Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету; Лот 2 - Меблі для початкової школи
Очікувана вартість
473 935,00 UAH
UA-2019-03-25-002196-b 4c9025ba552840fea722f2948323e730
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дрига Клавдія

+380474222564 VUKONKOM_SRERKU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04409358
Місцезнаходження: 20505, Україна , Черкаська обл., смт. Єрки, Катеринопільський район, ВУЛИЦЯ СВЕРДЛОВА, будинок 2
Контактна особа: Дрига Клавдія
+380474222564
VUKONKOM_SRERKU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 00:00
Очікувана вартість: 473 935,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету; Лот 2 - Меблі для початкової школи)

Тендерна документація

03 квітня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:29
Перелік змін до тендерної документації.doc
03 квітня 2019 15:29
Тендерна документація - зі змінами.pdf
03 квітня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:29
Перелік змін до тендерної документації.doc
28 березня 2019 10:00
Перелік змін до тендерної документації.pdf
03 квітня 2019 15:29
Тендерна документація - зі змінами.pdf
28 березня 2019 10:00
Тендерна документація - зі змінами.pdf
25 березня 2019 17:02
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін
Дата подання: 30 березня 2019 20:15
Дата відповіді: 03 квітня 2019 13:05
Доброго дня! На сьогодні в Україні відсутні макети автомата АК-47, чи не бажаєте Ви внести зміни в тендерну документацію?
Відповідь: Доброго дня. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2). У випадку не дотримання вказаної вимоги спричинить безапеляційну дискваліфікацію учасника. Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як вираз «або еквівалент».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-01-000173 ● 007ed5d144f44d298fe303d24a75af9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.04.2019 № 37
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Т.ВЕЛЬКО



Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 01.04.2019 № 37

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

2 UA-2019-03-25-002196-b, 25.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-02 15:36:35

Запит про надання поясненнь

У межах проведення моніторингу закупівлі «Лот 1 Кабінет «Захисник Вітчизни»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету; Лот 2 – меблі для початкової школи», ДК 021:2015: 391600000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-25-002196-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) Чому предмет закупівлі кабінет «Захисник Вітчизни» (технічні та якісні характеристики якого зазначено в Додатку 2 до тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 25.03.2019 (зі змінами)) визначений за ДК 021:2015: 391600000-1 — Шкільні меблі?
2) Чому Додаток 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника-переможця вимогам замовника» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 25.03.2019 (зі змінами), містить вимогу щодо надання переможцем торгів довідку про відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-03 15:26:22

Пояснення на лист «Про усунення порушень у сфері закупівель»

На Ваш запит на пояснення від 2019-04-02 15:36:35 «Про усунення порушень у сфері закупівель» (далі – Лист), що отриманий нами 01.04.2019 року та на запит від 02.04.2019 15:36 повідомляємо про наступне:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон).

Стосовно питання - 1) Чому предмет закупівлі кабінет «Захисник Вітчизни» (технічні та якісні характеристики якого зазначено в Додатку 2 до тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 25.03.2019 (зі змінами)) визначений за ДК 021:2015: 391600000-1 — Шкільні меблі?

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету; Лот 2 - Меблі для початкової школи) (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-25-002196-b) за адресою http://prozorro.gov.ua.
Предмет закупівлі по вказаній процедурі визначався відповідно до наказу МЕРТУ № 454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ЄЗС), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Разом з тим, слід розуміти, що ЄЗС базується на системі кодів, яка має ієрархічну структуру і складається з 9 цифр. Групи цифр, в свою чергу, відповідають найменуванню, які описують товари, роботи та послуги, що представляють предмет майбутнього договору. Код складається з 8 цифр, які згруповані наступним чином: (цифри слід рахувати зліва направо)
- перші дві цифри визначають РОЗДІЛ (XX000000-Y);
- перші три цифри визначають ГРУПУ (XXX00000-Y);
- перші чотири цифри визначають КЛАС (XXXX0000-Y);
- перші п’ять цифр визначають КАТЕГОРІЮ (XXXXX000-Y);
Останні три цифри коду дають більшу ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Згідно вище зазначеного під час формування предмета закупівлі повинно бути відображено наступне: конкретний повний код ЄЗС + найменування відповідного коду + (конкретна назва предмета закупівлі).
В ситуації з формуванням предмету закупівлі - Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету, Замовник звертається до Розділу - 39000000-2 МЕБЛІ (У ТОМУ ЧИСЛІ ОФІСНІ МЕБЛІ), МЕБЛЕВО-ДЕКОРАТИВНІ ВИРОБИ, ПОБУТОВА ТЕХНІКА (КРІМ ОСВІТЛЮВАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ) ТА ЗАСОБИ ДЛЯ ЧИЩЕННЯ, який в собі містить наступні Групи:
- 39100000-3 Меблі;
- 39160000-1 Шкільні меблі;
З огляду на викладені Єдиним державним словником групи кодів, Замовник повинен звернутись до групи кодів - 39160000-1 — Шкільні меблі, щоб визначити правильний код за показником четвертого знаку. Але тут виникає технічна не відповідність самого ЄЗС, оскільки розкривши згадану групу спостерігаємо наступні Класи:
- 39161000-8 Меблі для дитячого садка;
- 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів;
- 39162100-6 Навчальне обладнання;
- 39162110-9 Навчальне приладдя;
- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, які в свою чергу не передбачають можливості вибрати, так як не існує поділу вказаних Класів на Категорії. Описану інформацію Ви маєте змогу перевірити з доступного Інтернет ресурсу за посиланням: https://dk21.dovidnyk.info/index.php
Саме з описаних підстав Замовником прийнято рішення взяти код 39160000-1 Шкільні меблі, який відповідає цілій Групі кодів та визначити четвертим знаком «6», оскільки не існує можливості вибрати більш спеціалізований код ЄЗС.
Оскільки замовник повинен визначати відповідний код ЄЗС по показнику четвертого знаку вказуючи весь код, але аж ніяк не збільшувати до п’ятого/шостого знаку.

Стосовно питання - 2) Чому Додаток 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника-переможця вимогам замовника» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 25.03.2019 (зі змінами), містить вимогу щодо надання переможцем торгів довідку про відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону?

Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Відтак, ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ просить з розумінням віднестись до викладеної інформації стосовно підібраного коду класифікатора, оскільки на даному етапі замовником не допущено порушень організації та проведення публічних закупівель, а саме за процедурою закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету; Лот 2 - Меблі для початкової школи) (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-25-002196-b)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням №3 від 04.04.2019р., Головою тендерного комітету усунено порушення у зв’язку із моніторингом закупівлі, та технічною неможливістю внести зміни в умови оголошення, виникає потреба у відміні процедури закупівлі. Отже, тендерний комітет вирішив відміни процедури закупівлі згідно частини 1 статті 31 Закону: «порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі».

2019-04-05 10:21:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником прийнято рішення про відміну торгів

2019-04-05 15:00:03

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету;
Опис предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 221 154,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 211,54 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 квітня 2019 14:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 комп
Демонстраційне обладнання для математичного кабінету
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 квітня 2019 16:38
Коментар щодо відміни: У зв’язку із моніторингом закупівлі, та технічною неможливістю внести зміни в умови оголошення, виникає потреба у відміні процедури закупівлі. Тендерний комітет вирішив відмінити процедуру закупівлі згідно частини 1 статті 31 Закону: «порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі».
Документи:
04 квітня 2019 16:38
3. Протокол відміни торгів.doc