Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-03-25-000718-a cc28f90a1aea4daeb80636d8c82611d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Михайлівна Агаркова

+380552491572 tropinka-2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004120
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул.Комарова,буд.2
Контактна особа: Людмила Михайлівна Агаркова
+380552491572
tropinka-2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 12:57
Початок аукціону: 19 квітня 2019 12:57
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп’ютер в комплекті

Персональний комп’ютер в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Комарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 16:32
Додаток 9 до ТД -п.130-2019.docx
25 березня 2019 16:32
Додаток 8 до ТД п. 130-2019.docx
25 березня 2019 16:32
Додаток 7 до ТД п.130-2019.docx
25 березня 2019 16:31
Додаток 6 до ТД п.130 -2019.docx
25 березня 2019 16:30
Додаток 5 до ТД п. 130 -2019.docx
25 березня 2019 16:30
Додаток 4 до ТД п.130- 2019.doc
25 березня 2019 16:29
Додаток 3 до ТД п. 130-2019.doc
25 березня 2019 16:28
Додаток 2 до ТД п. 130 - 2019.docx
25 березня 2019 16:28
Додаток 1 до ТД п.130-2019.docx
25 березня 2019 16:26
компютери- Тропінка -ТД-п.130 -2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 березня 2019 10:02
Дата відповіді: 28 березня 2019 14:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
2. До участі у процедурі закупівлі допускаються всі учасники незалежно від форми оподаткування.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», в тендерній документації в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
Розгляд тендерних пропозицій буде здійснюватися за ціною, яка склалася за результатами аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-000718-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 28 квітня 2019 20:53
Вимога щодо неправомірності дій Замовника
Даним Товариство з обмеженою відповідальністю «УЛІС Сістемс», яке є учасником процедури закупівлі по предмету: «(ДК 021: 2015: 30210000-4) – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в комплекті)» (Оголошення про закупівлю № UA-2019-03-25-000718-a), що проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради (далі – Замовник), відповідно до норми Ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.

В Протоколі з розгляду тендерних пропозицій, поданих учасниками торгів на закупівлю від 26.04.2019р. №64 засідання Тендерного комітету Замовника наведена абстрактні причини відхилення нашої тендерної пропозиції, зокрема:
- тендерна пропозиція учасника оформлена з порушенням вимог тендерної документації
Вимагаємо надати уточнення – які КОНКРЕТНО вимоги тендерної документації порушено?

Наступна теза з Протоколу:
- в порушення вимог тендерної документації учасником в складі пропозиції не надані підписані та завірені печаткою технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з вимогами до учасників торгів зазначені у додатку 3 тендерної документації.
Вимагаємо навести конкретний пункт з тендерної документації, яким встановлена КОНКРЕТНА форма подання інформації щодо відповідності пропозицій учасників технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Принагідно відзначаємо, що в нашій тендерній пропозиції, починаючи з 56 сторінки нами надано всі документи, які підтверджують відповідність запропонованого обладнання вимогам тендерної документації. Якщо б Замовник неупереджено та об’єктивно оцінював нашу пропозицію, то він помітив би, що в нашій тендерній пропозиції в зазначених вище документах дослівно наведено всі вимоги замовника в стверджувальній форми, тобто ми підтверджуємо ПОВНУ відповідність.

Ще одна «причина» для відхилення нашої тендерної пропозиції
- габаритні розміри запропонованого учасником системного блоку не відповідають технічним вимогам тендерної документації.

Замовник скромно не вказав яка ж різниця у габаритних розмірах, тому ми нагадаємо:
Ширина (мм). Вимога - Не більше ніж 36мм, Пропозиція - 34,5мм (-1,5мм)
Глибина (мм). Вимога - Не більше ніж 178мм, Пропозиція -179мм (+1мм)
Висота (мм). Вимога - Не більше ніж 182мм, Пропозиція – 182,9мм (+0,9мм)



Різниця в габаритних розмірах у ОДИН міліметр абсолютно не вливає на функціонування всього комплекту. Замовнику чудово відомо, що системний блок буде прикріплено за допомогою спеціалізованого конструктиву (який постачається в комплекті) до монітора. І загальні габаритні розміри залежать в тому числі від конструкції спеціалізованого кріплення, що дозволяє закріпити системний блок на задній кришці монітора для економії простору на робочому місці. Тобто ОДИН зайвий міліметр габариту системного блока не займає ЖОДНОГО міліметра простору на робочому місці тому, що системний блок буде закріплено позаду монітора.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що існує усталена практика, за якої такі мізерні відхилення не можуть бути причиною відхилення тендерної пропозиції і по аналогічним випадкам Антимонопольний комітет України вже прийняв достатньо багато рішень.

Таким чином наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
...................................
Повний текст - у владеному файлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 травня 2019 18:00
Протокол №64
засідання тендерного комітету
комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарні імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради

м. Херсон « 02» травня 2019р.

Присутні:
Гудкова О.В. – голова тендерного комітету, головний бухгалтер
Члени тендерного комітету:
Пшенична С.В. Заступник головного лікаря з медичного обслуговування населення
Агаркова Л.М. Заступник головного бухгалтера
Малета Л.В. Заступник головного лікаря з медсестринства
Барзій З.А. Заступник головного лікаря з техніко-господарських питань
Порядок денний:
1. Щодо розгляду вимоги, яка надійшла від Учасника по закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) ( Персональний комп’ютер в комплекті), №UA-2019-03-25-000718-a.b1, ТОВ «"Уліс Сістемс"».
Слухали:
1.По першому питанню, голову тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради Гудкову О.В. яка оголосила, що по закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в комплекті) (оголошення № UA-2019-03-25-000718-а), надійшла вимога.
Члени тендерного комітету уважно розглянули дану вимогу і прийшли до наступних висновків:
1. Габаритні розміри запропонованого учасником торгів у тендерній пропозиції системного блоку не відповідають технічним вимогам тендерної документації та габаритам зазначених виробником обладнання на офіційному сайті Виробник https://www.lenovo.com/ua/uk/desktops/thinkcentre/m-series-tiny/ThinkCentre-M720q/p/11TC1MTM72Q. Габарити (179 мм x 36.5 мм x 182.9 м) .
2. Вимогою додатка №8 тендерної документації було надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, причому учасник не повинен був відступати від наведеної форми.
В порушення зазначеної вимоги - назва довідки про наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, надана учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції на стор.4 не відповідає назві довідки наведеній у вказаному додатку.
3. Вимогою додатка №1 тендерної документації було надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції підписаних та завірених печаткою (в разі її використання ) технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та таблицю відповідності запропонованого товару, зазначених у додатку 3 до тендерної документації.
В порушення зазначених вимог тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції не надані підписані та завірені печаткою технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з вимогами до учасників торгів зазначених у додатку 3 до тендерної документації.
4. Відповідно до пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в розділі – «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання).
Тендерна пропозиція учасника торгів оформлена в порушення зазначених вимог (не всі сторінки тендерної пропозиції пронумеровані (відсутня нумерація після стр. 74 до стр. 82).
Тендерний комітет прийняв рішення:
Вимогу по закупівлі, ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в комплекті), №UA-2019-03-25-000718-a.b1 залишити без задоволення

Документи подані скаржником

28 квітня 2019 20:53
Лист вимога 190426.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-25-000718-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 06 травня 2019 22:46
Скарга на неправомірні дії Замовника по відхиленню Тендерної пропозиції Скаржника
СКАРГА на дії Замовника та Протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.04.2019р. №64 тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних» по закупівлі по предмету «(ДК 021: 2015: 30210000-4) – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в комплекті)» Комунальним некомерційним підприємством «Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних» (далі - Замовник) було 25.03.2019 року оголошено процедуру закупівлі по предмету «(ДК 021: 2015: 30210000-4) – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в комплекті)» (далі - Закупівля), (відкриті торги, ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-25-000718-a). Товариство з обмеженою відповідальністю «УЛІС СІСТЕМС» (далі - Скаржник) приймає участь у вищезазначеній процедурі закупівель та своєчасно подало свою тендерну пропозицію згідно з вимогами тендерної документації (далі – Тендерна пропозиція) . Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим Протоколом від 26.04.2019р. №64 засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол), оприлюдненому 26 квітня 2019 року о 14:58 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-25-000718-a, пропозиція Скаржника була відхилена. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушують пункт 2 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», відповідно до якого антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції, а також своїми діями Замовник допустив порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема частини 4 Статті 22 та частини 2 Статті 16 та частини 3 Статті 5 та принципів Статті 3 добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника Закупівлі. Надалі наводимо підстави, які Замовник використав для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника та наші заперечення з обґрунтуванням наявності порушених наших прав та охоронюваних законом інтересів з приводу відповідного рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. ....................... Детальніше - у вкладених файлах
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 травня 2019 18:15
Рішення від 10.05.2019 № 5699.pdf
Дата публікації: 10 травня 2019 18:14
Рішення від 24.05.2019 № 6640.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 22:46

Документи подані скаржником

06 травня 2019 22:46
УЛІС_скарга.pdf
06 травня 2019 22:46
Додаток 3 до ТД п. 130_2019.doc
06 травня 2019 22:46
Протокол відхилення.PDF

Документи подані замовником

16 травня 2019 12:57
Пояснення по скарзі.PDF
16 травня 2019 16:52
Пояснення по скарзі.PDF

Документи Органу Оскарження

10 травня 2019 18:14
Рішення від 10.05.2019 № 5699.pdf
29 травня 2019 22:46
Рішення від 24.05.2019 № 6640.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс" 495 000,00
UAH з ПДВ
479 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НІК - СЕРВІС" 479 250,00
UAH з ПДВ
479 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс"

ПП "НІК - СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс"
#20049451
Відхилено 479 240,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 14:58
ПП "НІК - СЕРВІС"
#31294417
Переможець 479 250,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 15:01

Документи

26 квітня 2019 14:58
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:55
Протокол.PDF

Документи

26 квітня 2019 15:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НІК - СЕРВІС"
#31294417
479 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 15:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 13:00
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 10:23
Договір № 219.pdf укладений
31 травня 2019 10:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 479 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 875,00 UAH)