Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція будівлі під створення відділення паліативної допомоги з надбудовою 4-го поверху та прибудовою сходової клітки Комунального некомерційного підприємства «4-та міська клінічна лікарня м.Львова» за адресою вул. Мушака 54. Коригування»
Очікувана вартість
35 866 492,00 UAH
UA-2019-05-23-002765-a ● d133d060b5f44fbe974fec25c5d56c60
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "4-а міська клінічна лікарня м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996651 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Я. Стецька,3 |
Контактна особа: |
Чуловський Ярослав Богданович 380322602103 4kmkl_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 35 866 492,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 732,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Реконструкція будівлі під створення відділення паліативної допомоги з надбудовою 4-го поверху та прибудовою сходової клітки Комунального некомерційного підприємства «4-та міська клінічна лікарня м.Львова» за адресою вул. Мушака 54. Коригування» відповідно до тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі під створення відділення паліативної допомоги з надбудовою 4-го поверху та прибудовою сходової клітки Комунального некомерційного підприємства «4-та міська клінічна лікарня м.Львова» за адресою вул. Мушака 54. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79011, Україна, Львівська область, Львів, Мушака, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2019 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 18:01 |
Додаток 3 ПРОЕКТ договору.docx | |
23 травня 2019 17:59 |
Додаток 1 Технічне завдання.doc | |
23 травня 2019 17:55 |
Тендерна документація.docx |
31 травня 2019 17:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 травня 2019 18:01 |
Додаток 3 ПРОЕКТ договору.docx
|
||||||
23 травня 2019 17:59 |
Додаток 1 Технічне завдання.doc
|
||||||
23 травня 2019 17:55 |
Тендерна документація.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-23-002765-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД, Код ЄДРПОУ:40779257
Дата подання: 27 червня 2019 17:49
Дата подання: 27 червня 2019 17:49
Скарга на рішення Замовника
Скарга
на рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» (далі – ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД») в особі директора Дубовика Олександра Миколайовича є Учасником процедури відкритих торгів (UA-2019-05-23-002765-a) на роботи «Реконструкція будівлі під створення відділення паліативної допомоги з надбудовою 4-го поверху та прибудовою сходової клітки Комунального некомерційного підприємства «4-та міська клінічна лікарня
м. Львова» за адресою вул. Мушака 54. Коригування», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.
Замовник протоколом засідання тендерного комітету №3 від 15.02.2019 року приняв рішення обрати переможцем за результатами проведення процедури вказаних відкритих торгів Львівське комунальне підприємство "Рембуд" (далі ЛКП «Рембуд»).
ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» не може погодитись із вказаним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує законні права, інтереси та основні принципи здійснення закупівель з огляду на наступне.
Пропозиція ЛКП «Рембуд» не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником з наступних підстав:
1. Відповідно до пп. 5, 6 п. 2 Розділу 3. Тендерної Пропозиції «Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття.», а також «Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника.»
Відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна, оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку.
Незважаючи на зазначені вимоги Тендерної документації, учасник ЛКП «Рембуд» в складі своєї Тендерної пропозиції не подав грошове покриття та документ від банку, яким підтверджує грошове покриття, чим не виконав вимоги Тендерної Документації в цій частині.
2. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 додатку 4 до Тендерної Документації копія Балансу підприємства за останній звітний період (за 12 місяців 2018 року).
Відповідно до п. 4 Порядку подання фінансової звітності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 року № 419, датою подання фінансової звітності для підприємства вважається день фактичної її передачі за належністю, а у разі надсилання її поштою - дата одержання адресатом звітності, зазначена на штемпелі підприємства зв'язку, що обслуговує адресата.
Датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності.
Згідно з пп. «в» п. 49.3 ПКУ, податкова декларація подається засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису.
Відповідно до р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПАУ від 10.04.2008 р. № 233, платнику податків надсилаються такі квитанції:
перша квитанція, що є підтвердженням платнику податків передання його податкових документів в електронному вигляді до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку;
друга квитанція є підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних органу доходів і зборів.
Ураховуючи наведене вище, платник податків має право подати органу доходів і зборів фінансову звітність (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, баланс суб’єкта малого підприємництва) в електронній формі. У разі подання платником податків фінансової звітності в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку йому надсилатимуться квитанції: перша та друга.
Учасником ЛКП «Рембуд» в складі Тендерної пропозиції подано фінансокий звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітний період, однак, без документального підтвердження факту прийняття такого звіту податковими органами та органами статистики, тобто без відповідних відміток про прийняття чи квитанцій про прийняття, а тому учасником фактично поданий документ невідповідної форми, що порушує вимоги Тендерної Документації в даній частині.
3. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 додатку 2 до Тендерної Документації наявність працівників підтверджується звітом за формою 1-ДФ за останній звітній період (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал) та копією штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
Учасником ЛКП «Рембуд» у складі Тендерної Документації надано довідку про податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум отриманого з них податку Форми 1 ДФ за перший квартал 2019 року, що є проміжним періодом, проте, відповідно до умов Тедреної Документації, необхідно подати такий звіт за останній звітний період, тобто за 2018 рік, однак, вказаний учасник не подав такий звіт в Тендерній Пропозиції, чим не виконав вимоги Тендерної Документації в цій частині.
Таким чином, можна зробити висновок, що визнавши учасника ЛКП «Рембуд» переможцем даних відкритих торгів, Замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи вищевикладене, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити факт порушень Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2019-05-23-002765-a, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання Львівського комунального підприємства «Рембуд» переможцем за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-05-23-002765-a.
Директор ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» Дубовик О.М.
27.06.2019
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2019 17:23
рішення від 02.07.2019 № 8679.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 17:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2019 № 9703.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 17:56
рішення від 18.07.2019 № 9703.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 21:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД |
34 019 888,89
UAH з ПДВ
|
32 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Львівське комунальне підприємство "Рембуд" |
35 400 204,12
UAH з ПДВ
|
32 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БОГДАН-БУД" |
35 332 640,00
UAH з ПДВ
|
33 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД #40779257 |
Відхилено |
32 350 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 14:44
|
Львівське комунальне підприємство "Рембуд" #20775826 |
Переможець |
32 400 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:24
|
додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 12:06
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 11:26
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:07
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 16:22
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2020 18:48
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
18 березня 2020 18:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2020 17:52
|
Додаткові угоди.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 18:09
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
30 липня 2019 18:01
|
Договір РБЧ-3142.pdf | укладений |
30 липня 2019 18:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору у зв'язку з поступовим виділенням коштів, обсягом фінансувань на 2019-2020 роки. Обрано пункт "Продовження строку дії договору на наступний рік" , у зв'язку з обмеженим типом причин додання змін до договору та технічною неможливістю вносити інші зміни. |
Номер договору про закупівлю: | РБЧ-3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1; 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору у зв'язку з поступовим виділенням коштів, обсягом фінансувань на 2020 роки. Обрано пункт "Продовження строку дії договору на наступний рік" , у зв'язку з обмеженим типом причин додання змін до договору та технічною неможливістю вносити інші зміни. |
Номер договору про закупівлю: | РБЧ-3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору у зв'язку з поступовим виділенням коштів, обсягом фінансувань на 2020 роки. Обрано пункт "Продовження строку дії договору на наступний рік" , у зв'язку з обмеженим типом причин додання змін до договору та технічною неможливістю вносити інші зміни. |
Номер договору про закупівлю: | РБЧ-3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору у зв'язку з поступовим виділенням коштів, обсягом фінансувань на 2020 роки. Обрано пункт "Продовження строку дії договору на наступний рік" , у зв'язку з обмеженим типом причин додання змін до договору та технічною неможливістю вносити інші зміни. |
Номер договору про закупівлю: | РБЧ-3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | РБЧ-3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | РБЧ-3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт по даному Договору на 2021 становить 8631634 грн. 00 коп. |
Номер договору про закупівлю: | РБЧ-3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |