Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
436 250,00 UAH
UA-2019-04-19-002231-c a860f3deb6004204b153714f6c640fab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Бабущак

+380414341661 irina.babushchak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Ірина Бабущак
+380414341661
irina.babushchak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 20:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 11:44
Очікувана вартість: 436 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 181,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, вул. Європейська, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 15:28
ТД компи 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 квітня 2019 10:21
Дата відповіді: 23 квітня 2019 09:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна документація містить наступну інформацію - "у випадку посилання в вищезазначених технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника додається "або еквівалент"". Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то Замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу очікувана вартість закупівлі з ПДВ, тобто з включенням податків і зборів, передбачених нормами чинного законодавства України. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 416 000,00
UAH з ПДВ
412 175,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 412 176,00
UAH з ПДВ
412 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 15:56
Електронний підпис
07 травня 2019 11:26
Електронний підпис
05 травня 2019 01:30
Електронний підпис
05 травня 2019 01:27
10_ТЕХ_лист-розяснення.pdf
05 травня 2019 01:27
5_Відповідність ст.17 ЗУ.pdf
05 травня 2019 01:27
Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2019 01:26
8_Статистика 28.03.19+.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 19:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 412 175,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 15:03

Документи

13 травня 2019 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
412 175,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 12:05
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 10:59
Договор 161 24.05.19.pdf укладений
24 травня 2019 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 412 175,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 695,84 UAH)