Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
503 220,00 UAH
UA-2019-03-21-000406-b 53390391609840e8a7fc1123b0d7776a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 503 220,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 березня 2019 13:15
Електронний підпис
21 березня 2019 13:15
ТД _Послуги з ТО РРО.doc
21 березня 2019 13:15
Оголошення.doc
21 березня 2019 13:15
Договір.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 39 480,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 390,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 квітня 2019 15:34
Закінчення: 10 квітня 2019 15:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ 39 480,00
UAH з ПДВ
39 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ІНТЕМ" 39 312,00
UAH з ПДВ
39 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 13:34
ЦСО_Юнісіст_2019.pdf
05 квітня 2019 13:34
РЦСО_Юнісістем_2019.pdf
05 квітня 2019 13:34
дод 9 лист_згода.pdf
05 квітня 2019 13:34
дод 7.pdf
05 квітня 2019 13:34
Дод 4.pdf
05 квітня 2019 13:34
Дод 3.pdf
05 квітня 2019 13:34
Дод 1.pdf
05 квітня 2019 13:34
дог_екв.pdf
05 квітня 2019 13:34
дов_реквізити.pdf
05 квітня 2019 13:34
дов про ТО РРО.pdf
05 квітня 2019 13:34
гарант_лист.pdf
05 квітня 2019 13:34
відгук.pdf
05 квітня 2019 13:34
витяг.pdf

Публічні документи

30 квітня 2019 15:54
додаток3.pdf
30 квітня 2019 15:54
ДовідкаМВС.pdf
30 квітня 2019 15:54
Довідка ДПІ.pdf
05 квітня 2019 12:38
еквайєр.pdf
05 квітня 2019 12:29
vidguk.pdf
05 квітня 2019 10:59
еквайєр.pdf
05 квітня 2019 09:52
vidguk.pdf
05 квітня 2019 09:28
додаток3.pdf
05 квітня 2019 09:28
додаток1.pdf
04 квітня 2019 20:51
Scan_2019 РЦСО Юн-м..pdf
04 квітня 2019 20:51
ЦСО.pdf
04 квітня 2019 20:51
реквізити.pdf
04 квітня 2019 20:51
протокол.pdf
04 квітня 2019 20:51
ПДВ.pdf
04 квітня 2019 20:51
наказ.pdf
04 квітня 2019 20:51
лист дод. 9.pdf
04 квітня 2019 20:51
додаток7.pdf
04 квітня 2019 20:51
додаток4.pdf
04 квітня 2019 20:51
додаток3.pdf
04 квітня 2019 20:51
додаток1.pdf
04 квітня 2019 20:51
гарантійний.pdf
04 квітня 2019 20:51
Scan_2019 РЦСО Юн-м..pdf
04 квітня 2019 20:51
ЦСО.pdf
04 квітня 2019 20:51
реквізити.pdf
04 квітня 2019 20:51
протокол.pdf
04 квітня 2019 20:51
ПДВ.pdf
04 квітня 2019 20:51
наказ.pdf
04 квітня 2019 20:51
лист дод. 9.pdf
04 квітня 2019 20:51
додаток7.pdf
04 квітня 2019 20:51
додаток4.pdf
04 квітня 2019 20:51
додаток3.pdf
04 квітня 2019 20:51
додаток1.pdf
04 квітня 2019 20:51
гарантійний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ІНТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ІНТЕМ"
#20545919
Переможець 39 312,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 08:48

Документи

24 квітня 2019 08:48
Електронний підпис
24 квітня 2019 08:48
Протокол.docx
24 квітня 2019 08:48
Намір.docx
12 квітня 2019 09:06
Електронний підпис
12 квітня 2019 09:06
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ІНТЕМ"
#20545919
39 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 08:48
Електронний підпис
24 квітня 2019 08:48
Протокол.docx
24 квітня 2019 08:48
Намір.docx
12 квітня 2019 09:06
Електронний підпис
12 квітня 2019 09:06
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 14:32
Інтем.PDF укладений
11 травня 2019 14:32
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 18:40
Звіт Інтем.docx укладений
13 березня 2020 18:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:30
doc01406320191228111123 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:30
повідомлення про внесення змін Інтем (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 1 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», п.3 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"- «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» та п.8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті», ч. 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пунктів 1.1, 3.2, 6.1.1.4, 11.1, 14.4, розділу 15 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін», викладення в новій редакції Додатка №1, Додатка №2, Додатка № 3. 13. Номер додаткової угоди № УЗ/ЦЛ-19335/Ю/Ду-1 14. Сума договору після внесення змін. 35 100,00 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (відповідно Додатків до Договору).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19335/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19335/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 34 819,20
UAH (в тому числі ПДВ 5 803,20 UAH)