Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-02-12 Вінниця – Шпиків – Комаргород на ділянці км 2+858 - км 4+740, Вінницька область
Current average repair of highway of state importance Т-02-12 Vinnytsia – Shpykiv – Komarhorod km 2+858 - km 4+740, Vinnytsia region
Очікувана вартість
76 300 000,00 UAH
UA-2019-05-03-000579-c a5af56b630334410922fe40065d9c28f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast
National ID: 25845655
Contact point: Strembitskyi Vitalii
+380432671305
tendersadvin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 травня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 14:24
Очікувана вартість: 76 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 381 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 381500 UAH
Publication date: 03 травня 2019 15:01
Enquiries until: 28 червня 2019 09:00
Complaints submission until: до 04 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 76 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 381 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-02-12 Вінниця – Шпиків – Комаргород на ділянці км 2+858 - км 4+740, Вінницька область джерело фінансування: за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of highway of state importance Т-02-12 Vinnytsia – Shpykiv – Komarhorod km 2+858 - km 4+740, Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць Пiсляоплата 7 Робочі 80
Виконання робіт Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць Пiсляоплата 7 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 11:12
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740 - зміни - 2.docx
27 червня 2019 11:12
31) Зміни до ТД - 2.docx
05 червня 2019 14:07
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740 - зміни.docx
05 червня 2019 14:07
31) Зміни до ТД.docx
03 травня 2019 14:58
+ ВОР Д Нечая 6.doc
03 травня 2019 14:58
31) Проект договору Т-02-12 ПР 2+858-4+740.docx
03 травня 2019 14:58
r_105_СД_ИВР Д Нечая.xls
03 травня 2019 14:58
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740.docx
27 червня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 11:12
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740 - зміни - 2.docx
27 червня 2019 11:12
31) Зміни до ТД - 2.docx
05 червня 2019 14:07
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740 - зміни.docx
05 червня 2019 14:07
31) Зміни до ТД.docx
03 травня 2019 14:58
+ ВОР Д Нечая 6.doc
03 травня 2019 14:58
31) Проект договору Т-02-12 ПР 2+858-4+740.docx
03 травня 2019 14:58
r_105_СД_ИВР Д Нечая.xls
03 травня 2019 14:58
31) ТД Т-02-12 ПР 2+858-4+740.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 червня 2019 08:07
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:16
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах). Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі). Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-03-000579-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 30 травня 2019 18:44
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 17:40
Рішення від 03.06.2019 № 7045 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 17:40
Рішення від 21.06.2019 № 8234.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 17:48
Номер скарги: UA-2019-05-03-000579-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 08 червня 2019 17:24
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації (див. додані файли).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 19:50
Рішення від 12.06.2019 № 7625 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 19:50
Рішення від 01.07.2019 № 8612.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 21:07
Номер скарги: UA-2019-05-03-000579-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 03 липня 2019 21:19
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2019 21:22
Рішення від 08.07.2019 № 9044.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 21:22
Про перенесення розгляду скарги № 5539.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 12:23
Рішення від 18.07.2019 № 9710.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:58
Номер скарги: UA-2019-05-03-000579-c.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ, Код ЄДРПОУ:43037023
Дата подання: 29 липня 2019 23:56
скарга
СКАРГА на рішення Замовника про допуск до аукціону учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:47

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи подані скаржником

29 липня 2019 23:55
Скарга UA-2019-05-03-000579-c.pdf

Документи подані замовником

08 серпня 2019 14:35
Пояснення UA-2019-05-03-000579-c.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2019
UA-2019-05-03-000579-ca5af56b630334410922fe40065d9c28f
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ Документи
Відхилено
Документи

Документи

24 липня 2019 11:35
31) ПРозгляду ТП.docx
24 липня 2019 11:36
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2019 09:55
Електронний підпис
17 серпня 2019 09:47
ПДВ 24.08.19.PDF
17 серпня 2019 09:47
МВС 26.07.19.PDF
08 липня 2019 08:41
Електронний підпис
08 липня 2019 08:41
Електронний підпис
08 липня 2019 08:38
2.4 скан договора М-21.pdf
08 липня 2019 08:37
2.4 Кб-3 скан М-21.PDF
06 липня 2019 11:57
Електронний підпис
06 липня 2019 11:57
Електронний підпис
05 липня 2019 17:04
Електронний підпис
05 липня 2019 17:03
Електронний підпис
05 липня 2019 16:58
G5972.19-1.7z
05 липня 2019 16:19
15.1. протокол + наказ.PDF
05 липня 2019 16:19
2.3 АКТ М-21 КБ-3.pdf
05 липня 2019 16:18
2.2 відгук М-21.pdf
05 липня 2019 16:18
2.1 Договір_48_18_П.pdf
14 червня 2019 08:03
Електронний підпис
14 червня 2019 08:03
Електронний підпис
13 червня 2019 12:44
Електронний підпис
13 червня 2019 12:44
Електронний підпис
13 червня 2019 12:42
відгук М-21 3.06.PDF
03 червня 2019 17:39
Електронний підпис
03 червня 2019 17:39
Електронний підпис
03 червня 2019 17:30
G5972.19.7z
03 червня 2019 17:30
16. Ліцензія.PDF
03 червня 2019 17:30
15.1. протокол + наказ.PDF
03 червня 2019 17:30
13. Захист довкілля.pdf
03 червня 2019 17:30
11. Проект договору.pdf
03 червня 2019 17:30
10.2Договір ДС -50Б.PDF
03 червня 2019 17:30
10.1 Паспорт ДС -50Б.PDF
03 червня 2019 17:30
9. Копія паспорта і код.pdf
03 червня 2019 17:30
5. ст.17.pdf
03 червня 2019 17:30
4.3. відгук М-21.PDF
03 червня 2019 17:30
4.2. АКТ М-21.pdf
03 червня 2019 17:30
4.1. Договір_48_18_П.pdf
03 червня 2019 17:30
3. Довідка працівники.pdf

Документи

24 липня 2019 11:35
31) ПРозгляду ТП.docx
24 липня 2019 11:35
Електронний підпис

Публічні документи

04 липня 2019 11:49
Електронний підпис
04 липня 2019 11:45
15.1 Відгук.pdf
13 червня 2019 09:33
Електронний підпис
03 червня 2019 18:24
Електронний підпис
03 червня 2019 18:17
Ліцензія.zip
03 червня 2019 18:17
Гарантия 3445.zip
03 червня 2019 18:17
31. Свідоцтво ПДВ.pdf
03 червня 2019 18:17
30. Витяг з ЄДР.pdf
03 червня 2019 18:17
29. Статут.pdf
03 червня 2019 18:17
28. Технічне завдання.pdf
03 червня 2019 18:16
24. Проект договору.pdf
03 червня 2019 18:16
18. Ліцензія.pdf
03 червня 2019 18:16
16. Довідка ст.17.pdf
03 червня 2019 18:16
15. Відгук замовника.pdf
03 червня 2019 18:16
9. Договір лабораторія.pdf
03 червня 2019 18:16
7. Договір оренди АБЗ.pdf
03 червня 2019 18:16
3. Атестат виробництва.pdf
03 червня 2019 18:16
2. Паспорт АБЗ.pdf
03 червня 2019 18:16
1. Довідка мат-тех. база.pdf

Документи

24 липня 2019 11:37
31) ПРозгляду ТП.docx
24 липня 2019 11:37
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2019 12:28
Електронний підпис
03 липня 2019 12:28
Електронний підпис
03 липня 2019 12:27
10.1 Протокол № 94.pdf
03 липня 2019 12:25
15.Технічне завдання.rar
03 липня 2019 12:25
13.Проект договору.rar
03 липня 2019 12:25
18. Дозвіл держп.pdf
03 липня 2019 12:25
12. Погодження з ціною.pdf
03 липня 2019 12:25
1. Механ..rar
03 липня 2019 12:25
4.1. Вик.дог.36-17П ч.1.pdf
03 липня 2019 12:25
4.2. Вик.дог.36-17П ч.2.pdf
03 липня 2019 12:25
4.3. Договір 70-18-П.pdf
03 липня 2019 12:25
4. Договір 36-17П .pdf
03 липня 2019 12:25
2. Працівники.pdf
03 липня 2019 12:25
5. Відгуки.pdf
03 липня 2019 12:25
10. Повноваження.rar
03 липня 2019 12:25
БАНК.zip
03 липня 2019 12:25
8. Ліцензія .pdf
03 липня 2019 12:25
6 Довідка ст.17.pdf

Документи

22 липня 2019 23:01

код ЄДРПОУ 40984166 у ЄДР не знайдено.

24 липня 2019 11:31
31) ПРозгляду ТП.docx
24 липня 2019 11:32
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 14:52
Технічне завдання.pdf
05 липня 2019 14:52
Проект договору.pdf
05 липня 2019 14:52
Ліцензія з додатком.pdf
05 липня 2019 14:52
Лабораторія.pdf
05 липня 2019 14:52
Документи банку.rar
05 липня 2019 14:51
Довідка про витрати.PDF
05 липня 2019 14:51
Довідка працівники.pdf
05 липня 2019 14:51
Довідка мат-тех база.PDF
05 липня 2019 14:51
Гарантійні листи.PDF
05 липня 2019 14:51
Витяг.pdf
05 липня 2019 14:50
АБЗ.pdf

Документи

24 липня 2019 11:38
31) ПРозгляду ТП.docx
24 липня 2019 11:38
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 18:46
Електронний підпис
05 липня 2019 18:46
Електронний підпис
05 липня 2019 18:39
Ліцензія 2019.zip
05 липня 2019 18:39
Гарантия 10818-2.zip
05 липня 2019 18:39
9.Інші документи.pdf
05 липня 2019 18:38
6. Про підписанта..pdf

Документи

24 липня 2019 11:34
31) ПРозгляду ТП.docx
24 липня 2019 11:34
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2019 22:31
СТАТУТ.pdf
07 липня 2019 22:31
ПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
07 липня 2019 22:31
ВИПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЛЯХБУД"

ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ТОВ Миколаївбудцентр

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЛЯХБУД" 69 100 000,00
UAH з ПДВ
68 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 70 800 000,00
UAH з ПДВ
69 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 76 295 000,00
UAH з ПДВ
76 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2019 09:55
Електронний підпис
17 серпня 2019 09:47
ПДВ 24.08.19.PDF
17 серпня 2019 09:47
МВС 26.07.19.PDF
08 липня 2019 08:41
Електронний підпис
08 липня 2019 08:41
Електронний підпис
08 липня 2019 08:38
2.4 скан договора М-21.pdf
08 липня 2019 08:37
2.4 Кб-3 скан М-21.PDF
06 липня 2019 11:57
Електронний підпис
06 липня 2019 11:57
Електронний підпис
05 липня 2019 17:04
Електронний підпис
05 липня 2019 17:03
Електронний підпис
05 липня 2019 16:58
G5972.19-1.7z
05 липня 2019 16:19
15.1. протокол + наказ.PDF
05 липня 2019 16:19
2.3 АКТ М-21 КБ-3.pdf
05 липня 2019 16:18
2.2 відгук М-21.pdf
05 липня 2019 16:18
2.1 Договір_48_18_П.pdf
14 червня 2019 08:03
Електронний підпис
14 червня 2019 08:03
Електронний підпис
13 червня 2019 12:44
Електронний підпис
13 червня 2019 12:44
Електронний підпис
13 червня 2019 12:42
відгук М-21 3.06.PDF
03 червня 2019 17:39
Електронний підпис
03 червня 2019 17:39
Електронний підпис
03 червня 2019 17:30
G5972.19.7z
03 червня 2019 17:30
16. Ліцензія.PDF
03 червня 2019 17:30
15.1. протокол + наказ.PDF
03 червня 2019 17:30
13. Захист довкілля.pdf
03 червня 2019 17:30
11. Проект договору.pdf
03 червня 2019 17:30
10.2Договір ДС -50Б.PDF
03 червня 2019 17:30
10.1 Паспорт ДС -50Б.PDF
03 червня 2019 17:30
9. Копія паспорта і код.pdf
03 червня 2019 17:30
5. ст.17.pdf
03 червня 2019 17:30
4.3. відгук М-21.PDF
03 червня 2019 17:30
4.2. АКТ М-21.pdf
03 червня 2019 17:30
4.1. Договір_48_18_П.pdf
03 червня 2019 17:30
3. Довідка працівники.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 12:28
Електронний підпис
03 липня 2019 12:28
Електронний підпис
03 липня 2019 12:27
10.1 Протокол № 94.pdf
03 липня 2019 12:25
15.Технічне завдання.rar
03 липня 2019 12:25
13.Проект договору.rar
03 липня 2019 12:25
18. Дозвіл держп.pdf
03 липня 2019 12:25
12. Погодження з ціною.pdf
03 липня 2019 12:25
1. Механ..rar
03 липня 2019 12:25
4.1. Вик.дог.36-17П ч.1.pdf
03 липня 2019 12:25
4.2. Вик.дог.36-17П ч.2.pdf
03 липня 2019 12:25
4.3. Договір 70-18-П.pdf
03 липня 2019 12:25
4. Договір 36-17П .pdf
03 липня 2019 12:25
2. Працівники.pdf
03 липня 2019 12:25
5. Відгуки.pdf
03 липня 2019 12:25
10. Повноваження.rar
03 липня 2019 12:25
БАНК.zip
03 липня 2019 12:25
8. Ліцензія .pdf
03 липня 2019 12:25
6 Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 18:46
Електронний підпис
05 липня 2019 18:46
Електронний підпис
05 липня 2019 18:39
Ліцензія 2019.zip
05 липня 2019 18:39
Гарантия 10818-2.zip
05 липня 2019 18:39
9.Інші документи.pdf
05 липня 2019 18:38
6. Про підписанта..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЛЯХБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЛЯХБУД"
#03579443
Переможець 68 700 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЛЯХБУД"
#03579443
68 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 10:11
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 10:09
31) д.у. 1 до дог 130 19 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 11:20
Договір 130 19-П.pdf укладений
29 серпня 2019 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 130/19-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 600 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 433 333,33 UAH)