Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

підгузки для дорослих S (1) , підгузки для дорослих M (2), підгузки для дорослих L (3), підгузки для дорослих XL (4)
Очікувана вартість
327 940,00 UAH
UA-2019-03-21-000906-c 529443efc24b4ea495becec820eb3e42
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна Олександрівна

000000000000 tdi-zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188636
Місцезнаходження: 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Загорянська, будинок 2
Контактна особа: Величко Тетяна Олександрівна
000000000000
tdi-zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 14:30
Очікувана вартість: 327 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2520 штуки
підгузки для дорослих S (1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
3810 штуки
підгузки для дорослих M (2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
11760 штуки
підгузки для дорослих L (3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
4590 штуки
підгузки для дорослих XL (4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 13:32
відкриті торги 2019 , ТД підгузки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-000906-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСХОР ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41755462
Дата подання: 17 квітня 2019 19:09
Оскарження дискваліфікації
Оскарження дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 08:30
Шановний Учасник!

Тендерний комітет КУ «Таврійський будинок інвалідів» ЗОР розглянувши Вашу Вимогу щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» по процедурі закупівлі UA-2019-03-21-000906-c повідомляє про наступне :
Учасник має право подавати копію договору без додатків, як Ви зазначаєте у своїй вимозі, але це стосується виключно конкретної назви товару. Якщо в копії договору зазначена конкретна назва товару, то Учасник не додає додатки. Додатками до договору, в розумінні тендерної документації Замовника, є документ, з якого Замовник зможе визначити товар, який поставлявся Учасником. На виконання цієї вимоги, Вами були додані до копій договорів специфікації та видаткові накладні. Що стосується наданої Вами копії договору № 105 від 04.09.2018 року з Ладижинським дитячим будинком-інтернатом, то п.3.4 вказаного договору зазначено, що «істотні умови договору про закупівлю не повинні змінюватися після підписаного договору до повного виконання зобов’язань сторонами, крім випадків, які передбачені ст..36 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.3.4 договору № 105 від 04.09.2018 року дія договору була продовжена шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 27.12.2018 року до договору № 105 від 04.09.2018 року та згідно п.2 цієї додаткової угоди вона є невід’ємною частиною договору № 105 від 04.09.2018 року. Укладена додаткова угода № 2 від 14.01.2019 року до договору № 105 від 04.09.2018 року згідно п.3 цієї додаткової угоди також є невідємною частиною договору № 105 від 04.09.2018 року.
Отже, аналогічний договір з Ладижинським дитячим будинком-інтернатом надано Вами не в повному обсязі, що не відповідає умовам ч.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Крім того, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у своїй тендерної пропозиції Вами вказано два аналогічних договори. Згідно п.4.2 тендерної документації Замовника до довідки потрібно було надати копії договорів, що є предметом закупівлі, які заявлені Вами в довідці. Тому Замовник приймав до уваги обидва надані Вами аналогічні договори.
Звернутися до АМКУ, ДАСУ чи інших органів уповноважених здійснювати контроль у сфері публічних закупівель це Ваше право. Але ознайомтеся з висновком Східного офісу ДАСУ за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2019-02-15-001213-a , яка проводилась КУ «Таврійський будинок інвалідів» ЗОР.

З повагою, тендерний комітет установи
Номер вимоги: UA-2019-03-21-000906-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ, Код ЄДРПОУ:24998380
Дата подання: 19 квітня 2019 14:54
Неправомірне ріщення
10.04.2019 року у Комунальній установі "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради відбулися відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками, «Підгузки для дорослих» згідно оголошення UA-2019-03-21-000906-c. За результатами розгляду пропозицій переможцем торгів було визнано ТОВ «Альтернатива Трейд». Але при ретельному вивченні наданої учасником пропозиції ТОВ «Альтернатива Трейд» ми вважаємо, що тендерний комітет КУ "Таврійський будинок інвалідів" ЗОР виніс необґрунтоване, поспішне рішення, яке дискредитує тендерний комітет замовника та протирічить вимогам самого замовника і вимогам чинного законодавства у сфері державних закупівель, так як у пропозиції ТОВ «Альтернатива Трейд» є багато невідповідностей і порушень щодо вимог замовника, а саме:
По-перше, у вимогах тендерної документації (п.4.2. розділ I. Загальні положення) замовник вимагав надати 2520шт. підгузків для дорослих розміру S (1), а ТОВ «Альтернатива Трейд» у своїй пропозиції запропоновувало лише 2250шт. (це підтверджується у файлі Тендерна пропозиція №1/4/4 – сторінка 2, у файлі Таблиця відповідності № 2/4/4 – сторінка 3), що на 270 шт. менше, ніж вимагав замовник. Уже цей факт є суттєвим порушенням пропозиції з боку учасника ТОВ «Альтернатива Трейд».
По-друге, у вимогах тендерної документації (п.1.4. розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) замовник вимагав наступне: У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). А учасник ТОВ «Альтернатива Трейд» надав цілу низку не завірених належним чином документів (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Декларацію про відповідність; Додаток до Декларації; Сертифікат відповідності; Інформаційний лист; Інструкцію з використання; Технічні характеристик продукції). Це також суперечить вимогам замовника торгів.
По-третє, у вимогах тендерної документації (п.2.4. розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю) замовник вимагав наступне: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. А учасник ТОВ «Альтернатива Трейд» не надав вищевказаної довідки. Цей факт також є порушенням з боку учасника ТОВ «Альтернатива Трейд».
По-четверте, у вимогах тендерної документації (п.2.5. розділ V. Оцінка тендерної пропозиції) замовник вимагав наступне: З метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення вимог статті 37 Закону, тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1, та приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повторно надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону. А учасник ТОВ «Альтернатива Трейд» після визнання його переможцем протягом одного робочого дня так і не завантажив оновлену цінову пропозицію. Цей факт також є порушенням з боку учасника ТОВ «Альтернатива Трейд».
Сумуючи вищевикладені факти ми вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Альтернатива Трейд» як невідповідну вимогам замовника.
Також звертаємо Вашу увагу, що ми не згодні з наданим тендерним комітетом КУ "Таврійський будинок інвалідів" ЗОР протоколом №60 від 16.04.19р. щодо дискваліфікації пропозиції Українсько-американське товариство з обмеженою відповідальністю «Євромікс» з іноземними інвестиціями!
Стосовно першого пункту дискваліфікації. При ретельному вивченні наданого Українсько-американським товариство з обмеженою відповідальністю «Євромікс» з іноземними інвестиціями у складі пропозиції файлу «Інформація про характеристики» №6 від 04.04.19 чітко вказано що були запропоновані підгузки Tena Slip Super Medium (поглинальна здатність – 2483мл.) та підгузки Tena Slip Super Large (поглинальна здатність – 2670мл.), які повністю відповідають вимогам замовника (замовником вимагалось Підгузки для дорослих М (2) - 2200мл. та Підгузки для дорослих L (3) - 2500мл. відповідно), та мають навіть більше поглинання чим вимагалось. Цей факт підтверджується наданим у складі пропозиції файлом «Технічні характеристики». Тобто причина для дискваліфікації є необгрунтованою, надуманою і такою, яка не відповідає фактам!
Стосовно другого пункту дискваліфікації. Ми згодні що надане зображення не дуже високої якості, але інформація, вказана на цьому зображенні при збільшенні може бути легко ідентифікована. Тому ми не згодні з подібною вказаною тендерним комітетом причиною дискваліфікації.
Складається таке враження, що ви або дуже неуважно або упереджено вивчали пропозицію Українсько-американське товариство з обмеженою відповідальністю «Євромікс» з іноземними інвестиціями та винесли рішення, яке просто дискредитує кваліфікацію тендерного комітету КУ "Таврійський будинок інвалідів" ЗОР.
Тому ми вимагаємо переглянути нашу пропозицію та винести обґрунтоване та правильне рішення!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2019 15:13
Доброго дня ! Тендерний комітет КУ « Таврійський Б І » ЗОР , розглянувши Вашу вимогу про неправомірне визначення переможцем ТОВ « Альтернатива Трейд» повідомляє наступне:
Стосовно кількості товару запропонованої в Пропозиції Учасника ТОВ « Альтернатива Трейд» ,а саме 2250шт замість 2520шт Замовник дійсно допустився неуважноті та дякує Вам за пильність , та вважає це суттєвим порушенням, на підставі якого буде прийняте рішення про скасування переможця ТОВ « Альтернатива Трейд» .
Стосовно інших зауважень а саме : не завірених печаткою Учасника копій документів (Висновок державної експертизи та ін..) надані у Учасником не ксерокопії , а скановані оригінали цих документів та згаідно до розділу V частини 3 п.3.3 (невірне (неповне) завірення учасником копії документу) віднесено до формальних помилок.
Стосовно не надання ТОВ « Альтернатива Трейд» довідки про повноваження Учасника на підписання договору та відсутність обмежень, Учасником надано Довіреність №03/19 від 02.01.2019р де також надано зразок підпису уповноваженої особи.
Стосовно не надання Учасником оновленої цінової пропозиції за результатами аукціону протягом одного робочого дня Замовник повідомляє , що згідно до ст.25 Закону № 922 « Про публічні закупівлі» Замовник не може відхилити за відсутність , або невідповідність документа поданого після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Законом передбачено вичерпний перелік документів. Які може вимагати Замовник після розкриття Тендерних пропозицій ( це документи переможця за ст..17 Закону №922) інші документи не можуть бути підставою для відхилення.
Стосовно вашої пропозиції в частині технічних характеристик Замовник погоджується з Вами, але щодо нечіткого зображення документів Замовник з Вами не погоджується. (нечітке зображення документу є приводом для відхилення (п1.2 розділу ІІІ ТД), оскільки навіть при збільшенні цей документ неможливо прочитати.

З повагою тендерний комітет.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 240 567,00
UAH з ПДВ
240 567,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ 257 651,70
UAH з ПДВ
254 249,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Альтернатива Трейд 289 991,40
UAH з ПДВ
257 635,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 294 437,61
UAH з ПДВ
294 437,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 15:12
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:51
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:33
Електронний підпис

Публічні документи

05 квітня 2019 13:29
Електронний підпис
05 квітня 2019 12:47
тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 12:47
сертификат якості.pdf
05 квітня 2019 12:47
Статут 2019.pdf
05 квітня 2019 12:47
Протокол зборів.pdf
05 квітня 2019 12:47
Проект договору.pdf
05 квітня 2019 12:47
Наказ Суслов.pdf
05 квітня 2019 12:47
наказ Рудовол.pdf
05 квітня 2019 12:47
наказ 25.pdf
05 квітня 2019 12:47
найменування товару.pdf
05 квітня 2019 12:47
Лист про сертифікацію.pdf
05 квітня 2019 12:47
інформація по ст 17.pdf
05 квітня 2019 12:47
ЄДРПОУ.pdf
05 квітня 2019 12:47
Довідка про участника.pdf
05 квітня 2019 12:47
Довідка про ліцензію.pdf
05 квітня 2019 12:47
Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2019 12:47
Висновок ДСЕЕ.pdf
05 квітня 2019 12:47
Виписка ЄДР.pdf
05 квітня 2019 12:47
Аналогічний договор.pdf
05 квітня 2019 12:47
1 Реестр документов.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 16:59
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:57
Довідки переможець.pdf
05 квітня 2019 12:48
Електронний підпис

Публічні документи

05 квітня 2019 09:35
Електронний підпис
05 квітня 2019 09:28
ТЧ.pdf
05 квітня 2019 09:28
КЧ_p071-123.pdf
05 квітня 2019 09:28
КЧ_p001-070.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ

ТОВ Альтернатива Трейд

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Відхилено 240 567,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 14:27
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ
#24998380
Відхилено 254 249,70
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:42
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Переможець 257 635,80
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 08:47

Документи

16 квітня 2019 14:26
Електронний підпис

Документи

16 квітня 2019 15:42
Електронний підпис

Документи

18 квітня 2019 08:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
257 635,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 08:47
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 квітня 2019 10:55
Коментар щодо відміни: не можливість усунути порушення
Документи:
23 квітня 2019 09:49
протокол 67 скасування підгузки.pdf