Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Код ДК 021:2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку, формат А 4 )"
Очікувана вартість
877 000,00 UAH
UA-2019-04-08-000817-c 3d0b9b1390554af9ab9ab8a585a90d92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сочивкін Роман Іванович

+380612392005 finzp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108688
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.О.Матросова, 29
Контактна особа: Сочивкін Роман Іванович
+380612392005
finzp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 17:40
Початок аукціону: 22 травня 2019 12:58
Очікувана вартість: 877 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Докладніше у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9745 пач
Офісний папір для друку, формат А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. О.Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 16:10
Документ Microsoft Office Word.docx
14 травня 2019 16:03
Документ Microsoft Office Word.docx
14 травня 2019 16:03
Документ Microsoft Office Word.docx
14 травня 2019 16:00
Документ Microsoft Office Word.docx
14 травня 2019 16:00
Документ Microsoft Office Word.docx
14 травня 2019 15:53
ДОДАТОК 4 зі змінами.docx
14 травня 2019 15:53
тд зі змінами 3.docx
14 травня 2019 15:53
Зміни до оголошення.pdf
14 травня 2019 15:53
Перелік змін до ТД.pdf
26 квітня 2019 15:58
перелік змін до тд.docx
26 квітня 2019 15:58
Перелік змін до оголошення.doc
23 квітня 2019 14:57
Перелік змін до оголошення.pdf
23 квітня 2019 14:57
Зміни до ТД.pdf
14 травня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 16:10
Документ Microsoft Office Word.docx
23 квітня 2019 14:57
тд зі змінами (2).docx
14 травня 2019 16:03
Документ Microsoft Office Word.docx
26 квітня 2019 15:58
ДОДАТОК 4 зі змінами.docx
14 травня 2019 16:03
Документ Microsoft Office Word.docx
26 квітня 2019 15:58
тд зі змінами 2.docx
14 травня 2019 16:00
Документ Microsoft Office Word.docx
08 квітня 2019 17:40
Проект договору.doc
14 травня 2019 16:00
Документ Microsoft Office Word.docx
08 квітня 2019 17:40
тендерна документація.docx
14 травня 2019 15:53
ДОДАТОК 4 зі змінами.docx
14 травня 2019 15:53
тд зі змінами 3.docx
14 травня 2019 15:53
Зміни до оголошення.pdf
14 травня 2019 15:53
Перелік змін до ТД.pdf
26 квітня 2019 15:58
перелік змін до тд.docx
26 квітня 2019 15:58
Перелік змін до оголошення.doc
23 квітня 2019 14:57
Перелік змін до оголошення.pdf
23 квітня 2019 14:57
Зміни до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-08-000817-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 12 квітня 2019 14:55
Дискримінаційні вимоги
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-04-08-000817-c на закупівлю «Офісний папір для друку, формат А 4» де Замовником виступає Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-04-08-000817-c нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: яскравість - не менше 102 % (ISO 2470); непрозорість – не менше 93% (ISO 2471). Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до паперу і викласти їх в наступній редакції: яскравість - не менше 101 % (ISO 2470); непрозорість – не менше 92% (ISO 2471) для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Також повідомляємо, що заявлений Вами бюджет у розмірі 877 000,00 грн. включаючи ПДВ є нижчим ніж собівартість продукції. У зв’язку з цим та для успішного проведення електронних торгів просимо Вас переглянути встановлений Вами бюджет. Фактично ціна за 1 пачку паперу такої якості на сьогоднішній день має становити не менше 105,00 грн. включаючи ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 квітня 2019 17:21
Замовнику для здійснення його професійної діяльності потрібен папір зазначеної в тендерної документації якості. З метою недопущення поставки неякісного паперу учасниками торгів, Замовник не буде змінювати показники якості товару на гірші, ніж вказані в тендерної документації. Крім цього повідомляємо, що Замовником вже проводились аналогічні торги на закупівлю паперу для друку з такими ж самими показниками його якості (ID: UA-2019-03-15-001721-c; UA-2018-05-18-000762-b; UA-2018-09-19-001441-c).
Замовником вже проводилась закупівля на аналогічних умовах (ID: UA-2019-03-15-001721-c), в якій були пропозиції нижче заявленого розміру бюджету.

Голова тендерного комітету Р.І. Сочивкін

Документи

16 квітня 2019 17:21
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-08-000817-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 квітня 2019 18:15
Скарга до АМКУ №UA-2019-04-08-000817-c
ТОВ "Український папір" від 17.04.2019 № 70/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2019 17:09
Рішення від 19.04.2019 № 4801 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 19 квітня 2019 17:09
Рішення від 08.05.2019 № 5673.pdf
Дата публікації: 13 травня 2019 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар щодо рішення по скарзі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за предметом закупівель прийнято рішення від 08.05.2019 № 5673-р/пк-пз щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Український папір» від 17.04.2019 № UA-2019-04-08-000817-c.c2.Зазначеним рішенням визначено, Погодитись з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Тендерним комітет Замовника погоджується з висновком Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зміни що вказані в рішенні виправлені та внесені до ТД (Рішення ТК від 23.04.2019 № 202). Голова тендерного комітету Р.І. Сочивкін
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2019 16:18

Документи подані скаржником

17 квітня 2019 18:15
Скарга 17.04.19.pdf
17 квітня 2019 18:15
Платіжне доручення.pdf
17 квітня 2019 18:15
Multicopy.pdf
17 квітня 2019 18:15
Premium.pdf
17 квітня 2019 18:15
Xerox premier.pdf
17 квітня 2019 18:15
Zoom Image 2018.jpg
17 квітня 2019 18:15
Ксерокс Exclusive.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-17-000001 ● beba8d190716454b8bf8a123c910988e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2019 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

16.09.2019 №142

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-04-08-000817-c, «Офісний папір для друку, формат А 4 (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)», яка проводиться Головним Управлінням Національної поліції в Запорізькій області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Деревянко Тетяна Миколаївна 837 095,50
UAH з ПДВ
779 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 847 815,00
UAH з ПДВ
836 121,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БП Форум 876 075,50
UAH з ПДВ
876 075,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 12:15
Цінова пропозиція 21.05.pdf
05 травня 2019 14:32
Цінова Пропозиція 05.05.pdf
05 травня 2019 14:32
Сертифікат Zoom Image.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Сума закупівлі.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Сертифікація.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Реквізити.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Не Платник ПДВ.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Не засудження.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Не засудження 2.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Згода з Умовами.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Згода з тех 05.05.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Захист Довкілля.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист ЄДР Бенефіціари.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Бенефіціари.pdf
05 травня 2019 14:32
Лист Банкрутство.pdf
05 травня 2019 14:32
Копія Паспорта.pdf
05 травня 2019 14:32
ІНН Деревянко.pdf
05 травня 2019 14:32
Аналогічнии_ договір.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 11:02
Електронний підпис
06 червня 2019 11:02
документи переможця.rar
04 червня 2019 12:34
Електронний підпис
04 червня 2019 12:33
Електронний підпис
04 червня 2019 12:33
Пропозиція оновлена.pdf
21 травня 2019 16:10
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Деревянко Тетяна Миколаївна

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПП БП Форум

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Деревянко Тетяна Миколаївна
#2202500704
Рішення скасоване 779 600,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 18:26
ФОП Деревянко Тетяна Миколаївна
#2202500704
Відхилено 779 600,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 18:31
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 836 121,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

03 червня 2019 18:31
Електронний підпис
03 червня 2019 18:30
Протокол відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
836 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:56
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 09:51
Договір про закупівлю укладений
18 червня 2019 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 836 121,00
UAH (в тому числі ПДВ 139 353,50 UAH)