Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-04-19-001505-c cdeacc166e8549ca9de979071ab25fb9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Леонідівна Трофімова

0552318222 kldr-12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ О.С.ЛУЧАНСЬКОГО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05396876
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул. Кримська, 138
Контактна особа: Таміла Леонідівна Трофімова
0552318222
kldr-12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 12:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп’ютер в комплекті

Персональний комп’ютер в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплект
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73005, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Кримська, 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 квітня 2019 10:28
Дата відповіді: 23 квітня 2019 15:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У Додатку до тендерної документації «Технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
2. До участі в процедурі закупівлі допускаються всі учасники незалежно від форми оподаткування.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» , в тендерній документації в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що оцінка тендерних пропозицій проподиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
Розгляд тендерних пропозицій буде здійснюватися за ціною, яка склалася за результатами аукціону.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 22 квітня 2019 15:42
Дата відповіді: 23 квітня 2019 15:07
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду запитання, тендерний комітет КНП «ХМКЛ ім. О.С. Лучанського» ХМР повідомляє, що вимоги до предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (ДК 021:2015: 30210000-4) Персональний комп'ютер в комплекті» встановлені в Додатку 3 до тендерної документації (Технічні вимоги). Встановлення додаткових вимог зменшить коло потенційних Учасників, Замовник зацікавлений в тому, щоб закупити товар у найкоротші терміни.
Програмне забезпечення не купується окремо, а постачається як складова системного блоку. Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють персональний комп ютер на відповідність технічним вимогам, які зазначені в оголошенні, в тому числі, і програмне ліцензійне забезпечення. Ваше звернення буде враховане під час проведення процедури та приймання товару, тому гарантуємо перевірку товару, програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM, безпосередньо під час його отримання, у випадку надання Учасником не ліцензійного товару, Замовник не прийме товар та розірве із даним Учасником договір.
Дякуємо за Ваше запитання та небайдужість до проблем в закупівлях неліцензійного товару, в тому числі програмного забезпечення комп’ютерної техніки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НІК - СЕРВІС" 476 475,00
UAH з ПДВ
476 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НІК - СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 травня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій