Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
4 151 800,00 UAH
UA-2019-03-19-000973-b 0af3d8aede20420c90c61ef332086bf3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихоліз Ірина Ярославівна

+380322975839 irynayakovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 21:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 11:02
Очікувана вартість: 4 151 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 759,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138560 л
Нафта і дистиляти (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок1,326
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 21:00
ОГОЛОШЕННЯ паливо.doc
19 березня 2019 21:00
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-000973-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 17 квітня 2019 12:52
ВИМОГА
Доброго дня! Зазначаємо, що вважаємо дискваліфікацію нас, як учасника процедури закупівлі неправомірною, у зв’язку з наступним:
1. У складі пропозиції нами, як учасником було надано окрім довідки про термін дії карток довідку – згоду з проектом договору. Тобто вкотре учасник підтвердив, що термін дії карток буде таким, як того вимагає контрагент. Також наголошуємо, що відносини нас, як покупця із підприємствами, що продають нам відповідний товар, як продавці – це є сугубо наші «проблеми». Якщо, ми як учасник надали згоду на постачання скретч-карток із терміном дії 12 місяців, то це означає, що дійсно ми маємо таку можливість. Договори, надані у складі пропозиції підтверджують такий факт.
2. Укладені між ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» та постачальниками ТОВ «Лівайн Торг», ТОВ «Белнафтогаз» та ПП «Укрпалітсистем» та ПП «Амік Україна», містять умови, що були визначені сторонами під час укладання таких договорів та не можуть бути причиною для дискваліфікації тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП», оскільки вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України, та вимогам Тендерної документації Замовника.
Відповідно до Договорів поставки, Постачальники приймають на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товари, а Покупець зобов’язується сплатити і прийняти вказаний Товар.
Відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картки) на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997.
Передача Покупцю товару за цими Договорами здійснюється на АЗС Постачальників шляхом заправки автомобілів Покупця при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки.
Умовами вищезазначених договорів встановлено, що постачальник забезпечує реалізацію паливно-мастильних матеріалів через власні або партнерські АЗС, що по суті є партнерським договором, оскільки перепродаж отриманих паливно-мастильних матеріалів не забороняється.
ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» в повній мірі має можливість виконати умови договору на закупівлю, а саме відпуск палива на АЗС, які вимагалися Контрагентом у Тендерній документації.
3. У тендерній документації Контрагентом не вимагалось від учасників складання документації у довільній формі із наявністю вих.№ та дати складання. Тому відхиляти пропозицію, зазначивши причину «не відповідає вимогам тендерної документації» - не доцільно, так як в документації такої вимоги не було.
4. У складі пропозиції, у файлі під назвою «Тех вимоги.pdf» міститься інформація щодо відповідності товару ДСТУ.

Дискваліфікувавши пропозицію учасника, яка відповідає вимогам тендерної документації, замовником було грубо порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, відхилення пропозиції було необґрунтованим та неправомірним. Таке рішення грубо порушує усі існуючі стандарти та норми чинного законодавства України.
У відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Враховуючи вищезазначене – вимагаю: Відміними процедуру відкритих торгів, з підстав, передбачених ст.31 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2019 17:18
На Вашу ВИМОГУ щодо закупівлі палива повідомляємо наступне:
2.Додатком 1 до ТД передбачено, що учасник в складі своєї пропозиції надає довідку про досвід успішного виконання договору на виконання ремонтних робіт та/або реконструкції та/або будівництва із зазначенням замовників, їх контактної інформації (адреса, телефон), дати виконання договорів та предметів закупівлі, однак, всупереч вимогам ТД, учасник ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» не вказав у довідці дату виконання договорів, чим порушив вимоги ТД.
4. довідка №1 про «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази», наведена в додатку №1 тендерної документації, має чітку форму, однак учасник ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» відійшов від неї і подав довідку іншої форми, що є порушенням вимог тендерної документації. У наданих копіях договорів (ТзОВ «АМІС», ТзОВ «UPG», ТзОВ «Лівайн Торг») вказано, що ТзОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» є ПОКУПЦЕМ нафтопродуктів - жодних договорів про партнерство та про можливість заправлення автотранспорту замовників учасника немає. Учасник, згідно цих договорів, виступає як покупець, а не партнер з продажу нафтопродуктів. П.2.9 Додатку 3 ТД зазначає, що Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС не менше 40 заправок по Львову та Львівській області. Жодних договорів оренди, партнерства, співробітництва з продажу нафтопродуктів учасник не надав.
Тому, згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 Відхилення тендерних пропозицій («Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації») замовник закупівлі відхилив пропозицію учасника ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП»
Номер вимоги: UA-2019-03-19-000973-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 18 квітня 2019 10:45
Підстави для відхилення

Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Частиною першою статті 25 Закону встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
П. 35 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює визначення терміну «учасник процедури закупівлі» (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Виходячи з вищенаведеної норми, учасником є або фізична особа/або юридична особа/або фізична особа-підприємець.
Учасником торгів виступає юридична особа ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК, однак, керуючись інформацією, розміщеною за посиланням https://czo.gov.ua/verify підписувач- СКРИПКА НАДІЯ БОРИСІВНА, організація (установа): ФІЗИЧНА ОСОБА. ЕЦП накладено від імені фізичної особи, яка не є Учасником торгів, проведених Замовник. Фактично підписантом мав би виступати представник юридичної особи. ЕЦП накладено від імені фізичної особи, що не підтверджує факт представництва інтересів юридичної особи в торгах. Накладення ЕЦП від імені фізичної особи, яка не є Учасником торгів, не тягне за собою виникнення юридичних наслідків.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 19:42
Тендерною документацією не передбачено підписувати-не підписувати пропозицію накладенням електронного цифрового підпису.
Учасник ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК підписав свою пропозицію цифровим підписом Скрипки Надії Борисівни, яка уповноважена від учасника підписувати документи тендерної пропозиції ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК (довідка №12369 від 22.03.2019року надана в складі документів учасника) – уповноважена особа від ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК - Скрипка Надія Борисівна, що підтверджується наказом, протоколом, Статутом, паспортом (надані у складі документів учасника). Всі документи, які вимагає замовник торгів, складені у відповідності до чинного законодавства та діючої тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 3 522 758,40
UAH з ПДВ
3 501 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 3 568 462,40
UAH з ПДВ
3 516 897,64
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 666 124,80
UAH з ПДВ
3 666 124,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 4 142 017,40
UAH з ПДВ
4 142 017,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 11:24
Електронний підпис
05 квітня 2019 13:55
Пропозиція корегована.pdf
02 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
02 квітня 2019 15:11
Тех вимоги.pdf
02 квітня 2019 15:11
Статут (копія).pdf
02 квітня 2019 15:11
Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
02 квітня 2019 15:11
Протокол №1.pdf
02 квітня 2019 15:11
Пропозиція.pdf
02 квітня 2019 15:11
Проект договору.pdf
02 квітня 2019 15:11
Паспорт, ІНН Директора.pdf
02 квітня 2019 15:11
Опис.pdf
02 квітня 2019 15:11
Накладна ЗПО.pdf
02 квітня 2019 15:11
Наказ №1 (Величко).pdf
02 квітня 2019 15:11
Лист-відгук ЗПО.PDF
02 квітня 2019 15:11
Лист-відгук (ОУФО).pdf
02 квітня 2019 15:11
Договір з ЗПО.pdf
02 квітня 2019 15:11
Договір з Белнафтогаз.pdf
02 квітня 2019 15:11
Договір з АВІАС.pdf
02 квітня 2019 15:11
Договір з UPG.pdf
02 квітня 2019 15:11
Договір з AMIC.pdf
02 квітня 2019 15:11
Довідка щодо санкцій.pdf
02 квітня 2019 15:11
Відомості з ЄДР.pdf
02 квітня 2019 15:11
Витяг ПДВ (копія).pdf
02 квітня 2019 15:11
Витяг з ЄДР від 21.03.19.pdf
02 квітня 2019 15:11
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 18:10
довідка з ДФС
24 квітня 2019 14:26
мвс
23 квітня 2019 13:18
ліцензування
23 квітня 2019 13:16
переможець
19 квітня 2019 12:49
оновлена цінова
03 квітня 2019 16:07
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:05
диплом Юлі.PDF
03 квітня 2019 16:05
Диплом Христі.PDF
03 квітня 2019 16:05
Диплом Софії.PDF
03 квітня 2019 16:05
диплом Соломії.PDF
03 квітня 2019 16:05
диплом Наді.PDF
03 квітня 2019 16:05
Диплом Катя.PDF
03 квітня 2019 16:05
диплом Заріцька.pdf
03 квітня 2019 16:05
Диплом гаврилів Марія.PDF
03 квітня 2019 16:05
диплом Андріани.PDF
03 квітня 2019 16:04
наказ (завірений_).PDF
03 квітня 2019 16:04
Договір оренди офісу.rar
03 квітня 2019 16:04
аналогічні 15 шт.PDF
03 квітня 2019 16:04
всі АЗС ВОГ.PDF
03 квітня 2019 16:04
аналогічні договори 2.rar
03 квітня 2019 16:04
Вог.rar
03 квітня 2019 16:04
Аналогічні договора.rar
03 квітня 2019 16:04
Фінансовий звіт 2018.pdf
03 квітня 2019 16:04
Баланс 2018.pdf
03 квітня 2019 16:03
Установчі.rar
03 квітня 2019 16:03
сертифікат А-92 (копія).PDF
03 квітня 2019 16:03
протокол завірений.PDF
03 квітня 2019 16:03
сертифіка ДП (копія).PDF
03 квітня 2019 16:03
Серт мох ДТ К5 до 09.12.19.pdf
03 квітня 2019 16:03
про відкриття рахунку.pdf
03 квітня 2019 16:03
Серт моз А-92 до 09.12.19.pdf
03 квітня 2019 16:03
паспорт.pdf
03 квітня 2019 16:03
паспорт наді(копія).PDF
03 квітня 2019 16:03
опис статуту.rar
03 квітня 2019 16:03
наказ (завірений_).PDF
03 квітня 2019 16:03
МВС.PDF
03 квітня 2019 16:03
зразки талонів Вог.PDF
03 квітня 2019 16:03
виписка завірена.PDF
03 квітня 2019 16:03
Серт А-95 до 09.12.19.pdf
03 квітня 2019 16:03
А-95 сертифікат (копія).PDF
03 квітня 2019 16:03
Ратуша сервіс.rar
03 квітня 2019 16:03
талони Інтеркард.PDF
03 квітня 2019 16:03
талони інтер кард 92.PDF
03 квітня 2019 16:03
штрих-картка.pdf
03 квітня 2019 16:03
талони.pdf
03 квітня 2019 16:03
талони 2.pdf
03 квітня 2019 16:03
договір пк заврений.PDF
03 квітня 2019 16:03
Договір ВОГ КАРД ШК-07103.pdf
03 квітня 2019 16:03
всі АЗС ВОГ.PDF

Публічні документи

04 квітня 2019 10:44
Електронний підпис
04 квітня 2019 10:43
Установчі документи.7z
04 квітня 2019 10:43
Технічна частина.7z
04 квітня 2019 10:43
тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 10:43
інші документи.7z

Публічні документи

04 квітня 2019 11:40
перелік довідок.pdf
04 квітня 2019 11:40
Витяг.pdf
04 квітня 2019 11:40
Відгук Турбоатом.pdf
04 квітня 2019 11:40
договір Турбоатом.pdf
04 квітня 2019 11:40
банк березень.pdf
04 квітня 2019 11:40
копії сетрифікатів.pdf
04 квітня 2019 11:40
STATUT-26-06-18.pdf
04 квітня 2019 11:39
PROT-STVOR-25-06-18.pdf
04 квітня 2019 11:39
WOG CARD_Wog Treyd Resurs_2812.pdf
04 квітня 2019 11:39
Protokol WOG CARD_DOGOV-POSTAVKA.pdf
04 квітня 2019 11:39
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf
04 квітня 2019 11:39
OPYS-STVOREN_.pdf
04 квітня 2019 11:39
Вог Кард дор Пойманова.pdf
04 квітня 2019 11:39
185-п.pdf
04 квітня 2019 11:39
АЗС.pdf
04 квітня 2019 11:39
проект угоди.pdf
04 квітня 2019 11:39
ст17.pdf
04 квітня 2019 11:39
сертифікат дп.pdf
04 квітня 2019 11:39
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Відхилено 3 501 096,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 19:01
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Переможець 3 516 897,64
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 19:32

Документи

15 квітня 2019 19:01
Електронний підпис
15 квітня 2019 18:59
протокол 3
15 квітня 2019 18:59
протокол 2
15 квітня 2019 18:59
протокол 1

Документи

22 квітня 2019 19:31
Електронний підпис
22 квітня 2019 19:29
пропокол
22 квітня 2019 19:29
пропокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 19:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
3 516 897,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2019 19:31
Електронний підпис
22 квітня 2019 19:29
пропокол
22 квітня 2019 19:29
пропокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 11:13
Додаткова_Кондорлогістик_5.pdf зміни до договору
24 березня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 14:33
Кондор Логістик додаткова угода _ 4.jpg зміни до договору
13 січня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:57
Додаткова_Кондорлогістик_3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:49
додаткова_Кондорлогістик_2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:43
IMG_3146.JPG зміни до договору
12 червня 2019 12:34
IMG_3145.JPG зміни до договору
12 червня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 15:38
договір укладений
06 травня 2019 15:31
договір укладений
06 травня 2019 15:31
Договір укладений
06 травня 2019 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на підставі висновку торгово-промислової палати
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 144
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження на суму, яка не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни додаткової угоди до договору із 480 913,40 грн. з ПДВ до 480 873,80 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 404 567,00
UAH (в тому числі ПДВ 400 761,16 UAH)