Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА, ТВЕРДА ТА М’ЯКА ПОРОДА
Очікувана вартість
887 524,00 UAH
UA-2019-05-17-000890-c c54093bf9ac841e09b4b3eea3d799c31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ширма Наталія Василівна

+380414942428 02143034@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02143034
Вебсайт: http://emvidos.at.ua/
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Ємільчине, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, БУДИНОК 18
Контактна особа: Ширма Наталія Василівна
+380414942428
02143034@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 16:59
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 16:59
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:52
Очікувана вартість: 887 524,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
772 м.куб
ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА (тверда порода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, заклади загальної середньої освіти замовника торгів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
771 м.куб
ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА (м’яка порода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, заклади загальної середньої освіти замовника торгів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 16:54
ТД дрова паливн_.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000052 ● 88e5b5a99556400f9286892899091e72
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.08.2019
№ 42

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2019 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-05-17-000890-c від 17.05.2019 – інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

По питанню 1, що стосується тендерної документації повідомляємо. Відповідно до пункту 11 Додатку № 2 тендерної документації, Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації Тобто, Замовником встановлено вимогу у тендерній документації, що під час поставки товару, та й вимоги до самого товару, Учасник повинен дотримуватися вимог чинних стандартів, а також умов, встановлених чинним законодавством, у тому числі, що стосується захисту довкілля. По питанню 2, що стосується тендерної документації повідомляємо. Частиною 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено положення, які тендерна документація повинна містити. Також частиною 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, згідно вимог ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язкові вимоги до виконання замовниками торгів, щодо інформації, яка повинна міститися у тендерній документації. Відділом освіти, молоді, спорту та культури Ємільчинської районної державної адміністрації Житомирської області у повній мірі дотримано вимоги ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно листа інформаційного характеру № 3304-06/18970-06 від 07.06.2017 року Мінекономрозвитку України не встановлено обов’язку включати вимоги ЗУ «Про санкції» до тендерної документації. Уповноважений орган у листі № 3304-06/18970-06 звертає увагу Замовників торгів про необхідність ураховувати вимоги ЗУ «Про санкції» та Указу Президента при аналізу тендерних пропозицій учасників під час проведення процедури закупівлі. Замовником передбачено у тендерній документації можливість відхилення пропозиції у разі застосування до Учасника персональних санкцій згідно ЗУ «Про санкції». Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель. По питанню 1, що стосується тендерної пропозиції Учасника повідомляємо. Відповідно до вимог підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази», в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Учасником у складі пропозиції надано довідку № 1180 від 21.05.19 року, де вказано обладнання та матеріально - технічну базу, якою володіє ДП «Ємільчинське лісове господарство». Учасником дотримано вимоги тендерної документації та надано підтвердження відповідності його кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» По питанню 2, що стосується тендерної пропозиції Учасника повідомляємо. Відповідно до вимог підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, які укладені в 2016-2018 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 2-ох). Учасником у складі пропозиції надано довідку № 1178 від 21.05.19 року, де вказано що ДП «Ємільчинське лісове господарство» виконані аналогічні договори на поставку товару, який являється предметом закупівлі даної процедури та надано 2 (дві) копії аналогічних договорів, а саме які укладені із Ємільчинською центральною районною лікарнею (договір від 16.09.2017 року № 24) та з ПАТ «Коростенський завод МДФ» (договір від 05.02.2016 року № 49/01), чим дотримано вимоги тендерної документації та надано підтвердження відповідності його кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Тендерною документацією не передбачалося надання якихось додаткових документів окрім копій договорів. По питанню 3, що стосується тендерної пропозиції Учасника повідомляємо. Учасником у складі пропозиції надано довідку № 1177 від 21.05.2019 року де вказано, що уповноважена особа на підписання договору являється директор Дідус Олег Якович. На виконання вимог підпункту 6.2.4 пункту 2 розділу VI ТД Учасником надано копію документу, що підтверджує уповноважену особу на підписання договору, а саме копія наказу № 78-к від 21.08.2018 року про продовження терміну дії контракту із директором Дідусом О.Я. Учасником дотримано вимоги тендерної документації та надано документ, який вимагався Документацією. По питанню 4 - 5, що стосується тендерної пропозиції Учасника повідомляємо. Учасником у складі пропозиції надано файл «Тендерна пропозиція. pdf», у якому зазначено, що у разі обрання його переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, він візьме зобов’язання виконати усі вимоги, передбачені договором. Із даного зобов’язання вбачається, що учасник ознайомлений із проектом договору та погоджується із ним. Надання такої гарантії є достатнім для відповідності Учасника вимогам тендерної документації. По питанню 6, що стосується тендерної пропозиції Учасника повідомляємо. На виконання вимог підпункту 3.1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасником у складі пропозиції надано лист – згоду № 1174 від 21.05.19 року на обробку персональних даних. У довідці чітко вказано, що Учасник дає згоду на обробку персональних даних посадових осіб ДП «Ємільчинське лісове господарство» зокрема – паспортні дані, ідентифікаційний код, адреси, тощо. Відповідно до підпункту 5.3.3 пункту 1 розділу V тендерної документації Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Тобто формальними вважаються описки, які допущені під час виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Вимога щодо надання листа – згоди на обробку персональних даних передбачена підпунктом 3.1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, допущення якихось неточностей під час надання листа – згоди на обробку персональних даних відноситься до формальної (несуттєвої) помилки. Пропозиції до оформлення процедури закупівлі, які вказані працівниками Держаудитслужби України під час аналізу інформації, яка розміщена у інформаційно – телекомунікаційній системі PROZORRO, у майбутньому будуть враховуватися під час проведення процедур закупівель. Викладене вище свідчить про повне дотримання ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ вимог діючого законодавства.

2019-08-15 17:00:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Ємільчинське лісове господарство 879 510,00
UAH з ПДВ
879 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 885 682,00
UAH з ПДВ
885 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 11:33
Технічне завдання.pdf
23 травня 2019 11:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2019 11:33
Статут.pdf
23 травня 2019 11:33
наказ про призначення.pdf
23 травня 2019 11:32
Лист згода.pdf
23 травня 2019 11:32
Коростень МДФ.pdf
23 травня 2019 11:32
ЄЦРЛ.pdf
23 травня 2019 11:32
Довідки.pdf
23 травня 2019 11:32
ГОСТ дров_яна деревина.pdf
23 травня 2019 11:32
Гарантійний лист.pdf
23 травня 2019 11:32
витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Ємільчинське лісове господарство

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Ємільчинське лісове господарство
#00991829
Переможець 879 510,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 17:31

Документи

06 червня 2019 17:30
Електронний підпис
06 червня 2019 17:05
намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Ємільчинське лісове господарство
#00991829
879 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 17:30
Електронний підпис
06 червня 2019 17:05
намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 12:37
Договір укладений
21 червня 2019 12:34