Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
245 090 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000530-b ca564f07e2364163af58958254a91bc2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast
National ID: 25845655
Contact point: Strembitskyi Vitalii
+380432671305
tendersadvin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 12:47
Очікувана вартість: 245 090 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 225 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1225450 UAH
Publication date: 19 квітня 2019 14:43
Enquiries until: 28 червня 2019 09:00
Complaints submission until: до 04 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 245 090 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 225 450 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області. (джерело фінансування - за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 80
Виконання робіт Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Виконання робіт, надання послуг на дорогах загального користування: 30%
Міжнародні (М): 30%
Національні, Регіональніні, Територіальні (Н,Р,Т): 15%
Обласні, Сільськи (О,С), Комунальні та інші: 0%
27 червня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 15:45
27) Зміни до ТД - 3.docx
27 червня 2019 15:36
27) Зміни до ТД - 3.docx
27 червня 2019 15:36
27) ТД М-12 КР 495+360-499+860 рахнівка тв ціна - зміни - 3.docx
26 червня 2019 17:45
27) ТД М-12 КР 495+360-499+860 рахнівка тв ціна - зміни - 2.docx
26 червня 2019 17:45
27) Зміни до ТД - 2.docx
03 червня 2019 10:21
27) ТД М-12 КР 495+360-499+860 рахнівка тв ціна - зміни.docx
03 червня 2019 10:21
27) Зміни до ТД.docx
19 квітня 2019 14:41
ims.ims
19 квітня 2019 14:41
Зведені обсяги М-12 495+360-499+860.xls
19 квітня 2019 14:41
27) ТД М-12 КР 495+360-499+860 рахнівка тв ціна.docx
19 квітня 2019 14:41
27) Проект договору М-12 495+360-499+860.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 24 квітня 2019 11:57
Дата відповіді: 26 квітня 2019 11:13
Відповідно до інформації з системи www.prozorro.gov.ua, дата оголошення процедури закупівлі 19 квітня 2019 року, у п.5 Тендерної документації Замовник вказав про наступне: «п.5 Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи»: довідка про обсяги виконання аналогічних договорів (Додаток 1, табл. 4); де у поясненні до таблиці 4 Замовник вимагає «Крім заповненої таблиці учасники подають засвідчені належним чином копії наступних документів», а саме: відгук(и) від Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг), виданий(і) не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі - (п.5 та п.6 пояснень). Іноземний учасник (Учасник-неризедент), як юридична особа, має великий досвід виконання аналогічних договорів, бажає взяти участь у процедурі закупівлі та має позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи, який видається один раз по факту передачі об’єкта Замовнику. Видача листа-відгуку одноразово, після закінчення будівництва об’єкту, є загальноприйнятою у Європі практикою ділового обороту. На думку Учасника-нерезидента вимога, щодо датування листа-відгуку («виданий(і) не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі») є дискримінаційною вимогою (положенням), оскільки не може бути виконане Учасником-нерезидентом. Просимо усунути цю вищевказану дискримінаційну вимогу щодо надання листу-відгуку, що датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оскільки ця вимога є дискримінаційною та не може бути виконана Учасником-нерезидентом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо надання відгуку не є дискримінаційною. Замовник розглядає документи, які надають Учасники, об’єктивно та неупереджено.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 10:33
Дата відповіді: 26 квітня 2019 13:08
Відповідно до п.4.1 Тендерної документації вказано назву предмета закупівлі українською а також англійською мовами: «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області (45233142-6 Ремонт доріг) Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region». Яку назву у Тендерній пропозициї повинен вказувати Учасник: чи українсько. Мовою, чи українською та англійською мовами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Українською.
Додатково щодо першого питання:
Відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародних договорів згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також іншими нормативними актами.
Водночас, у іноземних країнах відсутній загальний порядок та практика видачі відгуків/рекомендаційних листів.
Враховуючи викладене вище, відсутні перешкоди для іноземного учасника (учасника-нерезидента), як юридичної особи, яка має великий досвід виконання аналогічних договорів, і бажає взяти участь у процедурі закупівлі, отримати позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи на дату оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі.
Тендерна документація
Дата подання: 26 квітня 2019 10:34
Дата відповіді: 02 травня 2019 07:58
У Тендерній документації в Розділі ІІІ вказано що: «Банківська гарантія обов’язково має містити наступну інформацію: ….. - номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; ….» Який саме номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу повинен вказувати Учасник? Просимо подати конкретний номер.
Відповідь: UA-2019-04-19-000530-b
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 червня 2019 07:55
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:17
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах). Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі). Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-19-000530-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 15 травня 2019 22:45
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 травня 2019 21:33
рішення від 17.05.2019 № 6099 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 21:33
рішення від 04.06.2019 № 7179.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 23:21
Номер скарги: UA-2019-04-19-000530-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 08 червня 2019 17:07
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації (див. додані файли).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 21:15
Рішення від 12.06.2019 № 7603 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 21:15
Рішення від 01.07.2019 № 8610.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 21:11
Номер скарги: UA-2019-04-19-000530-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 03 липня 2019 20:24
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. у доданому файлі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2019 21:15
Рішення від 08.07.2019 № 9043.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 21:14
Про перенесення розгляду скарги № 5539.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 12:24
рішення від 18.07.2019 № 9709.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 23:06
Номер скарги: UA-2019-04-19-000530-b.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ, Код ЄДРПОУ:43037023
Дата подання: 28 липня 2019 23:24
Скарга на рішення про допуск учасників замовником
Оскаржувані рішення Замовника порушують право Скаржника на об’єктивну і неупереджену оцінку тендерної пропозиції, яка є одним з принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з чим рішення Замовника підлягає скасуванню.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 19:41

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

17 липня 2019 08:37
UA-2019-04-19-000530-b.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

08 серпня 2019 14:37
Пояснення UA-2019-04-19-000530-b.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2019
UA-2019-04-19-000530-bca564f07e2364163af58958254a91bc2
Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 липня 2019 15:06
27) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 15:06
Електронний підпис

Публічні документи

19 серпня 2019 14:47
Електронний підпис
19 серпня 2019 14:45
Довідка МВС
19 серпня 2019 14:45
Довідка ДФС
06 липня 2019 17:40
Електронний підпис
06 липня 2019 17:40
Електронний підпис
06 липня 2019 17:38
25.1. Відгук км 445-450.pdf
06 липня 2019 17:38
Garantiya_1 225 450.zip
06 липня 2019 17:38
25. Відгук км 399-403.pdf
04 червня 2019 14:48
Електронний підпис
04 червня 2019 14:48
Електронний підпис
16 травня 2019 13:21
Електронний підпис
16 травня 2019 13:21
Електронний підпис
16 травня 2019 13:18
Garantiya_1 225 450.zip
16 травня 2019 13:18
33. Проект договору.pdf
16 травня 2019 13:17
28. Ліцензія.pdf
16 травня 2019 13:17
25. Відгук_км 399-403.pdf
16 травня 2019 13:17
24. Акт звірки км 399-403.pdf
16 травня 2019 13:17
22. Договір _27_18-П км 399-403.pdf
16 травня 2019 13:17
17. Паспорт ДС50Б.pdf
16 травня 2019 13:17
16. Договір_акт ДС 50Б.pdf
16 травня 2019 13:17
10. Паспорт КДМ2067.pdf
16 травня 2019 13:17
9. Акт_накладна КДМ 2067.pdf
16 травня 2019 13:17
4. Ст_17.pdf

Документи

23 липня 2019 15:06
27) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 15:07
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2019 12:17
Електронний підпис
03 липня 2019 12:17
Електронний підпис
03 липня 2019 12:16
10.1. Протокол № 102.pdf
03 липня 2019 12:15
15.1 Технічне завдання.pdf
03 липня 2019 12:15
18. Дозвіл держп..pdf
03 липня 2019 12:14
12. Погодження з ціною.pdf
03 липня 2019 12:14
23. Довідка щодо ОГС .pdf
03 липня 2019 12:14
13.2. Істотні умови.pdf
03 липня 2019 12:14
4.1. Вик.дог.36-17П ч.1.pdf
03 липня 2019 12:14
1.2 договора оренди.zip
03 липня 2019 12:14
4.2. Вик.дог.36-17П ч.2.pdf
03 липня 2019 12:14
4. Договір 36-17П .pdf
03 липня 2019 12:14
4.3. Договір 49-18-П.pdf
03 липня 2019 12:14
1.12 Дозв_л.pdf
03 липня 2019 12:14
2. Працівники.pdf
03 липня 2019 12:14
5. Відгуки.pdf
03 липня 2019 12:14
1.6 АБЗ.pdf
03 липня 2019 12:14
Установчі документи.zip
03 липня 2019 12:14
БАНК.rar
03 липня 2019 12:14
10. ПОВНОВАЖЕННЯ.rar
03 липня 2019 12:14
8. Ліцензія .pdf
03 липня 2019 12:14
6 Довідка ст.17.pdf

Документи

22 липня 2019 23:10

код ЄДРПОУ 40984166 у ЄДР не знайдено.

23 липня 2019 14:58
27) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 14:58
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 15:00
Технічне завдання.pdf
05 липня 2019 15:00
Проект договору.pdf
05 липня 2019 15:00
Ліцензія з додатком.pdf
05 липня 2019 14:59
Лабораторія.pdf
05 липня 2019 14:59
Документи банку.rar
05 липня 2019 14:59
Довідка про витрати.PDF
05 липня 2019 14:59
Довідка працівники.pdf
05 липня 2019 14:59
Довідка мат-тех база.PDF
05 липня 2019 14:59
Гарантійні листи.PDF
05 липня 2019 14:59
Витяг.pdf
05 липня 2019 14:59
АБЗ.pdf

Документи

23 липня 2019 15:01
27) ПРозгляду ТП.docx
23 липня 2019 15:01
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2019 22:42
СТАТУТ.pdf
07 липня 2019 22:42
ПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
07 липня 2019 22:42
ВИПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 198 025 000,00
UAH з ПДВ
196 799 550,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 137 759 685 Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 196 950 000,00
UAH з ПДВ
195 724 550,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 137 007 185 Документи

Публічні документи

03 липня 2019 12:17
Електронний підпис
03 липня 2019 12:17
Електронний підпис
03 липня 2019 12:16
10.1. Протокол № 102.pdf
03 липня 2019 12:15
15.1 Технічне завдання.pdf
03 липня 2019 12:15
18. Дозвіл держп..pdf
03 липня 2019 12:14
12. Погодження з ціною.pdf
03 липня 2019 12:14
23. Довідка щодо ОГС .pdf
03 липня 2019 12:14
13.2. Істотні умови.pdf
03 липня 2019 12:14
4.1. Вик.дог.36-17П ч.1.pdf
03 липня 2019 12:14
1.2 договора оренди.zip
03 липня 2019 12:14
4.2. Вик.дог.36-17П ч.2.pdf
03 липня 2019 12:14
4. Договір 36-17П .pdf
03 липня 2019 12:14
4.3. Договір 49-18-П.pdf
03 липня 2019 12:14
1.12 Дозв_л.pdf
03 липня 2019 12:14
2. Працівники.pdf
03 липня 2019 12:14
5. Відгуки.pdf
03 липня 2019 12:14
1.6 АБЗ.pdf
03 липня 2019 12:14
Установчі документи.zip
03 липня 2019 12:14
БАНК.rar
03 липня 2019 12:14
10. ПОВНОВАЖЕННЯ.rar
03 липня 2019 12:14
8. Ліцензія .pdf
03 липня 2019 12:14
6 Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 14:47
Електронний підпис
19 серпня 2019 14:45
Довідка МВС
19 серпня 2019 14:45
Довідка ДФС
06 липня 2019 17:40
Електронний підпис
06 липня 2019 17:40
Електронний підпис
06 липня 2019 17:38
25.1. Відгук км 445-450.pdf
06 липня 2019 17:38
Garantiya_1 225 450.zip
06 липня 2019 17:38
25. Відгук км 399-403.pdf
04 червня 2019 14:48
Електронний підпис
04 червня 2019 14:48
Електронний підпис
16 травня 2019 13:21
Електронний підпис
16 травня 2019 13:21
Електронний підпис
16 травня 2019 13:18
Garantiya_1 225 450.zip
16 травня 2019 13:18
33. Проект договору.pdf
16 травня 2019 13:17
28. Ліцензія.pdf
16 травня 2019 13:17
25. Відгук_км 399-403.pdf
16 травня 2019 13:17
24. Акт звірки км 399-403.pdf
16 травня 2019 13:17
22. Договір _27_18-П км 399-403.pdf
16 травня 2019 13:17
17. Паспорт ДС50Б.pdf
16 травня 2019 13:17
16. Договір_акт ДС 50Б.pdf
16 травня 2019 13:17
10. Паспорт КДМ2067.pdf
16 травня 2019 13:17
9. Акт_накладна КДМ 2067.pdf
16 травня 2019 13:17
4. Ст_17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"
#40148165
Переможець 195 724 550,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"
#40148165
195 724 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 08:20
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 11:37
27) ду 2 до дог 125 19.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 14:51
Договір 125 19-П.pdf укладений
28 серпня 2019 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 188 380 111,48 (Сто вісімдесят вісім мільйонів триста вісімдесят тисяч сто одинадцять) грн. 48 коп., в т.ч. ПДВ складає 31 396 685,25 грн., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування, з них на 2019 рік 188 380 111,48 грн. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.
Номер договору про закупівлю: 125/19-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 188 380 111,48
UAH (в тому числі ПДВ 31 396 685,25 UAH)