Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
503 220,00 UAH
UA-2019-03-21-000406-b 53390391609840e8a7fc1123b0d7776a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 503 220,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 березня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 13:15
ТД _Послуги з ТО РРО.doc
21 березня 2019 13:15
Оголошення.doc
21 березня 2019 13:15
Договір.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 193 440,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 920,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 квітня 2019 15:24
Закінчення: 10 квітня 2019 15:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦВІТОВА-СЕРВІС" 192 816,00
UAH з ПДВ
192 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ксикомп сервіс 193 440,00
UAH з ПДВ
193 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 09:34
Цінова пропозиція..pdf
04 квітня 2019 11:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 квітня 2019 11:42
Про захист довкілля.pdf
04 квітня 2019 11:42
Лист-відгук ПП МеДіС.pdf
04 квітня 2019 11:41
Договір Еквайєра-ФС 2016.pdf
04 квітня 2019 11:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 квітня 2019 11:41
Про захист довкілля.pdf
04 квітня 2019 11:41
Лист-відгук ПП МеДіС.pdf
04 квітня 2019 11:41
Договір Еквайєра-ФС 2016.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 13:16
Цінова пропозиція2.pdf
04 квітня 2019 13:16
Цінова пропозиція1.pdf
04 квітня 2019 13:16
Список обладнання.pdf
04 квітня 2019 13:16
Наказ.pdf
04 квітня 2019 13:16
Лист-згода.pdf
04 квітня 2019 13:16
Лист Відгук2.pdf
04 квітня 2019 13:16
Лист Відгук1.pdf
04 квітня 2019 13:16
Договір з еквайром.PDF
04 квітня 2019 13:15
Довідка (реквізити).pdf
04 квітня 2019 13:15
Гарантійний лист.pdf
04 квітня 2019 13:15
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"

ПП Ксикомп сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
Переможець 192 816,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 08:39

Документи

24 квітня 2019 08:39
Електронний підпис
24 квітня 2019 08:39
Протокол.docx
24 квітня 2019 08:39
Намір.docx
12 квітня 2019 09:06
Електронний підпис
12 квітня 2019 09:05
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 08:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
192 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 08:39
Електронний підпис
24 квітня 2019 08:39
Протокол.docx
24 квітня 2019 08:39
Намір.docx
12 квітня 2019 09:06
Електронний підпис
12 квітня 2019 09:05
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:44
5. 19р. Звіт вик. дог. Цвітова.1.docx укладений
12 березня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:53
ду Цвітова (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:52
Повідомлення збільшення Цвітова (1).doc зміни до договору
19 грудня 2019 16:52
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 10:49
Додаткова угода №1 до договору № УЗ ЦЛ-19318 Ю від 07.08.2019р (1).pdf зміни до договору
09 серпня 2019 10:49
Повідомлення зменшення Цвітова (1).doc зміни до договору
09 серпня 2019 10:49
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 11:44
ЛОТ 2 ПКВОК Львів УЗ_ЦЛ-19318Ю від 07.05.2019.pdf укладений
08 травня 2019 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника - п. 1 част.4 ст. 36 Закону «Про публічні закупівлі» зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – зменшення загальної суми закупівлі по Договору. Остаточна сума договору-154252,80 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят дві грн 80 коп.) з ПДВ. Внесення змін до пункту 3.2., Договору, Додатку №2, Додатку №3 та викладення їх в новій редакції. Зменшено кількість місяців до фактичного на (8 місяців) 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19318/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 154252,80 грн. З ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Зменшено кількість місяців до фактичного на (8 місяців)
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19318/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19318/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», п.3 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"- «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» та п.8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті», ч. 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – внесення змін до пунктів 3.2., 6.1.1.4., 11.1., 14.4. Договору, розділу 15 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін», викладення у новій редакції Додатка №1, Додатка №2, Додатка №3, подовження терміну надання послуг на 1 місяць, збільшення суми Договору на 18 169,20 грн з ПДВ, подовження строку дії Договору до 31.01.2020 року. 13 Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19318/Ю/Ду-2. 14. Сума договору після внесення змін - 166 489,20 грн. з ПДВ. 15. кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: згідно додатків №1, №2, №3
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19318/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19318/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 166 489,20
UAH (в тому числі ПДВ 27 748,20 UAH)