Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015  45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалу №7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою Митна площа, 1/2 Приморського району м. Одеса. Коригування).
Очікувана вартість
4 930 555,56 UAH
UA-2019-03-22-000011-a 591a27da7c454e2990b790c18376736b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подорян Вікторія Григорівна

+38(048)7294744 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Подорян Вікторія Григорівна
+38(048)7294744
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 08:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 12:31
Очікувана вартість: 4 930 555,56 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 652,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція причалу №7 (інв. № 061510) Одеського морського порту за адресою Митна площа, 1/2 Приморського району м. Одеса. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) у відповідності до Додатку № 4 до цього Договору, у розмірі ___________________ (зазначається переможцем цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни Договору), відсотків від ціни Договору, що складає _________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн. без ПДВ, крім того ПДВ ___________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн., разом ціна становить _________ (за пропозицією переможця, вказати цифрами та прописом) грн. з ПДВ. протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Попередня оплата (аванс) здійснюється за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору, у затвердженому фінансовому плані; - у разі наявності погодженого та затвердженого в установленому порядку титулу будови об’єкту (відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 № 995); Оплата та приймання виконаних Робіт здійснюється лише за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 №899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору, у затвердженому фінансовому плані; - у разі наявності погодженого та затвердженого в установленому порядку титулу будови об’єкту (відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 №995). Розрахунки проводяться на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку від Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів від дати отримання рахунку та наступних умов: Оплата за кожним етапом проводиться згідно з Календарним планом фінансування та виконання робіт (Додаток № 4 до Договору) після передачі Замовнику відповідної проектної документації за кожним етапом у порядку, визначеному у розділі 6, та підписання уповноваженими представниками Сторін двосторонніх актів приймання-передачі виконаних робіт, з урахуванням сплаченої попередньої оплати (авансу). До рахунка за виконані роботи додається: податкова накладна, акт-приймання-передачі виконаних робіт. Аванс 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 15:35
Тендерна документація.docx
19 квітня 2019 15:35
Перелік змін до тендерної документації.docx
12 квітня 2019 12:36
Тендерна документація.docx
12 квітня 2019 12:36
Перелік змін до тендерної документації.docx
05 квітня 2019 15:46
Тендерна документація.docx
05 квітня 2019 15:46
Перелік змін до тендерної документації.docx
22 березня 2019 08:18
Проект договору.docx
22 березня 2019 08:18
Тендерна документація (ПВР Рекон. пр. №7).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ 4 900 000,00
UAH
4 745 170,25
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ ЧМП" 4 750 000,00
UAH
4 750 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 15:09
Довідка з ДФС.pdf
17 травня 2019 14:42
Пропозиція та ДЦ.pdf
17 травня 2019 14:41
Довідка МВС.pdf
26 квітня 2019 08:50
Gmail (7).zip
26 квітня 2019 08:50
16.Проект договору.pdf
26 квітня 2019 08:50
14.Дозвільні документи.pdf
26 квітня 2019 08:50
13.Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2019 08:49
11. Стаття 17.pdf
26 квітня 2019 08:49
10.Захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 08:49
8.Письмова згода.pdf
26 квітня 2019 08:49
5.Щодо Коду доступу.pdf
26 квітня 2019 08:49
4.Довідка про учасника.pdf
26 квітня 2019 08:49
2.2Сертифікати.pdf
26 квітня 2019 08:49
1.Обладнання та МТЗ.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 11:34
проект договору.pdf
02 травня 2019 11:34
пояснювальна записка.pdf
02 травня 2019 11:34
лист ч. 2 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:34
лист про працівників.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 8 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 7 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 6 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 4 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 3 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 2 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
лист п. 1 ст. 17.pdf
02 травня 2019 11:33
договір досвід ч. 3.pdf
02 травня 2019 11:33
договір досвід ч. 2.pdf
02 травня 2019 11:33
договір досвід ч. 1.pdf
02 травня 2019 11:33
довідка про учасника.pdf
02 травня 2019 11:33
гарантійний лист.pdf
02 травня 2019 11:33
- статут ЧМП 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МОРБУДПРОЕКТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ ЧМП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
#38295459
Переможець 4 745 170,25
UAH
16 травня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
#38295459
4 745 170,25
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 17:10
2588-В-ОДФ-19_4-1-11 (1).pdf зміни до договору
17 травня 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:10
2588-В-ОДФ-19_3-1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:40
2838-В-ОДФ-20_2 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 13:38
2588-В-ОДФ-19_2 додаткова угода-1-18 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 17:49
2588-В-ОДФ-19_1 (1).pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 15:09
2588-В-ОДФ-19.pdf укладений
04 червня 2019 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до істотних умов договору не вносились
Номер договору про закупівлю: 2588-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не презведе до збільшення суми, визначеної в договорі п.3 ч.4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2588-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії мдоговору та виконання забов'язань п.4.ч.4 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 2588-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2588-в-одф-19/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2588-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження ціни в бік зменшення, зміна етапів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2588-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 693 034,68
UAH (в тому числі ПДВ 948 839,11 UAH)