Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери та додаткове обладнання
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000800-a 80722473d40047aa8716e68ef99759da
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грошева Олена Олександрівна

+380552414425 grosheva_o@ksau.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад “Херсонський державний аграрний університет”
Код ЄДРПОУ: 00493020
Вебсайт: http://www.ksau.kherson.ua
Місцезнаходження: 73006, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Стрітенська (Рози Люксембург), буд.23
Контактна особа: Грошева Олена Олександрівна
+380552414425
grosheva_o@ksau.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2019 16:01
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2019 16:01
Початок аукціону: 10 квітня 2019 13:30
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73006, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Стрітенська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
22 шт
додаткове обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73006, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Стрітенська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 15:57
Тендерна документація. комп_ютерне обладнання. 2019_2019-03-21.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 березня 2019 08:55
Дата відповіді: 25 березня 2019 18:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! По першому питанню: Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками. У тендерній документації Замовником не встановлено вимог щодо дотримання торгової марки або моделі.
По другому питанню: Відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Застосування спрощеної системи оподаткування без сплати ПДВ не обмежує участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При Заповнення цінової пропозиції, слід дотримуватися вимог тендерної документації та враховувати примітку 3 Додатку 2 ТД: «В разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, графі «ПДВ, грн.» зазначається «0,00», а в графі «Всього з ПДВ, грн.» дублюється інформація, вказана у графі «Всього без ПДВ, грн.».
Отже, до цінової пропозиції, поданої учасником - не платником ПДВ, не буде додаватися ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-22-000800-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА, Код ЄДРПОУ:2391502706
Дата подання: 16 квітня 2019 11:38
Скарга
Учасник ФОП Южна С.Г. інформує тендерному комітету, інформація, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля зазначена в нашої тендерної пропозиції у завіреної належним чином технічної специфікації. В інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 «Зміст и спосіб подання тендерної пропозиції» не вказано необхідність додавати цю інформацію окремою довідкою. Прошу довести у якому пункті тендерної пропозиції вказано необхідність окремої довідці. У протоколі засідання тендерного комітету Ви посилаєтеся на вимоги Закону Украйни, але учасники складають документі для подання своїй пропозиції згідно вашої інструкції з підготовки тендерної пропозиції, яку Ви маєте підготувати с урахуванням Законодавчих актів які вважаєте потрібними.
В додатки 4 пункт 9 тендерної документації вказано, що копія свідоцтва або витяг з реєстру платника податку на додану вартість додається учасником тільки у разі якщо учасник є платником податку на додану вартість. Учасник ФОП Южна С.Г. не є платником податку на додану вартість. Відсутність ПДВ вказано в нашої цінової пропозиції, завіренім проекті договору та в технічної специфікації. (ПДВ 0 грн). Чому дискваліфікувати за ненадання копії свідоцтва платника податку на додану вартість учасника, якій не є платником ПДВ?
Учасник ФОП Южна С.Г. також інформує, що з 2014 року скасована видача свідоцтва платника єдиного податку платникам податків, які працюють на спрощеної системі оподаткування. Замість свідоцтва зареєстрований платник отримує Витяг з Реєстру платників єдиного податку. Витяг є дійсний до внесення змін до Реєстру. Це передбачене Законом України від 24.10.2013 року № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень». Копія Витягу с реєстру платників єдиного податку надано у нашої тендерної пропозиції.
Учасник ФОП Южна С.Г. вважає свою пропозицію гідної прийняття та дискваліфікацію несправедливою.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2019 16:58
Шановна Світлана Геннадіївна!
По першому питанню: Пунктом 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником визначено, що до складу тендерної пропозиції учасник повинен включити інформацію, що відповідає вимозі: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля»».
Пунктом 17 Додатку 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (якісні, кількісні та технічні характеристики)» визначено, що «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, відповідати вимогам Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та інших чинних нормативно-правових актів України з питань екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, пожежної та техногенної безпеки, охорони праці та виробничої санітарії».
Отже, Учасник в складі тендерної документації повинен був надати інформацію (довідку в довільній формі), яка б підтвердила, що товар, який він отримує, виготовлений з екологічно безпечних матеріалів та відповідає вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Такої інформації ( підтверджень) Учасник у тендерній пропозиції не надав.
По другому питання:
Відповідно до вимоги, зазначеної в підпункті 2 пункту 9 Додатку 4 «ВИМОГИ ВСТАНОВЛЕНІ ст.17 Закону», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію свідоцтва або витяг з реєстру платника податку на додану вартість, у разі якщо учасник є платником податку на додану вартість або у разі, якщо учасник відповідно до чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, про це зазначається у відповідній довідці, що складається у довільній формі і містить посилання на відповідні норми законодавства. Оскільки учасник не є платником податку на додану вартість, учасник повинен був надати довідку (яка містить посилання на відповідні норми законодавства) у довільній формі, про те, що учасник, відповідно до чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи. У складі Вашої тендерної пропозиції вищезазначена Довідка не була надана.
По третьому питанню:
Відповідно до вимоги, зазначеної в підпункті 3 пункту 9 Додатку 4 «ВИМОГИ ВСТАНОВЛЕНІ ст.17 Закону», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію свідоцтва про сплату єдиного податку, у разі якщо учасник є платником єдиного податку. Вами надано витяг з реєстру платників єдиного податку. Але вимога стосувалась саме свідоцтва. Отже, Вами повинно було надати роз’яснення про неможливість надання копії свідоцтва про сплату єдиного податку. Тендерна документація безоплатно була оприлюднення замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Згідно ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" Ви мали право не пізніше за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями та пропозицією зміни щодо умов тендерної документації з зазначенням недоліків та невідповідностей. Якщо Вами не було цього зроблено, то вважається що Ви згодні з умовами, які зазначені в Тендерній документації.
Тому, надана Вами інформація вважається не підтвердженою та зумовлює не відповідність умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

16 квітня 2019 11:38
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА 398 019,00
UAH з ПДВ
398 019,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 417 900,00
UAH з ПДВ
417 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2019 16:36
Електронний підпис
06 квітня 2019 16:35
Цінова пропозиція.pdf
06 квітня 2019 16:35
Технична специфікація.pdf
06 квітня 2019 16:35
Проект договору.pdf
06 квітня 2019 16:35
Загальні відомості.pdf
06 квітня 2019 16:35
Довіреність.pdf
06 квітня 2019 16:35
Довідка АМКУ.pdf
06 квітня 2019 16:35
Відгук.pdf

Публічні документи

06 квітня 2019 23:13
Електронний підпис
06 квітня 2019 23:11
11042401_Проект договору.pdf
06 квітня 2019 23:11
згода_обробка даних.pdf
06 квітня 2019 23:11
копія статуту.pdf
06 квітня 2019 23:11
гарант.лист_якість.pdf
06 квітня 2019 23:11
Технічна документація.pdf
06 квітня 2019 23:11
Відповідність ст.17.pdf
06 квітня 2019 23:11
11042401_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА
#2391502706
Відхилено 398 019,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 17:58
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 417 900,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 18:02

Документи

15 квітня 2019 17:57
Електронний підпис
15 квітня 2019 17:53
Протокол

Документи

15 квітня 2019 18:02
Електронний підпис
15 квітня 2019 18:00
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
15 квітня 2019 18:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі