Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-02-12 Вінниця – Шпиків – Комаргород на ділянці км 2+858 - км 4+740, Вінницька область
Current average repair of highway of state importance Т-02-12 Vinnytsia – Shpykiv – Komarhorod km 2+858 - km 4+740, Vinnytsia region
Current average repair of highway of state importance Т-02-12 Vinnytsia – Shpykiv – Komarhorod km 2+858 - km 4+740, Vinnytsia region
Очікувана вартість
76 300 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000579-c ● a5af56b630334410922fe40065d9c28f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 травня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 14:24 |
Очікувана вартість: | 76 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 381 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 381500 UAH |
Publication date: | 03 травня 2019 15:01 |
Enquiries until: | 28 червня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 76 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 381 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-02-12 Вінниця – Шпиків – Комаргород на ділянці км 2+858 - км 4+740, Вінницька область джерело фінансування: за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of highway of state importance Т-02-12 Vinnytsia – Shpykiv – Komarhorod km 2+858 - km 4+740, Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 80 |
Виконання робіт | Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 11:12 |
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740 - зміни - 2.docx | |
27 червня 2019 11:12 |
31) Зміни до ТД - 2.docx | |
05 червня 2019 14:07 |
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740 - зміни.docx | |
05 червня 2019 14:07 |
31) Зміни до ТД.docx | |
03 травня 2019 14:58 |
+ ВОР Д Нечая 6.doc | |
03 травня 2019 14:58 |
31) Проект договору Т-02-12 ПР 2+858-4+740.docx | |
03 травня 2019 14:58 |
r_105_СД_ИВР Д Нечая.xls | |
03 травня 2019 14:58 |
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740.docx |
27 червня 2019 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 червня 2019 11:12 |
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740 - зміни - 2.docx
|
||||||||||||
27 червня 2019 11:12 |
31) Зміни до ТД - 2.docx
|
||||||||||||
05 червня 2019 14:07 |
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740 - зміни.docx
|
||||||||||||
05 червня 2019 14:07 |
31) Зміни до ТД.docx
|
||||||||||||
03 травня 2019 14:58 |
+ ВОР Д Нечая 6.doc
|
||||||||||||
03 травня 2019 14:58 |
31) Проект договору Т-02-12 ПР 2+858-4+740.docx
|
||||||||||||
03 травня 2019 14:58 |
r_105_СД_ИВР Д Нечая.xls
|
||||||||||||
03 травня 2019 14:58 |
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 червня 2019 08:07
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:16
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах).
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі).
Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-03-000579-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 30 травня 2019 18:44
Дата подання: 30 травня 2019 18:44
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 17:40
Рішення від 03.06.2019 № 7045 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 17:40
інформація про перенесення розгляду скарги UA-2019-05-03-000579-c.a1.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 16:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2019 № 8234.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 16:06
Рішення від 21.06.2019 № 8234.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 17:48
Номер скарги: UA-2019-05-03-000579-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 08 червня 2019 17:24
Дата подання: 08 червня 2019 17:24
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації (див. додані файли).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 19:50
Рішення від 12.06.2019 № 7625 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 19:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2019 № 8612.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 17:43
Рішення від 01.07.2019 № 8612.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 21:07
Номер скарги: UA-2019-05-03-000579-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 03 липня 2019 21:19
Дата подання: 03 липня 2019 21:19
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. доданий файл).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2019 21:22
Рішення від 08.07.2019 № 9044.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 21:22
Про перенесення розгляду скарги № 5539.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 12:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2019 № 9710.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 17:54
Рішення від 18.07.2019 № 9710.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:58
Номер скарги: UA-2019-05-03-000579-c.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ, Код ЄДРПОУ:43037023
Дата подання: 29 липня 2019 23:56
Дата подання: 29 липня 2019 23:56
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:47
рішення від 01.08.2019 № 10445 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:47
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарг ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІДВЕНЬ.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2019 № 10912.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2019 16:06
Рішення від 08.08.2019 №10912.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2019 22:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 липня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" |
69 100 000,00
UAH з ПДВ
|
68 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
70 800 000,00
UAH з ПДВ
|
69 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
76 295 000,00
UAH з ПДВ
|
76 295 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" #03579443 |
Переможець |
68 700 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 10:09
|
31) д.у. 1 до дог 130 19 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 11:20
|
Договір 130 19-П.pdf | укладений |
29 серпня 2019 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 130/19-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |