Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція спорткомплексу Комунального закладу освіти «Спеціалізована загальноосвітня школа № 141» Дніпропетровської міської ради по вул. Моніторній, 3 у м. Дніпропетровську»
Очікувана вартість
16 070 490,00 UAH
UA-2019-05-24-003114-a 69651950183e4489a078bb87b2ed80ee
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 22:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 12:32
Очікувана вартість: 16 070 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 704,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція спорткомплексу Комунального закладу освіти «Спеціалізована загальноосвітня школа № 141» Дніпропетровської міської ради по вул. Моніторній, 3 у м. Дніпропетровську»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Моніторна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. зі змінами). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання протягом трьох місяців (90 днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Джерело фінансування: кошти міського бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Джерело фінансування: кошти міського бюджету Пiсляоплата 120 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:55
проект договору зі змінами.docx
07 червня 2019 14:55
тендерна документація зі змінами.docx
07 червня 2019 14:55
перелік змін.doc
24 травня 2019 17:01
технічне завдання.rar
07 червня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:55
проект договору зі змінами.docx
24 травня 2019 17:01
проект договору.docx
07 червня 2019 14:55
тендерна документація зі змінами.docx
24 травня 2019 17:01
тендерна документація.docx
07 червня 2019 14:55
перелік змін.doc
24 травня 2019 17:01
технічне завдання.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАЕНЕРГО-БУД" 16 070 249,00
UAH з ПДВ
16 070 249,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВІТНІ СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 16 070 490,00
UAH з ПДВ
16 070 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 16:49
Електронний підпис
14 червня 2019 16:34
Договір аналогічний.pdf
14 червня 2019 16:34
Відгук.pdf
14 червня 2019 16:34
Паспорт.pdf
14 червня 2019 16:34
статут.pdf
14 червня 2019 16:34
Відомість ЄДРПОУ.pdf
14 червня 2019 16:34
Накази працівників.pdf
14 червня 2019 16:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 червня 2019 16:34
Справка банк.pdf
14 червня 2019 16:34
Довідки.pdf
14 червня 2019 16:34
Реєстр.pdf
14 червня 2019 16:34
протокол.pdf
14 червня 2019 16:34
Договора оренди.pdf
14 червня 2019 16:33
Фінансова звітність.pdf
14 червня 2019 16:33
Дозвіл, ліцензія.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 11:14
фінансовий звіт.pdf
05 червня 2019 11:14
ЄДР.pdf
05 червня 2019 11:14
довідка.pdf
05 червня 2019 11:14
витяг.pdf
05 червня 2019 11:14
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКВАЕНЕРГО-БУД"

ТОВ "НОВІТНІ СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАЕНЕРГО-БУД"
#38199413
Очікує рішення 16 070 249,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 12:53

Документи

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом
Виконано
Дата відміни: 25 червня 2019 13:49
Коментар щодо відміни: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом