Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги між вул. Лермонтова та вул. Незалежності в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області
Очікувана вартість
3 281 802,80 UAH
UA-2019-03-21-001356-a d0cc856ea20440ed84194a282c3a9d7b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василець Марія Леонідівна

+380459645542 novi.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новопетрівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04359620
Вебсайт: http://novipetrivtsi-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 07354, Україна , Київська обл., Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська,171
Контактна особа: Василець Марія Леонідівна
+380459645542
novi.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 13:24
Очікувана вартість: 3 281 802,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


На 2019 рік передбачено фінансування в сумі 100 тис. грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги між вул. Лермонтова та вул. Незалежності в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07354, Україна, Київська область, с. Нові Петрівці, вул. Лермонтова, Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 13:39
додаток 5.doc
21 березня 2019 13:39
ТД_2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-26-000014 ● 749a51d0d7654a0bbf9b2f4be6c1598a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2019 12:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.04.2019 № 90

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-03-21-001356-a 21.03.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані встановлено порушення норм ч. 1 ст. 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 3 117 711,11
UAH з ПДВ
3 117 711,11
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЛІК 3 281 738,40
UAH з ПДВ
3 258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2019 20:14
Електронний підпис
07 квітня 2019 20:13
23 проект договору.pdf
07 квітня 2019 20:13
14 ліцензія_та_дозвіл.PDF
07 квітня 2019 20:13
12 тендерна пропозиція.PDF
07 квітня 2019 20:13
6 гарантія_№6159_19-ТГ.zip
07 квітня 2019 20:13
4 статут.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 14:36
Електронний підпис
24 квітня 2019 14:25
тендерна пропозиція
24 квітня 2019 14:25
Довідка МВС
06 квітня 2019 17:01
Електронний підпис
06 квітня 2019 17:00
Тендерна пропозиція.PDF
06 квітня 2019 16:59
Лист п4 розд 6.PDF
06 квітня 2019 16:59
Додаток 5 договір.PDF
06 квітня 2019 16:59
Додаток 3.PDF
06 квітня 2019 16:59
Талон навантажувач.pdf
06 квітня 2019 16:59
Талон грейдер.pdf
06 квітня 2019 16:59
Статут.pdf
06 квітня 2019 16:59
Рішення власника.PDF
06 квітня 2019 16:59
Паспорт Лищук ВМ.pdf
06 квітня 2019 16:59
Лицензия.PDF
06 квітня 2019 16:59
лист відгук (1).pdf
06 квітня 2019 16:58
Довідка про реквізити.PDF
06 квітня 2019 16:58
АЙ БОКС БАНК ГАРАНТИЯ.rar
06 квітня 2019 16:58
Довідка Альфабанк.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ПП ЛІК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Відхилено 3 117 711,11
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП ЛІК
#19485201
Переможець 3 258 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 16:17

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 квітня 2019 16:26
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:26
протокол

Документи

22 квітня 2019 16:17
Електронний підпис
22 квітня 2019 16:15
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЛІК
#19485201
3 258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2019 16:17
Електронний підпис
22 квітня 2019 16:15
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 травня 2019 11:51
Коментар щодо відміни: Було порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт», який становить 30 000,00 грн. від очікуваної вартості закупівлі 3 281 802,80 грн.
Документи:
02 травня 2019 11:51
протокол