Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція із застосуваням енергозберігаючих технологій Будинку культури Великобілозерської сільської ради по вул.Шкільна,3,с.Велика Білозерка,Великобілозерського району Запорізької області
Очікувана вартість
4 954 384,42 UAH
UA-2019-05-24-002714-a 91dc6b81df294d1e94eaab0fa5f1c553
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дежимесова Надія

+380667130428 dashenkasaprankova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Будинок культури Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 36900284
Місцезнаходження: 71400, Україна , Запорожская обл., Великая Белозёрка, 71400 Запорізька область,Великобілозерський район,село Велика Білозерка, вулиця Шкільна,3
Контактна особа: Дежимесова Надія
+380667130428
dashenkasaprankova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 08:00
Початок аукціону: 19 червня 2019 15:04
Початок аукціону: 19 червня 2019 15:04
Очікувана вартість: 4 954 384,42 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 544,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


очікувана вартість

очікувана вартість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Реконструкція із застосуваням енергозберігаючих технологій Будинку культури Великобілозерської сільської ради по вул.Шкільна,3,с.Велика Білозерка,Великобілозерського району Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2019  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 12:56
!!! ВІДКРИТІ ТОРГИ Протокол №35 09.07.2018) - копия.docx
07 червня 2019 12:52
Тендерна документація клуб 2.docx
06 червня 2019 11:45
44_СД_ИВР -Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.rtf
04 червня 2019 10:53
1_000010.pdf
27 травня 2019 12:38
зміни.docx
07 червня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 12:56
!!! ВІДКРИТІ ТОРГИ Протокол №35 09.07.2018) - копия.docx
24 травня 2019 15:54
!!! ВІДКРИТІ ТОРГИ Протокол №35 09.07.2018) - копия.docx
07 червня 2019 12:52
Тендерна документація клуб 2.docx
27 травня 2019 12:37
Тендерна документація клуб.docx
24 травня 2019 16:00
Тендерна документація клуб.docx
06 червня 2019 11:45
44_СД_ИВР -Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.rtf
04 червня 2019 10:53
1_000010.pdf
27 травня 2019 12:38
зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна документація
Дата подання: 27 травня 2019 14:29
Дата відповіді: 30 травня 2019 13:54
Добрий день. 1. Додайте до Вашої документації висновок експертизи. 2. До якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об'єкт. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Згідно висновку експертизи об'єкт відноситься до класу ризиків (відповдільності) - СС2.
Технічна документація
Дата подання: 30 травня 2019 08:59
Дата відповіді: 30 травня 2019 13:52
ПОВТОРНО!!!! Добрий день. 1. Додайте до Вашої документації висновок експертизи. 2. До якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об'єкт. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Згідно висновку експертизи об'єкт відноситься до класу ризиків (відповдільності) - СС2.
Технічна документація
Дата подання: 03 червня 2019 11:45
Дата відповіді: 04 червня 2019 10:55
Доброго дня. Повторне питання. 1. Додайте до Вашої документації висновок експертизи.
Відповідь: Висновок експертизи додано
Технічне завдання
Дата подання: 05 червня 2019 09:56
Дата відповіді: 06 червня 2019 11:49
Доброго дня. Згідно експертного висновку в кошторисі присутнє обладнання і так як є спецефичні роботи (електрокотельня, монтаж пожежної сігналізації) просимо виставити відомість на обладнання згідно проектної документації
Відповідь: Відомість на обладнання додано
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-002714-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017", Код ЄДРПОУ:41484016
Дата подання: 01 липня 2019 11:40
Скарга щодо необхідності відміни протоколу про відхилення ПП "Будівельник 2017"
Приватне підприємство
«БУДІВЕЛЬНИК 2017»



71701, Запорізька область,
м. Токмак, вул. Перемоги, 5А/79,
р/р 26009055738008,
в ЗРУ ПАТ КБ «ПриватБанк»,
МФО 313399,
ЄДРПОУ 41484016,
т/ф (06178) 4-55-10, 4-55-11

вих № 54 від 01 липня 2019р



ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ


Будинок культури Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області


щодо необхідності відміни протоколу про відхилення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017"


За оголошенням №
UA-2019-05-24-002714-a тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017" (далі - Учасник) було відхилено.


В той же час, тендерна пропозиція Учасника відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією, що підтверджується наступним.
№ Порушено пункт/частину/розділ Тендерної документації Обґрунтування щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації та/або вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
1 Відповідно до вимог пункту 1 розділу III тендерної документації, - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png), зокрема подається форма пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6. Додатком 6 тендерної документації встановлена форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається за підписом уповноваженої особу учасника в електронному вигляді, наведеному нижче, у форматі доступному для відображення такого електронного документу (наприклад: *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png). По даному пункту просимо роз’яснити чи є зазначена підстава в протоколі щодо наданого учасником у складі тендерної пропозиції електронного документу із назвою файлу "11 Пропозиція.pdf", в якому надано "ПРОПОЗИЦІЮ" за вихідним №37 від 14 червня 2019 року.
Відповідно до протоколу відхилення Учасник порушив:
«У першому абзаці форми «пропозиція» напис «(назва юридичної/фізичної особи)» учасником самостійно замінено на напис «(назва юридичної)».
У графі «ПДВ (___%)» відсутня відповідна позначка "-", яка може свідчити про відсутність необхідності включення податку на додану вартість, а тому вартість пропозиції не включає податку на додану вартість.
У графі "ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)" учасником зазначено "Чотири мільйони шістсот п’ятдесят тисяч чотириста сімдесят одна гривня 00 копійок", що не відповідає встановленій вимогі щодо заповнення форми «Пропозиція» згідно до умов Додатку 6»(цитата)
Просимо надати роз’яснення чи є зазначене підставою для відхилення пропозиції згідно протоколу відхилення.
2 -відповідно до вимог п. 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам згідно ст. 16 Закону Учасник повинен подати через електронний майданчик у систему Prozorro у складі своєї пропозиції шляхом завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png), зокрема повинна надаватись довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи, інформація про умови працевлаштування), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору субпідрядною(ими) організацію(ями) із обов’язковим зазначенням інформації про її(їх) найменування відносно кожного окремого працівника. Дана довідка надається у разі залучення учасником субпідрядної(их) організації(й). Виходячи з наведених вище вимог Замовника Учасником повинна бути надана інформація про залучених працівників, субпідрядною організацією, у випадку залучення субпідрядних організацій до виконання робіт.
Зазначений файл який замовних визнав таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, учасник надав довідково.
Зазначений файл не вимагався тендерною документацією.
Оскільки відповідно до вимог п.7 розділу 3 тендерної документації: «учасник, у разі залучення субпідрядної (их) організації(й) щодо виконання умов договору, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію на умовах визначених у Додатках 1 та 3 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю» (цитата).
Таким чином інформація яка вимагалась у Додатках № 1 та № 3 мала бути надана лише у випадку залучення Учасником субпідрядної організації в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору.
Разом з тим, в файлі ( 1.1 Довідка про залучення субпідрядної організації.pdf) Учасник прямо вказує, що планує долучити субпідряду організацію в обсязі 2,4 % відсотки від вартості договору, що менше від 20%.
Крім того, в файлі ( 1.3 Довідка про залучення субпідрядної організації -1.pdf) Учасник ще раз вказує, що планує долучити субпідрядну організацію в обсязі 2,4% та наголошує що не планує долучати субпідрядну організацію в обсязі не менше (більше ніж) 20% від вартості договору.
Виходячи з вище написаного документи, що передбачені тендерною документацією мали бути надані лише на субпідрядні організації які Учасник планував долучити в обсязі більшому ніж 20% від вартості договору, проте Учасник не планує долучати зазначені субпідрядні організації.
Тендерною документацією не було встановлено вимог щодо надання документів відносно субпідрядних організацій які плануються долучити в обсязі меншому ніж 20% від вартості закупівлі.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3 На виконання даної вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано електронний документ із назвою багатосторінкового файлу "2.3 Копія трудової книжки із відповідним записом на інженера-проектувальника", в якому надано копії 1-ої, 18-ої та 19-ої сторінок трудової книги, завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. Натомість якість наданої копії не надає можливості достовірно розпізнати текст цього документу, як корисну інформацію. Файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування; відтворення копії, зроблено із застосуванням сканера, або електронного пристрою, із втратою чіткості та повноти кольорів зображення від оригінального примірника, при цьому текстуальна частина або будь-які зображення не може бути чітко розпізнана людським оком без застосування сторонніх приладів. На виконання вимог тендерної документації Учасником був наданий у складі тендерної пропозиції був наданий файл а"2.3 Копія трудової книжки із відповідним записом на інженера-проектувальника".
Як зазначає замовник в поганій якості, що унеможливлює його розпізнання.
Твердження Замовника, щодо не можливості прочитати текст є суб’єктивною думкою Замовника, увесь текст є читаєм, та з нього можливо встановити витребувану інформацію.
Зазначена інформація в файлі читабельна. Зазначена інформація жодним чином не впливає на якість надання послуг.
Зазначена позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 4235-р/пк-пз від 09.04.2019
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
4 відповідно до вимог п.6.2. Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати календарний план на виконання робіт, виконаний на бланку учасника за підписом та печаткою уповноваженої особи із зазначенням періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу за кожним із розділів.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати Календарний план виконання робіт з інформацією про критичні роботи та запас часу за кожним із розділів.
Хочемо зауважити, що а ні тендерною документацією а ні діючими нормативно правовими документами на які посилається тендерна документація, а ні ті що діють, не встановлено визначення, що таке критичні роботи та запас часу.
На виконання вимог тендерної документації Учасником в складі тендерної документації був наданий файл ( 8.1 Календарний графік робіт.pdf).
Згідно зазначеного Календарного графіку виконання робіт, Учасник зазначив, «Календарний план виконання робіт, виконаний із зазначенням періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу за кожним із розділів» (цитата).
Разом з тим, тендерна документація не містила вимог, щодо особливості оформлення Календарного плану виконання робіт та особливостей оформлення критичних робіт та запасу часу.
Таким чином Учасник в періодах в яких зазначений план виконання робіт, Учасник включив період критичних робіт та запас часу за кожним розділом, про що прямо зазначено в календарному плані Учасника.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
5 На виконання визначеної вимоги учасником ПП "БУДІВЕЛЬНИК 2017" у складі тендерної пропозиції надано електронний документ із назвою файлу "1.1.2 Довідка субпідрядної організації про повноваження директора.pdf", в якому надано довідку про повноваження на підпис за вих.№21/06 від 10.06.2019р. у даній довідці не визначено переліку наданих повноважень уповноваженій особі субпідрядної організації, якій надано право підписувати фінансові документи в тому числі договори, із зазначенням посилання на дану закупівлю. До того дана довідка завірена підписом В.В.Манагарова, який є директором ТОВ «Пожзахист-2006». Дана інформація надається за підписом уповноваженої особи учасника (ПП "БУДІВЕЛЬНИК 2017"). Цей факт свідчить про те, що учасник не виконав умову тендерної документації Виходячи з наведених вище вимог Замовника Учасником повинна бути надана інформація про залучених працівників, субпідрядною організацією, у випадку залучення субпідрядних організацій до виконання робіт.
Зазначений файл який замовних визнав таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, учасник надав довідково.
Зазначений файл не вимагався тендерною документацією.
Оскільки відповідно до вимог п.7 розділу 3 тендерної документації: «учасник, у разі залучення субпідрядної (их) організації(й) щодо виконання умов договору, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію на умовах визначених у Додатках 1 та 3 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю» (цитата).
Таким чином інформація яка вимагалась у Додатках № 1 та № 3 мала бути надана лише у випадку залучення Учасником субпідрядної організації в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору.
Разом з тим, в файлі ( 1.1 Довідка про залучення субпідрядної організації.pdf) Учасник прямо вказує що планує долучити субпідряду організацію в обсязі 2,4 % відсотки від вартості договору, що менше від 20%.
Крім того, в файлі ( 1.3 Довідка про залучення субпідрядної організації -1.pdf) Учасник ще раз вказує, що планує долучити субпідрядну організацію в обсязі 2,4% та наголошує що не планує долучати субпідрядну організацію в обсязі не менше (більше ніж) 20% від вартості договору.
Виходячи з вище написаного документи, що передбачені тендерною документацією мали бути надані лише на субпідрядні організації які Учасник планував долучити в обсязі більшому ніж 20% від вартості договору, проте Учасник не планує долучати зазначені субпідрядні організації.
Тендерною документацією не було встановлено вимог щодо надання документів відносно субпідрядних організацій які плануються долучити в обсязі меншому ніж 20% від вартості закупівлі.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
6 відповідно до вимог п.11.1. Таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації, учасник процедури закупівлі, у разі залучення субпідрядної організації, у складі тендерної пропозиції має надати копію дозволу або ліцензії, що видано субпідряднії(им) організації(ям), на провадження відповідного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбаченого законодавством України, відповідно до виду робіт, які будуть виконуватись субпідрядною організацією, яку(их) учасник планує залучити до виконання робіт (або надання послуг) в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
Виходячи з наведених вище вимог Замовника Учасником повинна бути надана інформація про залучених працівників, субпідрядною організацією, у випадку залучення субпідрядних організацій до виконання робіт.
Зазначений файл який замовних визнав таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, учасник надав довідково.
Зазначений файл не вимагався тендерною документацією.
Оскільки відповідно до вимог п.7 розділу 3 тендерної документації: «учасник, у разі залучення субпідрядної (их) організації(й) щодо виконання умов договору, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію на умовах визначених у Додатках 1 та 3 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю» (цитата).
Таким чином інформація яка вимагалась у Додатках № 1 та № 3 мала бути надана лише у випадку залучення Учасником субпідрядної організації в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору.
Крім того замовник посилається на порушення пункту 11.1 Таблиці 2 Додатку №3, проте зазначеними вимогами тендерної документації було встановлено подання зазначеної інформації «…в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю»(цитата).
Разом з тим, в файлі ( 1.1 Довідка про залучення субпідрядної організації.pdf) Учасник прямо вказує що планує долучити субпідряду організацію в обсязі 2,4 % відсотки від вартості договору, що менше від 20%.
Крім того, в файлі ( 1.3 Довідка про залучення субпідрядної організації -1.pdf) Учасник ще раз вказує, що планує долучити субпідрядну організацію в обсязі 2,4% та наголошує що не планує долучати субпідрядну організацію в обсязі не менше (більше ніж) 20% від вартості договору.
Виходячи з вище написаного документи, що передбачені тендерною документацією мали бути надані лише на субпідрядні організації які Учасник планував долучити в обсязі більшому ніж 20% від вартості договору, проте Учасник не планує долучати зазначені субпідрядні організації.
Тендерною документацією не було встановлено вимог щодо надання документів відносно субпідрядних організацій які плануються долучити в обсязі меншому ніж 20% від вартості закупівлі.
Разом з тим на виконання вимоги розділу «примітки» додатку 3 тендерної документації: «у разі якщо учасник не має можливості надати документ(и), які вимагаються замовником у додатку 3 тендерної документації, він повинен надати, у довільній формі за підписом уповноваженої особи, пояснення щодо ненадання відповідної інформації з обґрунтуванням такої причини, із посиланням на діючі нормативно правові акти»(цитата).
У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл (1.3 Довідка про залучення субпідрядної організації -1.pdf) в якому надано пояснення не подання документів щодо субпідрядників.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
7 Додатково слід зауважити, що довідки із назвами електронних файлів:
"1.1.2 Довідка субпідрядної організації про повноваження директора.pdf",
"1.1.5 Довідка про діяльність відповідно до положень Статуту – субпідрядник.pdf",
"1.1.8 Довідка працівників – субпідрядника.pdf",надані у складі тендерної пропозиції за підписом директора субпідрядної організації (ТОВ «Пожзахист-2006») мають однаковий вихідний номер та дату документу - №21/06 від 10.06.2019р.
Тендерною документацією Замовника не було встановлено особливостей та форми вимог, щодо порядку оформлення вихідної кореспонденції Учасником.
Разом з тим зазначене ні яким чином не заважає Замовнику ознайомитись з тендерною пропозицією Учасника.
Крім того, Замовник в протоколі відхилення не посилається на конкретну вимогу тендерної документації яку порушив Учасник.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
8 Крім того учасником ПП «Будівельний 2017» в кошторисній документації відсутня пояснювальна записка, підсумкова відомість ресурсів,розрахунки до договірної ціни, розрахунок загальновиробничих витрат,що унеможливлює перевірку вартості ,марок, кількості матеріалів на відповідність тендерному завданню.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати:
«Учасником, який запропонував найменшу ціну за результатами проведеного аукціону (або за результатом відхилення пропозиції учасника(ів), якщо системою в автоматичному порядку визначено його пропозицію найбільш економічно вигідною), протягом двох робочих днів, з дня завершення аукціону або оприлюднення інформації про відхилення пропозиції попереднього учасника на веб-порталі Уповноваженого органу, подається за підписом уповноваженої особи на фірмовому бланку скріплена печаткою)(у разі наявності) в електронному вигляді (формату *pdf або *jpg або *jpeg або *bmp або *png) кошторисна документація, яка повинна бути розрахована відповідно до ціни за результатами аукціону в електронному вигляді (формату *doc, *docx, *rtf) на електронну адресу замовника – klub1953@i.ua;
Кошторисна документація скаладається з:
- Договірної ціни;
- Зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.»(цитата).

Враховуючи зазначені вимоги, Замовника, дані документи подаються після подання тендерних пропозицій.
Оскільки дані документи подаються після строку подання тендерних пропозицій, дані документи не є частиною тендерної пропозиції. Тому підстава відхилення тендерної пропозиції за не відповідність тендерній документації не може бути застосована Замовником.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо що тендерна пропозиція Учасника відповідає всім умовам тендерної документації і не підлягає відхиленню у зв'язку із зазначеною відповідністю.
Зважаючи на викладене, звертаємося з проханням скасувати протокол відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції я буду вимушений подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, звернутися до суду з позовом про стягнення 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді відхилення тендерної пропозиції яка відповідає всім умовам тендерної документації.

Звертаю увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету).


З повагою і надією на порозуміння


Директор Долгов В.О.
(Посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 17:02
Надано розянення у вигляді файлу "Відповідь"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

05 липня 2019 15:34
Відповідь.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-002714-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017", Код ЄДРПОУ:41484016
Дата подання: 05 липня 2019 11:44
Скарга до Антимонопольного комітету України
Приватне підприємство «БУДІВЕЛЬНИК 2017» 71701, Запорізька область, м. Токмак, вул. Перемоги, 5А/79, р/р 26009055738008, в ЗРУ ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 313399, ЄДРПОУ 41484016, т/ф (06178) 4-55-10, 4-55-11 вих № 65 від 05 липня 2019р До: Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Приватне підприємство «Будівельник 2017» ЄДРПОУ: 41484016 Адреса: 71701 Запорізька область, м. Токмак, вул. Перемоги, буд. 5-А, кв.79 Замовник торгів: Будинок культури Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області С К А Р Г А на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції Скаржника і визначення переможця Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2019-05-24-002714-a Тендерним комітетом Будинок культури Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області (далі - Замовник) Розпочато процедуру аукціону «відкриті торги» Предмет закупівлі 45454000-4 Реконструкція Відповідно до інформації з електронної системи закупівель https://prozorro.gov.ua/пропозицію на участь в зазначеному вище аукціоні подали: Назва учасника аукціону Назва далі по тексту скарги ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017" (далі – Учасник, Скаржник) ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" (далі – Переможець) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником: Назва файлу протоколу Дата розміщення протоколу в системі ПРОТОКОЛ НОВІЙ.docx 26.06.2019 о 10:45 Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції всім умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне. № Порушено пункт/частину/розділ Тендерної документації Обґрунтування щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації та/або вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" 1 Відповідно до вимог пункту 1 розділу III тендерної документації, - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png), зокрема подається форма пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6. Додатком 6 тендерної документації встановлена форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається за підписом уповноваженої особу учасника в електронному вигляді, наведеному нижче, у форматі доступному для відображення такого електронного документу (наприклад: *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png). По даному пункту просимо роз’яснити чи є зазначена підстава в протоколі щодо наданого учасником у складі тендерної пропозиції електронного документу із назвою файлу "11 Пропозиція.pdf", в якому надано "ПРОПОЗИЦІЮ" за вихідним №37 від 14 червня 2019 року. Відповідно до протоколу відхилення Учасник порушив: «У першому абзаці форми «пропозиція» напис «(назва юридичної/фізичної особи)» учасником самостійно замінено на напис «(назва юридичної)». У графі «ПДВ (___%)» відсутня відповідна позначка "-", яка може свідчити про відсутність необхідності включення податку на додану вартість, а тому вартість пропозиції не включає податку на додану вартість. У графі "ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)" учасником зазначено "Чотири мільйони шістсот п’ятдесят тисяч чотириста сімдесят одна гривня 00 копійок", що не відповідає встановленій вимогі щодо заповнення форми «Пропозиція» згідно до умов Додатку 6»(цитата) Згідно протоколу Замовника, зазначені вище роз’яснення Замовник визначив як формальна помилка. Відповідно до тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Зазначені Замовником помилки ні яким чином не впливають на зміст пропозиція. Враховуючи те, що Замовником було визначено зазначені помилки як формальні, Учасником була виконана вимога Замовника про надання тендерної пропозиції, у зв’язку з чим зазначене вище не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2 Відповідно до вимог п. 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам згідно ст. 16 Закону Учасник повинен подати через електронний майданчик у систему Prozorro у складі своєї пропозиції шляхом завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.pdf, *.jpg, *.jpeg, *.png), зокрема повинна надаватись довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи, інформація про умови працевлаштування), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору субпідрядною(ими) організацію(ями) із обов’язковим зазначенням інформації про її(їх) найменування відносно кожного окремого працівника. Дана довідка надається у разі залучення учасником субпідрядної(их) організації(й). Виходячи з наведених вище вимог Замовника Учасником повинна бути надана інформація про залучених працівників, субпідрядною організацією, у випадку залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Зазначений файл який замовних визнав таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, учасник надав довідково. Зазначений файл не вимагався тендерною документацією. Оскільки відповідно до вимог п.7 розділу 3 тендерної документації: «учасник, у разі залучення субпідрядної (их) організації(й) щодо виконання умов договору, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію на умовах визначених у Додатках 1 та 3 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю» (цитата). Таким чином інформація яка вимагалась у Додатках № 1 та № 3 мала бути надана лише у випадку залучення Учасником субпідрядної організації в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору. Разом з тим, в файлі ( 1.1 Довідка про залучення субпідрядної організації.pdf) Учасник прямо вказує, що планує долучити субпідряду організацію в обсязі 2,4 % відсотки від вартості договору, що менше від 20%. Крім того, в файлі ( 1.3 Довідка про залучення субпідрядної організації -1.pdf) Учасник ще раз вказує, що планує долучити субпідрядну організацію в обсязі 2,4% та наголошує що не планує долучати субпідрядну організацію в обсязі не менше (більше ніж) 20% від вартості договору. Виходячи з вище написаного документи, що передбачені тендерною документацією мали бути надані лише на субпідрядні організації які Учасник планував долучити в обсязі більшому ніж 20% від вартості договору, проте Учасник не планує долучати зазначені субпідрядні організації. Тендерною документацією не було встановлено вимог щодо надання документів відносно субпідрядних організацій які плануються долучити в обсязі меншому ніж 20% від вартості закупівлі. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3 На виконання даної вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано електронний документ із назвою багатосторінкового файлу "2.3 Копія трудової книжки із відповідним записом на інженера-проектувальника", в якому надано копії 1-ої, 18-ої та 19-ої сторінок трудової книги, завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. Натомість якість наданої копії не надає можливості достовірно розпізнати текст цього документу, як корисну інформацію. Файл-зображення, отриманий в результаті оцифрування зображення, сканування; відтворення копії, зроблено із застосуванням сканера, або електронного пристрою, із втратою чіткості та повноти кольорів зображення від оригінального примірника, при цьому текстуальна частина або будь-які зображення не може бути чітко розпізнана людським оком без застосування сторонніх приладів. На виконання вимог тендерної документації Учасником був наданий у складі тендерної пропозиції був наданий файл а"2.3 Копія трудової книжки із відповідним записом на інженера-проектувальника". Як зазначає замовник в поганій якості, що унеможливлює його розпізнання. Твердження Замовника, щодо не можливості прочитати текст є суб’єктивною думкою Замовника, увесь текст є читаєм, та з нього можливо встановити витребувану інформацію. Зазначена інформація в файлі читабельна. Зазначена інформація жодним чином не впливає на якість надання послуг. Зазначена позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 4235-р/пк-пз від 09.04.2019 Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 4 Відповідно до вимог п.6.2. Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати календарний план на виконання робіт, виконаний на бланку учасника за підписом та печаткою уповноваженої особи із зазначенням періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу за кожним із розділів. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати Календарний план виконання робіт з інформацією про критичні роботи та запас часу за кожним із розділів. Хочемо зауважити, що а ні тендерною документацією а ні діючими нормативно правовими документами на які посилається тендерна документація, а ні діючим законодавством, не встановлено визначення, що таке критичні роботи та запас часу. На виконання вимог тендерної документації Учасником в складі тендерної документації був наданий файл ( 8.1 Календарний графік робіт.pdf). Згідно зазначеного Календарного графіку виконання робіт, Учасник зазначив, «Календарний план виконання робіт, виконаний із зазначенням періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу за кожним із розділів» (цитата). Разом з тим, тендерна документація не містила вимог, щодо особливості оформлення Календарного плану виконання робіт та особливостей оформлення періодів критичних робіт та запасу часу, а також були відсутні будь які застереження щодо особливості вказання періодів. Хочемо зазначити, що для контролю ходу виконання робіт з будівництва, ремонту будівлі або його частини використовується календарний графік виконання робіт або комплексний сітьовий графік, в яких встановлюються послідовність і терміни виконання робіт з максимально можливим їх суміщенням. Календарний графік виконання робіт складається з: - найменування робіт; - обсягів робіт і трудомісткості за видами робіт; - тривалість робіт по днях, місяцях, кварталах. Залежно від особливостей будівництва, його складності, строків, чисельності виконавців, варіанти календарного графіка виконання робіт можуть бути різні, в тому числі у вигляді діаграм. Діюча нормативна література для розробки календарних графіків на справжній період часу є: 1. Організація будівельного виробництва ДБН А.3.1-5: 2016 2. Наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009р. №2 «Рекомендації для складання доповнень до договору підряду в капітальному будівництві» 3. Посібник з розробки проектів організації будівництва і проектів виконання робіт до ДБН А.3.1-5-96 «Організація будівельного виробництва» Київ 1997р. Висновок: В рекомендаціях, по розробці календарних графіків, викладених у вищезгаданій нормативній документації, відсутня поетапна розбивка видів робіт на: 1. Період підготовчого процесу 2. Критичні роботи 3. Запас часу за кожним розділом. Таким чином у зв’язку з відсутністю будь яких визначень в тендерній документації, та відсутності оформлення календарного графіку, Учасник в періодах в яких зазначений план виконання робіт, Скаржник включив період критичних робіт та запас часу за кожним розділом, про що прямо зазначено в календарному плані Учасника. Разом з тим, інформуємо, що надання інформації щодо критичних робіт та запасу часу не передбачено, законодавством, а в самій тендерній документації відсутнє визначення даних періодів. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 5 На виконання визначеної вимоги учасником ПП "БУДІВЕЛЬНИК 2017" у складі тендерної пропозиції надано електронний документ із назвою файлу "1.1.2 Довідка субпідрядної організації про повноваження директора.pdf", в якому надано довідку про повноваження на підпис за вих.№21/06 від 10.06.2019р. у даній довідці не визначено переліку наданих повноважень уповноваженій особі субпідрядної організації, якій надано право підписувати фінансові документи в тому числі договори, із зазначенням посилання на дану закупівлю. До того дана довідка завірена підписом В.В.Манагарова, який є директором ТОВ «Пожзахист-2006». Дана інформація надається за підписом уповноваженої особи учасника (ПП "БУДІВЕЛЬНИК 2017"). Цей факт свідчить про те, що учасник не виконав умову тендерної документації Виходячи з наведених вище вимог Замовника Учасником повинна бути надана інформація про залучених працівників, субпідрядною організацією, у випадку залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Зазначений файл який замовних визнав таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, учасник надав довідково. Зазначений файл не вимагався тендерною документацією. Оскільки відповідно до вимог п.7 розділу 3 тендерної документації: «учасник, у разі залучення субпідрядної (их) організації(й) щодо виконання умов договору, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію на умовах визначених у Додатках 1 та 3 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю» (цитата). Таким чином інформація яка вимагалась у Додатках № 1 та № 3 мала бути надана лише у випадку залучення Учасником субпідрядної організації в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору. Разом з тим, в файлі ( 1.1 Довідка про залучення субпідрядної організації.pdf) Учасник прямо вказує що планує долучити субпідряду організацію в обсязі 2,4 % відсотки від вартості договору, що менше від 20%. Крім того, в файлі ( 1.3 Довідка про залучення субпідрядної організації -1.pdf) Учасник ще раз вказує, що планує долучити субпідрядну організацію в обсязі 2,4% та наголошує що не планує долучати субпідрядну організацію в обсязі не менше (більше ніж) 20% від вартості договору. Виходячи з вище написаного документи, що передбачені тендерною документацією мали бути надані лише на субпідрядні організації які Учасник планував долучити в обсязі більшому ніж 20% від вартості договору, проте Учасник не планує долучати зазначені субпідрядні організації. Тендерною документацією не було встановлено вимог щодо надання документів відносно субпідрядних організацій які плануються долучити в обсязі меншому ніж 20% від вартості закупівлі. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 6 Відповідно до вимог п.11.1. Таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації, учасник процедури закупівлі, у разі залучення субпідрядної організації, у складі тендерної пропозиції має надати копію дозволу або ліцензії, що видано субпідряднії(им) організації(ям), на провадження відповідного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбаченого законодавством України, відповідно до виду робіт, які будуть виконуватись субпідрядною організацією, яку(их) учасник планує залучити до виконання робіт (або надання послуг) в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Виходячи з наведених вище вимог Замовника Учасником повинна бути надана інформація про залучених працівників, субпідрядною організацією, у випадку залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Зазначений файл який замовних визнав таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, учасник надав довідково. Зазначений файл не вимагався тендерною документацією. Оскільки відповідно до вимог п.7 розділу 3 тендерної документації: «учасник, у разі залучення субпідрядної (их) організації(й) щодо виконання умов договору, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію на умовах визначених у Додатках 1 та 3 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю» (цитата). Таким чином інформація яка вимагалась у Додатках № 1 та № 3 мала бути надана лише у випадку залучення Учасником субпідрядної організації в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору. Крім того замовник посилається на порушення пункту 11.1 Таблиці 2 Додатку №3, проте зазначеними вимогами тендерної документації було встановлено подання зазначеної інформації «…в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю»(цитата). Разом з тим, в файлі ( 1.1 Довідка про залучення субпідрядної організації.pdf) Учасник прямо вказує що планує долучити субпідряду організацію в обсязі 2,4 % відсотки від вартості договору, що менше від 20%. Крім того, в файлі ( 1.3 Довідка про залучення субпідрядної організації -1.pdf) Учасник ще раз вказує, що планує долучити субпідрядну організацію в обсязі 2,4% та наголошує що не планує долучати субпідрядну організацію в обсязі не менше (більше ніж) 20% від вартості договору. Виходячи з вище написаного документи, що передбачені тендерною документацією мали бути надані лише на субпідрядні організації які Учасник планував долучити в обсязі більшому ніж 20% від вартості договору, проте Учасник не планує долучати зазначені субпідрядні організації. Тендерною документацією не було встановлено вимог щодо надання документів відносно субпідрядних організацій які плануються долучити в обсязі меншому ніж 20% від вартості закупівлі. Разом з тим на виконання вимоги розділу «примітки» додатку 3 тендерної документації: «у разі якщо учасник не має можливості надати документ(и), які вимагаються замовником у додатку 3 тендерної документації, він повинен надати, у довільній формі за підписом уповноваженої особи, пояснення щодо ненадання відповідної інформації з обґрунтуванням такої причини, із посиланням на діючі нормативно правові акти»(цитата). У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл (1.3 Довідка про залучення субпідрядної організації -1.pdf) в якому надано пояснення не подання документів щодо субпідрядників. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 7 Додатково слід зауважити, що довідки із назвами електронних файлів: "1.1.2 Довідка субпідрядної організації про повноваження директора.pdf", "1.1.5 Довідка про діяльність відповідно до положень Статуту – субпідрядник.pdf", "1.1.8 Довідка працівників – субпідрядника.pdf",надані у складі тендерної пропозиції за підписом директора субпідрядної організації (ТОВ «Пожзахист-2006») мають однаковий вихідний номер та дату документу - №21/06 від 10.06.2019р. Тендерною документацією Замовника не було встановлено особливостей та форми вимог, щодо порядку оформлення вихідної кореспонденції Учасником. Разом з тим зазначене ні яким чином не заважає Замовнику ознайомитись з тендерною пропозицією Учасника. Крім того, Замовник в протоколі відхилення не посилається на конкретну вимогу тендерної документації яку порушив Учасник. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 8 Крім того учасником ПП «Будівельний 2017» в кошторисній документації відсутня пояснювальна записка, підсумкова відомість ресурсів, розрахунки до договірної ціни, розрахунок загальновиробничих витрат, що унеможливлює перевірку вартості ,марок, кількості матеріалів на відповідність тендерному завданню. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати: «Учасником, який запропонував найменшу ціну за результатами проведеного аукціону (або за результатом відхилення пропозиції учасника(ів), якщо системою в автоматичному порядку визначено його пропозицію найбільш економічно вигідною), протягом двох робочих днів, з дня завершення аукціону або оприлюднення інформації про відхилення пропозиції попереднього учасника на веб-порталі Уповноваженого органу, подається за підписом уповноваженої особи на фірмовому бланку скріплена печаткою)(у разі наявності) в електронному вигляді (формату *pdf або *jpg або *jpeg або *bmp або *png) кошторисна документація, яка повинна бути розрахована відповідно до ціни за результатами аукціону в електронному вигляді (формату *doc, *docx, *rtf) на електронну адресу замовника – klub1953@i.ua; Кошторисна документація складається з: - Договірної ціни; - Зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.»(цитата). Враховуючи зазначені вимоги, Замовника, дані документи подаються після подання тендерних пропозицій. Оскільки дані документи подаються після строку подання тендерних пропозицій, дані документи не є частиною тендерної пропозиції. Тому підстава відхилення тендерної пропозиції за не відповідність тендерній документації не може бути застосована Замовником. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Одночасно, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника Назва файлу протоколу Дата розміщення протоколу в системі протокол 14.pdf 26.06.2019 о 16:48 Замовником прийнято протиправне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам тендерної документації і визнання його Переможцем процедури закупівлі не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції всім умовам тендерної документації Замовника. В той же час, на думку Скаржника, тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією, що підтверджується наступним. № Порушено пункт\частину\розділ Тендерної документації Обґрунтування Скаржника що до протиправності визначення переможцем Учасника 1 Відповідно до пункту 2 таблиці 1 Додатку № 1 учасники торгів мали надати підтвердження наявності працівників які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. Виходячи з зазначених в пункті 2 таблиці 1 Додатку №1 вимог Замовника «Учасник повинен підтвердити наявність працівників, які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором: керівник підприємства, бухгалтер, головний інженер (у разі наявності), інженер-проектувальник, майстер або майстри, виконавець(ці) робіт, і т.ін.»(цитата). Переможець мав надати підтвердження наявності працівників які останній зазначив в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Проте Переможець проігнорував дані вимоги Замовника та не надав документи що підтверджують наявність в нього зазначених в довідці працівників. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у Додатку №1 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2 Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасник повинен був надати підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленими тендерною документацією. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати: «учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 5 тендерної документації»(цитата). Таким чином виходячи з вище зазначених вимог Замовника, Переможець повинен був підтвердити: 1) Відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі 2) Відповідність тендерної пропозиції іншим вимогам установлені Додатком № 5 В складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції переможця технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Крім того, технічною частиною тендерної документації вимагалось підтвердження відповідності іншої інформації зазначеної в Додатку № 5, яка також відноситься до підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Переможцем не надано підтвердження інформації зазначеної в таблиці Додатку №5 тендерної документації. А саме не зазначено підтвердження відповідності тендерної пропозиції: - Не підтверджено найменування видів робіт, - Не підтверджено обсяг у разі закупівлі - Не підтверджено спосіб виконання робіт - Не підтверджено період виконання робіт Також не надання інформації,щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації підтверджується рішенням Постійною діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 4235-р/пк-пз від 09.04.2019 Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у пункті 6 розділу 3 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3 Відповідно до пункту 2 таблиці 1 Додатку № 1 учасники торгів мали надати підтвердження наявності працівників які безпосередньо будуть залучені учасником до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Виходячи з пункту 2 таблиці 1 Додатку №1 Учасники торгів повинні були надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які безпосередньо будуть залучені учасником до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Таким чином Переможець мав надати довідка про наявність працівників які будуть залученні до виконання робіт. Тобто дана довідка має включати працівників які необхідні для виконання робіт, дана норма також прописана в тендерній документації «Учасник повинен підтвердити наявність працівників, які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором: керівник підприємтсва, бухгалтер, головний інженер (у разі наявності), інженер-проектувальник, майстер або майстри, виконавець(ці) робіт, і т.ін.»(цитата) Згідно додатка №2 «Календарний план виконання робіт» п.1 «демонтажні роботи та загальнобудівельні роботи» - термін виконання робіт складає – 55 кал. днів. Переможцем надано локальний кошторис частина 1 – кошторисна трудомісткість на загальнобудівельні роботи, складає – 18 696,56 люд. годин. Згідно наданої Переможцем довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації – надано 5 чоловік робочої професії. Висновок: 18 696,56 люд. годин при наявності п’ятьох робочих треба виконувати 467 календарних дня, але ні як не 55 кал. днів як про це прописано в календарному плані. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у пункту 2 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, і не відхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, і не відхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника,що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Виходячи з викладеного, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"Скаржник звертається з наступним проханням: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Переможця і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 4. Зобов'язати тендерний комітет Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 5. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 6. Зобов’язати тендерний комітет Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі. Додаток: 1. Копія документу, що підтверджує факт оплати за розгляд скарги. З повагою Директор ПП «Будівельник 2017» ________________ В.О. Долгов М.п.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 12:13
Рішення від 09.07.2091 № 9102 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 12:13
Рішенні від 25.07.19 № 10082.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Будинок культури Великобілозерської сільської ради виконав вимоги згідно з рішенням Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2019 15:18

Документи подані скаржником

05 липня 2019 12:05
Електронний підпис

Документи подані замовником

16 липня 2019 09:21
відповідь АМКУ.pdf
31 липня 2019 15:15
протокол №18.PDF
31 липня 2019 15:16
протокол 19.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД-ГРУПП" 4 508 018,40
UAH з ПДВ
4 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017" 4 650 471,00
UAH з ПДВ
4 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" 4 900 395,72
UAH з ПДВ
4 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сейм 4 862 540,00
UAH з ПДВ
4 862 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ГРАНДБУД" 4 931 016,00
UAH з ПДВ
4 881 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 14:46
Електронний підпис
20 червня 2019 14:44
Додаток № 3.docx
20 червня 2019 14:44
Додаток №2.docx
20 червня 2019 14:44
Додаток №1.rtf
20 червня 2019 14:44
Пропозиція.PDF
20 червня 2019 14:44
Календарний план.PDF
20 червня 2019 14:44
Підсумкова відомість.PDF
20 червня 2019 14:44
Локальний кошторис.PDF
20 червня 2019 14:44
Локальний кошторис 2.PDF
20 червня 2019 14:44
Договірна ціна.PDF
20 червня 2019 14:44
Дефектний акт.PDF
17 червня 2019 15:14
Електронний підпис
17 червня 2019 15:11
4. Технічна частина.pdf
17 червня 2019 15:11
1.Цінова пропозиція.PDF
17 червня 2019 15:11
6. Санкції.PDF

Публічні документи

09 серпня 2019 09:02
Електронний підпис
09 серпня 2019 08:52
Dovidka_19189524100420091865.pdf
09 серпня 2019 08:52
Dovidka_19189524100420091865.pdf.p7s
02 серпня 2019 10:18
Електронний підпис
01 серпня 2019 18:07
Електронний підпис
01 серпня 2019 18:00
Dovidka_19189524100420091865.pdf
01 серпня 2019 17:58
Dovidka_19189524100420091865.pdf.p7s
01 серпня 2019 17:54
Договір в форматі pdf.pdf
01 серпня 2019 17:50
Договір на бланку.doc
01 серпня 2019 17:49
Пропозиція.pdf
15 червня 2019 12:59
Електронний підпис
15 червня 2019 12:58
9.1 Лист про санкції.pdf
15 червня 2019 12:58
13 Копія Статуту.pdf
15 червня 2019 12:58
12 гарантия 11011.zip
15 червня 2019 12:58
11 Пропозиція.pdf
15 червня 2019 12:58
8.2 Копія Ліцензії.pdf
15 червня 2019 12:58
12.1 Довіреність 40.zip

Публічні документи

26 червня 2019 15:02
форма пропозиції.pdf
26 червня 2019 15:01
додаток 4.docx
26 червня 2019 15:01
додаток 3.docx
26 червня 2019 15:01
додаток 2.docx
26 червня 2019 15:01
додаток 1.docx
26 червня 2019 15:01
ДОГОВІР.docx
14 червня 2019 15:21
Електронний підпис
14 червня 2019 15:19
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
14 червня 2019 15:19
Підписаний_Licenz.pdf
14 червня 2019 15:19
Лицензия.pdf
14 червня 2019 15:19
Підписаний_G0619-3509-GL_tender.pdf
14 червня 2019 15:19
Форма пропозиції.pdf
14 червня 2019 15:19
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 14:12
Електронний підпис
14 червня 2019 13:56
Пропозиція..pdf
14 червня 2019 13:56
план фінансування.pdf
14 червня 2019 13:56
наказ на директора.PDF
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-7.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-6.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1.pdf
14 червня 2019 13:56
ліцензія.PDF
14 червня 2019 13:56
календар графік.pdf
14 червня 2019 13:56
заява на обр.пер.дан..pdf
14 червня 2019 13:56
Договір.pdf
14 червня 2019 13:56
дов.10 дотр.норм.закон..pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 9 субпідрядників.pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 7 погод.з умов. дог..pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 6 захист довкілля.pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 4. наявність бази.pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 3 антикор.програм..pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 2 про працівників.pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 1 матер.тех.база.pdf
14 червня 2019 13:56
Пропозиція..pdf
14 червня 2019 13:56
план фінансування.pdf
14 червня 2019 13:56
наказ на директора.PDF
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-7.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-6.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
14 червня 2019 13:56
Локальний кошторис 2-1.pdf
14 червня 2019 13:56
ліцензія.PDF
14 червня 2019 13:56
календар графік.pdf
14 червня 2019 13:56
заява на обр.пер.дан..pdf
14 червня 2019 13:56
Договір.pdf
14 червня 2019 13:56
дов.10 дотр.норм.закон..pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 9 субпідрядників.pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 7 погод.з умов. дог..pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 6 захист довкілля.pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 4. наявність бази.pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 3 антикор.програм..pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 2 про працівників.pdf
14 червня 2019 13:56
Дов 1 матер.тех.база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ГРАНД-ГРУПП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017"

ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"

ТОВ Сейм

ТОВ "БК ГРАНДБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
#41291061
Рішення скасоване 4 850 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 11:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД-ГРУПП"
#41710264
Рішення скасоване 4 449 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 15:02
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017"
#41484016
Рішення скасоване 4 450 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 15:02
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
#41291061
Рішення скасоване 4 850 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 15:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД-ГРУПП"
#41710264
Відхилено 4 449 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 15:29
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017"
#41484016
Переможець 4 450 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:39

Документи

26 червня 2019 10:47
Електронний підпис
26 червня 2019 10:47
ПРОТОКОЛ НОВІЙ.docx

Документи

26 червня 2019 10:42
Електронний підпис
26 червня 2019 10:40
ПРОТОКОЛ НОВІЙ.docx

Документи

26 червня 2019 10:45
Електронний підпис
26 червня 2019 10:45
ПРОТОКОЛ НОВІЙ.docx

Документи

26 червня 2019 16:48
Електронний підпис
26 червня 2019 16:48
протокол 14.pdf
26 червня 2019 16:48
протокол 13.pdf
26 червня 2019 16:47
протокол 12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК 2017"
#41484016
4 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 15:26
ДОДАТКОВА УГОДА №3.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 15:14
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 11:32
Додаткова угода Будівельник.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 11:20
додаткрва угода_000102.pdf укладений
19 серпня 2019 10:41
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 10:32
договір №4.PDF укладений
19 серпня 2019 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Изменение прочих показателей (курса, тарифов...) Продление срока действия договора на следующий год
Номер договору про закупівлю: 4
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Изменение прочих показателей (курса, тарифов...) Продление срока действия договора на следующий год
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML