Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл.
Очікувана вартість
2 879 095,00 UAH
UA-2019-05-23-000176-b 1b6a22d87f9d4ddaa8b0f0d20b88d7be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпак Катерина Олегівна

+380457256853 ekshpak8800@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «ОБУХІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., місто Українка, вул. Київська, буд. 1
Контактна особа: Шпак Катерина Олегівна
+380457256853
ekshpak8800@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:42
Очікувана вартість: 2 879 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 395,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 10:57
Тендер.документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Будівельні матеріали
Дата подання: 24 травня 2019 12:54
Дата відповіді: 27 травня 2019 10:54
Добрий день! Скажіть, будь ласка, чи можна отримати від Вас такий же дефектний акт тільки із зазначенням марки та кількості будівельних матеріалів?! (шпаклівка, електропроводка, сантехнічні прилади тощо)?
Відповідь: Добрий день. Кількість матеріалів розраховується згідно норм витрат в будівництві. Марка визначається згідно заданих матеріалів по виду робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-000176-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН», Код ЄДРПОУ:41251280
Дата подання: 21 червня 2019 14:19
Повідомляємо про невідповідність пропозиції ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" умовам тендерної документації.
Повідомляємо про невідповідність пропозиції ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" умовам тендерної документації.
1. У складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не підтверджує наявність обладнання, передбачене поданою учасником відомістю ресурсів, відсутні екскаватор, фарборозпилювач, вібратор поверхневий. Порушено вимогу п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
2. У складі пропозиції відсутні медичні книжки або картки працівників, що зазначені в Таблиці №2.1 Додатку № 2 тендерної документації, що підтверджують придатність працівників до роботи - Оксамит Л.О. Порушено вимогу пп. 1.1.4, п. 2, Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
3. "У складі пропозиції відсутні протокол та посвідчення працівників що зазначені в Таблиці № 2.1. Додатку № 2 (Павленко, Науменко, Оксамит), що підтверджують навчання та перевірку знань:
- Закону України «Про охорону праці», законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, пожежної безпеки;
- Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- нормативно-правових актів з Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12).
Порушено вимогу пп. 1.1.3 п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації
4. "У складі пропозиції відсутні протокол та посвідчення працівників, що зазначені в Таблиці № 2.2 Додатку 2, що підтверджують навчання та перевірку знань: - Правил улаштування електроустановок – не менше одного працівника;
- Правил користування електричною енергією – не менше одного працівника
- Правил експлуатації електрозахисних засобів – не менше одного працівника"
Порушено вимогу пп. 1.2.1, п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
5. У складі пропозиції подано копію аналогічного договору без додатків 1-25, які зазначені в п. 18 Договору як його невід'ємна частина. Документ надано не в повному обсязі. Порушено вимогу пп. 1.2 п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Дана пропозиція повинна бути відхилена відповідно п. 1) та п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ та правоохоронних органів для перевірки закупівлі та унеможливлення протиправної розтрати бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2019 16:03
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-05-23-000176-b, яке розміщене 23.05.2019 на авторизованому електронному майданчику на веб - порталі Уповноваженого органу, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» (надалі по тексту – Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт: Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл. (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи). Разом з цим, оприлюднено тендерну документацію по процедурі закупівлі (надалі по тексту – Тендерна документація).
Прийняте нами рішення про визначення переможцем ТОВ «БК «ТРІАДА ПЛЮС», оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 5 від 20.06.2019 року, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком дотримання Учасником умов Тендерної документації.
На нашу думку, Ваші вимоги мають на меті спотворення результатів торгів та не відповідають принципам здійснення закупівель, визначеним статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників подаються у строки та порядку, передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись статтями 1, 8,18 Закону, у Замовника відсутні правові підстави щодо розгляду скарги Учасника торгів.

Документи

26 червня 2019 16:03
Відповідь на скаргу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-23-000176-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН», Код ЄДРПОУ:41251280
Дата подання: 27 червня 2019 16:42
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2019 22:04
Рішення від 02.07.2019 № 8688+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 22:04
Рішення від 19.07.2019 №9765.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом засідання тендерного комітету КНП ОРР "Обухівська центральна районня лікарня" №6 від 29.07.2019 року, було вирішено скасувати рішення щодо визначення переможця ТОВ "БК" ТРІАДА "ПЛЮС" по закупівлі робіт: Капітальний ремонт отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл. на 2019 рік, згідно Рішення Постійно діючоЇ адміністративноЇ колегіЇ Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9765-р/пк-пз від 19.07.2019.
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2019 12:54

Документи подані скаржником

27 червня 2019 16:42
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000023 ● ab8955fc43dc45059aa1e257ef3eeca3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2019-05-23-000176-b 23.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:47:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл. (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю 2 879 095,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-23-000176-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 10:06:30

Про надання пояснень

На Ваш запит стосовно пояснення з приводу рішення про моніторинг закупівлі робіт з капітального ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл. (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю 2 879 095,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-23-000176-b) повідомляємо наступне. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі проведеного Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту: «Капітальний ремонт приміщень отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл.»
Зведені кошторисні розрахунки вартості об'єкта будівництва, пояснювальна записка, експертний звіт та наказ «Про затвердження проектно – кошторисної документації» додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами здійснення моніторингу Державною аудиторською службою України було встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, а саме: пункту 10 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив термін дії тендерних пропозицій 90 днів, проте не зазначив дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними. Комунальне некомерційне підприємство Обухівської районної ради «Обухівська центральна районна лікарня» на усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, через недопущення таких порушень в подальшому повідомляє, що при підготовці Тендерної документації по закупівлі робіт з капітального ремонту отоларингологічного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова 52, Київської обл. (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) була допущена технічна помилка, а саме замовник не зазначив дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними. Замовник керувався пунктом 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) та дані строки не були порушені. Зауваження прийняті до уваги та здійснені заходи для недопущення таких порушень в подальшому.

2020-06-22 12:27:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТЕ МІСТО ЛТД" 2 496 834,00
UAH з ПДВ
2 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будстар Інвест 2 570 785,34
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" 2 699 213,75
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН» 2 874 588,61
UAH з ПДВ
2 874 588,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" 2 879 095,00
UAH з ПДВ
2 879 095,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2019 11:02
Проект дог 5.jpg
09 червня 2019 11:02
проект дог 12.jpg
09 червня 2019 11:02
проект дог 4.jpg
09 червня 2019 11:02
проект дог7.jpg
09 червня 2019 11:02
проект дог 9.jpg
09 червня 2019 11:02
проект дог 6.jpg
09 червня 2019 11:02
Проект дог 1.jpg
09 червня 2019 11:02
проект дог 10.jpg
09 червня 2019 11:02
проект дог 8.jpg
09 червня 2019 11:02
проект дог 11.jpg
09 червня 2019 11:02
Проект дог 2.jpg
09 червня 2019 11:02
Проект дог 3.jpg
09 червня 2019 11:02
Додаток №5.jpg
08 червня 2019 20:05
КБ 3 к Аналог Дог.jpg
08 червня 2019 20:05
Аналог договор 2 ст.jpg
08 червня 2019 20:05
Аналог Договор.jpg
08 червня 2019 20:04
лист відгук.jpg
08 червня 2019 20:04
Сертифікат.jpg
08 червня 2019 19:58
Довідка працівники.jpg
08 червня 2019 19:30
Технічна Довідка.jpg
08 червня 2019 19:04
довідка ст 17.jpg
08 червня 2019 18:56
ВИПИСКА ПЛАТНИКА ЄП.jpg
08 червня 2019 18:56
финансовий звіт.pdf
08 червня 2019 18:55
Статут послед ст.jpg
08 червня 2019 18:55
Статут 1 ст.jpg
08 червня 2019 18:55
Довідка МВС.jpg
08 червня 2019 18:55
Довідка ДФС.jpg
08 червня 2019 18:55
Будівельна Ліцензія.jpg
08 червня 2019 18:54
Виписка ст2.jpg
08 червня 2019 18:54
Виписка ст1.jpg
08 червня 2019 18:51
Локальний розрахунок.pdf
08 червня 2019 18:51
Зведений розрахунок.pdf
08 червня 2019 18:51
цінова пропозиція.jpg

Публічні документи

09 червня 2019 11:52
уповноважена особа.pdf
09 червня 2019 11:26
8_ДЦ_ОС_2-11.xls
09 червня 2019 11:26
8_ДЦ_ЛС1_2-1-11.xls
09 червня 2019 11:26
8_ДЦ_ИВР1.xls
09 червня 2019 11:26
8_ДЦ_ДЦ1.xls
09 червня 2019 11:26
8.imd
09 червня 2019 11:26
document1.pdf
09 червня 2019 11:26
document.pdf
09 червня 2019 11:26
1-м_ 2-м.pdf
09 червня 2019 11:26
Уставние.pdf
09 червня 2019 11:26
Додаток _5.pdf
09 червня 2019 11:26
довідка _3.pdf
09 червня 2019 11:26
Довідка 2.pdf
09 червня 2019 11:26
Довідка 1.pdf
09 червня 2019 11:26
_4.pdf
09 червня 2019 11:26
Додаток №1

Публічні документи

21 червня 2019 15:20
Електронний підпис
21 червня 2019 15:20
ст 17 переможець.pdf
21 червня 2019 15:20
Довідка мвс.pdf
21 червня 2019 15:20
Довідка ДФС.pdf
07 червня 2019 16:53
Електронний підпис
07 червня 2019 16:52
19 лист згода на ОПД.pdf
07 червня 2019 16:52
18 технічна.pdf
07 червня 2019 16:52
16-1 Копія Ліцензії.pdf
07 червня 2019 16:52
17 копія фінзвітності.pdf
07 червня 2019 16:52
16 Ліцензії.pdf
07 червня 2019 16:52
12 Довідка ст 17.pdf
07 червня 2019 16:52
10-2 Медичні довідки.pdf
07 червня 2019 16:52
9 - 3 мед довідки.pdf
07 червня 2019 16:52
8 Довідка щодо МТБ.pdf
07 червня 2019 16:52
7-1 проект договору.pdf
07 червня 2019 16:52
6 - 1 кошториси.pdf
07 червня 2019 16:52
6 пропозиція.pdf
07 червня 2019 16:52
2 Довідка щодо ціни.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 23:07
Технічна частина.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 14:25
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТЕ МІСТО ЛТД"

ТОВ Будстар Інвест

ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»

ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТЕ МІСТО ЛТД"
#38274203
Рішення скасоване 2 049 999,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 12:54
ТОВ Будстар Інвест
#42105762
Рішення скасоване 2 050 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 12:54
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Рішення скасоване 2 200 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 12:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТЕ МІСТО ЛТД"
#38274203
Відхилено 2 049 999,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 11:21
ТОВ Будстар Інвест
#42105762
Відхилено 2 050 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 09:38
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Відхилено 2 200 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 08:35
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»
#41251280
Переможець 2 874 588,61
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 16:16

Документи

12 червня 2019 16:04
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 10:15
Електронний підпис

Документи

20 червня 2019 16:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»
#41251280
2 874 588,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 08:22
Звіт про виконання договору укладений
28 жовтня 2020 08:19
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 15:07
Додаткова угода 5.PDF зміни до договору
14 лютого 2020 15:03
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 08:18
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
24 січня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:17
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 11:39
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
02 грудня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 09:05
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
30 жовтня 2019 09:03
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 16:05
Додаток 3 укладений
22 серпня 2019 16:03
Додаток 2 укладений
22 серпня 2019 16:03
Додаток 1 укладений
22 серпня 2019 16:03
договір укладений
22 серпня 2019 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з поданням скарги до Антимонопольного комітету, роботи не було розпочато вчасно, переможець приступив до роботи з відстрочкою графіка 30 календарних днів, тому було прийнято рішення продовжити строки виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В процесі виконання робіт були збільшені дверні пройоми і в зв’язку з цим прийшлось замовляти не стандартні двері, які будуть виготовлюватися на протязі 21 календарних днів. Пому строки виконання робіт перенесено до 25 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виникненням додаткових робіт з заміни каналізаційного стояка з першого по третій поверх та заміною вводного кабеля і покрівлі над харчоблоком.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з новорічними святами та новорічними вихідними більшість заводів та компаній призупинили поставки матеріалів з періоду 1 по 8 січня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування, на підставі п. 4ч. 4ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 659 650,70
UAH (в тому числі ПДВ 443 275,12 UAH)