Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільний автобус
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2019-04-16-000427-c 3320b45db71141f9a65d23b3391ef9fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргес Микола Володимирович

+380974770920 samari_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Самарівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334655
Місцезнаходження: 44113, Україна , Волинська обл., САМАРИ, 44113 Волинська обл Ратнівський р-н с.Самари
Контактна особа: Маргес Микола Володимирович
+380974770920
samari_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 20:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:48
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:48
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44113, Україна, Волинська область, САМАРИ, Соборна,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 13:06
тендерна документація зі змінами 26.04.docx
26 квітня 2019 13:06
перелік змін 26.04.docx
18 квітня 2019 12:36
перелік змін 18.04.docx
18 квітня 2019 12:36
тендерна документація зі змінами 18.04.docx
16 квітня 2019 11:10
тендерна документація.docx
26 квітня 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 13:06
тендерна документація зі змінами 26.04.docx
26 квітня 2019 12:53
тендерна документація зі змінами 26.04.docx
17 квітня 2019 13:04
тендерна документація зі змінами 2.docx
16 квітня 2019 13:10
тендерна документація зі змінами.docx
26 квітня 2019 13:06
перелік змін 26.04.docx
26 квітня 2019 12:53
перелік змін 26.04.docx
17 квітня 2019 13:04
зміни до ТД.docx
16 квітня 2019 13:10
зміни до ТД.docx
18 квітня 2019 12:36
перелік змін 18.04.docx
18 квітня 2019 12:36
тендерна документація зі змінами 18.04.docx
16 квітня 2019 11:10
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 16 квітня 2019 14:06
Дата відповіді: 16 квітня 2019 16:39
Добрий день! Звертаємо увагу на те, що Додаток 3 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Вашої тендерної документації містить вимогу: "17. Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник подає в сканованому форматі такі документи: .....6) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затверджений головним державним санітарним лікарем;.....", тобто документ, що затверджений саме головним державним санітарним лікарем. Згідно чинного Законодавства України, на сьогодення, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджуються головою Держпродспоживслужби. Щоб уникнути порушень, просимо Вас зробити зміни у Додатоку 3 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) та прописати: "...6) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затверджений головним державним санітарним лікарем або головою Держпродспоживслужби".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, дійсно, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 липня 2016 р. № 564-р уповноважено Голову Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів затверджувати та підписувати передбачені законодавством документи, повноваження щодо затвердження та підписання яких належить до компетенції головного державного санітарного лікаря України. Дякуємо, відповідні зміни будуть внесені.
Дискримінація у Додатку 3 Технічне завдання
Дата подання: 16 квітня 2019 15:24
Дата відповіді: 18 квітня 2019 12:30
Добрий день! У Додатку 3 Технічного завдання тендерної документації є дискримінаційні вимоги: "3.2. Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – три з правої сторони салону і чотири – з лівої. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів." та "15.7. Усі пасажирські сидіння повинні бути обладнані поясовими ременями безпеки згідно з вимогами ДСТУ UN/ECE R 16–04 та місцями кріплення для них згідно з вимогами ДСТУ UN/ECE R 14–07". По-перше, згідно Національному стандарту України п.5.3 Розділу 5 Вимоги безпеки ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціальні для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування) прописано: «Кількість кнопок - не менше трьох кнопок з кожної сторони салону.» Чи відхилите Ви пропозицію Учасника у якого буде більш ніж три з правої сторони салону і чотири – з лівої? По-друге, Ваші вимоги до місця креплення згідно вимогам ДСТУ UN/ECE R 14–07 обмежують коло Учасників. Дана вимога прописана під конкретну марку автобуса - АТАМАН. Місця креплення ременів безпеки згідно вимогам ДСТУ UN/ECE R 14–06 повністю відповідають ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціальні для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування). Якщо Вами вимагається для закупівлі автобус спеціалізований для перевезення школярів ATAMAN D093S2 (або еквівалент), то не обмежуйте, будь-ласка, Учасників з пропозицією "еквівалент" і не робіть для них штучні вимоги, які ніяк не впливають на якість товару, а тільки заважають прийняти участь у закупівлі та зекономити бюджетні кошти. Чи будуть зроблені Вами зміни щодо виправлення дискримінаційних вимог по Технічному завданню?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни буде внесено до Тендерної документації. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-16-000427-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33737915
Дата подання: 17 квітня 2019 17:05
Вимога Замовнику про внесення змін до Тендерної документації
Наявність дискримінаційних положень у Додатку №3 тендерної документації Замовника, що має назву «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законодавством порядку. Файл з вимогою додається.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2019 12:32
Доброго дня. Відповідні зміни буде внесено до Тендерної документації. Дякуємо

Документи подані скаржником

17 квітня 2019 17:05
Вимога.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-24-000003 ● 703d776ee52b48259b9883abe2f32f3f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019 12:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.04.2019 № 14-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.04.2019 №14-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-16-000427-c від 16.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.) Заперечення до висновку про результати моніторингу Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по предмету закупівлІ «Шкільний автобус» Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-16-000427-c, тендерний комітет Самарівської сільської ради повідомляє наступне: З твердженнями, викладеними у висновку про результати моніторингу щодо порушення законодавства в частині розгляду та відхилення замовником тендерної пропозиції) ТзОВ "ОКРАЇНА" погоджуємось частково. Під час процедури моніторингу було встановлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТзОВ «ОКРАЇНА» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. Нами визначено наступні підстави відхилення: 1) Всупереч вимогам частини 2 розділу «Оцiнка тендерної пропозицiї» ТД, де було передбачено: «Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Про погодження з цією вимогою Учасник надає лист-гарантію» тендерна пропозиція учасника не містить такого листа-гарантії. 2) Всупереч вимогам технічного завдання Додатку 3 до ТД, де було передбачено , що «Учасник повинен забезпечити Замовника витратними частинами (фільтри масляні, паливні, повітряні, сальники ступиць, ремінь генератора) на весь гарантійний термін (тобто 100 000 км.пробігу) експлуатації Автобуса. На підтвердження, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист з переліком запропонованих витратних запчастин» у гарантійному листі наданому учасником у складі тендерної пропозиції немає інформації про перелік витратних запчастин. Щодо першої підстави відхилення не можемо погодитись з аргументацією ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо її неправомірності, адже в тендерній документації було чітко зазначено, що Учасник має надати лист-гарантію про погодження з вимогою замовника, яка стосувалась того, що «Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Тому лист-гарантію щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства (а саме, у цьому листі йдеться про відповідність санкційному законодавству) не можна ототожнювати з вимогою тендерної документації про погодження з вимогою замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому нами було правомірно відхилено учасника з цієї підстави. Щодо другої підстави для відхилення - у довідці учасника дійсно був перелік запропонованих витратних запчастин, проте неконкретний, продубльований з нашої вимоги. Приймаючи рішення про відхилення пропозиції по даній підставі, ми керувались думкою, що перелік запчастин мав би включати інформацію про конкретні назви та кількість витратних запчастин на весь гарантійний термін експлуатації автобуса. Додатково повідомляємо, що окрім невідповідностей, вказаних в протоколі, нами виявлено, що тендерна пропозиція учасника ТзОВ «ОКРАЇНА» не відповідала вимогам технічного завдання до тендерної документації, а саме: згідно пункту 3.3 частини 3 Загальні вимоги безпеки технічного завдання до тендерної документації замовником було передбачено вимогу: « 3.3. Тип кузова – несучий...». Всупереч вищенаведеним вимогам, учасник пропонує для поставки автобус з типом кузова вагонного типу, суцільнометалевий, що не відповідало вимогам замовника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТзОВ «ОКРАЇНА» не відповідала вимогам тендерної документації і підлягала відхиленню на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Зкорегувати підстави відхилення в протоколі розгляду пропозиції ТзОВ «ОКРАЇНА» - немає ані технічної ані законної можливості. Підстави для відміни процедури закупівлі згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» також відсутні. Додатково повідомляємо, що нами було проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів, детально проаналізовано законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює це питання для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. З повагою, голова тендерного комітету Маргес М.В.

2019-05-20 15:04:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-12-23-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ 21.12.2019 м. Луцьк № 52-од НАКАЗ
Про призначення перевірки закупівель Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291.НАКАЗУЮ:1. Призначити з 23 грудня 2019 року проведення протягом 3 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-04-16-000427-c та UA-2019-07-22-000120-c, здійснених Самарівською сільською радою.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

2019-12-23 09:04:56


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКРАЇНА" 1 811 000,00
UAH з ПДВ
1 811 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО-БАС" 1 846 000,00
UAH з ПДВ
1 846 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОЛЬБІЯ" 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 15:54
Електронний підпис
03 травня 2019 15:51
17.16. Лист-пояснення.PDF
03 травня 2019 15:51
17.1. Технічне завдання.PDF
03 травня 2019 15:51
17.6. Фото_А08116Ш-0000041.PDF
03 травня 2019 15:51
17.3. Гарантійний лист.PDF
03 травня 2019 15:51
14. Лист щодо ціни ТП.PDF
03 травня 2019 15:51
11. Проект Договору.PDF
03 травня 2019 15:51
8. Баланс.PDF
03 травня 2019 15:51
7. Свідоцтво_ПДВ.PDF
03 травня 2019 15:51
6. Копія Статуту.PDF

Публічні документи

15 травня 2019 21:28
Електронний підпис
15 травня 2019 21:27
05. Довідка з ДПІ 2.pdf
13 травня 2019 14:08
Електронний підпис
13 травня 2019 14:06
04. Довідка з ДПІ.pdf
13 травня 2019 14:06
03. Довідка з МВС.pdf
10 травня 2019 22:57
Електронний підпис
30 квітня 2019 20:50
Електронний підпис
30 квітня 2019 20:47
14. Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2019 20:47
36. Лист-відгук 3.pdf
30 квітня 2019 20:47
34. Лист-відгук 2.jpg
30 квітня 2019 20:47
32. Лист-відгук 1.jpg
30 квітня 2019 20:47
25. Сертифікат ISO .pdf
30 квітня 2019 20:47
21. Дилерський договір.jpg
30 квітня 2019 20:47
19. Копія Висновку ДСЕЕ.pdf
30 квітня 2019 20:47
15. Технічне завдання.pdf
30 квітня 2019 20:47
14. Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2019 20:47
07. Виписка з ЄДР.pdf
30 квітня 2019 20:47
06. Статут підприємства.pdf
30 квітня 2019 20:47
03. Паспорт, ідент.код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКРАЇНА"

ТОВ "АВТО-БАС"

ПП "ОЛЬБІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКРАЇНА"
#33737915
Відхилено 1 811 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 10:56
ТОВ "АВТО-БАС"
#41919370
Переможець 1 846 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТО-БАС"
#41919370
1 846 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 10:53
Електронний підпис
13 травня 2019 10:52
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 16:14
договір закупівлі.pdf укладений
24 травня 2019 16:11
договір закупівлі.pdf укладений
24 травня 2019 16:06
договір закупівлі.pdf укладений
24 травня 2019 16:05
договір закупівлі.pdf укладений
24 травня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 16:02
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 15:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 846 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 307 666,67 UAH)