПП"
#13371152
Відхилено 398 200,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 05:47

Документи

13 червня 2019 05:44
Електронний підпис
12 червня 2019 21:39
протокол Сухар..pdf

Документи

13 червня 2019 05:47
Електронний підпис
13 червня 2019 05:46
протокол Истель.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
13 червня 2019 05:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі